Ameyo Erfahrungen
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100 Bewertungen
- Branche: Medienproduktion
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
One stop for solution
Bewertet am 4.3.2022
Vorteile
The software comes with a complete suite for your customer services needs, this is the best thing I like about ameyo, this provides and ends end visibility and also avoid the hassle of integrating any third-party software
Nachteile
Not come up with anything so far, there are some features like chat which I am yet to explore
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Ameyo Is a best software for call management.
Bewertet am 21.2.2023
Its fabulous to use Ameyo, I will suggest to others also to use Ameyo. Is is very useful in service...
Its fabulous to use Ameyo, I will suggest to others also to use Ameyo. Is is very useful in service and customer satisfaction related organization.
Vorteile
The most useful thing is we can reroute the call to any department on a single time. Its easy to track the call recording and calling time. We can easily add multiple Campaign for monitoring the call and resolve the concern.
Nachteile
Every thing is fine. It works absolutely fantastic.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Great Platform
Bewertet am 30.9.2022
Vorteile
The ability to record the calls and the fact that it works on ease even on mobile phones
The best part was having the system integrated with leadsquared that helped immensely in lead management
Nachteile
Call drops were very frequent, did not show accurate number of calls, talkative which hindered productivity monitoring
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Helpful
Bewertet am 18.2.2023
its awesome to use and the re routing to mobile function is super cool that we dont want to use...
its awesome to use and the re routing to mobile function is super cool that we dont want to use headphones
Vorteile
its make our day to day work fun by connecting with customer
Nachteile
sometimes it get stuck while using re routing
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Ameyo and Its benefits
Bewertet am 12.4.2022
Vorteile
Cost and process friendly is the major reason
Nachteile
Connectivity is the only issue that we face
In Betracht gezogene Alternativen
Salesforce Service CloudGründe für den Wechsel zu Ameyo
Cost and process friendly- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Efficient application
Bewertet am 12.4.2022
It’s one of the best application have used.
It’s one of the best application have used.
Vorteile
The ameyo application has good scalability and it’s user friendly
Nachteile
The pricing is on the high side for partners and it’s not static.
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
you can work efficiently and more productive as well.
Bewertet am 13.7.2018
increase of work productivity and less agent errors.
increase of work productivity and less agent errors.
Vorteile
Its very helpful especially for the agents not just for their inbound and outbound calls but as well as for the workforce or Technical team. And it is easily to receive incoming calls and together with it you can view the customer or callers profile that is given. It helps as well call center agents to easily track their time and modify their breaks and correct their tagging.
Nachteile
Sometimes when you receive a call, the given profile of the customer doesn't appear on your screen and it tends to lag when there's a queuing of calls.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Good software but need to work more on user experience
Bewertet am 12.4.2022
Decent software with good potential
Decent software with good potential
Vorteile
A lot of options are bundled very well in the system
Nachteile
A lot of bugs, still feel the software has a lot of glitches
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Feature Rich Modern Contact Center with Good Price.
Bewertet am 12.4.2022
Today - COVID time, it is important for a company to have fully functional Contact Center with...
Today - COVID time, it is important for a company to have fully functional Contact Center with Voice, Social Network. Ameyo will help to have all of this.
Ameyo has very good price.
Vorteile
I like IVR, outbound Call center, Social Network integration, CRM integration.
Nachteile
I think all features are present what is need in modern Contact Center.
In Betracht gezogene Alternativen
Genesys Cloud CX- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Monatlich für 1-5 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
A segment leading product
Bewertet am 12.4.2022
Overall experience is really great as it gives resolutions to critical pain points of a business
Overall experience is really great as it gives resolutions to critical pain points of a business
Vorteile
It resolves critical aspects of a business including
1. Service Ticket Management
2. Social Media Integration
3. Email management
Nachteile
It is too early to mention cons I am still in an early stage of the the product usage
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Manage calls with Ameyo Precisely
Bewertet am 17.2.2023
Vorteile
It helps to connect and manages the calls with recordings perfectly. We can choose which campaign according to our department and we can choose the extension which is good to us, which attracts a lot.
Nachteile
Logout suddenly while connected,rarely it happens
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Amazing Experience
Bewertet am 6.11.2022
The whole thing is amazing when it comes to using Ameyowith all available features, I'm using a lot...
The whole thing is amazing when it comes to using Ameyowith all available features, I'm using a lot of things because of my job duties, Reporting daily weekly, and monthly reports, Real-time to maintain the Service level, updating the dialer for the outbound team, everything looks better with Ameyo.
