Striven Erfahrungen

Striven

Kollaboratives ERP-System für das Business-Process-Management

Gesamtbewertung

4,8 /5
(116)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,8/5

100%
haben diese Anwendung empfohlen
Sortieren nach

116 Bewertungen

Flynt
Gesamtbewertung
  • Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Wonderful Integrated System

Bewertet am 7.4.2020

We had used Quickbooks Desktop for years but had outgrown what we needed it for. We made the switch...

We had used Quickbooks Desktop for years but had outgrown what we needed it for. We made the switch to Fishbowl and Quickbooks Online. We had nothing but communication issues and errors. I started trying to find another solution, something comprehensive. I found Striven and we made the switch it was incredibly easy to move everything over. All of the users find that it is easy to use.

Vorteile

Very user friendly. Everything is in one place

Nachteile

The only thing I wish I could change was add more information in sales orders

In Betracht gezogene Alternativen

NetSuite

Gründe für den Wechsel zu Striven

Value, ease of use
Ian
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

All In One System!!

Bewertet am 16.2.2023

Vorteile

Striven allowed us to ditch the 3 tools we were using previously to manage CRM, invoicing, and inventory management. The consolidation of these 3 critical tools has streamlined our business.

Nachteile

Striven sends me a lot of emails with updates to our business that I'm already aware of. For example, I just sent an email to a customer through our support email, striven will send an email to my personal email telling me that a CRM conversation has been updated. This is by no means the end of the World and sometimes it's nice to have these updates.

Mike
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Striven User

Bewertet am 11.8.2021

Vorteile

does an ok job at storing files and handling security

Nachteile

Less friendly SharePoint which could easily be replaced by SP which is offered in all Microsoft licenses

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

“ Upgrade Your Business”

Bewertet am 12.4.2023

Striven is a smart business management software that fix all the complications that a huge team...

Striven is a smart business management software that fix all the complications that a huge team might encounter. It is a one- stop shop to manage employees, customers, and vendors.

Vorteile

It has a very good user interface. It is thoughtful how they provide insightful videos. Their support is off the chain.

Nachteile

You have to do many configurations to get started. The chat feature is very basic. I like to send emoticons when I’m messaging my contacts.

Justin
Gesamtbewertung
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great product

Bewertet am 1.3.2023

It was a 9/10

It was a 9/10

Vorteile

The ease of use and the ability to change on the go

Nachteile

Internet connectivity in low data regains

sanu
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Streamline Your Business Operations with Striven.

Bewertet am 16.2.2023

Striven is an excellent choice for businesses that are looking for a comprehensive and user-friendly...

Striven is an excellent choice for businesses that are looking for a comprehensive and user-friendly business management platform. Its features, interface, and customer support make it a top choice for companies in a variety of industries.

Vorteile

One of the best things about Striven is its comprehensive approach to business management. The platform offers a full suite of features that covers everything from customer relationship management (CRM) to inventory management, project management, financials, and more. This means that businesses can manage all aspects of their operations from a single platform, which can save time and increase efficiency.

Nachteile

Cost: Striven is a powerful business management software, but it can be relatively expensive compared to other options on the market. The cost of the platform may be prohibitive for some small businesses, especially those that are just starting out. it is a cloud-based platform, it requires a stable internet connection to use effectively. If a business experiences connectivity issues, it could impact their ability to use the platform and access critical data.

Jay
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Using Striven Daily

Bewertet am 22.2.2023

I've been enjoying the ease of use the software brings our company.

I've been enjoying the ease of use the software brings our company.

Vorteile

Striven allow us to centralize data that was previously cluttered.

Nachteile

There are a lot of different features so it can be confusing at times.

Lil
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A game-changer

Bewertet am 5.3.2023

Vorteile

We use Striven extensively for client, staff and project tracking; we have found it to be a seamless solution. I especially like the abilty to design surveys, assessments and reports on the fly for up-to-the minute information.

Nachteile

It would be helpful if time tracking allowed flexible template set-up, allowing users on ongoing/long projects to pre-populate weekly time sheets

Jhanvi
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Superb Project Management Software!

Bewertet am 3.3.2023

Striven is a Powerful business management solution for all companies who need to manage multiple...

Striven is a Powerful business management solution for all companies who need to manage multiple projects, HR management and improve work productivity. I'm using this tool for handling multiple projects with my team and try to improve work quality of my team members.

Vorteile

The Software looks more Powerful with it's great features like project management, inventory management, task scheduling and reporting. We can easily track our project work and generate reports whenever we need.

Nachteile

The Software is little bit difficult to navigate for new users. Other than this I didn't feel any disadvantage of this software.

Raúl
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

CRM with an intuitive interface

Bewertet am 11.7.2022

Vorteile

What I have liked the most during the time I have tried it is how usable and easy to understand this CRM is. Many times one of the biggest handicaps you find is the complexity of the platform itself, not so in Striven.

Nachteile

A greater number of updates to the platform would be interesting so that the CRM evolves even faster.

Cory
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Striven For Engineering

Bewertet am 15.2.2023

We are trying to automate and organize alot of our engineering data so we can stream line our...

We are trying to automate and organize alot of our engineering data so we can stream line our administration duties which take up a lot of our time and have been short cut in our manual procedures.

Vorteile

We like that we can export data cards from Solidworks with all of our part data and BOM information into a format that Striven can import and update within our ordering and customer systems.

Nachteile

I have not had enough time to use Striven to work out the cons.

Bill
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Striven is the ERP for Growing Businesses

Bewertet am 9.5.2021

Vorteile

Striven is the most customizable ERP on the market. Offering the ability to customize everything from sale order documents to emails! Allowing customizations in the processing of sales orders, invoices, and items.

