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57 Softwareoptionen

CallTrackingMetrics ist eine Marketing-Attribution-, Konversations-Intelligence- und Kontaktcenter-Lösung. Erfasse die gesamte Customer Journey – teamübergreifend. Verfolge all deine Gespräche über Anrufe, Textnachrichten, ausgefüllte Formulare und Chats hinweg auf einer Plattform. Erfahre mehr über CallTrackingMetrics
assist365 bietet die Möglichkeit, den gesamten Kundenservice-Workflow sowohl im eingehenden als auch im ausgehenden Bereich zu automatisieren. Angefangen bei Conversational IVR bis hin zur Bearbeitung komplexer Abfragen für verschiedene Anwendungsfälle. Erfahre mehr über assist365 - AI-powered Virtual Assistant
Die Cloud-Call-Center-Software von NICE inContact bietet einen besseren Kundenservice mit automatischer Anrufverteilung (ACD), interaktiver Sprachantwort (IVR), kompetenzbasiertem Routing, Spracherkennung, Call-Blending bei ein- und ausgehenden Anrufen, Workforce Management (WFM), Workforce Optimization (WFO) ) und ist der einzige No-Pause-Dialer... Erfahre mehr über NICE CXone
Gong ist eine Konversations-Intelligence-Plattform für Business-to-Business-Vertriebsteams, die alle Verkaufsgespräche aufzeichnet, transkribiert und analysiert, um die Effektivität von Verkaufskonversionen zu steigern und mehr Geschäfte abzuschließen. Vertriebsmitarbeiter können zusammenarbeiten, um erfolgreiche Verkaufstaktiken zu erhalten. Erfahre mehr über Gong.io
Qualtrics CustomerXM ist eine CXM-Plattform (Customer Experience Management), die Unternehmen dabei unterstützt, Feedback über mehrere Kanäle hinweg zu sammeln und die Customer Journey zu verbessern. Zu den wichtigsten Funktionen gehören personalisierte Verbrauchereinblicke, Trendanalyse, digitales Reputationsmanagement und verhaltensbasierte... Erfahre mehr über Qualtrics CustomerXM
Dragon Professional Individual is a speech recognition software designed to help professionals leverage deep learning technology to dictate and transcribe documents. Its smart format rules automatically adapt to required abbreviations, phone numbers, dates, and other appearing details. Erfahre mehr über Dragon Professional Individual
Die beste KI-gestützte Spracherkennungstechnologie auf dem Bildungsmarkt mit einer Genauigkeit von fast 95 % im Vergleich zu muttersprachlichen Lehrkräften. Einfach zu integrierende API, Kostenreduzierung, bahnbrechende Sprachfunktionen für deine Bildungsplattformen. Erfahre mehr über ELSA Speak
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Erfahre mehr über JustCall
Die Chorus Conversation Cloud ist ein KI-gestütztes Tool, das alle Verkaufsgespräche und kundenorientierte Besprechungen erfasst und aufzeichnet, um Einblicke zu analysieren und bereitzustellen. Das cloudbasierte Tool zielt darauf ab, Teams dabei zu unterstützen, kundenorientierter und datengesteuerter zu sein, sowie Anpassungen im gesamten... Erfahre mehr über Chorus
Talkatoo is a speech recognition and dictation software that helps veterinary organizations utilize speech-to-text technology to capture chart notes on a centralized platform. It provides a built-in medical dictionary, which lets medical professionals dictate terms, such as eosinophilia, hypothermia, intubation, and more. Erfahre mehr über Talkatoo
EvaluAgent is a cloud-based quality assurance solution for customer service and sales teams. It offers robust workflows for performance management. The platform unifies customer conversations, surveys, and agent performance data. EvaluAgent provides automated scoring for calls, emails, and chat. Erfahre mehr über EvaluAgent
Snowfly is an employee engagement and gamification software designed to help businesses measure the performance of employees and engage them through incentives and rewards. It enables organizations to create, implement, and manage recognition programs to improve employee experience (EX) and satisfaction. Erfahre mehr über Snowfly
Appen ist eine KI-fähige Plattform, die Unternehmen in den Bereichen Informationstechnologie, Automobil, Einzelhandel, Gesundheitswesen und anderen Branchen dabei unterstützt, auf Schulungsdaten zuzugreifen, um Anwendungen bereitzustellen. Die Lösung ermöglicht es Mitarbeitenden, NLP (Natural Language Processing), Sprachanalyse und Datenextraktions... Erfahre mehr über Appen
Omnichannel software solution for contact centers, providing a seamless customer experience across voice, email, chat, & social media. Erfahre mehr über ICR Evolution
CallFinder® ist der führende Anbieter von verwalteten cloudbasierten SaaS-Sprachanalysen, automatisierter Anrufbewertung und Spracherkennungsfunktionen, die zum Beispiel Stimmungen und Emotionen erkennen. Erfahre mehr über CallFinder
