Zoho Billing

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Intelligentere Abrechnung für dein Abonnementgeschäft.

Gesamtbewertung

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Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
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Bedienkomfort
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Kundenbetreuung
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92 Bewertungen

Mamatha
Mamatha
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Zoho products are too good for small business owners

Bewertet am 29.5.2021

I am using their many products, like Zoho email, Zoho commerce, Zoho invoice, Zoho books, Zoho...

I am using their many products, like Zoho email, Zoho commerce, Zoho invoice, Zoho books, Zoho campaigns, Zoho Sales IQ. All the products are wonderful, affordable with world class quality. Mostly I use them to manage my company and and 2 eCommerce websites [SENSITIVE CONTENT HIDDEN].

I am fully satisfied with them.

Vorteile

All in one apps and inexpensive for small business owners. The company makes many awesome business apps, most of the apps are inexpensive but have world class quality.

Nachteile

Cons, they don't advertise a lot about their wonderful products. Wish they are in media and advertising about their products so that more awareness would be created.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great for my Renewals !!

Bewertet am 1.5.2019

Overall a great solutions that works really well , don,t have anything really bad to say about it...

Overall a great solutions that works really well , don,t have anything really bad to say about it ... does exactly what it need to do !!

Vorteile

Set it and forget it , i would not be able to function with the amount of subscriptions i have , Zoho take the hard work out of the management

Nachteile

No being able to change a subscription easily once set up , also not being able to change a customers Vat Rate , i have customers in different zones and if they ask to change from GBP to USD i have to create a new account

Katryn
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Mostly Satisfied

Bewertet am 30.5.2019

Vorteile

I appreciate multiple integration capabilities.

Nachteile

Having to purchase different packages of features that should already be included

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great tool for presenting and maintaining subscriptions

Bewertet am 5.9.2019

Because our service model is subscription based, Zoho's tool that interacts with its CRM and other...

Because our service model is subscription based, Zoho's tool that interacts with its CRM and other tools (like creator) is invaluable, and we are very pleased with it, and plan to use it indefinitely.

Vorteile

Loved the tool for building subscription checkout options, as well as the templates and options to customize with code. There was a great deal of freedom presented, and it served us very well. The ability to create and manage the plans themselves was also highly intuitive, and easy to adjust and update.

Nachteile

I have been very happy with this service, and if I have something I wish I could do, almost always find that this has already been covered in another feature.

Antwort von Zoho

Hi there,

Thank you so much for taking the time to review us.

We are really glad that you are able to manage your subscriptions seamlessly using Zoho Subscriptions. And it's great to know our integration with Zoho CRM and Creator are helpful. That's exactly what we aimed at offering - a powerful, integrated ecosystem!

If you are interested, we would love to hear and publish your success story with Zoho's millions of customers. Feel free to reach out to me anytime.

Cheers,
Harikrishna

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Recurring and Billing Software

Bewertet am 25.11.2018

Maintaining clients payment record was not easy but thanks to Zoho subscription for solving this...

Maintaining clients payment record was not easy but thanks to Zoho subscription for solving this issue for us. We are planning to buy more products of ZOHO.

Vorteile

Keeping a track of your clients payment details, processing a refund or creating a Coupon code using this software is fun and that easy. This has made my life simple.

Nachteile

I have been using this software for more a year now and did not find any issues with this.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

The perfect start for us as a startup (ZOHO ONE Suite)

Bewertet am 17.2.2019

Vorteile

Easy to set up
Easy to operate
Support reacts very quickly on all channels
Extremely flexible for all business areas
Benefit from this in connection with ZOHO CRM
But don't use the API yet

Nachteile

At the moment I can't think of any details there. We are really very satisfied. With a few subscriptions everything has worked very well so far.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Easily manage subscriptions

Bewertet am 9.11.2017

Keeps track of all subscription start and stop dates, and provides easy metrics.

Keeps track of all subscription start and stop dates, and provides easy metrics.

Vorteile

Easily handles billing for recurring subscriptions, without having to remember to send bills each month. Allows for either auto-credit card billing, or simply sending an invoice.

