DealerCenter Erfahrungen
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- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The best DMS for the small used car delaership
Bewertet am 7.12.2017
Makes my every day work so much easier!
Makes my every day work so much easier!
Vorteile
The company is so far ahead of the curve when it comes to bringing anything a dealer could want from a DMS. From our website to inventory. I have been with Dealer Center for over 6 years and I don't keep using them because their bad!
Nachteile
some times, there technology gets ahead of their support. But, they are always willing to get the answer and fix it
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Jason Prince, Motors
Bewertet am 5.12.2024
Great good to work with. they help you set up your website and show you how to work it.
Great good to work with. they help you set up your website and show you how to work it.
Vorteile
They put your inventory on a bunch of car sites
Nachteile
They will help you set your website up the way you like it
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Review for Jordan
Bewertet am 27.11.2024
besides the issues with phone calls and sending texts, it is user friendly
besides the issues with phone calls and sending texts, it is user friendly
Vorteile
user friendly, all parts of dealership can be accessed from system
Nachteile
issues loading and making phone calls regularly, sending texts as well
Antwort von Nowcom Corporation
Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the challenges you've faced and for any frustration this has caused. Providing timely and effective support is our priority, and we’re committed to resolving this matter promptly. Please don't hesitate to reach out to your account representative so we can address your concerns directly and ensure you receive the assistance you need. We value your business and are here to help!
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Facebook Marketplace tool is integrated
Bewertet am 1.10.2024
Very easy and not always trying to sell me something
Very easy and not always trying to sell me something
Vorteile
The usage and ease is one spot for everything i need for my business. Helping me boost my google standing and use social media. [sensitive content hidden] helped me a lot with switching from V12 for Facebook posting as well
Nachteile
Lots to learn but overall not so bad. Requires a few calls and everything is sold individually so it can rack up
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great DMS and CRM software
Bewertet am 27.11.2024
Great experience so far so good Cost Is very inexpensive compared to other competitors
Great experience so far so good Cost Is very inexpensive compared to other competitors
Vorteile
Great utilization of product choices easy access to their selections
Nachteile
nothing to report at this time The only thing I would suggest is a better line of communication to reps.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Multi efficient
Bewertet am 27.11.2024
Excellent because it allows all necessary info in one website from vehicle history to lender...
Excellent because it allows all necessary info in one website from vehicle history to lender processing and funding
Vorteile
Accessibility and very diversified in uses
Nachteile
nothing all aspects of information about a vehicle or processing an application is present
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good all arounder
Bewertet am 27.11.2024
Positive. Helpful software that organizes deals.
Positive. Helpful software that organizes deals.
Vorteile
ability to easily run autochecks. Run appraisals, get valuations. As a wholesaler software it checks some boxes.
Nachteile
messy UI on the home screen. Needs to be simplified. Dont need to see that much on the main screen.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Dealercenter Review
Bewertet am 27.11.2024
Overall I haven’t had many issues with dealercenter and could recommend.
Overall I haven’t had many issues with dealercenter and could recommend.
Vorteile
I feel that the best part of Dealercenter is the ease of use.
Nachteile
I feel the my least favorite part about dealercenter is trying to find old deals can sometimes be challenging.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Ozzie review
Bewertet am 30.11.2024
i been using it for 5 years, the very first time i use it it took me 1 day to get familiar with the...
i been using it for 5 years, the very first time i use it it took me 1 day to get familiar with the process.
Vorteile
The program is very easy to use, i am very satisfied with it.
Nachteile
not found anything i dislike, been using it for 5 years.
- Branche: Bibliotheken
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
EASY TO USE IF YOUR NOT TECH SAVY
Bewertet am 28.11.2024
10/10 THE NEW UPDATES BECOME LESS USER FRIENDLY
10/10 THE NEW UPDATES BECOME LESS USER FRIENDLY
Vorteile
EASY TO USE ALL AROUND, YOU CAN NAVIGATE EASY ITS A BEST ONE FOR USING WITH WESTLAKE
Nachteile
THE NEW UPDATES BECOME LESS USER FRIENDLY
- Branche: Geschäftsbedarf & -einrichtung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The most trusted dealer management system on the market.
Bewertet am 11.8.2024
Dealer center helps in creating custom dashboards and reports to know every aspect of the performanc...
Dealer center helps in creating custom dashboards and reports to know every aspect of the performance of your dealership. An amazing software indeed.
Vorteile
It puts it's users in command of all our customer activity and internet lead management process. With automation, alerts and built-in communication with SMS and emails. Helps it's users to create an online shopping experience which their customers are expecting. Safe and secure software which helps us analyze customer data and marketing.
Nachteile
Its a bit difficult for new employees to work with.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The best customer service
Bewertet am 31.3.2024
So happy with DC and [sensitive content hidden] my rep.
So happy with DC and [sensitive content hidden] my rep.
Vorteile
The customer support and service make it easy!
Nachteile
Pretty much I'm running my business in DC
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best DMS out there!
Bewertet am 29.11.2024
Huge fan. They make it simple for any experience level to use comfortably.
