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3824 Bewertungen
- Branche: Medienproduktion
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Das beste CRM mit dem ich je gearbeitet habe
Bewertet am 30.4.2021
Mit dem sehr großen Funktionsumfang geht Hubspot über ein reines CRM weit hinaus und ermöglicht es,...
Mit dem sehr großen Funktionsumfang geht Hubspot über ein reines CRM weit hinaus und ermöglicht es, Marketing und Sales sehr ganzheitlich zu betrachten. Hervorzuheben ist der gute Support und das gute Onboarding, welches auch nötig ist, um hier erfolgreich zu starten. Dann wird man sehr lange und zufrieden mit Hubspot arbeiten.
Vorteile
Hubspot bietet wirklich alle erdenklichen Funktionen, die man so braucht, und es gelingt, diese in einer Oberfläche unterzubringen, in der man sich nach einer kurzen Einarbeitungszeit sehr gut zurechtfindet. Ich liebe es, damit zu arbeiten!
Nachteile
Nachdem der Start sehr einfach und auch günstig ist, ziehen die Preise dann im weiteren Verlauf (Mehr Nutzer im System, mehr Funktionen) deutlich an. Aber Hubspot ist sein Geld wert, denn es spart im Alltag viel Zeit und bringt Tools wie Social Media Planung und Newsletter-Versand gleich mit.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
HubSpot CRM für inbound sales top nodge
Bewertet am 11.12.2022
Vorteile
Insgesamt überzeugt uns HubSpot CRM vor allem durch die vielseitigen Möglichkeiten, Leads bzw. Kontakte weiterzuverfolgen. Verknüpftes Marketing, automations und workflows überzeugen einfach.
Nachteile
Absolute Kleinigkeit, aber mega mega nervig bei HubSpot ist die Zuweisung von Ereignissen zu Kontakten Deals Unternehmen etc. HubSpot lernt nicht dazu. Heißt: macht man in einem Deal einen Call aus dem Tool heraus, muss man danach selbsständig anwählen, dass der Call sowohl für Deal, als auch Unternehmen, als auch Kontakt gespeichert wird. Von alleine speichert es Hubspot nur z.B. im Deal und wenn man über den Kontakt navigiert, wäre der Call von selbst nicht sichtbar.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Gutes CRM- und Salestool was seinen Preis hat
Bewertet am 30.8.2023
Sales funnel Management und Automatisierung von Leadgenerierung sowie Verfolgung funktioniert sehr...
Sales funnel Management und Automatisierung von Leadgenerierung sowie Verfolgung funktioniert sehr gut. Die Workflows unterstützen gut und die Auswertungen sorgen für Transparenz.
Vorteile
Als CFO interessieren mich natürlich stark die Auswertungen zu KPI insbesondere zu Salesfunnel und Conversion für die Planung und Kalulation. Aus Effizienzsicht ist die Sales-Automatisierung eine gute Unterstützung.
Nachteile
Stakeholder Management und Schnittstellen zu weiteren Systemen.
- Branche: Medienproduktion
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Für die die beste CRM-Software
Bewertet am 18.3.2022
Insgesamt möchte ich Hubspot nicht missen. Es ist der zentrale Dreh und Angelpunkt meiner Kommunikat...
Insgesamt möchte ich Hubspot nicht missen. Es ist der zentrale Dreh und Angelpunkt meiner Kommunikation.
Vorteile
Hubspot ist sehr schnell startklar, ist sehr einfach zu bedienen und bietet alle Funktionen, die man so braucht. Damit ist es für mich perfekt.
Nachteile
An manchen Stellen bleiben die Funktionen sehr Oberflächig, etwa im Bereich social Media. Wer hier mehr braucht, braucht speziellere Tools, für das wesentliche reichen aber die Features.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Echt Klasse Lösung - momentan noch Optimierungsbedarf beim Datenschutz
Bewertet am 12.3.2021
gut und einfach zu bedienen. Auch das Preis- Leistungsverhältnis passt. Preismodell ist übersichtlic...
gut und einfach zu bedienen. Auch das Preis- Leistungsverhältnis passt. Preismodell ist übersichtlich und kalkulierbar
Vorteile
Schnell und einfach integrierbar mit sehr guten und einfach zu bedienenden Elementen.
