Hier ist unsere Softwareliste für Rettungsdienst Software. Die Filter helfen, die Suchergebnisse einzuschränken, um genau das zu finden, was du suchst.

7 Anwendungen
Sortieren
Ablauf des Dokuments und Erneuerungsverfolgung
Expiration Reminder hilft Organisationen dabei, durch die automatische Verfolgung von Ablaufterminen und Fristen für Mitarbeiterzertifizierungen, Verträge, Lizenzen, Versicherungen und mehr rechtskonform zu bleiben. Erfahre mehr über Expiration Reminder
Online crew scheduling for fire, EMS & air medical
eSchedule provides online crew scheduling for EMTs, paramedics & firefighters, simplifying day-to-day tasks including time clock, certification tracking & more Erfahre mehr über eSchedule
Modular software for fire department management
The Fire Package by Emergency Reporting is a modular software for fire department management that allows users to track, manage, and analyze what's happening within the fire station. The solution has 16 modules for daily operations including NFIRS reporting, occupancy, shifts, training & more. Erfahre mehr über Emergency Reporting Fire Package
Crewplanung für EMS, Polizei/Notfallzentrale und andere Branchen.
ePro Scheduler Plus ist eine Lösung zur Mitarbeitereinsatzplanung und Zeit- und Anwesenheitsnachverfolgung für EMS-Betrieb, Feuerwehr- und Polizeidienststellen sowie andere Notfallstellen. Erfahre mehr über ePro Scheduler Plus
Training delivery and tracking solution for fire departments
Rescue Hub is an integrated training solution designed to help fire departments manage all training requirements on a unified platform. Administrators can utilize the platform to create custom fire service training programs, schedule sessions or tasks for officers & track progress on requirements. Erfahre mehr über Rescue Hub
Online employee scheduling & workforce management software
Employee scheduling and workforce management software for various industries including EMS, fire/rescue, law enforcement, communications, and healthcare Erfahre mehr über Aladtec
Non-emergency medical transportation operations management
TripSpark NEMT is a cloud-based non-emergency medical transportation (NEMT) solution for NEMT providers, brokers, and healthcare organizations which offers scheduling tools, notifications, driver mobile apps, and more Erfahre mehr über TripSpark NEMT