Huge fan. They make it simple for any experience level to use comfortably.
Vorteile
The simplicity. It allows the dealer to focus on buying and selling. DC keeps everything organized for you.
Nachteile
Honestly, nothing. DC is the best out there.
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Car guy review
Bewertet am 27.11.2024
I have no problems with DealerCenter I strictly use it for work
I have no problems with DealerCenter I strictly use it for work
Vorteile
That you upload a vehicle & it’s there immediately for everyone to see
Nachteile
Certain you can’t do on your phone through the app where you mandatory need a desktop which is not convenient
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
My Best Honest truth
Bewertet am 27.11.2024
I like it because it makes my new business easier with inventories, sales and expenses updates
I like it because it makes my new business easier with inventories, sales and expenses updates
Vorteile
So professional and extremely efficient in response
Nachteile
Is a lot to learn on it. Lol... But as a new user and beginner. Am doing my possible to learn and understand all the features on it.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to Use!!!
Bewertet am 27.11.2024
Great! Easy to use and friendly staff. Easy to add new lenders.
Great! Easy to use and friendly staff. Easy to add new lenders.
Vorteile
Easy to use and excellent customer service.
Nachteile
Cost of additional features. I wish more options were provided.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Internal Rep
Bewertet am 27.11.2024
great- its a great tool to utilize for dealership
great- its a great tool to utilize for dealership
Vorteile
All access tool one stop shop for dealerdhips
Nachteile
it has been glitchy lately. changing approvals fees etc.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Tricky Upgrades
Bewertet am 27.11.2024
Good Experience easier to navigate.Have work with other marketing companies.
Good Experience easier to navigate.Have work with other marketing companies.
Vorteile
It has a lot a tools it gets a little tricky. The new upgrades are a must .But glad that I can call and they can always assist.
Nachteile
Honestly the upgrades but once you get use to it it's okay.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Dealer Center Software Is THE BEST
Bewertet am 10.4.2024
Vorteile
I can submit to multiple lenders at the same time! Frazer is pre historic. compared with dealer cene ter!
Nachteile
no cons, it's the all in one software that helps me run my business day to day
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
DEALER CENTER IS A LIFE SAVER
Bewertet am 28.6.2024
Vorteile
WE ARE PART OF THE CDK SHUTDOWN, AND WITHOUT DEALER CENTER, WE WOULD NOT BE FUNCTIONING AS WELL.... IT HAS DECREASED THE TIME IN FI WITH THE CUSTOMERS AS WE ARE ABLE TO PRINT FORMS INSTEAD OF HANDWRITING. [sensitive content hidden] IS MY WESTLAKE REP AND GAVE ME THE HEADS UP. WE CONTACTED NATALIE ALMANZA. I CANNOT EXPRESS THE GRATITUDE WE HAVE AT [sensitive content hidden] HARD WORK AND DEDICATION... SHE HAS SPENT HOURS ON THE PHONE WITH ME PROGRAMMING ALL 4 OF MY STORES AND ALSO TOOK THE TIME TO CALL EACH STORE AND MAKE SURE THEY UNDERSTOOD THE SYSTEM. WITHOUT NATALIE, HONESTLY, I FEEL WE WOULD HAVE BEEN LOST.
CUDO'S TO YOUR TEAM FOR STEPPING UP AND OFFERING HELP DURING SUCH A TRAGIC EVENT... YOU ARE KEEPING US ALIVE AND WE ARE IN YOUR DEBT!
Nachteile
AT THIS POINT, THERE ARE NO DOWNSIDES BECAUSE WE ARE ABLE TO TYPE DEALS.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Very Happy
Bewertet am 27.11.2024
We are very happy with the product in general.
We are very happy with the product in general.
Vorteile
Very user friendly and Support is always helpful.
Nachteile
Help screens are a little tricky to navigate.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Dealer Center DMS
Bewertet am 31.3.2024
Vorteile
The integration of vehicle and customer databases.
Nachteile
I feel Dealer Center could be a little easier to navigate.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great company
Bewertet am 27.11.2024
It's been great. Would do it again in a heartbeat.
It's been great. Would do it again in a heartbeat.
Vorteile
Ease of use. Simplified customer service. Overall good experience.
Nachteile
N/A-Nothing bad to say about the service.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Dusty Miller
Bewertet am 21.12.2023
Love it and will continue to use it as our primary source for several processes
Love it and will continue to use it as our primary source for several processes
Vorteile
a lot of valuable information in one location
Nachteile
You haven't added AI features yet but I'm sure they are coming
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best Inventory Management Program Ever!
Bewertet am 26.7.2023
Very pleased with Dealer Center. They truly care about giving you the best experience in all...
Very pleased with Dealer Center. They truly care about giving you the best experience in all categories
Vorteile
The customer service of Dealer Center is something to be proud of. They go the extra mile to make sure your problems get solved if you have one.
Nachteile
The only down side is not having the ability to limit notifications for myself on where specific leads go. Despite being the sales manager and having nothing to do with service, I still see all of the service leads that come through the website.