Nachteile
Für mich momentan einziges kleines Fragezeichen ist der DAtenschutz - soll aber durch einen europäschen Server demnächst gelöst sein.
- Branche: Großhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 4.0 /10
ganz ok
Bewertet am 14.12.2022
gut zur Übersicht der Kundendaten
gut zur Übersicht der Kundendaten
Vorteile
einfach zu installieren und zu nutzen...
Nachteile
Keine gute Hey CTI Anbindung / Zusammenarbietkeine Telefonie Auswertung

- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Improve the relationship with your customers
Bewertet am 9.6.2022
It is an automated software that will help you with the organization of your company's activities,...
It is an automated software that will help you with the organization of your company's activities, you can schedule appointments, schedule a client with an advisor, broadcast messages, create notes on each client, send mass emails, make calls, you can create tasks to have the optimal follow-up of this client, history of orders placed.
Vorteile
I like HubSpot because it's a complete CRM platform, you can organize your sales, marketing campaigns, customer service. This software will help you with the business growth strategy through marketing techniques. It has several plans and different costs. You will be able to obtain information in graphs of the statistics, access your contacts that are being created (clients, prospects), you can assign advisors to attend to each client. Something that I can highlight is that it has a free version in which you can use several tools, ideal for those who want to see how it works, and then there is the Enterprise version, which is the most complete and to handle more contacts.
Nachteile
It is a platform with many functions and at first it can be difficult to understand, it would be nice if it had more tutorials on the platform to guide you through the different tools
- Branche: Onlinemedien
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
My hubspot crm review
Bewertet am 15.8.2023
Vorteile
A lot of top people i know use the platform so most times if i run into any issues, its easy to get a solution to any challenge i face. its perfect for my email marketing projects.
Nachteile
the paid plan is expensive and i don't think this is a platform that i will recommend for beginners.
In Betracht gezogene Alternativen
KlaviyoWarum HubSpot CRM gewählt wurde
mailchimp had limited featuresZuvor genutzte Software
MailchimpGründe für den Wechsel zu HubSpot CRM
it had more features to offer- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Hubspot: keeps track of our leads!
Bewertet am 4.9.2023
We are able to remember all the contacts we make and we needed one spot to do this. And we share...
We are able to remember all the contacts we make and we needed one spot to do this. And we share it. My sales manager uses it too.
Vorteile
We like entering all the leads we meet at trade shows. Gives us one place where we store all the info and allows us to see our communications with them.
Nachteile
Sadly I think I may be missing out on some of the features, I need to take a deeper look at this.
- Branche: Design
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
A useful and easy to use CRM
Bewertet am 9.7.2023
I use the CRM to manage contacts for my freelance photography business. It is helpful for logging...
I use the CRM to manage contacts for my freelance photography business. It is helpful for logging contacts and managing follow up, marketing etc.
Vorteile
I find that overall, the CRM is easy to use, does what I need, and does it in a manner that doesn't require many levels of menus or configuration. I also like how it integrates with all of HubSpot's other tools and is easy to export to other services.
Nachteile
I wish the email tracking was a little easier to view without having to navigate to the specific contact's information.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
An easy to use, code free email automation tool
Bewertet am 25.8.2023
Vorteile
- Easy to use UI- Short learning curve- Good documentation
Nachteile
Not much. It's hard not to like anything about this tool
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
HubSpot CRM, a very powerful CRM to use!
Bewertet am 22.8.2023
Vorteile
I like the All-in-One Solution! HubSpot CRM is not just for sales; it also includes marketing automation, customer support, and service features. This all-in-one approach allows businesses to manage their entire customer lifecycle within one platform.
Nachteile
I don't like the Limited Advanced Features. The free version of HubSpot CRM provides essential features, but some advanced functionalities, such as advanced reporting, customization, and workflow automation, might require upgrading to paid plans or using additional HubSpot tools.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
HubSpot is a Game Changer!
Bewertet am 15.9.2023
This is a product that is a tried and true favorite for years. I'll always recommend it to any...
This is a product that is a tried and true favorite for years. I'll always recommend it to any business of any size!
Vorteile
HubSpot is easy to use and easy to get set up with your team. You can control which members/teams can view and edit information, so it is easy to keep everything under control and secure.
