eZee Absolute Erfahrungen

eZee Absolute

4,6 (375)
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All-in-One Online-Hotelverwaltungssoftware.

Gesamtbewertung

4,6 /5
(375)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,7/5

94%
haben diese Anwendung empfohlen
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375 Bewertungen

Werner
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Ideal für kleine Hotels und Pensionen

Bewertet am 24.10.2020

Es lässt sich vieles mit geringem aufwand an eigene Bedürfnisse anpassen. Konfiguration von Tarifen...

Es lässt sich vieles mit geringem aufwand an eigene Bedürfnisse anpassen. Konfiguration von Tarifen für verschiedene Jahreszeiten und z.B Agenturen ist einfach zu handhaben.

Vorteile

Der größte Vorteil für kleine Hotels ist das die Software online ist, es ist kein eigener Server mit Sicherungen erforderlich und somit auch keine große Netzwerkinfrastruktur. PC oder Laptop mit Internetzugang ist ausreichend. Absolute ist für mehrere Benutzern gleichzeitig nutzbar und dies auch Ortsunabhängig. Des weiteren ist eine App, für Mobiltelefon oder Tablet, für Housekeeping und für die gängigsten Funktionen vorhanden. Sehr guter 24/7 Support.

Nachteile

Bereitstellung in mehreren Sprachen könnte einfacher, besser sein.

Antwort von eZee Technosys

Hi Werner,

Thank you for taking out time to review us. It is an absolute delight to serve clients like you. We are constantly working on making our software as user-friendly as possible. We request you to please send your suggestions at: cm@ezeetechnosys. Your suggestions are heart fully welcomed.

Till then, keep spreading the word around.

Regards,
Team eZee

Aditya
Aditya
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy to use, great support

Bewertet am 23.5.2018

Vorteile

eZee has been a simple and affordable solution that is robust enough to offer the precise results and level of management that we at Zostel need. Interestingly, it also includes a range of other valuable features for financial management tracking, with reports that detail all revenue, expense and tax requirements. It has indeed been instrumental in helping us manage a growing hostel chain! support team has been fantastic consultants !

Nachteile

The mobile app has a long way to go to become handy. Also, the user experience can be worked upon.

Antwort von eZee Technosys

Hi Aditya, Thank you so much for taking your precious time to write about us. It gives us great pleasure to know how our product has helped you streamline your functions. Our team's always striving hard to provide optimum solutions. And the same goes for the app as well. Stay tuned for more updates to our app, which will help you manage your property on-the-go completely. Keep sharing your feedbacks at cm@ezeetechnosys.com. Regards, Team eZee.

Abdul
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Centralized Information:

Bewertet am 23.8.2024

Vorteile

"The software has simplified our daily tasks,
from managing reservations to handling payments. It's a huge time-saver."

Nachteile

At present all the required operation are there. If enhancement is done- welcomed

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Incompetent Integration Team

Bewertet am 1.2.2022

Vorteile

I liked previous version better. It was easy to click on "Today", then 15-day view, 30-day view. Now they have "Compact" and "Cozy". What a headache to make weekly reservations! The updated version is difficult to make/extend reservations by scrolling left-right on stay view window. No comments section that previous version had. Folio view does not work on my Safari, I had to switch to FireFox browser, the support team could not figured it out. There was no training provided to new version. Ugh, poor implementation. I like that now each scroll bar has an icon to see if a guest has a balance, it was a good update.

Nachteile

The integration team is inexperienced. I obtained new gateway provider (Authorize.net, pretty big company), its a company that process credit card payments on our booking website and then sends the information back to Ezee absolute so we can see that payment was made. A year ago the engineer who connected my ezee reservations to Authorize.net did it in a few days. Now, this year its been a nightmare. I cannot explain how upset my whole team is. We have 2 motels and both websites for bookings are useless because engineer cannot connect new Authorize.net accounts to Ezee reservations. Its been more than 2 weeks. I am emailing, calling, chatting with ezee absolute team- its not getting me anywhere. I contacted Authorize.net myself, figured out that Response/Relay URL was not specified by ezee engineer in Authorize.net and that is the reason there is no connection. I emailed what needs to be done to ezee Development team what needs to be done from the moment I opened the ticket few weeks ago. It still not working. I am frustrated and disappointed. We are loosing money. Guests are upset. Its a nightmare. We are getting phone reservations from guests. Its ridiculous. I asked that ticket to be reassigned to a different engineer, I asked my issue to be escalated. My ticket number is [SENSITIVE CONTENT]. It feels like nobody cares. Yes, they talk to you politely, but there is no progress. I am considering researching other Hotel Management Softwares because I cannot afford this type of support.

Nisar
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Awesome Product!

Bewertet am 21.8.2024

It was really good so far. I didnt face any issues with managing my property through the Channel...

It was really good so far. I didnt face any issues with managing my property through the Channel Manager.

Vorteile

It is very useful to manage the rooms. Easy user interface and mobile app for quick bookings.

Nachteile

It is a little difficult to understand initially but with practise the ezee interface does wonders.

Priyaranjan
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

It is vey good experience of using eZee PMS and channel manager.

Bewertet am 8.8.2024

Customer support team is very helpful. [sensitive content hidden] is good listener. He listen the...

Customer support team is very helpful. [sensitive content hidden] is good listener. He listen the queries and resolve the things. He is so supportive.

Vorteile

It's handy channel Manager as per name easy to use. Things are good about bulk updates.

Nachteile

Packages have limited option on it's booking engine. It should be stackable other Booking engine and OTAs.

Prathamesh
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Streamlining Hotel Operations with eZee Cloud Solution

Bewertet am 26.9.2024

Vorteile

eZee Cloud Solution offers a wide range of features, from reservations and front office management to housekeeping and reporting. This all-in-one solution simplifies hotel operations significantly.

Nachteile

Overall, eZee Cloud Solution has been a valuable asset to our hotel. It has streamlined our operations, improved our efficiency, and enhanced our guest experience. With a few minor improvements, it could become even more indispensable for hospitality businesses.

Jeninah Christia
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Support system

Bewertet am 23.9.2024

I like the support system of the agent even after sales

I like the support system of the agent even after sales

Vorteile

Cohesive with pos
The agent here is supportive

Nachteile

Sometimes, there are problems with website

Nishant Singh
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazing Services

Bewertet am 5.9.2024

We are using it at our two Properties we find it good

We are using it at our two Properties we find it good

Vorteile

User Firendly
Online Support is fast
After Sales Service

Nachteile

Cloud Speed can be more faster although I understand it depends on my speed too but server can be more faster

Shawna
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

User friendly. Good experience.

Bewertet am 21.8.2024

Vorteile

It is easy to use. Missed call facility is one of the quite a good facility.

Nachteile

Overall service is good. Call support always welcomes our query.

RAJKISHORE
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Bezt Software

Bewertet am 1.9.2024

Vorteile

eZee has very best feature in there software. we are happy with ezee absolute

Nachteile

At the moment we don't have any cons because ezee providing a good service

Armi
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Life has been easier with eZee.

Bewertet am 26.7.2024

Vorteile

There are multiple features that prove very useful for running a business. The platform is constantly being improved based on guest feedback. Additionally, most of the support team is friendly and offers very useful assistance.

Nachteile

Channel mapping needs to be communicated with the support team, unlike other software where you can do channel mapping on your own. It's often very hassle and time-consuming.

Nirmal
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great product in hospitality industry

Bewertet am 18.4.2024

Vorteile

It was a great experience i had with ezee team. All the team members has been efficiently trained with end to end process. Once again thanks team for helping me out with software integration.

Nachteile

None. But could bring more options and easy way of helping hotel team while using the software.

kiran
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Support team always available to solve any queries

Bewertet am 28.6.2024

Absolutly Amazing, easy to use and maintain

Absolutly Amazing, easy to use and maintain

Vorteile

very user frindly software, ezzy support team members are very helpfull at the time of need. Thank you

Nachteile

we can post the food charges to room's Bill

Abhishek
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Excellent Service & Product

Bewertet am 15.3.2024

Vorteile

Easy to use & user friendly for all & great customer support.

Nachteile

Customer support, web pages, app design.

dinesh
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Comprehensive hotel management software

Bewertet am 5.7.2024

Vorteile

User friendly interface , comprehensive features , zero errors, seamless integration, customer support

Nachteile

Nothing so far, it’s been working flawlessly

Neha
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Handy and Flexible to use

Bewertet am 11.5.2024

Vorteile

very much easy to use and many operations are available

Nachteile

Nothing to dislike about ezee absolute, every operations are clear

Gayathri
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Its very good experience

Bewertet am 18.4.2024

Vorteile

The most liked in ezee is the customer support we get quick response.

Nachteile

As of now nothing we are good with ezee support

Billy
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

EON Group of Companies

Bewertet am 12.4.2024

Vorteile

Simple to management and easy to understand

Nachteile

Some of the expectations are not easily meet

sayan
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

customer support excellent service

Bewertet am 4.4.2024

we are very much satisfied with this software..

we are very much satisfied with this software..

Vorteile

hotel management system and reservation system..

Nachteile

every thing is excellent and support is also excellent..

Bilal
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

easy and somple way of managing mulitple properties

Bewertet am 21.5.2024

Vorteile

simple and easy to manage all our property rates, inventories and bookings.

Nachteile

nothing as such as all the things are of importance.

Yuvaraj
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

All under one Roof

Bewertet am 29.2.2024

Ezee is user friendly software. In the beginning we felt its was tough to use. Later day by day...

Ezee is user friendly software. In the beginning we felt its was tough to use. Later day by day with their guidance and multiple training I found this ezee absolute is user friendly and now I can not start my work without Ezee Absolute.

Vorteile

We do really like the Customer support service. they sort our query in no time. Really helpful and staff are so kind.

Nachteile

I never felt the delay in their service. nothing to write here about the least. Its worth that they spend time for us in all aspects to improve our online business.

Purvaj
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Prompt response and 24/7 is alwys appreciated.

Bewertet am 30.6.2024

Vorteile

Delivering a good service with prompt response.

Nachteile

Nothing to say . All the necessary features are already there.

Afaque
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best PMS for management

Bewertet am 17.4.2024

Vorteile

Easy UI, Functional uses, Easy to understand,

Nachteile

Glitches of payment details, payment reminders

jishnu
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

BEST SERVICE

Bewertet am 21.2.2024

Vorteile

GOOD SERVICE . very helpfull for our property

Nachteile

ezee absolute reports are good help for us