
Gesamtbewertung
Filtern nach
Untern. Größe
3822 Bewertungen
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Finger weg!
Bewertet am 6.12.2021
Typisches, amerikanisches Startup. Hauptsache lärm und Investorengelder, ob das Produkt dauerhaft...
Typisches, amerikanisches Startup. Hauptsache lärm und Investorengelder, ob das Produkt dauerhaft für ernsthaftes Projektmanagement nutzbar ist, ist den Anführern bei ClickUp absolut egal.
Vorteile
* tolle Funktionen, wenn sie funktionieren würden
Nachteile
* schlechte Menüführung
* schlechte Suche
* alle Features sind halbgar oder werden ständig ohne Ankündigung verändert, hinzugefügt, entfernt
* ständige, massive Performance-Probleme
* alte Bugs kommen immer wieder, aber ClickUp ist das komplett egal
** sie beheben es, nach einer Woche ist wieder alles kaputt oder es bricht an anderer Stelle erneut auseinander
* Tasks, Dokumente und Updates daran verschwinden teilweise willkürlich oder werden nicht gespeichert!
* Nicht DSGVO-konform und keine Möglichkeit dazu, da Server nur in den USA stehen
Antwort von ClickUp
Hey, Hannes!
Thank you for your review.
We are fully compliant with the GDPR regulations and requirements.
Data rights and privacy are incredibly important to us here at ClickUp.
ClickUp's DPA includes standard contractual clauses issued by the Commission effective June 27, 2021, as a transfer mechanism to ensure that we remain fully compliant as an international data processor.
We would love to know more about what you are experiencing so that we can assist in any way possible. Please feel free to reach out to us at help@clickup.com
We appreciate your review and hope to hear from you soon!
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
ClickUp lockt mit falschen Versprechungen und schert sich nicht um Kundenzufriedenheit
Bewertet am 23.4.2022
Clickup ist unseriös, Jira ist die bessere Wahl. Wir wünschten dass wir bei Jira geblieben wären....
Clickup ist unseriös, Jira ist die bessere Wahl. Wir wünschten dass wir bei Jira geblieben wären. Ich kann nur vor Clickup warnen!
Vorteile
Das mit „let’s make a deal“ in Aussicht gestellte Angebot, da wir ein startup sind. Leider hab’s das nie. Ist nur unlauteres Lockmittel bzw. betrug.
Nachteile
Onboarding hat Wochen gedauert da sich trotz mehrfacher Nachfrage keine mit dem Angebot meldete. Hat schwere Verzögerungen verursacht bei uns.
Antwort von ClickUp
Hey, Christian!
We truly appreciate the time you took to share details about your experience.
We plan on being here for a very long time and to make that happen we have to be able to support all of our users. This gives us a minimum payment that we can accept. I understand if this is too steep for you, but I would love to see you continue to use ClickUp.
We suggest giving our Free Forever Plan a try! Our Free Forever Plan is and will remain just that, free forever!
We are proud to provide an industry-leading amount of items to be created within all of our plans, and we will never limit you to the number of tasks you create. You can create unlimited tasks without any restrictions.
Workspaces on the Free Forever Plan have limited uses of certain features. You can learn more about what is included with each of our plans here: https://docs.clickup.com/en/articles/1048368-clickup-plans!
Please don't hesitate to reach out if you need anything at all, and have a great, productive day!
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Mühelose Überblick!
Bewertet am 9.5.2022
Vorteile
Ich habe einen guten Überblick über meine täglichen Aufgaben und erhalte auch Erinnerungs-E-Mails. Es war für mich sehr effektiv, dass ich alle meine Aufgaben als Liste, aber auch in einem Kalender sehen kann. Ich kann mühelos die Fortschritte meines Teams bei den Projekten verfolgen.
Nachteile
Das Tool war anfangs verwirrend und schwer zu navigieren. Ich brauchte einige Zeit, um mich daran zu gewöhnen.
- Branche: Programmentwicklung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Auf der Suche nach Perfektion ;)
Bewertet am 27.7.2021
Fantastisch.
Fantastisch.
Vorteile
Wir kommen von Jira, was am Ende ein zugebautes, langsames Desaster war. ClickUp ist vergleichsweise (auch generell gesehen) sehr flink und es wird ständig weiter optimiert.
Wir sind fasziniert wie sehr das ClickUp-Team Tempo macht, auf Wünsche reagiert, Hilfestellung beim Import gibt.
Die Struktur ist super flexibel, alles ist modern und übersichtlich gestaltet, wir arbeiten schon nach kurzer Zeit erheblich effizienter als in Jira.