Nachteile
There can be some challenges when syncing data. It seems like these challenges are heard and addressed in product/plugin updates, though.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Intuitive yet feature packed
Bewertet am 6.9.2023
Vorteile
The tool is super easy to use - gotta hand it to HubSpot's UI and design teams. It does all we need for account and contact management and also serves as our marketing automation platform. When we've had to use support, responses have been quick and helpful.
Nachteile
Outages do occasionally happen, which can be frustrating.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Jack of all trades, master of none
Bewertet am 13.9.2023
Vorteile
HubSpot is easy to use and has a solid UI/UX. You can customize a lot and optimize it for your business's approach.
Nachteile
It often feels clunky and/or overly simple. I can't be as complex with HubSpot as I can with other CRMs.
- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great platform for a growing business
Bewertet am 27.8.2023
Vorteile
Ease of getting started, implementation is seamless, the tools are easy to use.
Nachteile
Pricing was aggressive, especially after intro year's pricing.

- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
A potentially excellent business suite that is hobbled by its numerous pay walls.
Bewertet am 25.3.2021
Hubspot has a great starter plan that resembles the software mechanics of "free to play" games. ...
Hubspot has a great starter plan that resembles the software mechanics of "free to play" games. The user interface, integrations, email marketing, contact tracking are all top-notch. As long as your contact list is small, your email marketing frequency is sparse, and you don't need automations, you are good to go.
However, as your business grows, your contact list will swell up, your email marketing frequency will increase, and the sheer scale will make automations a must. So what is the problem? Let me give you a quick rundown of the costs involved, using 2000 contacts as a baseline:
1) You can start with Free CRM (0$ per month)
2) Once you need a few features, then you upgrade to Growth Starter suite, which is $67 per month, or $804 per year.
3) However, once you need automations, you must upgrade to professional growth suite, which is currently at $1253 a month, with a 12-month commitment, and a $3500 onboarding fee, which means your yearly costs balloons to $18536.
I do not think there is any startup or early business that can afford to increase its marketing and CRM suite costs by 2300%. Most businesses must make the painful decision to abandon Hubspot and find new CRM suites which much more reasonable cost escalations. By then, you lost 1 to 2 months migrating, learning the new tools and onboarding your team.
In all, a great tool for enterprises. Small businesses and startups, just stay way. You will end up regretting it just as your business begins to take off.
Vorteile
The email marketing tool is very robust, almost as good as Mailchimp (but falling short in design options). The ability to upload PDFs and other documents brings two benefits: not having to re-edit permalinks when you do file changes and, most important of all, tracking. Hubspot allows you to track document opens, which is useful to measure lead engagement and segment further.
The service ticket is very good and allows and admin to track the team. The CRM app is as good as any other. The Gmail add-on is great for tracking, as is the Outlook plug-in. However, at my time of use, the outlook plugin was only available for Windows.
Customer support was top-notch, too. The few times I had some issues, I had access to a huge library of FAQs sites, and the chat support was quick as well. They do tend to try to upsell you some features while they help you, but it is not too naggy.
Nachteile
The amount of emails you can send is directly related to how many contacts you have. If you send a lot of them per month, you will need to increase your contact list to twice of what you have, just to be able to send more marketing campaigns. Business who send heavily segmented mails depend on this for dear life.
In Betracht gezogene Alternativen
ActiveCampaignGründe für den Wechsel zu HubSpot CRM
Recommendation from a Inbound marketing expert.- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use & Constantly evolving
Bewertet am 13.7.2020
Hubspot has been there every step of the way as we have grown our business from 5 employees to 35.
Hubspot has been there every step of the way as we have grown our business from 5 employees to 35.
Vorteile
Hubspot has a ton of amazing features. From sales to marketing to customer success, it can really support all the key aspects of a growing business. My favourite part other than the great UI/UX is that Hubspot seems to be constantly evolving and they tend to stay about 6-12 months ahead of us on many of the features they release.
Nachteile
Pricing per contact starts to get pricey if you grow a lot. We have had to "cut down" the size of our database because of all the outbounding we do.
