ClickUp Erfahrungen
Gesamtbewertung
Filtern nach
Untern. Größe
4383 Bewertungen
- Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Sehr hilfreiche Software für individuelle oder klein Team Arbeit
Bewertet am 24.4.2023
Sehr gute Software für Individuelle oder klein Team Arbeit
Sehr gute Software für Individuelle oder klein Team Arbeit
Vorteile
ClickUp enthält umfangreiche Tools und Funktionen, um die Arbeitsqualität zu verbessern und beschleunigen. Außerdem konnten wir immer den Stand von Tasks immer in Echt Zeit verfolgen.
Nachteile
Ich habe keine Nachteile bemerkt bis auf die Preis für kleine Unternehmen finde ich es etwa hoch. Aber trotzdem ClickUp bietet also viele Funktion, die richtig gut Geld kostet. Sonst finde ich alles andere top
- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Mein Erfahrungsbericht über clickup
Bewertet am 10.3.2023
Vorteile
Das aussergewöhnliche Design der Plattform
Nachteile
Dass Verbindungsabbrüche selten stattfinden und die Plattform einfacher zu bedienen ist als andere
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Sehr gute All-In-One Platform für den alltäglichen Job
Bewertet am 24.12.2022
Ein sehr durchdachtes und überragendes Konzept. Ein Programm was Ich nicht missen möchte.
Ein sehr durchdachtes und überragendes Konzept. Ein Programm was Ich nicht missen möchte.
Vorteile
Die einfache Erstellung von mehreren Projekten und Zuteilungen der Mitarbeiter. Die Möglichkeit Automationen zu erstellen die viel Zeit sparen.
Nachteile
Meiner Meinung nach fehlt eine einfachere Chat Funktionen wie bei einem Messenger wo man auch mal sein Kollege anschreiben kann etc.
Antwort von ClickUp
Hey, Fabian!
We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!
We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!
When you have a moment, we'd love for you to add yourself as a voter to this feature request for a global chat: https://clickup.canny.io/feature-requests/p/global-slack-like-chat. This will allow you to receive updates and questions from our Product team.
Don't hesitate to reach out if you need anything at all!
Have an amazing and productive day!
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Finger weg!
Bewertet am 6.12.2021
Typisches, amerikanisches Startup. Hauptsache lärm und Investorengelder, ob das Produkt dauerhaft...
Typisches, amerikanisches Startup. Hauptsache lärm und Investorengelder, ob das Produkt dauerhaft für ernsthaftes Projektmanagement nutzbar ist, ist den Anführern bei ClickUp absolut egal.
Vorteile
* tolle Funktionen, wenn sie funktionieren würden
Nachteile
* schlechte Menüführung
* schlechte Suche
* alle Features sind halbgar oder werden ständig ohne Ankündigung verändert, hinzugefügt, entfernt
* ständige, massive Performance-Probleme
* alte Bugs kommen immer wieder, aber ClickUp ist das komplett egal
** sie beheben es, nach einer Woche ist wieder alles kaputt oder es bricht an anderer Stelle erneut auseinander
* Tasks, Dokumente und Updates daran verschwinden teilweise willkürlich oder werden nicht gespeichert!
* Nicht DSGVO-konform und keine Möglichkeit dazu, da Server nur in den USA stehen
Antwort von ClickUp
Hey, Hannes!
Thank you for your review.
We are fully compliant with the GDPR regulations and requirements.
Data rights and privacy are incredibly important to us here at ClickUp.
ClickUp's DPA includes standard contractual clauses issued by the Commission effective June 27, 2021, as a transfer mechanism to ensure that we remain fully compliant as an international data processor.
We would love to know more about what you are experiencing so that we can assist in any way possible. Please feel free to reach out to us at help@clickup.com
We appreciate your review and hope to hear from you soon!
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Ideales Terminplanungstool
Bewertet am 17.11.2022
Tolles Tool, was für den Privatgebrauch und ebenso für kleinere oder mittelgroße Unternehmen...
Tolles Tool, was für den Privatgebrauch und ebenso für kleinere oder mittelgroße Unternehmen ebenfalls alles Wichtige bieten kann. Man kann es sogar als Adressbuch oder zur Verwaltung von Kundenbenutzen. Ich kann es wirklich nur jedem Empfehlen. Wer auf der Suche nach einem solchen Tool ist, der sollte sich ClickUp definitiv mal näher anschauen.