Zusammengefasst: Jetzt schon genial und jede Woche kommen neue fantastische Funktionen hinzu. Schwer begeistert.
Nachteile
Die Docs in Clickup können mit Atlassians Confluence noch nicht mithalten, aber auch daran wird stetig gearbeitet.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Sehr gute All-In-One Platform für den alltäglichen Job
Bewertet am 24.12.2022
Ein sehr durchdachtes und überragendes Konzept. Ein Programm was Ich nicht missen möchte.
Ein sehr durchdachtes und überragendes Konzept. Ein Programm was Ich nicht missen möchte.
Vorteile
Die einfache Erstellung von mehreren Projekten und Zuteilungen der Mitarbeiter. Die Möglichkeit Automationen zu erstellen die viel Zeit sparen.
Nachteile
Meiner Meinung nach fehlt eine einfachere Chat Funktionen wie bei einem Messenger wo man auch mal sein Kollege anschreiben kann etc.
Antwort von ClickUp
Hey, Fabian!
We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!
We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!
When you have a moment, we'd love for you to add yourself as a voter to this feature request for a global chat: https://clickup.canny.io/feature-requests/p/global-slack-like-chat. This will allow you to receive updates and questions from our Product team.
Don't hesitate to reach out if you need anything at all!
Have an amazing and productive day!
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Super!
Bewertet am 2.4.2020
Time / Projectmanagement
Time / Projectmanagement
Vorteile
Alles! Eine tolle Zeitersparnis und tolles Projektmanagement ist hiermit möglich. Vorallem kann ich arbeiten wie ich es möchte. Es ist schön beim Aufbau dabei zu sein!
Nachteile
Gerne würde ich ein Feature vorschlagen. Eine bessere Filtermethode für Listen:
Liste 1 hat Filter1 (1 & 2 & 3) || (5 & 6 & 7)
weiterhin wäre schön den Inhalt per E-Mail senden zu können. Zum Beispiel: "Weekly Doings"
Gründe für den Wechsel zu ClickUp
Die haben mir keines wegs gefallen. ClickUp jedoch vom ersten Tag! :)- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Ideales Terminplanungstool
Bewertet am 17.11.2022
Tolles Tool, was für den Privatgebrauch und ebenso für kleinere oder mittelgroße Unternehmen...
Tolles Tool, was für den Privatgebrauch und ebenso für kleinere oder mittelgroße Unternehmen ebenfalls alles Wichtige bieten kann. Man kann es sogar als Adressbuch oder zur Verwaltung von Kundenbenutzen. Ich kann es wirklich nur jedem Empfehlen. Wer auf der Suche nach einem solchen Tool ist, der sollte sich ClickUp definitiv mal näher anschauen.
Vorteile
ClickUp ist für mich eine sehr hochwertige und intuitive Software, in der man sich sehr schnell zurechtfindet. Ich nutze es vor allem zur Planung privater Projekte und Termine. Nach kurzer Einarbeitung findet man sich schnell zurecht und dann entwickelt Clickup auch sein volles Potenzial. Es gibt eigentlich nichts, was man damit nicht machen kann.
Nachteile
Für mich als Privatnutzer ist die Preisstruktur nicht ideal, aber man muss fairerweise sagen, dass Clickup extrem gut weiterentwickelt wird und das muss natürlich auch bezahlt werden.
Antwort von ClickUp
Hey, Gabi!
We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!
We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!
Don't hesitate to reach out if you need anything at all!
Have an amazing and productive day!
- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Sehr hilfreiche Software für individuelle oder klein Team Arbeit
Bewertet am 24.4.2023
Sehr gute Software für Individuelle oder klein Team Arbeit
Sehr gute Software für Individuelle oder klein Team Arbeit
Vorteile
ClickUp enthält umfangreiche Tools und Funktionen, um die Arbeitsqualität zu verbessern und beschleunigen. Außerdem konnten wir immer den Stand von Tasks immer in Echt Zeit verfolgen.
Nachteile
Ich habe keine Nachteile bemerkt bis auf die Preis für kleine Unternehmen finde ich es etwa hoch. Aber trotzdem ClickUp bietet also viele Funktion, die richtig gut Geld kostet. Sonst finde ich alles andere top
- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Mein Erfahrungsbericht über clickup
Bewertet am 10.3.2023
Vorteile
Das aussergewöhnliche Design der Plattform
Nachteile
Dass Verbindungsabbrüche selten stattfinden und die Plattform einfacher zu bedienen ist als andere

- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best of all for tasks and project management
Bewertet am 8.9.2020
Vorteile
I've tried them all, both the well-known project management tools and the newer ones, more document-oriented. ClickUp has the absolute best development team, listens to their community's voting platform and reveals new features every week. At the same time, their packages are reasonably priced, so affordable for many. We run a small real estate development company with ClickUp.
Nachteile
Their UI could be cleaner and their mobile app should be relaunched for sure. With their latest implementation of 'Automation' it looks very promising, and I hope they can keep up with the new players and make ClickUp more document oriented.
Warum ClickUp gewählt wurde
While Asana is known for being slow in their development, ClickUp actually implements the features their users are asking for.Zuvor genutzte Software
AsanaGründe für den Wechsel zu ClickUp
While I like the document-oriented approach of the other apps, ClickUp has one of the most mature task and project management products.- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
We can track all tasks with ClickUp
Bewertet am 24.8.2023
With ClickUp, we can see how far along the team members are with their given duties, and we can use...
With ClickUp, we can see how far along the team members are with their given duties, and we can use the comment option to ask for clarification or further information if needed.
Vorteile
ClickUp features a great UI that includes workspaces for organizing your work. It's simple to create new tasks and delegate them to team members. Anyone can make a comment or ask a question about the tasks up for debate.
Nachteile
ClickUp lacks a feature that would have been useful in assessing the time it took to complete tasks in order to plan future task timelines: insights for the tasks that have already been performed.
- Branche: Architektur & Planung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Project tracking and monitoring is great
Bewertet am 10.8.2023
Vorteile
A wide variety of tools to choose from to work with
Nachteile
Bugs and glitches are a lot. Needs news updates
Antwort von ClickUp
Hey, there! 👋
Thank you for taking the time to share your thoughts. We're thrilled that our dynamic features have allowed you to level up your productivity!
Your experience matters to us, and we definitely don't want it to be defined by bugs and unexpected behaviors. Please report any bugs that you encounter to our Technical Support team through the chatbot in our Help Center! They'll be happy to dive in and investigate. help.clickup.com
We are dedicated to growing 1% every day and appreciate your help along the way! 🚀

- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
ClickUp Meets All My Needs - And I Probably Haven't Scratch the Surface!
Bewertet am 20.6.2023
It met all my basic needs for tracking tasks, including an integrated time-tracking function. There...
It met all my basic needs for tracking tasks, including an integrated time-tracking function. There is much more I could do with ClickUp, but for now, it helps me keep track of tasks for several clients and collaborate with a remote assistant. If my business grows, I know ClickUp has the additional functionality for anything I will need.
Vorteile
Clickup has made task management and collaboration with remote workers very easy.
Nachteile
There is a bit of a learning curve, just because it is so vast and the possibilities for setup are endless. I found several YouTube video to be helpful in getting me started.
In Betracht gezogene Alternativen
AsanaWarum ClickUp gewählt wurde
ClickUp had more functionality.Zuvor genutzte Software
OraGründe für den Wechsel zu ClickUp
At the time, the price point for ClickUp made more sense for my business.- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
ClickUp simplifies project and task management for our team
Bewertet am 14.8.2023
It helps a distributed team stay on top of a complex project with many moving elements, ensuring...
It helps a distributed team stay on top of a complex project with many moving elements, ensuring that we meet our deadlines and maximize our productivity.
Vorteile
The calendar's ability to sync in reverse is also excellent. Having the flexibility to set off areas for various aspects of my life is a close second. ClickUp integrates the disparate elements of competing platforms.
Nachteile
When I click the "Done" button, the page doesn't always advance. I have to navigate away to an other page and then click back here before the update will show up. For me, the restricted set of automated features available at no cost is a major drawback.
- Branche: Anwaltskanzlei
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Works Well For Task Management & Assignments
Bewertet am 3.8.2023
Mainly we manage our marketing tasks that are in-house and pop in the vendor assets to then post,...
Mainly we manage our marketing tasks that are in-house and pop in the vendor assets to then post, etc. It helps me make sure my team is doing everything.
Vorteile
I can easily set up projects and tasks. Then I assign them to others and don't lose track of all the projects.
Nachteile
We previously stored our standard operating procedures in ClickUp. We had a page disappear on us. If you tried to restore a previous version, it would show the page but would not save. We contacted support for 3 months with no result. It was like the concern reached a certain level and then fell into an abyss of nothingness. Every time we contacted them again with the old ticket number, we had to start over.
In Betracht gezogene Alternativen
NotionGründe für den Wechsel zu ClickUp
It was easier to set up and get started immediately- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Colorful Task Management
Bewertet am 30.8.2023
The tool I use every day, the feeling I got when a task is completed is unmatched.
The tool I use every day, the feeling I got when a task is completed is unmatched.
Vorteile
I liked the fancy and shiny outfit of the app because it gets rid of the boring part of the task management.
Nachteile
I do not like the integration policies and that might create some bottlenecks for us while running the operations.
- Branche: Konsumgüter
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Easy to Follow/Monitor
Bewertet am 18.8.2023
Overall my experience was good to monitor and got alerted for the tasks.
Overall my experience was good to monitor and got alerted for the tasks.
Vorteile
I liked the colorful way to classify task and status of the sub-tasks
Nachteile
Sometimes I am not desktop and mobile view and accesibility was not great to clickup
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Easy to use software even for beginners
Bewertet am 21.8.2023
Vorteile
I loved the way Clickup can help you organise project management with easy integrations. The UI is easy to use and intuitive to a new user.
Nachteile
I did not use the product enough to come across anything that made me dislike it.
- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
A Versatile Project Management Tool for Busy Professionals
Bewertet am 23.8.2023
Vorteile
You know what's cool about ClickUp? It's like this super-flexible tool that helps you keep your work organized. You can use it for all sorts of stuff, from managing your to-do list to tracking big projects. It's pretty easy to use, and you can even make it work just how you want. Plus, it's got all these features that make teamwork a breeze. And when you need help, their support folks are pretty friendly. They're always updating it too, so it keeps getting better
Nachteile
Sometimes, it can feel a bit too complicated, especially when you're just starting. And I've had moments where it felt a bit slow, especially with big projects
- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Got Mutiple Projects - Get ClickUp
Bewertet am 5.12.2019
I've tried several similar programs. While the layout is comparable across them, ClickUps calendar...
I've tried several similar programs. While the layout is comparable across them, ClickUps calendar integration along with the ability to add subtasks AND checklists make it a clear winner for me to track multiple projects for multiple clients.
Vorteile
Multiple view of information allows me to see data across projects a breeze. The mobile app has great functionality and is not limited to one view like some competitors. What I appreciate most is that the calendar of dated tasks easily integrates with the calendar on my mobile device so I have all of my dated activity in one spot!
Nachteile
The free version was recently updated to reduce functionality under this plan. Even solopreneuers will need to upgrade to the Unlimited Plan to get the benefits of the program.
Warum ClickUp gewählt wurde
The calendar function in Freedcamp required that I log into the online program to view. Integration with outside calendars was limited. This was an inconvenience that led to me not using the program as much as I intended.Zuvor genutzte Software
FreedcampGründe für den Wechsel zu ClickUp
As a consultant, I have a need to manage multiple projects for several clients at a time. To get the same functionality that ClickUp provides I would have had to pay for multiple users, even though I only need one user.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
ClickUp is the best way to productivity
Bewertet am 14.3.2023
ClickUp's extensive features make it ideal for businesses who need to automate procedures and...
ClickUp's extensive features make it ideal for businesses who need to automate procedures and workflows and may serve a wide variety of customers. This works wonderfully for us as a business. For businesses with fewer customers and fewer personnel who need transparency and procedures, it may be overkill.
Vorteile
ClickUp is used to efficiently monitor tasks and time spent. ClickUp has been a fantastic assistance in supplying documentation and tracking right time on each work, as well as keeping the data logged securely so that we can examine it at any time.
Nachteile
It would be wonderful if the recurring tasks were less buggy. Automation software that makes use of pre-existing applications. Having a Reminder System That Works Outside of the House.
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
ClickUp: A Customizable Easy to Use Workflow Management Tool for Startups
Bewertet am 29.7.2022
I am extremely happy to use ClickUp more than any other tool. ClickUp provides client apps, and...
I am extremely happy to use ClickUp more than any other tool. ClickUp provides client apps, and even works great with browsers or through mobile. I am so happy to continue this.
Vorteile
It is so intuitive, feature-rich and user friendly. I am amazed to see how much the ClickUp team has developed this product. It is unlike any other tool, This is very smart and intelligent.
Nachteile
There is no specific issue I noticed, but sometimes it may feel like "too much of features" and you are overloaded with so many options. But it is not a huge blocker.
