OneDesk

Helpdesk- und Projektmanagement-Software – in einer Anwendung

Gesamtbewertung

4,2 /5
(5)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
3,8/5
Kundenbetreuung
4/5

100%
haben diese Anwendung empfohlen
Sortieren nach

5 Bewertungen

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Hochschulbildung
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

A complete project management software

Bewertet am 22.12.2022

Vorteile

Offers a range of tools and features for managing tasks, projects, and customer interactions. Includes a customizable interface and a range of integrations with other business tools and services.

Nachteile

The interface is a little complex to navigate.

Alexandros
Gesamtbewertung
  • Branche: Tiefbau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simplify Your Work with OneDesk's All-in-One Platform

Bewertet am 31.12.2022

Vorteile

1)All-in-one solution: OneDesk combines both project management and helpdesk functions in a single platform, which can be convenient and efficient for teams that need to manage both types of work.2)Customizable workflows: OneDesk allows teams to customize and automate various workflows, including triage, replies, notifications, and assignments, which can help streamline processes and reduce the need for manual intervention.3)Clear and simple pricing: OneDesk offers all features in all of its plans, which can make it easier for teams to understand the costs and choose the right plan for their needs.

Nachteile

Limited integration with other tools: While OneDesk may offer a wide range of features, it may not integrate with other tools that teams may be using, which could limit its usefulness in certain situations.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Using as a service desk but unfortunately not the most ideal

Bewertet am 16.9.2022

Vorteile

There is automated timesheet tracking for each tickets.

Nachteile

Price is quite steep if you pay monthly. It is also quite hard to interact with (from the user's feedback.)

In Betracht gezogene Alternativen

Jira
Rakesh
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

Good solution to combine voice of the customer with product management

Bewertet am 4.5.2011

It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

Vorteile

For a first-time user of the product, I thought support was excellent

Bobby
Gesamtbewertung
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Bewertet am 8.5.2017