Vorteile
ClickUp ist für mich eine sehr hochwertige und intuitive Software, in der man sich sehr schnell zurechtfindet. Ich nutze es vor allem zur Planung privater Projekte und Termine. Nach kurzer Einarbeitung findet man sich schnell zurecht und dann entwickelt Clickup auch sein volles Potenzial. Es gibt eigentlich nichts, was man damit nicht machen kann.
Nachteile
Für mich als Privatnutzer ist die Preisstruktur nicht ideal, aber man muss fairerweise sagen, dass Clickup extrem gut weiterentwickelt wird und das muss natürlich auch bezahlt werden.
Antwort von ClickUp
Hey, Gabi!
We really appreciate you taking the time to leave such a thoughtful review!
We're so happy to hear that you're enjoying a productivity boost with ClickUp!
Don't hesitate to reach out if you need anything at all!
Have an amazing and productive day!
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
ClickUp lockt mit falschen Versprechungen und schert sich nicht um Kundenzufriedenheit
Bewertet am 23.4.2022
Clickup ist unseriös, Jira ist die bessere Wahl. Wir wünschten dass wir bei Jira geblieben wären....
Clickup ist unseriös, Jira ist die bessere Wahl. Wir wünschten dass wir bei Jira geblieben wären. Ich kann nur vor Clickup warnen!
Vorteile
Das mit „let’s make a deal“ in Aussicht gestellte Angebot, da wir ein startup sind. Leider hab’s das nie. Ist nur unlauteres Lockmittel bzw. betrug.
Nachteile
Onboarding hat Wochen gedauert da sich trotz mehrfacher Nachfrage keine mit dem Angebot meldete. Hat schwere Verzögerungen verursacht bei uns.
Antwort von ClickUp
Hey, Christian!
We truly appreciate the time you took to share details about your experience.
We plan on being here for a very long time and to make that happen we have to be able to support all of our users. This gives us a minimum payment that we can accept. I understand if this is too steep for you, but I would love to see you continue to use ClickUp.
We suggest giving our Free Forever Plan a try! Our Free Forever Plan is and will remain just that, free forever!
We are proud to provide an industry-leading amount of items to be created within all of our plans, and we will never limit you to the number of tasks you create. You can create unlimited tasks without any restrictions.
Workspaces on the Free Forever Plan have limited uses of certain features. You can learn more about what is included with each of our plans here: https://docs.clickup.com/en/articles/1048368-clickup-plans!
Please don't hesitate to reach out if you need anything at all, and have a great, productive day!
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Mühelose Überblick!
Bewertet am 9.5.2022
Vorteile
Ich habe einen guten Überblick über meine täglichen Aufgaben und erhalte auch Erinnerungs-E-Mails. Es war für mich sehr effektiv, dass ich alle meine Aufgaben als Liste, aber auch in einem Kalender sehen kann. Ich kann mühelos die Fortschritte meines Teams bei den Projekten verfolgen.
Nachteile
Das Tool war anfangs verwirrend und schwer zu navigieren. Ich brauchte einige Zeit, um mich daran zu gewöhnen.
- Branche: Programmentwicklung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Auf der Suche nach Perfektion ;)
Bewertet am 27.7.2021
Fantastisch.
Fantastisch.
Vorteile
Wir kommen von Jira, was am Ende ein zugebautes, langsames Desaster war. ClickUp ist vergleichsweise (auch generell gesehen) sehr flink und es wird ständig weiter optimiert.
Wir sind fasziniert wie sehr das ClickUp-Team Tempo macht, auf Wünsche reagiert, Hilfestellung beim Import gibt.
Die Struktur ist super flexibel, alles ist modern und übersichtlich gestaltet, wir arbeiten schon nach kurzer Zeit erheblich effizienter als in Jira.
Zusammengefasst: Jetzt schon genial und jede Woche kommen neue fantastische Funktionen hinzu. Schwer begeistert.
Nachteile
Die Docs in Clickup können mit Atlassians Confluence noch nicht mithalten, aber auch daran wird stetig gearbeitet.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Super!
Bewertet am 2.4.2020
Time / Projectmanagement
Time / Projectmanagement
Vorteile
Alles! Eine tolle Zeitersparnis und tolles Projektmanagement ist hiermit möglich. Vorallem kann ich arbeiten wie ich es möchte. Es ist schön beim Aufbau dabei zu sein!
Nachteile
Gerne würde ich ein Feature vorschlagen. Eine bessere Filtermethode für Listen:
Liste 1 hat Filter1 (1 & 2 & 3) || (5 & 6 & 7)
weiterhin wäre schön den Inhalt per E-Mail senden zu können. Zum Beispiel: "Weekly Doings"
Gründe für den Wechsel zu ClickUp
Die haben mir keines wegs gefallen. ClickUp jedoch vom ersten Tag! :)- Branche: E-Learning
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Amazing versatility for task management
Bewertet am 2.9.2024
Better task management than Notion and more versatile than Asana, ClickUp sits right in the middle...
Better task management than Notion and more versatile than Asana, ClickUp sits right in the middle between typical task management tools and business platforms.
Vorteile
I really like ClickUp's versatility. It has a wide range of features and could potentially replace many other software solutions. For small and growing teams, it provides a great way to organize and visualize work. Lastly, ClickUp's AI is a great tool to help my team search for items.
Nachteile
ClickUp's automation setup process is not user-friendly and easy to get started with. It also lacks some seemingly basic features, like automatically creating subtasks in a task upon a trigger.
Warum ClickUp gewählt wurde
We felt that certain important features were missing (task prioritizing, overview, reporting).Zuvor genutzte Software
NotionGründe für den Wechsel zu ClickUp
We felt that ClickUp provided more versatile task management tools, while also being more similar to Notion, especially with ClickUp docs.- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Click up best CRM on the market
Bewertet am 15.11.2024
Overall very positive I‘m curiouse what the ai Feature will bring in the Future
Overall very positive I‘m curiouse what the ai Feature will bring in the Future
Vorteile
Easy to use best of breed-product and Many automation possiblities
Nachteile
Honestly nothing I think it is the best crm on the market right now
Warum ClickUp gewählt wurde
It’s has much More possibilities and automations with a smaller PriceZuvor genutzte Software
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu ClickUp
Netter Handling and Pricing plus war Better automation- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Tries hard to be too many things
Bewertet am 11.11.2024
Vorteile
I like the versatility of ClickUp. You can basically build anything you need in the project management software and link multiple different lists. There are lots of features and will be able to configure the software as you wish.
Project management is the biggest part of this software and I think this is the most important thing I like about this. Tracking tasks across different projects in a centralized location.
Nachteile
Clickup, unfortunately, does too many things and has not perfected them all. This makes the product feel clunky and confusing at times. Onboarding into this software is very challenging to users who are not tech-savvy.
- Branche: Professionelles Training & Coaching
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A great way to prioritize and make work bite sized
Bewertet am 5.11.2024
It's been a great place to track personal and professional goals and projects - including recurring...
It's been a great place to track personal and professional goals and projects - including recurring tasks.
Vorteile
I love being able to set up a project all at once and craft a timeline. Then only the next steps I need to do pop up in my to-do list every day. It's a great way to avoid the overwhelm of looking at all the to-dos at once.
Nachteile
It has SO many options and tools, it's a little hard to learn them all or explore ones that might be helpful.
- Branche: Staatsverwaltung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great task tracker for executives
Bewertet am 11.11.2024
SO far it has been great. The layout is simple to understand and the interface is relatively easy...
SO far it has been great. The layout is simple to understand and the interface is relatively easy to understand
Vorteile
I like that it has a dedicated app I can download that doesnt require an additional tab open in my browser.
Nachteile
I wish the app had a widget function instead of being a window. It would be cleaner and simpler.
- Branche: Architektur & Planung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Pricing is good as compare to other product.
Bewertet am 26.12.2024
Pricing is good as compare to other product. Still many of features are missing, from other...
Pricing is good as compare to other product. Still many of features are missing, from other products.
Vorteile
Pricing is good as compare to other product.
Nachteile
Still many of features are missing, from other products.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent Solution of Project Management
Bewertet am 4.12.2024
Vorteile
It's a perfect solution for manage multiple projects with team members.
Nachteile
Currently, I didn't find any cons for this software.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Streamlining Remote Work with ClickUp: A Comprehensive Review
Bewertet am 16.11.2024
ClickUp has significantly enhanced the efficiency and effectiveness of working from home. Its...
