Snap Schedule Bewertungen

Snap Schedule

Employee scheduling and managing software

4.4/5 (10 Bewertungen)
Stephan D.
Mit Google übersetzen

Good program

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 15.2.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Really like the program, it has many functions and operates smoothly.

Some functions(mainly the reports) could do with more options.
I use daily shift assignments a lot and would love to pick which columns to use (add employee code, remove notes).
I would also really appreciate a log/history on the shifts. After changing a shift I can no longer see what it used to be.

Vorteile

Good user interface
Option to email the schedules to employees
Many functions

Nachteile

No history log on the shifts
Can't get the reports the way I want them

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Lenny W.
Mit Google übersetzen

Very good for the most part

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 8.12.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

This is a very good software program, but there is a feature that would make life much easier. I have suggested it a few times, but nothing changes.

Vorteile

Very easy to use

Nachteile

The only two categories of an employee are active or inactive. I have several on-call employees. There should be active, inactive and terminated categories. This way I don't have to go through terminated employees looking for someone who is on call.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Michael L.
Mit Google übersetzen

satisfied customer

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

does what it says on the tin! we use Snap Schedule mainly to document tasks undertaken throughout the day. This is invaluable in planning for the next year & for OH&S issues.

Vorteile

ease of use once set up

Nachteile

does not fit 100% with our rostering requirements

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

7.0/10
Jeffrey G.
Mit Google übersetzen

Impressive

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 26.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

The system works well for our little organization with assistance from the support department very courteous and second to none!

Vorteile

Ease of use

Nachteile

Really have none

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Arun M.
Mit Google übersetzen

If you could give the periodic upgrades free, would have been great.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 8.12.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Good to schedule. But customising report is still not available. Hence I am not using this software for reporting purpose. Also an auto email - scheduled - would have been great, but not available.

Vorteile

Scheduling is easy

Nachteile

No report customisation feature
No scheduled emails

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Rama E.
Mit Google übersetzen

Simple & Easy to Use

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 10.12.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

Snap schedule is one of the tools that we have invested in which helped reduce the amount of time that we spend on schedules. Very simple, efficient and easy to use. Great tool to have and definitely recommend.

Vorteile

Easy to schedule as per the requirement.

Nachteile

No concurrent usage is available.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Jean F.
Mit Google übersetzen

SNAP - Bank of Canada

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 13.12.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

I had no problem with the software except with network error, which was identified by your technician on the help desk. I moved the database onto the "C" drive, make all the changes (especially with de shifts and then, move the database back on the network.
Great tool.
JF

Vorteile

Easiness of building a schedule

Nachteile

Some data lost during data save due to network

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Verified Reviewer
Mit Google übersetzen

Excellent scheduling tool that improves productivity

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 4.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

The ability for other employees to maintain their own schedule is excellent!

Vorteile

There are many excellent features such as emailing, reporting, customization, and employees being able to manage their own schedule under supervision by requesting days off and/or trading shifts. The attendance tracking has improved tremendously.

Nachteile

So far we have not had any issues or complaints with Snap Schedule 365 and will continue to use the software.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Jim P.
Mit Google übersetzen

Waiting for Updated Version

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 9.12.2016
Quelle der Bewertung: Capterra

We are still waiting for the update we were promised would be in one month and has now been two years. It was a little clunky and they said they were updating, and we would get the free update.

Vorteile

Works for our application

Nachteile

Old Interface-Needs updating

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

5.0/10
Ricardo F.
Mit Google übersetzen

Snapschedule is a great product which provides all our need, rostering, posting individual info.

Bewertet am 26.1.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Snapschedule is somewhat difficult to read as all its characters are not divided by space, so identifying a particular unit is difficult. a positive feature is; once you have programmed your work schedule for a period of time the rotation mechanism is fine so there is little effort to change one or two anomalies.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung