
Bizimply
Gesamtbewertung
Filtern nach
117 Bewertungen
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Good software
Bewertet am 15.1.2023
Great
Vorteile
Schedule for staff and timekeeping, payroll management is spot on
Nachteile
Management mobile app could have more more futures but not a major issue
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Excellent system for managing labour
Bewertet am 22.7.2019
System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.
Vorteile
I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.
Nachteile
Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.
In Betracht gezogene Alternativen
HRLockerGründe für den Wechsel zu Bizimply
It could talk to our payroll and the cost factor.- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
great ex.
Bewertet am 16.1.2023
great
Vorteile
clock in reports, ability to track info as a store
Nachteile
nothing to dislike works well with android and ios
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
You have cancelled my account before my paid date of the 15th Novemeber!!
Bewertet am 7.11.2021
Very unhappy atm
Vorteile
Schedule is very visual otherwise the rest of the software is rather dated compared to Breathe
Nachteile
Customer service is questionable. Very unhappy that you have deleted my account before the end date of the 15th November 2021.
In Betracht gezogene Alternativen
Breathe- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Ease of use
Bewertet am 4.10.2022
Brilliant
Vorteile
Exceptionally easy to use, never an issue
Nachteile
Not applicable, can’t think of a feature to mention
Antwort von Bizimply Übersetzen auf: Deutsch
Hi Andrew!
Thank you so much for this review we are delighted to hear you have had a great time using our product ����
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great tool for labour tracking!
Bewertet am 22.7.2021
From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been great. Responsive, innovative and capable of building a package to suit our needs. Couldn't fault their efforts so far
Vorteile
Simple, easy installation and set up and very effective labour management tool
Nachteile
None- so far I have found all functionality to fit our needs
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Lauren's review
Bewertet am 13.1.2023
Happy with using the website
Vorteile
Easy way to see who is working on what days
Nachteile
Can be slow at times but easy to work around
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great product
Bewertet am 17.1.2023
rostering and scheduling is now so simple with bizimply, and also clocking in/out is very good too
Vorteile
fast precise easy to use interface great form of mass communication
Nachteile
holiday allocation can be very complicated too convoluted
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Bizimply Feedback
Bewertet am 16.1.2023
Vorteile
As a payroll analyst I personally use it for timesheets for all the employees and new starters. And I really appreciate the way it is provided to us in a very easy way.
Nachteile
No Comments. As such I have not faced any difficulties in using Bizimply.
- Branche: Pharmazeutika
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Very Useful
Bewertet am 16.1.2023
Vorteile
booking holidays is a lot easier instead of going to managers
Nachteile
nothing, its very easy to use and user friendly
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Oversight
Bewertet am 14.7.2022
I have found bizimply to be responsive to any queries and their cloud database of support is actually very very good, meaning you can generally get a better understanding of an issue without the need to speak with someone.
Vorteile
We currently operate 11 sites, Bizimply gives us a oversight of each arm of our business and help to keep a control on labour in particular.
Nachteile
A version for ipad (app) for building rotas out would be excellent . Doing this on a computer is super simple but some of our locations relay solely on iPad.
In Betracht gezogene Alternativen
RotaCloudGründe für den Wechsel zu Bizimply
A recommendation from a peer.Antwort von Bizimply Übersetzen auf: Deutsch
Hi Gary, thank you so much for your review! We are delighted you are enjoying your time with Bizimply. We have noted your suggestions and will relay it back to the product team!
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 201-500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Fantastic System, Support and Implementation
Bewertet am 14.7.2022
Fantastic experience from initially enquiry, demonstration, trial/testing through to onboarding and implementation.
Vorteile
Ease of use, adaptability, support and service.
Nachteile
Few tweaks to add in available overtime/cover shifts would be good.
Gründe für den Wechsel zu Bizimply
Overall package and systemAntwort von Bizimply Übersetzen auf: Deutsch
Hi Simon, we really appreciate your review! We are overjoyed you are liking our Bizimply software! We will definitely take your comments onboard.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Bizimply Review
Bewertet am 21.7.2021
Liz is always on hand to help when required- very efficent. She has taken all queries and suggestion on board and has implemented some of these alredy which really benefit the company.
Vorteile
The timecard managment is great- managers can approve their teams hours and payroll can directly pull this information.
You can see at a glance what colleagues are present in what location on a daily basis.
Great reminders about training required, up & coming anniversary's etc.
Nachteile
Leaver dates cannot be added until after the coleague leaves.
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
An essential part of our business
Bewertet am 26.9.2017
Vorteile
Usability - it's simple, clean, and uncomplicated.
For me it's all about tracking the labour cost and ensuring that units are on track financially.
Nachteile
More reports/reporting is an area that could use some focused development.
For the most part it's an excellent product, that just needs continual development, like any other.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Review from Food Creations
Bewertet am 21.7.2021
The benefits would be the easiness of creating the schedule and being able to copy certain hours from previous schedules and having all the payroll informaiton completed for us
Vorteile
The main product is extremely easy to use and implement into our daily routine. The staff can easily clock in and out from their own phone and the GPS feature helps us ensure that all employees are in the building when doing so. The set up was really straight forward and had a thorough run through of the whole product from a Team Member through Zoom which was really helpful as I was able to ask any questions straight away! The information that the product gives is really beneficial as it saves us having to count up all employee hours and work out rates of pay and overall wages to send to our accountant as all this information is already done for us through Bizimply.
Nachteile
The thing that could be improved is that if an employees shift was changed once the schedule was published is that the employee could get a notification telling them what their shift has been changed to.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 501-1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Helpful
Bewertet am 21.7.2021
I found that easy to manage,
Vorteile
Helpful on Daily bases, weekly schedules, to run business everyday.
Nachteile
Schedules sometimes work very slow but still cannot imagine to do it old way on excel etc.
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
Awesome Product
Bewertet am 2.9.2015
We have been using Bizimply for over 2 years across our business and find it to be an exceptional tool that helps us manage our business more effectively.
Our restaurants are located across the greater Dublin area, we have a very small management team and use Bizimply not only Daily, but multiple times daily. We no longer bring spread sheets to weekly management meetings, instead we all sit and analyze the business performance based on the information our managers have put on Bizimply.
We have used the time management function to reduce our labour cost by 6% over the last 6 months. All stores also use the simple clock in feature on Ipads.
Being a multi site company, we have persisnat issues with suppliers, so find the supplier issue function very useful.
Because Bizimply can be accessed on our POS Tills, managers and supervisor are spending less time in teh office and more time on the floor with customers.
The Bizimply support team are all very helpful when it comes to questions or change requests, and should be commended.
We here at The Lovely Food Company are very happy to recommend Bizimply
Antwort von Bizimply Übersetzen auf: Deutsch
Hi Paul,
We are delighted that you are so happy with Bizimply. Its awesome that you have been able to use Bizimply to analyze your business performance and reduce your labour costs. Thank you so much for writing such a great review of our software and staff, we all really appreciate it.
- Branche: Sport
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
GOOD SOFTWARE
Bewertet am 21.7.2021
EASY TO USE AND STAFF LOVE IT - ACCESS VIA THE APP WORKS GREAT FOR PEOPLE ON THE MOVE
Vorteile
GREAT AND EASY TO USE, STAFF THINK ITS A GREAT APP ALSO - EASY TO TRACK STAFF CLOCKING IN WHEN NOT ON SITE MYSLEF
Nachteile
NONE - I FEIND BIZIMPLY GREAT AND AN ASSET TO MY BUSINESS
- Branche: Bekleidung & Mode
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Bizimply Review
Bewertet am 26.10.2022
One of our main aims was to streamline our payroll process but I have found that this hasn't really happened. I still have to go and check all of the department's timecards as the managers miss quite a lot of the differences in the staff's clock in times to their scheduled hours. I have found the support from [SENSITIVE CONTENT] exceptional. He is always on hand and able to resolve any queries. I feel that there was not enough training provided on the software, to managers for creating schedules and getting the most from the reports and also from an admin / payroll perspective. I am aware that there are classes on Bizimply but feel that recorded videos don't suit everyone.
Vorteile
The integration with Brightpay to upload hours in one go.
Nachteile
I found integrating with Brightpay hard enough. It took numerous calls to Brightpay and Bizimply over two days to get it sorted.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use
Bewertet am 21.7.2021
Very easy
Vorteile
Mobile app to keep track of work hours is very helpful
Nachteile
There is nothing that I don’t find easy to use for what I need to use bizimply for
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Time Saver
Bewertet am 21.7.2021
Good so far
Vorteile
Ease of use / Set up / COVID-19 features
Nachteile
Can be very slow on occasions to use or access
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
It has made a real impact on our bottom line costs
Bewertet am 24.6.2016
Compu B has eight stores across two countries and Bizimply has been genuinely transformational in how we manage these stores. It has delivered more efficient rostering, informative staff communication, trend analysis and it has had a real impact on our bottom line.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Telecommunications Bizimply Review
Bewertet am 21.7.2021
other than the drop in the connection on the product in the store I have no fear using this product and would highly recommended to any other company
Vorteile
To be able to access the Bizimply product from the app is a real plus I must say. I have had a few times I needed to adjust the a schedule or two on the go
Nachteile
The issue I have is that there is a constant drop on the app on the device we are using. it does not move from the premise and is always on the WiFi, but the Bizimply app will sometimes not work for an hour or so to connect to the network
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Review
Bewertet am 29.3.2019
Really effient help and support - so easy to access either the information or speak to a support member who answered quickly and thorough
Vorteile
simple to use and has helped the business evolve
Nachteile
could be utilized more by adding extra features
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use
Bewertet am 21.7.2021
Vorteile
It useful and easy to use
Analysis are realistic and you can change or correct them
Nachteile
Doesn't let me to modify my teams break on timestation