ClickUp has significantly enhanced the efficiency and effectiveness of working from home. Its intuitive task-tracking system provides a clear overview of responsibilities and project progress, ensuring seamless collaboration. The platform is both user-friendly and visually appealing, making it easy to monitor workflows and stay organized. Whether for individual use or team management, ClickUp proves to be a highly valuable tool. Additionally, its ease of learning and implementation makes it accessible for users of all levels, further solidifying its position as an essential productivity app.
Vorteile
The ability to easily track and manage tasks is a standout feature of ClickUp, significantly improving work efficiency. The comments and reply functionality within tasks facilitate seamless communication, making teamwork more streamlined and effective.
Nachteile
Currently, I haven't encountered any drawbacks. I will provide feedback if I come across any in the future.
- Branche: Rundfunkmedien
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best Visual And Audio conference's
Bewertet am 11.11.2024
Vorteile
ClickUp has the best visual collaborations which are based on real-time communication and this helps because I can have video and audio conference's with my team members at ease and we work on projects.
Nachteile
It has nothing to get alarmed that is a worry with the system.
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
ClickUp: A Top Tool in Project Management
Bewertet am 9.12.2024
Using ClickUp was really successful in helping my team implement projects with minimal issues.
Using ClickUp was really successful in helping my team implement projects with minimal issues.
Vorteile
ClickUp's ease of use is decidedly incomparable. It's fun, has great UI features, integrates with everything, and has a spectacular list view system. It's perfect for tracking project progress, especially with multiple collaborators. You can also create marketing campaigns which is super cool.
Nachteile
Honestly, there is not much to dislike about ClickUp for me. It can be confusing for some to get used to but overall for project management it is solid.
- Branche: Unternehmensberatung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
ClickUp really is the tool that replaces most + removes a lot of redundancies & wasted time!
Bewertet am 25.9.2024
I have been using ClickUp since its inception in 2017. At first, I was very hesitant when they...
I have been using ClickUp since its inception in 2017. At first, I was very hesitant when they launched 2.0 since I'd become deeply ingrained in their atmosphere and setting up accounts for my clients. But now we're at 3.0 and they recently introduced AI Brain and it really gets better as it ages! They are making amazing use of their Series C funding. The feature that has recently gotten me SO EXCITED is the launch of ClickUp Chat to replace Slack (I've been WAITING for this moment for what feels like years)... this is going to be such a fun iteration to play with + implement for my clients.
When I work with my consulting + operations management clients, it's the one and only tool that I recommend for streamlining operations and building holistic views of the business. Setup correctly, I can look at EVERYTHING inside of ClickUp-- which is where most project management tools fall short.
I love that I can organize things very cleanly in space/folder/list views. The whole business structure can be easily seen at a glance.
Whenever I need support, live chat is always there... I can also bring ideas that I have that I am not sure how to bring to light and they'll provide suggestions for me to try out and work with me as I implement if it's too much for the rep, they'll escalate my ticket and I receive a custom response from the engineering team on how I can set this up. Even after 7 years, I am still learning new things about ClickUp.
I love that I can have a pulse on EVERYTHING. I've easily been able to set up CRMs, Customer Support Centers, and Day-to-Day Operations, capture recurring + repeatable tasks, and increase efficiency + productivity.
I can embed spreadsheet views, easily respond + assign comments to team members, and create a dashboard that has ANY information for my clients (and for internal reporting). The fact that ClickUp is so customizable may seem overwhelming to the newbie, but you just get started with the core features that you need, and then geek out over the additions you can make as you grow your confidence with the tool.
I've been in the operations, consulting & project management space for the last decade, and no tool has come close to achieving what I can do with ClickUp.
Vorteile
The BEST thing about ClickUp is that it really is shaping up to be the tool that replaces ALL for day to day management. Since its inception, they have continued creating innovative features (vs. just OK) features to make it happen. I also LOVE how simple, clean and organized it is. It's the one tab where myself + the team spends most of the day in for communication, visibility, and management.
Nachteile
There really isn't anything... right now the only thing I don't LOVE about the tool is the workflow diagrams. But it's still a fairly new feature that will evolve. After using tools like Miro it has a long way to go. There was also a bit of a learning curve when first starting to use the diagrams, it wasn't as intuitive. The saving grace is that we can then convert the diagram into tasks (which is seriously a dream).
It would be nice if it were modeled a little more after Miro, and we had the ability to brand the colors vs. the preset colors which are very traditional RGB.