Nachteile

Some of the integration features are lacking, but Striven actively updates its software to include new integrations every 5 weeks!

In Betracht gezogene Alternativen

SAP S/4HANA Cloud

Zuvor genutzte Software

Quickbooks Online
Alessandro
Gesamtbewertung
  • Branche: Großhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Striven is a little know powerhouse for your small business

Bewertet am 11.8.2021

Striven has been such a pleasure to work with. Their staff is extremely helpful and responsive....

Striven has been such a pleasure to work with. Their staff is extremely helpful and responsive. You almost get to know them and they feel like part of your own company at times. Great people to work with.

Vorteile

The software is customisable so as to fit your particular business. Our business has many variables and parts, and we were able to get Striven to do what other bigger system were not able to....at a fraction of the price.

Nachteile

None really. There could be some better interfaces and some easier customisations, but overall, there are no real cons with regards to our experience.

Chris
Gesamtbewertung
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Ideal system

Bewertet am 28.12.2022

Vorteile

We explored a variety of ERP packages and the possibility of creating our own when assessing our business needs. We found Striven to be an ideal system that could evolve along with our company. I personally enjoy using the report builder to measure data, as well as the accessibility of the software and its capacity to create tasks quickly. This makes it easier for our company to stay organized and efficient with our internal communications.

Nachteile

Honestly, I don't dislike much about Striven. It's very user-friendly and I'm able to find what I need quickly. I was able to come up with a solution, but it would be great if there was an option to age from either starting point.

Will
Gesamtbewertung
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Will Drozdik Review

Bewertet am 28.3.2023

Vorteile

How organized this keeps everything. Ease of looping in other coworkers into customer service issues that may require a few people.

Nachteile

Sometimes it is difficult to adjust font/ style if copying and pasting from an outside source, for example copying an email from outlook may change font and appearance.

Vaibhav
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Just Perfect Solution For Project Management!

Bewertet am 6.3.2023

Striven is a perfect project management solution for all companies who works on multiple projects...

Striven is a perfect project management solution for all companies who works on multiple projects and teams to improve work quality and team collaboration very quickly. Striven is easy to use and provides a great customer support to solve your queries.

Vorteile

This Software is a perfect solution for us to manage multiple projects with our team simultaneously. We can perform multiple activities like tasks status tracking, documents sharing, reports generating, etc.

Nachteile

Their is some limitation in third-party tools integrations other than this not have any problem with the software.

Austin
Gesamtbewertung
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

HAA review

Bewertet am 16.2.2023

Vorteile

Inventory management features and sales reporting

Nachteile

Sometimes it's a little clunky to learn, but once you figure it out it works well

Marielle
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

User friendly and efficient!

Bewertet am 15.2.2023

It has been great. Their customer support team has real people responding to your questions and...

It has been great. Their customer support team has real people responding to your questions and they have great response time and are always happy to help!

Vorteile

I like the report builder best because you can configure and pull your own reports on just about anything in the system! It makes tracking metrics on my data entry so easy.

Nachteile

I like the timesheet feature but I wish there was a feature where you can copy a past timesheet into draft form for your current week and then edit the hours. I often work in the same item categories and it would save time completing this necessary but sometimes time consuming task.

Rob
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

BUSINESS REVIEW

Bewertet am 17.1.2019

We have been business partners with Miles Technologies for a number of years. One area of struggle...

We have been business partners with Miles Technologies for a number of years. One area of struggle we had was with financial reporting. We worked very closely with the customer representative and his team and are experiencing tremendous success with the BUSINESS system. We were successful in incorporating our multiple lines of business lines into the BUSINESS system and have seen improvements in our processes. We continue to work with Miles Technologies in improving our day -to-day activities within our organization.

Vorteile

Flexibility and support within the BUSINESS system.

Nachteile

Downloading reports into Excel, no formulas for totals.

April
Gesamtbewertung
  • Branche: Professionelles Training & Coaching
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

User Friendly

Bewertet am 15.2.2023

Vorteile

Easy to use. Very user friendly. Invoicing is easy

Nachteile

Wish it was more customizable as in emails to customers, etc.

Zach
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Service!

Bewertet am 27.5.2020

They are very responsive to any questions and always do their best to provide the best product...

They are very responsive to any questions and always do their best to provide the best product possible

Vorteile

Ease of use! The functionality for accounting purposes is awesome!

Nachteile

Nothing Striven is always trying to do their best to improve functions to cut down time on your work

Jeff
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Cloud ERP for Mis Size Companies

Bewertet am 19.3.2023

Vorteile

Easy to to roll out. Covers all the essentials. Dashboards are awesome.

Nachteile

Integrations with marketing platforms like Gohighlevel are lacking. Clients like direct integrations more than just Zapier connections.

Alex
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Our Experience

Bewertet am 15.2.2023

A completely cloud based accounting system is the way to go!

A completely cloud based accounting system is the way to go!

Vorteile

Receivables and payables features are great!

Nachteile

Each time you click something it opens a new tab.

Mital
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Overall very good experience

Bewertet am 19.8.2021

Vorteile

Ease of use and easy access through mobile application.

Nachteile

When I started, the mobile application was not much userfriendly. but with updates, its getting better.

Amanda
Gesamtbewertung
  • Branche: Elektrische/elektronische Fertigung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Much Improvements To be Made

Bewertet am 15.2.2023

Vorteile

I like the ease of use of the software, and the ability to work around for what I need when I want to.

Nachteile

Every time something is opened, a new window is opened at the same time.