15 Nutzerbewertungen
Gesamtbewertung
4.7
/
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7
Funktionen
4.4
Bedienkomfort
4.6
Kundenbetreuung
5
100% haben diese Anwendung empfohlen
15 Nutzerbewertungen
Marcel J.
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Absolutely the best feedback software there is

Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 4.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

NPS scores and customer feedback on every order we got in our system, and every visit an accountmanager does onsite

Vorteile

It flexible, easy tot use and above that, easy to use for the client where you want the feedback from. We are connected through the API and send out daily feedbackforms in massive numbers

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Internet
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Innovative tool with high response rates. Easy to use, and easy to fill in!

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 11.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The Priority Matrix, showing us the key areas of how we can drive our business forward based on NPS.
The great Customer support team, who are always ready to help.
The friendliness of the tool itself and the high response rates we're getting with it, company is able to rapidly optimise and adjust whenever we have feedback

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Sue P.
Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Really great - fab tool and Starred are great people to work with

Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 31.10.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

A simple, brilliantly supported tool that is excellent value for money. This has given us a true understanding of our customer's voice across 6 countries

Vorteile

Extremely simple for customers to give feedback, excellent visualisation of results to explain them/take action inside your organisation. Any support needed comes from the team in a fast and efficient manner

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Maartje S.
Übersetzen nach: Deutsch

Starred is extremely helpful and personal and the tool really user-friendly!

Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 9.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The software is very user-friendly so easy to use for our customers, it looks very clean and provides a really clear overview.

Nachteile

There's no widget yet which we can place on our website. But understandable since they are still constantly developing and improving.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Elke A.
Branche: Automotive
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Starred makes gathering customer feedback an easy experience

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 6.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Greater insight in the user experience of our service

Vorteile

Simple and goal oriented interface. The single sheet format of the surveys and API integrations greatly benefit the high response we receive. Great and fast customer support team. Really helps us to solve problems and provide solutions.

Nachteile

Not much cons. Except that sometimes we miss some functionalities, because not everything is customizable.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Laura W.
Übersetzen nach: Deutsch

Can we give more than 5 stars for customer support?

Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
Bewertet am 8.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The features and functionality are easy to use. Sometimes I struggle a bit with creating the groups for each form, but there's always amazing support on hand to help me out. Their response time is amazing!

Nachteile

The waiting time between creating a group and seeing the results. The 15 minutes is a little too long, and usually it takes even longer than that!

I'd really like to see the widget back, giving us the option to display our average grade on our website

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Denise M.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Starred really helped us obtain a high response rate which gave us a lot of insights

Weitere für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 8.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

High response rate in comparison to other surveys, because you can ask the first question in the email already. It's handy that the e-mail and the survey are both included in the software. The 1-page survey makes it very clear for respondents what's expected of them and they are more likely to fill it in if it's all in one page.

Nachteile

Some components can be a little bit more user-friendly, like analyzing scores per campaign (filtering out older scores).

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Anne D.
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Starred makes it very easy to obtain customer feedback, both for us as our customers.

Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 23.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Easy insights in customer happinnes.

Vorteile

Starred offers a user friendly feedback tool. They get the point of how to get customer feedback as easy and complete as possible. The feedback is shown in a clear overview. The support from the Starredteam is also great!

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Lars S.
Branche: Finanzdienstleistungen
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Starred helps us to gain useful insights from our clients

Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 1.3.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Starred is easy to use and above all very user-friendly for our clients. The last 2 years we managed to gain the right insights on different touchpoints. It helps us the make the right decisions

Nachteile

The greatest challenge is to embed the software on the right levels within the organization. Which touchpoints are you going to measure and with the right content? Luckily the people of Starred are very helpful to make the rights decisions and share best practices.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Egbert V.
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

Professional, innovative, great service

Monatlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 2.8.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

User friendly and highly contributes to high response rates / adoption by users.

Nachteile

There is still quite some handwork to be done to be able to use it. Room for further improvement.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

E. K.
Übersetzen nach: Deutsch

Easy to use and a nice overview of the results

Weitere für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 21.3.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Easy to create a form, easy to use, great customer support, the results appear in a nice dashboard and if more than 20 people respond it automatically creates a matrix.

Nachteile

Sometimes it's hard to think of one word that covers your question. Luckily there is room for an explanation

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Tom Q.
Übersetzen nach: Deutsch

Really easy to use, great user interface, makes it very easy for respondents

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 28.10.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Style of forms, ease of use for respondents, responsiveness of support team, variety of feedback that you can collect, reporting is in early stages but still really nice to use

Nachteile

Still fairly new and growing company so probably some bits of functionality that still need to be developed but I am sure they will get there - seems very dynamic

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Maaike V.
Branche: Rechtsberatung
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen nach: Deutsch

very easy to use

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 6.3.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

a real good customer feedback

Vorteile

high response from our customers, the dashboard is very easy to read, and the results are easy to understand and apply

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Huib T.
Übersetzen nach: Deutsch

The tool really helps us to understand customer experiences in more detail

Monatlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 9.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It really gives me some customer insight and solid data to increase customer satisfaction. For our customer it is very easy to use so no extra hassle but feedback in 1 minute

Nachteile

We could use some more customer functionality as we wanted to tailor made our dashboard for our requirements

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Wb V.
Übersetzen nach: Deutsch

Great! Both respondent and user friendly

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 7.11.2017
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The segmented and actionable data, the high response rates, being able to close the feedback loop and act on negative responses immediately. In addition, they have a very knowledgeable Customer support team

Nachteile

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung