eZee Absolute Erfahrungen
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375 Bewertungen
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Ideal für kleine Hotels und Pensionen
Bewertet am 24.10.2020
Es lässt sich vieles mit geringem aufwand an eigene Bedürfnisse anpassen. Konfiguration von Tarifen...
Es lässt sich vieles mit geringem aufwand an eigene Bedürfnisse anpassen. Konfiguration von Tarifen für verschiedene Jahreszeiten und z.B Agenturen ist einfach zu handhaben.
Vorteile
Der größte Vorteil für kleine Hotels ist das die Software online ist, es ist kein eigener Server mit Sicherungen erforderlich und somit auch keine große Netzwerkinfrastruktur. PC oder Laptop mit Internetzugang ist ausreichend. Absolute ist für mehrere Benutzern gleichzeitig nutzbar und dies auch Ortsunabhängig. Des weiteren ist eine App, für Mobiltelefon oder Tablet, für Housekeeping und für die gängigsten Funktionen vorhanden. Sehr guter 24/7 Support.
Nachteile
Bereitstellung in mehreren Sprachen könnte einfacher, besser sein.
Antwort von eZee Technosys
Hi Werner,
Thank you for taking out time to review us. It is an absolute delight to serve clients like you. We are constantly working on making our software as user-friendly as possible. We request you to please send your suggestions at: cm@ezeetechnosys. Your suggestions are heart fully welcomed.
Till then, keep spreading the word around.
Regards,
Team eZee
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use, great support
Bewertet am 23.5.2018
Vorteile
eZee has been a simple and affordable solution that is robust enough to offer the precise results and level of management that we at Zostel need. Interestingly, it also includes a range of other valuable features for financial management tracking, with reports that detail all revenue, expense and tax requirements. It has indeed been instrumental in helping us manage a growing hostel chain! support team has been fantastic consultants !
Nachteile
The mobile app has a long way to go to become handy. Also, the user experience can be worked upon.
Antwort von eZee Technosys
Hi Aditya, Thank you so much for taking your precious time to write about us. It gives us great pleasure to know how our product has helped you streamline your functions. Our team's always striving hard to provide optimum solutions. And the same goes for the app as well. Stay tuned for more updates to our app, which will help you manage your property on-the-go completely. Keep sharing your feedbacks at cm@ezeetechnosys.com. Regards, Team eZee.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Centralized Information:
Bewertet am 23.8.2024
Vorteile
"The software has simplified our daily tasks,
from managing reservations to handling payments. It's a huge time-saver."
Nachteile
At present all the required operation are there. If enhancement is done- welcomed
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Incompetent Integration Team
Bewertet am 1.2.2022
Vorteile
I liked previous version better. It was easy to click on "Today", then 15-day view, 30-day view. Now they have "Compact" and "Cozy". What a headache to make weekly reservations! The updated version is difficult to make/extend reservations by scrolling left-right on stay view window. No comments section that previous version had. Folio view does not work on my Safari, I had to switch to FireFox browser, the support team could not figured it out. There was no training provided to new version. Ugh, poor implementation. I like that now each scroll bar has an icon to see if a guest has a balance, it was a good update.
Nachteile
The integration team is inexperienced. I obtained new gateway provider (Authorize.net, pretty big company), its a company that process credit card payments on our booking website and then sends the information back to Ezee absolute so we can see that payment was made. A year ago the engineer who connected my ezee reservations to Authorize.net did it in a few days. Now, this year its been a nightmare. I cannot explain how upset my whole team is. We have 2 motels and both websites for bookings are useless because engineer cannot connect new Authorize.net accounts to Ezee reservations. Its been more than 2 weeks. I am emailing, calling, chatting with ezee absolute team- its not getting me anywhere. I contacted Authorize.net myself, figured out that Response/Relay URL was not specified by ezee engineer in Authorize.net and that is the reason there is no connection. I emailed what needs to be done to ezee Development team what needs to be done from the moment I opened the ticket few weeks ago. It still not working. I am frustrated and disappointed. We are loosing money. Guests are upset. Its a nightmare. We are getting phone reservations from guests. Its ridiculous. I asked that ticket to be reassigned to a different engineer, I asked my issue to be escalated. My ticket number is [SENSITIVE CONTENT]. It feels like nobody cares. Yes, they talk to you politely, but there is no progress. I am considering researching other Hotel Management Softwares because I cannot afford this type of support.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Awesome Product!
Bewertet am 21.8.2024
It was really good so far. I didnt face any issues with managing my property through the Channel...
It was really good so far. I didnt face any issues with managing my property through the Channel Manager.
Vorteile
It is very useful to manage the rooms. Easy user interface and mobile app for quick bookings.
Nachteile
It is a little difficult to understand initially but with practise the ezee interface does wonders.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
It is vey good experience of using eZee PMS and channel manager.
Bewertet am 8.8.2024
Customer support team is very helpful. [sensitive content hidden] is good listener. He listen the...
Customer support team is very helpful. [sensitive content hidden] is good listener. He listen the queries and resolve the things. He is so supportive.
