uContact

4,3 (55)
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Schöne Kontaktcenter-Lösung – Omnichannel – All-in-one.

Gesamtbewertung

4,3 /5
(55)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
4,7/5

87%
haben diese Anwendung empfohlen
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55 Bewertungen

Juan Carlos
Juan Carlos
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazingly complete product, great Price, and the best service.

Bewertet am 23.4.2018

Vorteile

After doing a very lengthy research and several RFPs we ended up with Integra and its U Contac Solution, it's extremely complete I wanted a CRM (which is adaptable to our needs) several channels (Chat, E-mail, telephone and eventually social media) also the ability to adapt it and flexible solutions, it meets all. In addition it has the best price in the market product-features.
I have been working in the industry for over 15 years and I must say the setup and transition was smooth and really supportive, as any setup there are minor glitches and adjustments that come up, however they were quickly corrected or adapted to our needs, best product you can have for your call center.

Antwort von Net2Phone

Juan Carlos, thank you very much for your comments about uContact!

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

uContact x Net2Phone

Bewertet am 22.6.2023

uContact, by allowing our customer outreach via various channels to be centralized in one location,...

uContact, by allowing our customer outreach via various channels to be centralized in one location, has greatly improved our Contact Center experience and made it possible to connect with many new and returning customers. As the company and uContact x Net2Phone continues to grow, I believe that we'll be able to accomplish many more feats as the years go by.

Vorteile

uContact customization of not only the IVR but also forms, reports, bots, bot functionality, social media integration and database makes it one of the best telephony software out there. By giving the admin the ability to customize these aspects provides endless possibility of creativity to suit whatever cutomer needs may arise.

Nachteile

Some additional tutorial and more indept breakdown of the Workflow would be an big pro.

Antwort von Net2Phone

Great feedback. We appreciate it.

oscar
Gesamtbewertung
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Effective

Bewertet am 22.6.2023

the problem is that it freezes when being used a lot.

the problem is that it freezes when being used a lot.

Vorteile

Information is straight forward when using it .

Nachteile

it freezes when you are using it a lot throughout the day.

Shamika
Gesamtbewertung
  • Branche: Fundraising
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

uContact Usage

Bewertet am 22.6.2023

When utilizing uContact there is little to no hassle, like any computer software there are...

When utilizing uContact there is little to no hassle, like any computer software there are occasional glitches however those can be quickly addressed, and the support team is always on standby, quick to respond.

Vorteile

I appreciate that it allows for contact with customers through various communication methods.

Nachteile

The occasional glitches may be a bit inconvenient at times.

Antwort von Net2Phone

Shamika, thank you very much for your comments about uContact!

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

A high quality, easy to use program that's a fantastic addition to our current workflow.

Bewertet am 6.5.2018

Vorteile

We love and appreciate the fact that uContact integrates easily and has an intuitive interface. It's got lots of features for a well priced contact center solution. Reports are powerful & there are lots of variables to choose from when pulling results.

Nachteile

While reports are powerful & allow us to track productivity, outbound call volume reports take some time to generate. With that said, uContact is such a pleasure to use, that it becomes an incredibly mild inconvenience.

Vanesa
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great product and customer support

Bewertet am 25.4.2018

Vorteile

"The software itself is very user-friendly, super important when it comes to introducing new agents to the platform. Very easy to navigate around, intuitive software with a great customer support team ready to assist you in no time. "

Nachteile

For now we have no cons.

Antwort von Net2Phone

Vanesa, we're glad to learn you found our solution intuitive and useful. Thank you very much for your comments!

Yessika
Yessika
Gesamtbewertung
  • Branche: Bürgerliche & soziale Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Magnificent

Bewertet am 19.10.2018

Vorteile

It easily adapts to the needs of the client or at least it was my experience, very easy to use and also has the support of the customer service team that provides a good service. It is simple to maintain and operate

Nachteile

I do not have cons of the application for now

Antwort von Net2Phone

Yessika, thank you very much for your comments about uContact! We're glad to learn you found our solution useful and easy to use.

Juan Martin
Gesamtbewertung
  • Branche: Zeitung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excelent option for remote work

Bewertet am 16.9.2020

Vorteile

During the pandemic, uContact allowed us to shift our operations remotely with no problems. Great tool.

Nachteile

The software is really good, don´t have any complains.