In Betracht gezogene Alternativen
Salesforce Sales CloudWarum HubSpot CRM gewählt wurde
Hubspot had a more holistic approach to CRM.Gründe für den Wechsel zu HubSpot CRM
It had a great program for startups at the time & we knew it had all the functionality we would eventually grow into.- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Probably the best free cRM on the market
Bewertet am 28.6.2020
absolutely perfect if goals are price point and only track contact info, and realize will want to...
absolutely perfect if goals are price point and only track contact info, and realize will want to manage actual deal flow through some task management tool.
Vorteile
Hubspot is absolutely great as a CRM so long as you plan to use another tool for actual deal flow -- if your goal is to track names, contact info, notes, and docs, along with email traffic, Hubspot is perfect.
Hubspot also has about the best import and export capability, and the auto-linking to external domain logos is wonderful -- really great job of minimizing contact updates.
Nachteile
Like almost every other CRM, Hubspot *lacks* the capability to drag and drop tasks to plan your day or week -- so managing deals is next to impossible and salesforce too expensive.
Pipedrive has some ability to do so, however, only across stages of the deal and not within the stage; if you don't mind shelling out a few dollars, Pipedrive also has better Trello and other integrations, e.g., looking up a contact in Trello to manage the deals.
Warum HubSpot CRM gewählt wurde
we needed to conserve dollarsZuvor genutzte Software
PipedriveGründe für den Wechsel zu HubSpot CRM
tracks contact info and email traffic; if Hubspot made it possible to easily drag & drop tasks, would be home run at almost any price point- Branche: Umweltdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Everything you could need -unless you need mobility.
Bewertet am 18.3.2020
Overall, I'd have to say my experience has been quite amazing. Their desktop/website side is strong...
Overall, I'd have to say my experience has been quite amazing. Their desktop/website side is strong and speaks for itself, but they need to work on mobility (and I know I've trashed-talked their mobile app a bit, but it does track some things, like phone calls and emails and such, which maybe that's all you need to do.. it'll do a great job there), we're in 2020 now and ain't nobody wants to be carrying around these massive laptops anymore.
Vorteile
There's tons & tons of features to love about Hubspot. The power of the platform, even the free version of it, is undeniable. Tracking customers, managing issues, following up with loose-ends.. it's all handled seemlessly here and it's so smooth you won't even notice the undoubtedly massive amount of effort that's been put into it. - Hands-down best feature? The issue Ticketing system.
Nachteile
As i mentioned in the title of my review here, mobility. The biggest issue i've had with Hubspot is the fact that i can't really use it outside the office, unless i pull my desktop and set it up in the back seat of my car.. because that's how bad their mobile app is right now.
That being said, they have a long-running feature-request board that gets tons of comments asking them when they'll update their app to bring more amazing features to mobile, but that hasn't had a reply from them in almost a year now. - The main feature their app needs? The mobile Ticketing system.
In Betracht gezogene Alternativen
Microsoft 365Gründe für den Wechsel zu HubSpot CRM
I was using like the contacts and calendar in 365, and I think we can all agree they're just not made for tracking hundreds of customers.. once you pass a certain point, you need a legit CRM solution, and Hubspot is the first one i came across, and i loved it, untill it tried to take it with me in the field.- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Basic plan is best value
Bewertet am 21.1.2020
Overall, HubSpot is our go-to, all day every day. The most important aspect to us is that it allows...
Overall, HubSpot is our go-to, all day every day. The most important aspect to us is that it allows us to keep all of our information and updates in one place easily organized and accessible across our organization.
Vorteile
We've had both the premium and basic plans of HubSpot and for what we need/use, the basic level is more than sufficient. It's a fantastic value and gives lots of options with a very clean interface and usability.
Nachteile
The single only premium feature we would utilize for our structure would be having multiple pipelines, however, for something this relatively small I couldn't justify the huge cost difference of upgrading just for that essentially.
In Betracht gezogene Alternativen
Salesforce Sales CloudWarum HubSpot CRM gewählt wurde
Better features on HubSpot, better value for what you getZuvor genutzte Software
PipedriveGründe für den Wechsel zu HubSpot CRM
Hands down we chose HubSpot over Salesforce because of the cost/value, really no other reason as I'm a huge Salesforce fan...just not a fan of the price tag for a small organization.- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Nothing compares to HubSpot
Bewertet am 23.1.2021
The overall experience with HubSpot is such that I've tried to get it implemented company-wide! I...