Warum ClickUp gewählt wurde
A lot of other tools stopped showing a product roadmap for growth and started stagnating... ClickUp started leading the charge, putting out game changing features, allowing me to customize to my needs, and continued to show it was on the path of innovation and really be the one tool that replaces all. It just looked + felt like something I was easily going to be able to integrate within my day to day, whereas other tools felt like it was a chore to have it work for me.Gründe für den Wechsel zu ClickUp
Superiority, strength in roadmap, amazing support, customization- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
It's the next level of project management
Bewertet am 10.7.2024
Extremely positive, it truly is an excellent product!
Extremely positive, it truly is an excellent product!
Vorteile
Coming from an Agile background, and many other methodologies before that, when we encountered ClickUp it really impressed us.
It's taken the best from these worlds and implemented a "best of class" user interface to deliver a very useful product.
Nachteile
1. Missing LINE UP from the mobile app
2. Ability to share lists/tasks between workspaces so we don't have to keep switching into the clients workspace and then back
3. Progress reports on the dashboard - things like "how many tasks were completed this week" - broken down by workspace/space/list - this would be very compelling and motivating for team members
4. Explaining how the user licenses work at the outset could be better - we almost got charged a hefty bill for people who weren't full users.
Warum ClickUp gewählt wurde
Clickup is the first system that truly nails the user interface, providing the necessary freedom to build your own structures and methodologies.Gründe für den Wechsel zu ClickUp
The UI for ClickUp is much better - overall a better structure and more customizable. It takes good methodologies and allows you to expand on them.- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
One project management app to rule them
Bewertet am 10.6.2024
Vorteile
ClickUp truly does replace multiple tools with one. We manage our content creation, marketing, product development, company documents, and more in one place thanks to ClickUp.
Departments in our company are able to understand and stay up to date on what other teams are working on much easier since we can keep everything in one place.
Nachteile
While ClickUp does many things, it has also had many minor bugs over the years, though there are less and less of these today, and important bugs are generally fixed quickly.
In Betracht gezogene Alternativen
NotionWarum ClickUp gewählt wurde
Previously we needed 3 tools to perform what we can do with only ClickUp.- Branche: Museen & Institutionen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Team Collaboration Made Easy
Bewertet am 23.6.2024
My overall experience with ClickUp has been positive and efficient. ClickUp has been instrumental...
My overall experience with ClickUp has been positive and efficient. ClickUp has been instrumental in improving our workflow and enhancing team communication, contributing significantly to our project success
Vorteile
What I liked most about ClickUp is its versatility and user-friendly interface. It made managing tasks and projects straightforward and efficient, helping our team stay organized and productive.
Nachteile
What I liked least about ClickUp was the occasional complexity in setting up advanced features like custom workflows. For example, configuring automated notifications across multiple projects required more time and technical understanding than expected, which could be challenging for new users or those with limited experience in project management software.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Decent – but too complicated
Bewertet am 23.6.2024
Pretty good. Might try it again but as long as they focus more on marketing and "cool features",...
Pretty good. Might try it again but as long as they focus more on marketing and "cool features", I'll stay with Notion.
Vorteile
Very customizable and good to create CRMs and for project management.
Nachteile
While it's versatile, it's also slow and feels clunky (stopped using it ~6m ago, so it might have changed).
The functionality is better than for example Asana and Notion in many ways, but I still prefer to use those for the simplicity, and Notion specifically since it's even more versatile (but not as technical).
Warum ClickUp gewählt wurde
Wanted something better for multiple projects, and to have a better CRM. But it wasn't worth the switch for me. Notion is simple and good enough.Zuvor genutzte Software
NotionGründe für den Wechsel zu ClickUp
Asana was too simple for me. Not as customizable. And Monday was even slower and clunkier.- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Extensive Project Management Platform
Bewertet am 3.5.2024
My overall experience was pleasant as generally, coming from Google Sheets, Click Up is a way lot...
My overall experience was pleasant as generally, coming from Google Sheets, Click Up is a way lot better in terms of project management.
Vorteile
Tons of features to use.
Gives holistic view of projects and provide tracking notification on what needs to be done on a certain day versus deadline.
Tasks can be assigned via POCs and group of POCs and they will get a notification for it.
Project duration can be tracked through summation on start and end time.
Nachteile
As a first time user, these tons of features can be intimidating hence it would need a few hours to be familiarized on all the features.