10 Bewertungen

Plum Voice Hosted IVR

Automated phone calls and contact center processes

4,7 /5 (10 Bewertungen) Eine Bewertung verfassen!
Gesamtbewertung
4,7
/
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8
Funktionen
4,6
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,9
100% haben diese Anwendung empfohlen
10 Bewertungen
Verifizierter Rezensent
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Choose them and don't look back

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 5.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It's great.

Vorteile

Their product just works. No drama. No downtime. It just works exactly as advertised which is what we and our clients want from an IVR system. Their service is amazing as well and we are able to get the support we need when we need it. Shout out to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]!

Nachteile

We like it all. We preferred to use the "PlumDev" where we build our own VoiceXML so we have ultimate flexibility on the workflow.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Pete C.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Fuse+

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 18.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, extremely pleased with Fuse+. Along with being easy to use, it allows for a lot of flexibility, allowing for additional Javascript or VoiceXML if the standard data gathering/processing modules cannot accomplish a client's customized request. This has been a crucial factor for several of our implementations.

Vorteile

Fuse+ is incredibly simply to use and enables anyone to create, test and release a new IVR within a few days, if not sooner.
Case in point: Within a few weeks of using Fuse+, we received an order of 17 unique IVR applications from a single client, to be released asap. With the easy to follow flow-chart interface and audio manager, the toll-free provisioning feature, the easy-to-use deployment table and especially the cloning feature, we were able to release all 17 IVRs a month later. Our previous deployment timeframe would have been 4-6 weeks per IVR, so Fuse+ saved us at least a year in development time.

Nachteile

For a 'nice to have' feature, I would like to see an option to export data from the reporting section, and eventually an option to schedule a daily report that can be automatically emailed. (I know there is exportable data from VoiceTrends but that is almost too granular)

Prior to the latest release, I would've said the main landing page where all IVR applications are listed. In the past, the page was difficult to navigate; however, new filters have now been added that make it easier to find recently edited apps or apps that only I have created. Excellent enhancement!

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Mike B.
Branche: Telekommunikation
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Reliability, with Top-Notch Support

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 14.8.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Plum has supplied everything I need. Their system works and when I need help I get superior, timely support. What more can you ask for?

Vorteile

Always On
Support
On-line VXML documentation
On-line call reports to debug applications
Ability to manage my 50+ toll-free and local numbers
Ability to handle high call volumes

Nachteile

I don't have anything to complain about. I came to Plum already having experience in this industry and they're delivering everything I need.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Michael S.
Branche: Staatsverwaltung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Essential for our annual survey

Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 27.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall, we've been happy with Plum Voice.

Vorteile

Our ability to annually configure a large, complex survey using the Plum Voice interface has been very helpful over the last seven years. And, customer service has been excellent.

Nachteile

I've run into a few limitations when trying to edit the content of our survey.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Rich S.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Plum|Dev

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 19.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Plum has been a great business partner over the many years we have used them. Our needs started out small but over the years we have grown to using nearly 200,000 phone calls per month.

Vorteile

Very simple to integrate with plenty of documentation and an online forum.
The online logs when errors do occur are easy to review and determine what occurred.
The account management team has always very responsive and helpful when on-boarding our new clients.
See cons below, but to help address this Plum has been helpful in creating professional recordings for us to use where possible.

Nachteile

The text to speech engines that are supported can be a little robotic.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Josh E.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Extremely reliable with high uptime.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 14.12.2017
Quelle der Bewertung: SoftwareAdvice

Vorteile

Great UI to build and manage IVR applications. Good analytics and reports that detail customer journey. Ease to manage phone number.

Nachteile

knowledge of VoiceXML is required to create more complex IVR applications. knowledge of speech rec is required to build conversational dialogs.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Plum Voice Review

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 3.2.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We have a large array of customers using the software for a realtime IVR. It requires a high uptime, and for the most part, the system has been up and functioning, which is great.

Vorteile

The software is pretty easy to manage - standard VXML.

Nachteile

Some of the features that competition has are not available at this point. We have worked with the team at Plum to add them to the roadmap, so the ability to work with Plum is good.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Arvind P.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Plum IVR is highly available, having enrich features and providing 24X7 customer support.

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 12.3.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We are happy with PLUM IVR services

Vorteile

Highly available, having enrich features and providing 24X7 customer support.

Nachteile

IVR Reporting System. Now they are planning to enhance it. It will good now

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great product and great reliability!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 19.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The up-time is great and the ease of use is excellent!

Nachteile

No cons currently for this platform. They took our requests for improvements and made those changes. Then they published them in a very timely manner.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Al B.
Branche: Marketing & Werbung
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

The Voice Library - Review

Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 17.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

WE have been in partnership for over 10 years, new innovations, great customer service , easy to use platforms, and cost value... why would I change?

Vorteile

Moist appealing to me is the ease of user and functionality.
The interface for even someone like me ( not the most technically sound) was easy to understand and use.

Nachteile

Difficult to say - as I have not directly used two systems in a comparison mode.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10