The overall experience with HubSpot is such that I've tried to get it implemented company-wide! I preach HubSpot whenever the opportunity arises! It's all so very smooth, connected and automatic, and it saves me time every day so I can focus on selling and not as much on administrating.
Vorteile
Aside from the overall ease of use, I love that HubSpot connects with my Outlook and automatically logs and tracks emails. And that I get notifications on my phone when an email is opened. I can then call that person at that time while I'm on their mind, and my HubSpot app automatically logs the call and gives me a chance to jot a few notes too. Or perhaps they open the email and click the link to my HubSpot meeting scheduler...even better! It's all so blessedly interconnected and automatic!
Nachteile
I wouldn't say the task manager is bad, but sometimes I wish I had the ability to prioritize tasks..
Warum HubSpot CRM gewählt wurde
There are more benefits to using HubSpot, not the least of which is that it's cloud based, so I can use it anywhere on any device. I couldn't do that with ACT!Zuvor genutzte Software
Act!Gründe für den Wechsel zu HubSpot CRM
HubSpot had all the features I was looking for and more! Plus it has a free level that is very generous, and one I tried it, I was hooked!- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
HubSpot nails the basics of CRM
Bewertet am 3.10.2019
Email Marketing (5x growth in influenced customers in year 1)
Lead Management (built scalable...
Email Marketing (5x growth in influenced customers in year 1)
Lead Management (built scalable process for lead management with complex sales channel)
Pipeline Management (increased pipeline process adoption)
Vorteile
CRM software is generally cumbersome for sales reps. HubSpot software focused on UX and adoption over being able to be customized to handle every possible use case.
Mobile app is also solid.
Workflows are easy to use and powerful.
Nachteile
-Reporting capabilities are very limited (easy to get data in, difficult to summarize well to drive process adherence)
-Company to customer relationship hierarchy lacks ability to support more complex business models - and B2B companies.
Warum HubSpot CRM gewählt wurde
better UX, speed and mobile capabilitiesGründe für den Wechsel zu HubSpot CRM
Price / Value. HubSpot better match our current needs and organizational maturity. Also the benefits of running Marketing Automation and CRM from single platform.
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
HubSpot CRM - Love It
Bewertet am 12.12.2019
Must-Try - A Complete No Brainer
Just took the time to do a little research on the Free CRM on...
Must-Try - A Complete No Brainer
Just took the time to do a little research on the Free CRM on places Like YouTube and was pleasantly surprised at all that so many people were saying about it all
So signed up on the free entry-level programme, that has all that I need, messed about with for a bit and took the time to see what is possible to implement and execute using it and fell in love with all that the the FREE CRM solution had to offer.
Vorteile
> It is free and offers unlimited users WOW
> The Training That Is Provided With The Free CRM Solution - Great Quality Of
> The Number Of Things That CRM is Able to Offer within the Free Solution
> The Best Free Quality CRM Software Solution Out There Hands Down
Nachteile
I really can not say anything negative about this Free CRM at all.
It has been for me a complete game-changer
If they could do something a little better it could be to have a more user-friendly getting started area for the training videos
Warum HubSpot CRM gewählt wurde
Managing Clients and Prospects is a lot more intuitive for me using HubSpot CRM, it just works. It is just a better overall solution all round for me and I can add unlimited additional staff completely free of chargeZuvor genutzte Software
Zoho CRMGründe für den Wechsel zu HubSpot CRM
I choose to use HubSpot CRM as it is a better all-round working solution for me and what for what I need and it is for free.- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
HubSpot Over Everything Else
Bewertet am 5.12.2019
Once you get to know your way around the CRM with all the functionality it's really easy to use....
Once you get to know your way around the CRM with all the functionality it's really easy to use. Take time to get training on all of the functionality and HubSpot does a good job with their training staff.
Vorteile
It's easy to keep track of everything in the sales pipeline like the last conversations you or another rep has had with a prospect or client, how many times you've followed up and to determine what work still needs to be done.
Nachteile
It very rarely can be glitchy but when it is, it can be annoying. There are a lot of duplicate contacts that are in the CRM that confuses things a bit but they get cleared out then you'll have another batch to take care of.