Skynamo

Die erste mobile Verkaufs- und CRM-Lösung

Gesamtbewertung

4,4 /5
(16)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,8/5

94%
haben diese Anwendung empfohlen

16 Bewertungen

Gabor R.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Excellent, rewarding, innovative, well structured.

Bewertet am 11.7.2018

Vorteile

After sales support is world class, ease and simplicity of functionality of the system, technology aligned to desired sales rep behaviours, simple and easy to maintain database structure, added functions for additional revenue opportunities. Openness of the Skynamo team to consistently find ways to make the system even more user friendly and dynamic.

Nachteile

Some of the basic reporting, but this was largely an internal issue. When the CRM reporting is opened up, then this product will compete on a global scale and add substantially more value to businesses.

Ian S.
Gesamtbewertung
  • Industry: Metallabbau
  • Company size: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Skynamo offer a product which caters for a broad base of requirements whilst offering a easy...

Bewertet am 9.7.2018

We are able to capture live information from the field in an easy to read and understand daily report which can be sent to multiple users.

Vorteile

Easy to use with a simple interface and for those that still battle there is constant reinforcement training offered.

Nachteile

The contact section could have more options and the ability to accept more contacts per customer. The Insights interface could be a little more user friendly by remembering customer preferences and implementing them on the next log in. The tracking option could be brought more to the forefront with a dedicated report for easier use.

Marino G.
Gesamtbewertung
  • Industry: Einzelhandel
  • Company size: 11-50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Excited initially however feel that the system should allow for a more bespoke functionality

Bewertet am 3.6.2017

Visibility

Vorteile

Visibility of data and ability to review calls and action taken. Can add multiple forms for multiple customers

Nachteile

Lack of forms dashboard to pull information together. Have to review each store individually. Reporting only measures in built tasks. E.g., sales order or audit. It does not report on forms strike rate or tasks etc.

Christoff S.
Gesamtbewertung
  • Industry: Öl & Energie
  • Company size: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Can't believe I ever worked without this app.

Bewertet am 10.7.2018

The ease of communicating and tracking my sales reps during the day. The customer information I have available.

Vorteile

The removal of all paperwork and and ease of tracking customer spend. The tracking and communicating with sales reps during the day.

Nachteile

The only comment I can make is that due to our constant communication through Skynamo the battery life on the tablets don't last.

Elna N.
Gesamtbewertung
  • Industry: Lebensmittelproduktion
  • Company size: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Outstanding product

Bewertet am 19.7.2018

Vorteile

Its user friendly, realtime data at your finger tipes. We implemented this software more than 2 years ago and it make a huge impact on our business

Nachteile

I have been using this software for more than 2 years and I can truely say that there is not "cons".

Anthony L.
Gesamtbewertung
  • Industry: Gastgewerbe
  • Company size: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

A fantastic tool that allows me to help my sales team boost their sales.

Bewertet am 25.5.2017

Vorteile

It literally captures everything that my sales team do, and helps me feed them the info that they need from me.

Nachteile

Nothing wrong with the software, but it can be battery intensive as well as cpu if the sales person is capturing a large order.

Deon P.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

This is a great app to help you and your compony to see daily what your sales team is up to

Bewertet am 18.7.2018

Vorteile

That you can go back to the timeline and see what happened. Do your sales team km for claiming . Clock in and clock out times

Nachteile

The only problem we have is sometime we cant take photos is you in a bad signal store. Can you tell us what we can do to overcome the problem

Wesley B.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Has been an extremely easy and hassle free system to use

Bewertet am 10.7.2018

Vorteile

We can review our last visits, orders and past sales. Customer service is great and the whole Skynamo team is helpful.

Nachteile

If we look at a total system overview there is no changes at this stage which I feel would improve how you use it. It covers all our current needs.

Derryn M.
Gesamtbewertung
  • Industry: Essen & Trinken
  • Company size: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great workmanship & always willing to help

Bewertet am 9.7.2018

Vorteile

Once custom dash boards are made, it becomes easy to navigate and report from the Insights Dash. Easy of use with regards to filters & timelines.

Nachteile

Limited customisation in terms of App layout. Would be great to make the application more prompt easily highlighting what the reps need to do in terms of (Show all outlets that need to be seen that day and check them all off as the day passes)

Herman P.
Gesamtbewertung
  • Industry: Konsumgüter
  • Company size: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Simple yet powerful

Bewertet am 25.5.2017

All round communication and information supply.

Vorteile

Bringing data to the light. No more guessing. The truth at your fingertips. Availability to the masses - in a instant.

Nachteile

That it is primarily for sales. I'm am sure that marketing and financials would support the product.

Muller B.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

This program has transformed the way we make decisions in our business.

Bewertet am 17.7.2018

Vorteile

The software is really easy to use and understand. I like the you can customize the reports and program to suite your needs.

Nachteile

I believe that Skynemo needs to employ someone that understands the market . Someone who has experience in the market and understands what sales managers want.

Jessica V.
Gesamtbewertung
  • Industry: Einzelhandel
  • Company size: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

The support is incredible with customer service always on the ball and quick to help

Bewertet am 26.5.2017

Vorteile

I love the ease with which I can upload different specials and products and how simple the app is to use now that I am used to it. The support staff are incredible and have taught me all that I know about Honeybee. I like the km tracking as my reps are terrible with giving me their odometer readings. The fact that Honeybee is always willing to help and can import our pictures in bulk across all branches is amazing.

Nachteile

I don't specifically have any dislikes, it's just there are a lot of updates but that comes with any app if you want to fix bugs. Perhaps if the app was a bit more easy to customize menu wise?

Darryl V.
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

15 Years Ago

Bewertet am 14.3.2017

Had I had this tool 15 years ago when I started selling, this discussion would not have occurred as I would have made that much money (commission)

Vorteile

Offline capability and low data usage. Always have the most up-to-date info at hand for every customer down the correct price list. I can see where my customers are on a map. Stock levels are live and real time it is everything a sales person, like me, needs!

Nachteile

Nothing

Andre L.
Gesamtbewertung
  • Industry: Baumaterial
  • Company size: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

My review

Bewertet am 8.7.2019

Vorteile

The usability and convenience of the app and the functionality on the web.

Nachteile

Wish there was a map on the web to show all our customers.

Gideon G.
Gesamtbewertung
  • Industry: Essen & Trinken
  • Company size: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Extremely cost effective with great live reporting

Bewertet am 11.7.2018

Great reporting and monitoring

Vorteile

Simple to understand and use. user friendly for in trade staff and easy to communicate monitor and manage staff.

Nachteile

Simplicity means at times that you need to build new structures in order to receive different reporting

Daniel B.
Gesamtbewertung
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Best sales tool out there!

Bewertet am 14.3.2017

Great product. Very easy to use. Tracking, ordering, and forms functions work great. Works offline.