Snap Schedule Erfahrungen

Snap Schedule

Software für Mitarbeitereinsatzplanung und -management

Gesamtbewertung

4,4 /5
(15)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
3,8/5

87%
haben diese Anwendung empfohlen
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15 Bewertungen

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent scheduling tool that improves productivity

Bewertet am 4.5.2018

The ability for other employees to maintain their own schedule is excellent!

The ability for other employees to maintain their own schedule is excellent!

Vorteile

There are many excellent features such as emailing, reporting, customization, and employees being able to manage their own schedule under supervision by requesting days off and/or trading shifts. The attendance tracking has improved tremendously.

Nachteile

So far we have not had any issues or complaints with Snap Schedule 365 and will continue to use the software.

Jason
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A Breeze To Work With

Bewertet am 20.5.2022

A great company to work with from top to bottom. Worked with us to design an affordable tool that...

A great company to work with from top to bottom. Worked with us to design an affordable tool that worked for our needs, while maintaining great customer support throughout the time we used the product.

Vorteile

What I liked most about the software was the customer support followed closely by ease of use by administrators and employees alike.

Nachteile

The lack of flexibility for the employee to select their shift location when they attempt to punch in from a dropdown list instead of it being predetermined by the scheduler.

Jim
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Waiting for Updated Version

Bewertet am 9.12.2016

We are still waiting for the update we were promised would be in one month and has now been two...

We are still waiting for the update we were promised would be in one month and has now been two years. It was a little clunky and they said they were updating, and we would get the free update.

Vorteile

Works for our application

Nachteile

Old Interface-Needs updating

Michael
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Software for scheduling, food & beverage companies

Bewertet am 11.11.2019

Snap schedule had numerous things that I liked about the program, (examples being: ease of use,...

Snap schedule had numerous things that I liked about the program, (examples being: ease of use, being able to send to a group of staff instead of he entire staff in the program, being able to drag and drop the job position and location to employees without a lag time

Vorteile

I liked being able to select whom I was sending the schedule out to instead of having to send to everyone in the program

Nachteile

Not able to send the schedule out to more than 20 employees at a time

Lenny
Gesamtbewertung
  • Branche: Sicherheit & Untersuchungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Very good for the most part

Bewertet am 8.12.2016

This is a very good software program, but there is a feature that would make life much easier. I...

This is a very good software program, but there is a feature that would make life much easier. I have suggested it a few times, but nothing changes.

Vorteile

Very easy to use

Nachteile

The only two categories of an employee are active or inactive. I have several on-call employees. There should be active, inactive and terminated categories. This way I don't have to go through terminated employees looking for someone who is on call.

Temple
Temple
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Wouldnt really waste my time......

Bewertet am 6.12.2023

Horrible...........

Horrible...........

Vorteile

Nothing just being honest Scheduling if I had to pick one.

Nachteile

Price and Screen layout and/or Navigation

Stephan
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Good program

Bewertet am 15.2.2017

Really like the program, it has many functions and operates smoothly.

Some functions(mainly the...

Really like the program, it has many functions and operates smoothly.

Some functions(mainly the reports) could do with more options.
I use daily shift assignments a lot and would love to pick which columns to use (add employee code, remove notes).
I would also really appreciate a log/history on the shifts. After changing a shift I can no longer see what it used to be.

Vorteile

Good user interface
Option to email the schedules to employees
Many functions

Nachteile

No history log on the shifts
Can't get the reports the way I want them

Jeffrey
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Impressive

Bewertet am 26.1.2017

The system works well for our little organization with assistance from the support department very...

The system works well for our little organization with assistance from the support department very courteous and second to none!

Vorteile

Ease of use

Nachteile

Really have none

Arun
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

If you could give the periodic upgrades free, would have been great.

Bewertet am 8.12.2016

Good to schedule. But customising report is still not available. Hence I am not using this software...

Good to schedule. But customising report is still not available. Hence I am not using this software for reporting purpose. Also an auto email - scheduled - would have been great, but not available.

Vorteile

Scheduling is easy

Nachteile

No report customisation feature
No scheduled emails

Jenn
Gesamtbewertung
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Snap schedule makes employee management simple

Bewertet am 10.12.2018

Vorteile

Very easy to use and makes shift scheduling a breeze, no more complications and over or under staffed days

Nachteile

Honestly nothing this program is amazing and keeps our workplace running efficiently

michael
Gesamtbewertung
  • Branche: Forschung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

satisfied customer

Bewertet am 10.1.2017

does what it says on the tin! we use Snap Schedule mainly to document tasks undertaken throughout...

does what it says on the tin! we use Snap Schedule mainly to document tasks undertaken throughout the day. This is invaluable in planning for the next year & for OH&S issues.

Vorteile

ease of use once set up

Nachteile

does not fit 100% with our rostering requirements

Rama
Gesamtbewertung
  • Branche: Verpackung und Container
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Simple & Easy to Use

Bewertet am 10.12.2016

Snap schedule is one of the tools that we have invested in which helped reduce the amount of time...

Snap schedule is one of the tools that we have invested in which helped reduce the amount of time that we spend on schedules. Very simple, efficient and easy to use. Great tool to have and definitely recommend.

Vorteile

Easy to schedule as per the requirement.

Nachteile

No concurrent usage is available.

Kristia
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great product

Bewertet am 22.10.2019

Quick easy set up and faster implementation into the company

Quick easy set up and faster implementation into the company

Vorteile

This product was very easy to use. It is very customers friendly and is used by multiple people within our environment

Nachteile

The price on this software was a little high. Also a little confusing to explain to others that use it.

Jean
Gesamtbewertung
  • Branche: Sicherheit & Untersuchungen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

SNAP - Bank of Canada

Bewertet am 13.12.2016

I had no problem with the software except with network error, which was identified by your...

I had no problem with the software except with network error, which was identified by your technician on the help desk. I moved the database onto the "C" drive, make all the changes (especially with de shifts and then, move the database back on the network.
Great tool.
JF

Vorteile

Easiness of building a schedule

Nachteile

Some data lost during data save due to network

Ricardo
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Snapschedule is a great product which provides all our need, rostering, posting individual...

Bewertet am 26.1.2017

Snapschedule is somewhat difficult to read as all its characters are not divided by space, so...

Snapschedule is somewhat difficult to read as all its characters are not divided by space, so identifying a particular unit is difficult. a positive feature is; once you have programmed your work schedule for a period of time the rotation mechanism is fine so there is little effort to change one or two anomalies.