8 Bewertungen
Gesamtbewertung
3,5
/
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,6
Funktionen
3,7
Bedienkomfort
2,8
Kundenbetreuung
2
63% haben diese Anwendung empfohlen
8 Bewertungen
Peter L.

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 23.2.2018
Quelle der Bewertung: GetApp
Joby I.
Übersetzen auf: Deutsch

Clever way to visualise you money flow

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 15.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

As they say cashflow is king. Futril allows you to track cashflow and a bunch of other things very easily (after set up) use graphs and tables to show all the key financial information you need from your business.
Set up custom Kpi's and track them in a glance.
Then you can create forecasts which allow you to map out different scenarios. We find this very useful for testing if we can afford new staff or new office space. It allow us to see where we need more cash and how different approaches effect this.

Nachteile

The non financial data you can combine with your reports all has to be imported manually which is a total pain.
IT is a bit frustrating to set up, but once you get your head around how it all works it is very powerful.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Verifizierter Rezensent
Branche: Unternehmensberatung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

High hopes

Weitere für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 11.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We ditched the app after 10 months.

Vorteile

Can do basic budgeting and forecasting. KPI tracking is fine.

Nachteile

The app is clunky to use, hard to learn and the UI/UX isn't great. The PDF reports are blurry. The training and support was nothing like they promised.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 5.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Animation
Untern. Größe: Selbstständig
Übersetzen auf: Deutsch

Nice presentation and good functionality

Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 12.9.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Presents well, is flexible with good functionality such as forecasting and alerts. The template summary reports are great.

Nachteile

Dashboard views have wasted space at the top, so I feel there's a missed opportunity to get a full dashboard of data on the screen.
The system feels more like a report generator than a live dashboard tool.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Jack T.
Branche: Buchhaltung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 11.4.2018
Quelle der Bewertung: GetApp
Umberto S.
Übersetzen auf: Deutsch

MYOB integration

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 14.7.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Great with xero

Nachteile

Very upset and disappointed with the myob integration!! I have been told it is not a futrli issue and it is myob api that is not up to scratch. I only went for futrli because I was told that myob would integrate, the fact that it never will has really affected my reputation with clients who came on board with me because of their expectations. Now I have to explain to them that futrli cannot produce daily live reports for myob cloud files.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 2.0/10

Nilesh G.
Übersetzen auf: Deutsch

This product exist in future

Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 9.6.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

As it is a future product no need to hire it now. Company has no understanding about what they are doing just marketing is not enough

Nachteile

They are not concerned about present. There is no point to exist in future as the present is what helps business

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 0.0/10

Laurel G.
Branche: Buchhaltung
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter

Nur Sternebewertungen

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 31.10.2017
Quelle der Bewertung: GetApp

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10