Antwort von Net2Phone

Thank you, Juan Martin! We're glad to have helped make your transition to remote work easier

Mauricy
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

The ideal solution for support of growth

Bewertet am 3.12.2016

Our customers, in growth, did not have any satisfactory option to maintain its good relations with...

Our customers, in growth, did not have any satisfactory option to maintain its good relations with the market, with the cost benefit, and in some cases there was the failure to have an appropriate solution for the maintenance of the CRM, with the acquisition of the uContact system it was possible to implement a service of leasing of technological environment suitable for the customers who need to improve channels of communication with their customers by improving and/or allowing to enrich your CRM, with low cost and high technology, as well as offering a scalar growth without burdening the Organization box.

Vorteile

Modern and flexible business form.

Nachteile

None.

Antwort von Net2Phone

Mauricy, we're glad uContact helped you support growth. Thank you very much for your comments!

Marco
Marco
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

very easy to use and train personnel in its use. We have all the callcenter under control.

Bewertet am 8.6.2018

Vorteile

very good follow-up reports Multi user and cloud based. This software really effectively manages a small medium department of a callcenter.

Nachteile

Chat is very heavy for a wordpress-based website. uses very new javascript technology that is incompatible with older browsers (such as those that would normally be used by the client)

Antwort von Net2Phone

Marco, thank you very much for your feedback!

Helen
Gesamtbewertung
  • Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

uContact en el Aeropuerto de Guayaquil

Bewertet am 17.2.2025

Bastante positiva y agradable, creo que lo primordial en un negocio es la atención al cliente y...

Bastante positiva y agradable, creo que lo primordial en un negocio es la atención al cliente y ellos tienen excelente trato.

Vorteile

Los funcionarios siempre son amables, y dan soluciones ágiles en nuestras diversas consultas. Siempre están dispuestos a colaborar ante nuestros requerimientos.

Nachteile

Solo tuve una mala experiencia una ocasión que nos quedamos sin servicio por varias horas, sin embargo, es algo que no ha vuelto a ocurrir.

Lucero
Gesamtbewertung
  • Branche: Outsourcing/Offshoring
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Reseña uContact

Bewertet am 13.3.2025

Me gusta la experiencia, creo que si lo que buscas es omnicalidad, atender a tus clientes de forma...

Me gusta la experiencia, creo que si lo que buscas es omnicalidad, atender a tus clientes de forma eficaz, funciona. Hay oportunidades, como en todo software, pero ya el equipo está tomando pasos para mejorarlas. Lo más importante es que existe la posibilidad de personalización, le dedicas tiempo a eso y pueden surgir grandes cosas.

Vorteile

Puede ser personalizado a tu gusto, la omnicalidad funciona de maravilla,la calidad de las llamadas, los mensajes, es excelente. Lo usaría de nuevo pero para proyectos pequeños.

Nachteile

La interfaz está desactualizada, se supone que hay una nueva versión pero se ha tomado mucho tiempo para ser lanzada. Muchas cosas requieren desarrollo, lo que lo hace retante para una persona que desea utilizar opciones avanzadas, pero simples, sin conocimiento de desarrollo.
El equipo de onboarding es excelente en respuestas sin embargo, el equipo de soporte es algo lento para dar respuestas, y el número directo no funciona.

Luis
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Mas que recomendad.

Bewertet am 12.3.2025

Vorteile

El implementador sabe como hacer llegar lo que uno como usuario necesita. Sabe identificar las neceaidades.

Nachteile

Hasta el momento no he tenido ningun incomveniente. Reaaltaria que llevo mas tiempo del indicado poder implementar y logramos realizar todo con exito una vez logramoa concretar reunión

Jaume
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

uContact omnicanal para Contact Centers te ayudara a crecer

Bewertet am 27.2.2025

Una suerte coincidir en proyectos con un equipo tan competente y cercano.

Una suerte coincidir en proyectos con un equipo tan competente y cercano.

Vorteile

Desde el inicio al final del proyecto te sientes acompañado y respaldado por un equipo comercial, onboarding y técnico muy competente.
Ver que uContact pueden adaptasrse a lo que nuestro cliente necesite .
La parte documental bien trabajada y en Español también es de agradecer.