Nachteile

Hard to view details of multiple subscriptions at a single client. All subscriptions are listed exactly the same way, so it makes it difficult to find the specific one for which you are looking.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Powerful

Bewertet am 27.3.2019

Vorteile

This allows 'groups' of plans, with add-ons, and coupons specific to those groups. Pricing, recurring transaction managements, and their new widget works wonderfully. Connects to invoices and shows customers who have signed up. Allows for setup fees and one-time fees if you need them.

Nachteile

Widget needs a little more options, and there needs to be a better 'preview' and way to do test transactions.

Kasey
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great system

Bewertet am 31.5.2019

Vorteile

The customer service is awesome! Someone is always available to speak over the phone right away !

Nachteile

I wish you could have 1 email address associated with various different customers vs creating 1 customer and having multiple subscriptions under one.

Lasse
Gesamtbewertung
  • Branche: Lagerung
  • Quelle der Bewertung

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Zoho Subscription, simple, powerfull and flexible

Bewertet am 28.4.2015

We are actually using Zoho Subscription for renting out storage and parking spaces. Not typically...

We are actually using Zoho Subscription for renting out storage and parking spaces. Not typically what subscription software are made for!
We found that Zoho Subscriptions were the best way to go for us, not only because of their standard functionality, but also due to their many, very functional API's. Very helpfull for us now, and in the future.

The responsiveness at Zoho support have also been a main, very positive factor.

We are very happy that we chose to go with Zoho Subscriptions, and plan to roll out this in soulution in other countries where we operate as well.

Lasse Høydal

Vorteile

Very responsive support.
Integrated with Zoho Books and CRM - a mature product with many users.
The API's
Able to handle both CC card and non-CC card customers

Nachteile

Still quite a new product in the Zoho family.
More custom reporting always helpfull.

Joe
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

A good Subscriptions solution

Bewertet am 10.12.2020

When it comes to subscriptions software, there are not many good choices out there, and the monthly...

When it comes to subscriptions software, there are not many good choices out there, and the monthly cost is high and this is the case for Zoho subscriptions and it lacks many features available in other software for the same cost. The interface needs to be polished as many features are hidden and hard to find and needs more integrations

Vorteile

It does what it supposed to do, handle subscriptions and payments for recurring billing, the interface is ok but can be better

Nachteile

Some features are not available and no API , the cost is kind of high if you have a high number of clients

Antwort von Zoho

Hi Joe,

Thanks for taking the time to review Zoho Subscriptions!

Zoho Subscriptions does have an extensive REST API library that has almost all functionalities as the app. You can check out our API doc here:

https://www.zoho.com/subscriptions/api/v1/

If you have any other questions, feel free to get back to us at support@zohosubscriptions.com

Regards,
Harikrishna
The Zoho Subscriptions Team

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Good system that works reliably

Bewertet am 1.5.2019

We are using Zoho for managing subscription payments for a SaaS product and it is working great....

We are using Zoho for managing subscription payments for a SaaS product and it is working great. FOr the most part the system just works which is the most important thing to us.

Vorteile

Once set up, it runs pretty seamlessly without problems or difficulties. We have been on with them for a couple of years and haven't experienced any problems as the system changes and evolves

Nachteile

The documentation is not easy to use and I haven't found a good source for help. Their forums are good for cookie cutter questions, but challenging to get out if the box answers.

Thomas
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great software- easy...

Bewertet am 13.7.2019

Always helpful. Customer service is quick and responsive. I see no reason to ever stop using this...

Always helpful. Customer service is quick and responsive. I see no reason to ever stop using this software.

Vorteile

Helps me stay organized within my small business. Works as an accounting feature for me as well in regards to some of the reporting. Very intuitive with ability to customize everything, including branding. LOVE!

Nachteile

I really do not have any cons to this software!

Nisarg
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Easy to use and helpful

Bewertet am 31.5.2019

Vorteile

- Provide automation
- Easy to integrate with our product
- Customer services are good

Nachteile

- Sometimes the system gets buggy
- All the options are not there which is in Zoho invoices
- Customer services are only via email, chat or direct phone lines are not that responsive

Adam
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Easy to navigate and gets the job done

Bewertet am 25.5.2018

Vorteile

The program provides a lot of value for what you pay. Setup with straight forward it's easy to use on a day to day basis.

