Filtern nach
Gesamtbewertung
Untern. Größe
1 Bewertung
Gesamtbewertung
4
/
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4
Funktionen
4
Bedienkomfort
3
Kundenbetreuung
5
100% haben diese Anwendung empfohlen
1 Bewertung
Ludwig W.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk

Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 27.9.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Vorteile

List of strong points:
Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Nachteile

It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10