Nachteile

En alguna ocasión he encontrado a faltar alguna llamada de voz para agilizar la consultas y tener menos correos para arriba y para abajo ;)

Sonia Eunice
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Experiencia

Bewertet am 27.6.2023

Con ucontact hemos podido incrementar la cobertura del portafolio de clientes, reducido el abandono...

Con ucontact hemos podido incrementar la cobertura del portafolio de clientes, reducido el abandono de llamadas

Vorteile

Su funcionalidad, facilidad y rápida adaptabilidad al usuario

Nachteile

Que hemos presentado problemas de capaciddd en servidor ucontact lo que nos impide descargar reportes operativos a demanda

In Betracht gezogene Alternativen

Genesys Cloud CX, Five9 und Neotel Call Center Software

Warum uContact gewählt wurde

Mala experiencia de servicio , deficiente resolución a las incidencias presentadas que representaban alto impacto operativo

Gründe für den Wechsel zu uContact

Facilidad de implementación, su diseño en nube y costo
Micaela
Gesamtbewertung
  • Branche: Fundraising
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Muy buen servicio

Bewertet am 12.7.2023

Excelente

Excelente

Vorteile

La simplicidad de uContact es lo que más me gusta. Es fácil de usar y no tiene funciones innecesarias.

Nachteile

En su mayoría, estoy muy contento con uContact y no tengo críticas de peso que hacer.

Paola
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Retroalimentación UContact

Bewertet am 27.6.2023

Un nivel medio porque tiene oportunidad de mejora

Un nivel medio porque tiene oportunidad de mejora

Vorteile

Facilidad de uso ya que es amigable para el administrador y el usuario

Nachteile

No es tan flexible con creación de campañasTiempos de respuesta en resolución de casos, asignación de diferentes usuarios de soporte que impide el seguimiento o lo hace más lento

In Betracht gezogene Alternativen

NetSuite

Warum uContact gewählt wurde

Precio y atención

Gründe für den Wechsel zu uContact

Precio y atención
Wilber Alain
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Stefanini Group Ucontact

Bewertet am 27.6.2023

Vorteile

Lo interactivo que es la plataforma y facil de configurar

Nachteile

Las limitaciones de que este en la nube, porque compartimos en ambiente virtual con otros clientes

Antwort von Net2Phone

Hi Wilber, thanks for the feedback.

Leandro
Gesamtbewertung
  • Branche: Fundraising
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Evaluación Ucontact.

Bewertet am 10.7.2023

Vorteile

Lo que más me ha gustado es la capacidad de comunicarme con los cliente de forma eficiente.

Nachteile

No quiero calificarlo como "lo que menos me gusta", pero entiendo que podría tener un uso más amplio desde el punto de vista de la reportería.

Federico
Gesamtbewertung
  • Branche: Fundraising
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Reseña

Bewertet am 10.7.2023

Herramienta necesaria.

Herramienta necesaria.

Vorteile

Que te permite llamar y contactar con facilidad.

Nachteile

Lo que menos me gusta es cuando se satura el sistema.

Alba
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Retroalimentación uContact

Bewertet am 27.6.2023

Lo amigable de la aplicación, la atención al cliente.

Lo amigable de la aplicación, la atención al cliente.

Vorteile

Lo amigable que es la plataforma y generación de reportes para la creación de estrategias

Nachteile

Fallas por tema de infraestructura impactando en la reportería.

Ruben
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Uso ucountact

Bewertet am 27.6.2023

Excelente

Excelente

Vorteile

Facilidad de uso al momento de gestión es un buen apoyo

Nachteile

Caídas de plataforma, tiene facilidad para realizar gestiones diarias

Jose
Gesamtbewertung
  • Branche: Bankwesen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Facil funcionamiento

Bewertet am 27.6.2023

Vorteile

Su funcionamiento facil de usar, para la grabación de llamadas

Nachteile

El seguimiento que se le puede dar a un cliente

Antwort von Net2Phone

Jose, thanks for feedback!

Antonella
Gesamtbewertung
  • Branche: Fundraising
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Reseña

Bewertet am 12.7.2023

Vorteile

La facilidad de llamar y comprender los campos

Nachteile

No queja alguna de los servicios brindados

Sofia
Gesamtbewertung
  • Branche: Justiz
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

reseña

Bewertet am 12.7.2023

Vorteile

La facilidad para utilizarlo, la eficacia y rapidez

Nachteile

No, no llevo mucho tiempo usándolo pero es muy completo