Vorteile
It's handy channel Manager as per name easy to use. Things are good about bulk updates.
Nachteile
Packages have limited option on it's booking engine. It should be stackable other Booking engine and OTAs.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Streamlining Hotel Operations with eZee Cloud Solution
Bewertet am 26.9.2024
Vorteile
eZee Cloud Solution offers a wide range of features, from reservations and front office management to housekeeping and reporting. This all-in-one solution simplifies hotel operations significantly.
Nachteile
Overall, eZee Cloud Solution has been a valuable asset to our hotel. It has streamlined our operations, improved our efficiency, and enhanced our guest experience. With a few minor improvements, it could become even more indispensable for hospitality businesses.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Support system
Bewertet am 23.9.2024
I like the support system of the agent even after sales
I like the support system of the agent even after sales
Vorteile
Cohesive with pos
The agent here is supportive
Nachteile
Sometimes, there are problems with website
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Amazing Services
Bewertet am 5.9.2024
We are using it at our two Properties we find it good
We are using it at our two Properties we find it good
Vorteile
User Firendly
Online Support is fast
After Sales Service
Nachteile
Cloud Speed can be more faster although I understand it depends on my speed too but server can be more faster
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
User friendly. Good experience.
Bewertet am 21.8.2024
Vorteile
It is easy to use. Missed call facility is one of the quite a good facility.
Nachteile
Overall service is good. Call support always welcomes our query.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Bezt Software
Bewertet am 1.9.2024
Vorteile
eZee has very best feature in there software. we are happy with ezee absolute
Nachteile
At the moment we don't have any cons because ezee providing a good service
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Life has been easier with eZee.
Bewertet am 26.7.2024
Vorteile
There are multiple features that prove very useful for running a business. The platform is constantly being improved based on guest feedback. Additionally, most of the support team is friendly and offers very useful assistance.
Nachteile
Channel mapping needs to be communicated with the support team, unlike other software where you can do channel mapping on your own. It's often very hassle and time-consuming.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great product in hospitality industry
Bewertet am 18.4.2024
Vorteile
It was a great experience i had with ezee team. All the team members has been efficiently trained with end to end process. Once again thanks team for helping me out with software integration.
Nachteile
None. But could bring more options and easy way of helping hotel team while using the software.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Support team always available to solve any queries
Bewertet am 28.6.2024
Absolutly Amazing, easy to use and maintain
Absolutly Amazing, easy to use and maintain
Vorteile
very user frindly software, ezzy support team members are very helpfull at the time of need. Thank you
Nachteile
we can post the food charges to room's Bill
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Excellent Service & Product
Bewertet am 15.3.2024
Vorteile
Easy to use & user friendly for all & great customer support.
Nachteile
Customer support, web pages, app design.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Comprehensive hotel management software
Bewertet am 5.7.2024
Vorteile
User friendly interface , comprehensive features , zero errors, seamless integration, customer support
Nachteile
Nothing so far, it’s been working flawlessly
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Handy and Flexible to use
Bewertet am 11.5.2024
Vorteile
very much easy to use and many operations are available
Nachteile
Nothing to dislike about ezee absolute, every operations are clear
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Its very good experience
Bewertet am 18.4.2024
Vorteile
The most liked in ezee is the customer support we get quick response.
Nachteile
As of now nothing we are good with ezee support
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
EON Group of Companies
Bewertet am 12.4.2024
Vorteile
Simple to management and easy to understand
Nachteile
Some of the expectations are not easily meet
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
customer support excellent service
Bewertet am 4.4.2024
we are very much satisfied with this software..
we are very much satisfied with this software..
Vorteile
hotel management system and reservation system..
Nachteile
every thing is excellent and support is also excellent..
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
easy and somple way of managing mulitple properties
Bewertet am 21.5.2024
Vorteile
simple and easy to manage all our property rates, inventories and bookings.
Nachteile
nothing as such as all the things are of importance.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
All under one Roof
Bewertet am 29.2.2024
Ezee is user friendly software. In the beginning we felt its was tough to use. Later day by day...
Ezee is user friendly software. In the beginning we felt its was tough to use. Later day by day with their guidance and multiple training I found this ezee absolute is user friendly and now I can not start my work without Ezee Absolute.
Vorteile
We do really like the Customer support service. they sort our query in no time. Really helpful and staff are so kind.
Nachteile
I never felt the delay in their service. nothing to write here about the least. Its worth that they spend time for us in all aspects to improve our online business.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Prompt response and 24/7 is alwys appreciated.
Bewertet am 30.6.2024
Vorteile
Delivering a good service with prompt response.
Nachteile
Nothing to say . All the necessary features are already there.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best PMS for management
Bewertet am 17.4.2024
Vorteile
Easy UI, Functional uses, Easy to understand,
Nachteile
Glitches of payment details, payment reminders
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
BEST SERVICE
Bewertet am 21.2.2024
Vorteile
GOOD SERVICE . very helpfull for our property
Nachteile
ezee absolute reports are good help for us