Nachteile

There are times where making changes/updates is more difficult then it should be which can be frustrating.

August
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Highly Recommend!

Bewertet am 3.6.2019

Vorteile

The software is easy to setup and has a great deal of customization options to suite any business.

Nachteile

I have had no bad experiences, so I can offer no cons to the Zoho products we use.

Kirill
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great solution if you're already a user of Zoho products and you need to handle subscriptions

Bewertet am 24.6.2022

Vorteile

It's not absolutely intuitive, but it works as a part of Zoho ecosystem, so if you're already familiar with apps like ZohoBooks - then it won't take a lot of time for you to get familiar with Subscriptions.
And yes, as most of the Zoho products - it's very flexible

Nachteile

UI of the checkout pages and emails. It would be good to have more templates available

Petru
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great program!

Bewertet am 3.6.2019

Vorteile

Zoho Subscription is very user friendly, easy to use and very intuitive

Nachteile

There is nothing I can think of that I did not like

Vidhya
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

About Zoho

Bewertet am 31.5.2019

It's very easy to keep track of subscriptions without the fear of missing to bill

It's very easy to keep track of subscriptions without the fear of missing to bill

Vorteile

It's simple and easy to use. It's very user friendly and designed for easy understanding

Nachteile

Certain mandatory features are not available

Jack
Gesamtbewertung
  • Branche: Sicherheit & Untersuchungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Zoho Subscriptions Review

Bewertet am 3.6.2019

Good

Good

Vorteile

Our customer base is organized in one place in a very coherent manner.

Nachteile

In my opinion, the reporting given could be better.

Mark
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Zoho Subscriptions Review

Bewertet am 2.6.2022

Vorteile

Support for the application is excellent and there is ease of access for all features and it is easy to understand.

Nachteile

Further customization within the application would be nice especially if there are particular types of subscription that need different options aside from the ones there by default.

Nick
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

User friendly, easy to use

Bewertet am 27.6.2019

Have used Zoho for over 4 years. Subscriptions is a great customer management tool for large client...

Have used Zoho for over 4 years. Subscriptions is a great customer management tool for large client base/data base

Vorteile

Software is easy to set up, maintain and use.

Interfaces well with Zoho Books accounting software.

Ideal for SME orgainsations wanting value for money, easy of application and great customer support.

Nachteile

Don't really dislike anything about it. If we had to be picky, you have to leave Subscriptions to go into other Zoho applicatons like Books or Inventory

Alex
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent way to easily start a small subscription business

Bewertet am 15.4.2021

Good experience. Add subscription service to even a WordPress site (using their supplied embed...

Good experience. Add subscription service to even a WordPress site (using their supplied embed code, a button/link, or wordpress plugin) with minimal effort.

Vorteile

Zoho Subscriptions is easy to start, especially if you're already in the "zoho software ecosystem". You can create a new Product and define your Plans, and have them ready for clients all within an hour. The "hosted pages" keeps all the tricky technical aspects including customer & billing info off of your application/site.

Nachteile

Like most Zoho products it has a slightly "unpolished" feel to the UI, but the features are all there.

Donald
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

great product great service

Bewertet am 4.6.2019

Accounting, subscriptions and CRM

Accounting, subscriptions and CRM

Vorteile

The constant and unwavering support. Speedy reports and ability to
get help while in the application via an active chat like.
The reports are excellent and very fast.
The modules are integrated and priced well below the competition

Nachteile

After using Quickbooks for 10 years I am at a loss to find anything negative.

Surendra Singh
Gesamtbewertung
  • Branche: Versorgungsunternehmen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Good Software but poor support service

Bewertet am 6.6.2019

It's good to have a subscription software but API integration delayed a lot, our tech team tried...

It's good to have a subscription software but API integration delayed a lot, our tech team tried their level best to contact and complete the integration but it took 8 months to finalize the task and now subscription period is over without taking the proper benefit of it.

Vorteile

Good for handling monthly subscriptions

Nachteile

not supporting API integration properly.