Daisee is an artificial intelligence enabled speech & semantic analytics software that helps businesses analyze calls to gain deep insight into customer satisfaction, vulnerability & more. It lets supervisors automatically evaluate call data to detect quality & compliance issues in near real-time. Erfahre mehr über daisee
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider, best for 10 - 1000 users plus. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team. Erfahre mehr über MaxContact
ClearTouch is a cloud-hosted contact center platform provider, which specializes in boosting the customer experience of organizations in BPOs, consumer goods, and services, healthcare, insurance, and banking Erfahre mehr über Cleartouch Cloud Contact Center Platform
Amazon Connect ist eine Omnichannel-Kontaktcenter-Lösung, die integrierte KI und ML verwendet, um qualitativ hochwertige Sprach- und interaktive Chat-Erlebnisse bereitzustellen. Mit Amazon Connect können Teams mithilfe von intuitiven IVR-Systemen (Interactive Voice Response) und Chatbots ihre Interaktionen ganz leicht automatisieren. Erfahre mehr über Amazon Connect
inConcert Contact Center allows businesses to reach their customers through any channel, including voice and video calls, email, live chat, SMS/text messaging, social networks, WhatsApp, and more. The software aims to provide an outstanding experience and transform every customer interaction. Erfahre mehr über inConcert Omnichannel Contact Center
Durch die Verarbeitung aller Kundeninteraktionen bietet VoiceAnalytics automatisch objektive, konsistente und wertvolle Erkenntnisse und Informationen über jedes Gespräch und zeigt Möglichkeiten zur Verbesserung der Kundenerfahrung und der Agentenleistung in Kontaktcentern auf. Erfahre mehr über VoiceAnalytics
INVOX Medical is a speech recognition software for real-time dictation and transcription of medical reports. It is compatible with any medical or EHR software and we have specific dictionaries for more than 15 medical specialties to ensure maximum accuracy in dictation transcription. Erfahre mehr über INVOX Medical
CallMiner Eureka ist eine cloudbasierte Sprachanalysesoftware, mit der Kontaktcenter das Kundenengagement in verschiedenen Kommunikationskanälen wie Anrufe, E-Mails, Social-Media-Plattformen und Chats automatisch analysieren können. Erfahre mehr über Eureka
Knowlarity is a leading cloud communication company that offers intuitive solutions such as virtual numbers, cloud contact centers, IVR systems, AI-powered speech analytics, chatbots/voicebots, TrueCaller verified business calling, WhatsApp Business API, and more. Erfahre mehr über Knowlarity
Observe.AI is the fastest way to boost contact center performance with live conversation intelligence. Built on the most accurate AI engine in the industry, Observe.AI uncovers insights from 100% of customer interactions and maximizes frontline team performance. Erfahre mehr über Observe.AI
Die Suite aus Sprach-zu-Text-APIs von Rev.ai ermöglicht es Unternehmen, Downstream-Anwendungen zu erstellen. Spracherkennungssoftware, die aus Sprachmodulen entwickelt wurde, um Inhalte zu verschiedenen Themen mit verschiedenen Akzenten für verschiedene Branchen zu transkribieren. Erfahre mehr über Rev.ai
Avoma is an artificial intelligence (AI)-enabled solution designed to help businesses streamline meeting management operations for customer-facing teams. It enables professionals to capture customer information before, during, and after meetings and store them in a centralized repository. Erfahre mehr über Avoma
Google Cloud Speech-to-Text enables users to convert audio into text so they can work faster and more efficiently. Erfahre mehr über Google Cloud Speech-to-Text
OTO ist eine Sprachanalyse-API und KI-gestützte Voice-Intelligence-Technologie, die die Kundenstimmung basierend auf dem Tonfall analysiert. Die Plattform kann von Callcentern, Gesundheitsdienstleistern, Anbietenden von Heimtechnologie und Robotikentwickelnden verwendet werden, um Sprachdaten zu verstehen und zu nutzen. Erfahre mehr über OTO
MiaRec helps contact centers unlock the intelligence from their customer interactions for better business results & happier customers. Erfahre mehr über MiaRec
Driving improved CX, sales and compliance outcomes through having the right data in the right format Erfahre mehr über VoiceAI
SoapBox Labs entwickelt Spracherkennungstechnologie für Kinder. Die proprietäre Technologie wurde entwickelt, um private und genaue Ergebnisse für Kinder im Alter von zwei bis zwölf Jahren mit beliebigen Akzenten und Dialekten zu liefern. SoapBox Labs berücksichtigt auch die unvorhersehbaren Sprachmuster und das Sprechverhalten von Kindern. Erfahre mehr über SoapBox
Videobasierte Nutzerforschungsplattform für Unternehmen und Agenturen. Erfahre mehr über Sonar