In Betracht gezogene Alternativen
Google SheetsWarum ClickUp gewählt wurde
Jira was expensive and for my daily work, having Jira is not affordable.Zuvor genutzte Software
JiraGründe für den Wechsel zu ClickUp
ClickUp has lot of options, and I really liked the integrations provided by ClickUp. I wanted to integrate my workflow management tool with Slack, and it is supported by ClickUp.Antwort von ClickUp
Hey, there!
We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!
We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!
Don't hesitate to reach out if you need anything at all!
Have an amazing and productive day!
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A real boon for our planning and implementing activities
Bewertet am 16.10.2019
The real advantage for us has been the ability to keep track of what others are doing as well as...
The real advantage for us has been the ability to keep track of what others are doing as well as individually having these reminders. What we still need to develop is our goal setting and tracking, something we plan to do as we plan for the next year.
Vorteile
We had been searching for a good planning and tasking software for some time now that can be used online. We have really appreciated being able to break down the tasks on different levels, of projects and lists. It keeps us on task with email reminders and we are able to supplement our communication with one another. We have really appreciated the repeating tasks. The basic setup and use is quite simple and easy to learn, yet there is a real depth of options as activities become more complex.
Nachteile
There is not much we don't like. Sometimes there are changes with newer versions, and features we had been using are gone or done differently. That is not unique to ClickUp, but it can still be slightly disruptive.
In Betracht gezogene Alternativen
TrelloWarum ClickUp gewählt wurde
We liked Rukovoditel, but it really required setting up everything from scratch. That allowed us to really have just what we wanted, but as a small team with limited tech skills, it has been really helpful to have a program that has most of what we need built in and functioning in ways that we just don't know how to set up in Rukovoditel.Gründe für den Wechsel zu ClickUp
The boards of Trello are an interesting concept, but ClickUp seems to be a more natural way for us for viewing tasks. What is great, though, are the other options to view tasks that are similar to Trello if needed, but we are not bound by that.
- Branche: Onlinemedien
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
THE project management tool (after having tried several others)
Bewertet am 3.10.2019
ClickUp has quickly become the tool I manage most of my business tasks, projects, and work.
There...
ClickUp has quickly become the tool I manage most of my business tasks, projects, and work.
There are only a couple of tools I use on a daily basis — and that help move my business forward — and ClickUp is at the top of the list!
Vorteile
There's plenty of things I like about ClickUp.
What stands up for me is its user interface and, among other things, the ability to easily switch the dashboard view from Task List and Calendar to Board (Kanban-like).
There's so much one can do in terms of organizing the project management spaces and products, as well as features and options you can add to and activate for specific tasks — labels, due dates, assignment and dependencies (great for when you have task B that can be completed only after task A has been completed).
And ClickUp has something I consider a MUST for a project management tool, but that some still don't have, a smartphone and tablet app.
Nachteile
ClickUp has quite the variety of features and this may feel a little bit overwhelming, especially when starting out with the tool
In Betracht gezogene Alternativen
ThingsWarum ClickUp gewählt wurde
I felt that the information displayed with the Kanban view in Trello board started to become challenging to understand and process, as the board became more and more populated with content. It began feeling "too crowded".Zuvor genutzte Software
TrelloGründe für den Wechsel zu ClickUp
I was drawn by its array of features and design- Branche: Design
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A Wonderful Addition to a Web Designer's Toolbox
Bewertet am 21.4.2020
ClickUp is a welcome tool to my web design business's toolbox. It offers basic and advanced task...
ClickUp is a welcome tool to my web design business's toolbox. It offers basic and advanced task and project management (you can make it as intricate as you see fit). With the recent launch of Dashboards and Forms, it's completely changed the way we run our client interaction - and simplified it. Less is more when it comes to managing client-facing interaction and information. ClickUp has allowed SDCo. to present useful information and communication in a singular space knocking customer confusion down a few notches. In my box, that takes the cake.
ClickUp is not a Database format platform. For Database style information management we implement the embedding features of ClickUp and basically continue to use ClickUp as our business management hub bringing our databases and client-facing customer management into one easy to navigate (and monitor) space.
Vorteile
What is there honestly not to love about the ClickUp platform? It's got the best of everything - and we've tried a ton of project, task, and productivity platforms. Finding ClickUp was a total game-changer. The flexibility of the platform, the native integrations, as well as third-party integrations are superb and more is being added each day. You'll be hard-pressed to find a platform that gives you this much bang for your buck.
Nachteile
The team at ClickUp is working around the clock to push out updates to beta runs of their features. It's pretty hard to find a Con when there's so much they're taking on board and they are honestly handling it like pros. They are mindful to not push features without thinking them through.