3 Bewertungen

CustomerWise

Customer support and business process management

4 /5 (3 Bewertungen) Eine Bewertung schreiben

Gesamtbewertung

4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Funktionen
67%
haben diese Anwendung empfohlen
3 Bewertungen
Craig A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

This software has allowed us to manage more customers and their needs with less people.

Bewertet am 18.12.2017

It help make our company better in it support offering to its customers.

Vorteile

Once implemented we developed new SOP that revolved around this system, which allowed us to become more proactive in our customer support, and manage more customer effectively, at any given time.

Nachteile

I'm not sure I have any issues with the software, other then it being web based, which tends to make it slightly slower, but the positive largely out weigh that concern.

Marcy B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great CRM

Bewertet am 7.6.2017

Easy collab and integration software for CRM

Vorteile

Love the ability to work remotely to collaborate. Easy to use software solution for customer service and support. Definitely would recommend.

Nachteile

No real cons that i have found so far. Might be a slight learning curve for someone not tech saavy.

Bob S.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

It's a bit complicated

Bewertet am 15.7.2018

Vorteile

There are a ton of features that come with this product. Our company has been using it to track help desk incidents for years and recently updated to the most recent version. The newest version is a bit easier to use than the one we had before and we are able to monitor a ton of information.

Nachteile

The new version is a bit slower than the previous one. Also, I find that trying to locate a specific incident ID is a bit cumbersome. If you don't have all the right filters selected you may not find it, so you have to adjust the filters (open, closed, etc.) until the search finds your item.