Hier ist unsere Softwareliste für Buchhaltungssoftware für Nonprofit-Organisationen. Die Filter helfen, die Suchergebnisse einzuschränken, um genau das zu finden, was du suchst.

18 Anwendungen
Sortieren
Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmer.
QuickBooks Online ist eine umfassende Buchhaltungslösung für kleine Unternehmen, mit der Nutzer ihre gesamten Finanzdaten auf einer Plattform mit Echtzeit-Dashboards und Berichten verwalten können. Erfahre mehr über QuickBooks Online
#1 Cloud-ERP
NetSuite ist die weltweit führende Cloud-Business-Management-Software, die speziell an die Bedürfnisse von Unternehmen mit hohem Wachstum sowie mittelständische Unternehmen angepasst ist. NetSuite hilft dabei, Operationen zu automatisieren, Prozesse zu optimieren, IT-Kosten und komplexe Vorgänge zu verringern und die Einblicke in Echtzeit in alle... Erfahre mehr über NetSuite
Buchhaltungs- und Business-Management für Kleinunternehmen
QuickBooks ist eine Buchhaltungs- und Geschäftsverwaltungslösung, mit der KMUs Verkäufe, Inventar, Finanzkonten und die Gehaltsabrechnung von einem einzigen Dashboard aus verfolgen können. Erfahre mehr über QuickBooks
Hervorragendes, cloudbasiertes ERP für das Finanzwesen.
Sage Intacct ist ein führender Anbieter von erstklassiger, cloud-basierter ERP-Software und ist die von der AICPA bevorzugte Anwendung für das Cloudfinanzmanagement. Erfahre mehr über Sage Intacct
Geschäftsplanungssoftware für agile Budgetierung und Berichterstattung
Adaptive Insights, ein Unternehmen von Workday, ist eine führende cloudbasierte Budgetierungs-, Prognose- und Berichterstattungssoftware für Non-Profit-Organisationen. Die Lösung unterstützt Finanz- und Vertriebsteams, die ihren Geschäftserfolg durch aktive Planung steigern wollen. Erfahre mehr über Adaptive Insights
An accounting software suite for nonprofits & churches.
Aplos is a powerful cloud-based CRM suite for churches & nonprofits, offering fund accounting, donor & member management, financial reporting, donor & member tracking, online giving, and much more. Erfahre mehr über Aplos
Giving and engagement management for churches
Pushpay is a mobile giving and engagement management system designed to help churches manage processes related to donation and fundraising. It allows faith, education and non-profit organizations to increase participation, engage with communities, and streamline financial workflows. Erfahre mehr über Pushpay
Nonprofit accounting software
Denali FUND by Cougar Mountain Software is a cloud-based and on-premise accounting software designed specifically to help nonprofit organizations streamline & manage all accounting processes, including accounts payable & receivable, general ledger, bank reconciliation, payroll, and more Erfahre mehr über Denali FUND
Accounting & online invoicing software
ZipBooks is a cloud-based accounting software that caters to the bookkeeping and accounting needs of small to medium-sized businesses and bookkeeping firms. The solution offers core accounting, financial reporting, online invoicing, expense tracking, credit card processing, and more. Erfahre mehr über ZipBooks
Online accounting & payroll for every business
MYOB Essentials is accounting software designed to help businesses of any size across Australia and New Zealand take care of GST, invoices, reporting, expenses & payroll (including Single Touch Payroll). Designed to save time, increase productivity, and stay up to date with ATO obligations. Erfahre mehr über MYOB Essentials
Fund accounting for governments and nonprofits
MIP Fund Accounting is a comprehensive accounting, fraud prevention and fund management solution for mid-sized nonprofit and government organizations that comes with an optional HR component. Software is provided via a secure cloud offering and can also accommodate deployment on a cloud server. Erfahre mehr über MIP Fund Accounting
Cloud fund accounting software for nonprofits
Financial Edge NXT delivers comprehensive fund accounting tools that allow organizations to streamline financial processes and demonstrate accountability Erfahre mehr über Blackbaud Financial Edge NXT
Cloud-basierte Buchhaltungssoftware für gemeinnützige Organisationen
AccuFund for Nonprofits ist eine Fondsbuchhaltungssoftware für gemeinnützige Organisationen, die Nutzern diverse Funktionen aus einer Reihe von Kern- und optionalen Modulen bietet. Erfahre mehr über AccuFund for Nonprofits
Inventory Management Software for SMBs
ZapERP is a Inventory Management Software for eCommerce and other small and medium sized business. ZapERP helps business to manage their customers, vendors, inventory, warehouse, orders, purchases, sales, packaging, shipment and many more. Erfahre mehr über ZapERP
Open-source membership management solution
My Member Software is an open-source membership management solution designed to help associations, clubs, unions and foundations create and manage their own member administration portal. Primarily integrated with CMS Joomla, the solution can also be operated with Wordpress or Drupal websites. Erfahre mehr über My Member Software
Online donation management built on Microsoft Dynamics CRM
Manage your finances and workforce efficiently to be more productive, and engage with your clients and donors to increase your reach. Erfahre mehr über Sparkrock
Software for nonprofit organizations, management of grants
Native Grant Management software; Track Grants from award to expiration. Flexible reimbursement process with revenue recognition. Budget checking to protect from overspending with many Inquiries. Beneficial for nonprofits looking for Nonprofit accounting software starting @ 975.00 per month. Erfahre mehr über NonProfitPlus
Affordable fund accounting for nonprofits.
Fund accounting for nonprofits with a price tag that won′t break your budget. CenterPoint Fund Accounting Software is a versatile and affordable fund accounting software and payroll software system that gives you the tools you need to take total control of your nonprofit financial management. Erfahre mehr über CenterPoint Fund Accounting Software for Nonprofits