Vorteile
It is the easiest way to use Ameyo in a call center to manage all related tasks, such as answering calls inbound and outbound dialer, monitoring calls remotely by the quality assurance team, managing the agent adherence and off-board activities "Auxes", also there a great part of the reporting and all the required data to manage the service level.
Nachteile
Sometimes, especially when using low internet speed connections the pages take so much time to load and this might some issues for the users, I recommend creating a special view "lowered version" for such internet speed.
- Branche: Outsourcing/Offshoring
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Review
Bewertet am 2.3.2022
Vorteile
The features are easy to use and understand
Its makes working in contact centre fun
Nachteile
There is nothing bad about product its top notch
In Betracht gezogene Alternativen
ConexEDGründe für den Wechsel zu Ameyo
Its user friendly- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Be relevant
Bewertet am 2.3.2022
Some feature is good. easy to handling and call executive use on easily.
Some feature is good. easy to handling and call executive use on easily.
Vorteile
Call Integration is good. Voice quality and call transferring the call is easy.
Nachteile
Software Support team Response is not good if we have required any new requirement process is not clear.
cost is so high for new module implemention.
- Branche: Kunststoffe
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Ameyo - used for a team of 10 employees
Bewertet am 2.3.2022
Overall it is good as you will not be facing much issues if you have great internet connection. But...
Overall it is good as you will not be facing much issues if you have great internet connection. But if you face any issue, resolution time is a bit high.
Vorteile
Integration team is helpful and good.
Completed the project in given timeline once scope was approved.
Nachteile
Support is bad. You will have to keep on raising tickets and wait for their call in every issue.
Once project is deployed, You are at your own. If you need support, be very clear about the specifications.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
HCL Healthcare
Bewertet am 2.3.2022
its very good as of now
its very good as of now
Vorteile
I like the UI and integration part and support.
Nachteile
We need Cloud version of this software and its entirely dependent on physical servers.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
User friendly access
Bewertet am 12.4.2022
Ameyo has lot of features and modules which will help for all kind of industries and customer...
Ameyo has lot of features and modules which will help for all kind of industries and customer support needs to improve a bit.
Vorteile
Ameyo has lot of integration features with lot of
Services (leadsquared),which will help us to improve our leads
Nachteile
As far as we have got all needed feature from ameyo
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
About Ameyo
Bewertet am 19.10.2022
Overall experience with Ameyo is good
Overall experience with Ameyo is good
Vorteile
User friendly and manly the cost of this tool
Nachteile
Reporting issues. for any new request we have to contact the software developer
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Ameyo
Bewertet am 2.3.2022
Vorteile
Ease to use. Good support available. Nice voice quality. Quick response on query raised.
Nachteile
Pricing is too high. Doesn't provide other supportive products like Gateways and Lines
- Branche: Computer-Vernetzung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
review from Veziri
Bewertet am 12.4.2022
nice
nice
Vorteile
integration process is easy, its based on asterisk so its cheap and flexible,
Nachteile
well its based on lots things that is free for example CentOS, i wish it was RedHat than centos
- Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
A working, intuitive but expensive to maintain system
Bewertet am 12.4.2022
Vorteile
The features work as advertised and the team enjoys using the system. Call capabilities works, queue management is easy to set up
Nachteile
The pricing model is not friendly. So many hidden costs for perpetual customers
- Branche: Onlinemedien
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
An efficient Calling software
Bewertet am 2.3.2022
A great (and inexpensive) platform for managing customer callouts.
A great (and inexpensive) platform for managing customer callouts.
Vorteile
It is extremely consistent in terms of performance with call recordings and analytical data that helps improve the services.
Nachteile
Cross platform integration sometimes becomes a challenge.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Review
Bewertet am 21.3.2021
Overall experience is good but Support should still be improved.
Overall experience is good but Support should still be improved.
Vorteile
Feature Rich and 24*7 Costumer Support (L1 And L2)
Nachteile
Customization is possible but requires Service Ticket for many Features to be usable. And, It seems that 24*7 Costumer Support (L1 And L2) may not be enough.
- Branche: Outsourcing/Offshoring
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Ameeyo Dialer Review
Bewertet am 12.2.2020
Supports
Supports
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Ameyo is still in Old Era
Bewertet am 10.11.2017
Vorteile
We use Ameyo Software for Call Center Team, Were we can call and dispose the call
The admin level access is used to generate trend and reports
Nachteile
Its not up to date
We are unable to link it with our CRM,
Reports only give general data .. System does not analyse anything ..
Cost is involved to add any new feature in Ameyo ..