DeepTranscript is an automatic speech recognition provider for professionnals designed for large volumes and high accuracy. Let's collect all data available in conversations, talks, interview with our plug and play API. Erfahre mehr über DeepTranscript
RapportCMS is a cloud-based solution that enables contact centers to manage multi-channel transactions, routing, scheduling, data transfers, payroll, and more. Erfahre mehr über RapportCMS
Verint® Experience Management™ is a suite of solutions designed to unify and improve the customer experience at scale by enabling cross-functional teams to capture, analyze and act on customer feedback across all channels. Erfahre mehr über Verint Experience Management
Prodigal is a cloud-based Consumer Finance Intelligence solution that analyzes agent and customer conversations to enhance profits, experience, and compliance. Collection agencies, healthcare providers, and lenders depend on Prodigal to unlock insights that drive win-win financial outcomes. Erfahre mehr über Prodigal
Stratifyd is an augmented intelligence and data analytics platform which helps businesses collect, analyze, and visualize unstructured and structured customer data in real-time. Using the AI-enabled speech analytics solution, customer care representatives can develop transcripts of call recordings. Erfahre mehr über Stratifyd
Contact Cubed helps businesses analyze calls to optimize conversions, natural language processing (NLP), and other operations across departments. The AI-enabled platform automatically identifies and removes sensitive customer information across raw and transcribed audio files. Erfahre mehr über Contact Cubed
Tethr is a speech analytics software designed to help contact centers and various business teams such as sales, marketing, IT and finance, among others leverage artificial intelligence (AI) technology to convert customer interactions via phone calls, chats or emails into actionable insights. Erfahre mehr über Tethr
Verint® Speech Analytics™ is a cloud-based software which helps businesses transcribe and analyze calls to gain customer insights in real-time. It allows organizations to measure customer satisfaction levels, calculate customer churn rates, analyze agents’ performance, and run marketing campaigns. Erfahre mehr über Verint Speech Analytics
Contexta360 is an online platform for analyzing speeches and customer telephone interactions. Speech recognition, natural language processing (NLP), and AI are used to automate the analysis of spoken words. The core module enables organizations to manage and interact with other modules within the software. Erfahre mehr über Contexta360
Fonetik is a speech analytics platform engineered to help businesses understand what each customer says and feels and form behaviourally informed decisions. Erfahre mehr über Fonetik
Alvaria Engagement Analytics is a speech and text analytics engine designed for quality analysts, business analysts and other advanced users to surface valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all customer communication channels. Erfahre mehr über Alvaria Engagement Analytics
Speech Analytics is software for automating the analysis and comprehension of the customer's voice in their interaction with call center agents. The system employs technologies such as Machine Learning, NPL, AI, Robot Speech, and Widget Speech for the transcription and analysis of conversations. Erfahre mehr über Speech Analytics
AI notetaker that captures your full video meeting with transcript and notes. Instantly available and shareable at the end of your call. Start free today and experience never taking notes again. Erfahre mehr über Supernormal
MeetRecord allows sales teams to capture insights from video calls. Businesses can improve sales using insights from meetings and optimize performance through coaching on real calls Erfahre mehr über MeetRecord
VoiceSignals is a people Intelligence platform that uses AI with voice-based psychometric insights to help businesses understand customers & prospects. Erfahre mehr über VoiceSignals
Sybill erfasst die verbalen und nonverbalen Signale (Körpersprache, Blick, Ausdrücke) deines Käufers bei Anrufen im Kontext des Gesprächs, um auf Kaufsignale, Warnsignale und Elemente hinzuweisen, die auf Anklang gestoßen sind. Steigere deinen Umsatz mit einem tieferen Einblick in die Denkweise von Kunden. Erfahre mehr über Sybill
HGS Contact Center AI offers cloud-based contact center tools that help streamline processes, improve agent performance, and optimize the hiring & onboarding framework. With HGS Contact Center AI, you pay for only the features your business needs. Schedule a free demo to learn more. Erfahre mehr über HGS Agent X

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