XCALLY

Management-Software für Omnichannel-Kontaktcenter.

Gesamtbewertung

4,8 /5
(128)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,8/5
Kundenbetreuung
4,8/5

98%
haben diese Anwendung empfohlen
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128 Bewertungen

Patrick
Patrick
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Mächtiges Tool mit vielen Möglichkeiten

Bewertet am 12.4.2023

Wir betreiben hierüber Inbound-Callcenter und Outbound-Kampagnensteuerung; Voicebot-Integration und...

Wir betreiben hierüber Inbound-Callcenter und Outbound-Kampagnensteuerung; Voicebot-Integration und haben einen Realtime-Live-Translator entwickelt.

Vorteile

Nach relativ kurzem Training ist man in der Lage, das Tool vollumfänglich selbständig einzusetzen. Die Integration mit 3rd Party Applications und Datenbanken ist spielend einfach, die meisten Funktionen lassen sich direkt per API ansteuern und somit in eigene Geschäftsprozesse einbinden. (Noch) nicht vorhandene Features lassen sich i.d.R. selbst nachbauen.

Nachteile

Die Optik des Agenten-Frontends wirkt ein wenig verstaubt, hier wären ein Update oder die Möglichkeit, Templates zu verwenden/entwerfen, wünschenswert.

Michele
Michele
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great value for money to manage top-notch customer service

Bewertet am 8.8.2018

I first used XCally as the CEO of ZALORA Group, with Customer Support Centers in 6 countries and...

I first used XCally as the CEO of ZALORA Group, with Customer Support Centers in 6 countries and hundreds of CS Reps. XCally integration with ZenDesk, its ease of use and its value for money made it a clear top choice.
When I left ZALORA to found StashAway, XCally was the obvious choice to empower our Customer Engagement Team.
I have recommended XCally to several other entrepreneurs and senior managers in South East Asia.

Vorteile

- Ease and simplicity of use (easy to train many CS reps)
- Integration with Zendesk
- Ability to manage multicountry easily
- Reliability
- Value for money

Nachteile

- Not many

Matovu
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very Scalable!

Bewertet am 14.4.2020

Xcally offers a great software solution to unify companies' contact centers with deep insights on...

Xcally offers a great software solution to unify companies' contact centers with deep insights on customer behavior and meeting their expectations. It greatly reduces the burden of customer care agents getting overwhelmed with huge customer requests through automation of tasks and easy to use instant surveys to get customer feedback.

Vorteile

Xcally is very scalable offering the perfect out of box solution for small companies and very accommodating for all it's growth needs. The ease to use third party API is incredible. With Xcally Open Channel module, all social media channels like facebook, whatsapp email among others in one place - that is a real contact center solution. Very stable for both PRIs and SIP Trunk gateways usage with almost no downtime caused by the software. Easy to use cally square project that allows you design IVRs with a very intuitive drag and drop GUI. The software can only get better!

The wiki - documentation is great. Very easy to understand with graphical explanations in some cases.

Nachteile

It would be great to have a subscribe to community for Xcally users where members share their experiences and minor bug fixes archived especially for non paid support so that the ticket time frames and the team is not over stretched on obvious errors and challenges by users.

You can add more cloud enabled features in the 'Out Of The Box' package to enable the solution be used anywhere than defined work spaces. A case in point is Xcally's mobile app should be a given on any installation with a domain name provided by Xcally to make the mobile App usage easy. It would also be great to automate the SSL certification process a little more to make fresh installations secure. Current process is too manual with high failure chances if you're not well versed with SSL certificate installations.

The Dashboards are very insightful but there's room for improvement on the reports.

Claas
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

XCally Review from a Thailand perspective

Bewertet am 8.8.2018

Good.

Good.

Vorteile

The IVR builder and the XCally Softphone are great.

Nachteile

It's not easy to backup XCally and pricing structure should be reviewed especially compared with some other Solutions in the market. In our point of view it would be better for the market in South East Asia to change the pricing model and offer a basic version free of charge and charge for modules.

Dema
Gesamtbewertung
  • Branche: Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The solution which I highly recommend

Bewertet am 19.9.2020

Awesome and love it. I recommend xcaly already.. Not a technical person but would tell about my...

Awesome and love it. I recommend xcaly already.. Not a technical person but would tell about my administrative role.
Easy to access and deploy changes

Vorteile

Easy to use
Mutil functions and features
Up to speed with industry changing
Decent pricing compared to others
Good customer support
Friendly interface

Nachteile

agent's performance dashboard ( occupancy)
All agents dashboard
Real Time metrics calculator

In Betracht gezogene Alternativen

3CX

Zuvor genutzte Software

3CX

Gründe für den Wechsel zu XCALLY

features provided
Janis
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The great Xcally Motion

Bewertet am 23.5.2022

Great support, friendly sales, possibility to order unique additional functionality.

Great support, friendly sales, possibility to order unique additional functionality.

Vorteile

Easy to use, design and functionality! The software has friendly IVR designer

Nachteile

I’m waiting WFM feature. Easy price model for customers.

In Betracht gezogene Alternativen

Genesys Cloud CX

Warum XCALLY gewählt wurde

Functionality and price

Zuvor genutzte Software

Genesys Cloud CX

Gründe für den Wechsel zu XCALLY

Functionality and price
wan
wan
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

XCally

Bewertet am 8.8.2018

Vorteile

- Work very well on Cloud based Services such AWS
- Easy to install and scalable
- User Friendly and solid client phonebar software
- Asterisk based, therefore integration with any telco provider not an issue
- Cally Square (IVR Module) is one of the powerful tools which allow us to do CTI integration easily and support build of complex IVR structure within short amount of time.

Nachteile

- The tech-support could be a little bit slow in response sometime, however this is due to different time zone as we are SEA based company.

Nouti
Nouti
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best omni-channel software

Bewertet am 8.8.2018

Vorteile

All is thinked to work first with API . Dashboard and UX are really good. The team is really reactive and ready to help. The price is really interesting when you look about all the functionnality included on.

The interconnexion with lot of system like Google ASR, Amazon Poly, etc give the opportunity to create really powerful IVR.

Nachteile

High possibility of personnalisation request skills on the software to create amazing things.
It can be hard to start from nowhere with this kind of solution.

Yehoshua
Yehoshua
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

An excellent fit for our support desk calling needs

Bewertet am 15.3.2018

Vorteile

The support is out of this world. The xCally support professional who has handled our implementation and issues is exceptionally personable, expert and responsible. I've worked with a wide range of support teams, and there's a lot of good people out there, but there's no one like Felice!

Nachteile

Minor point/fix suggestion: When you clone a IVR in Cally Square, you need to reassign values (i.e., for sound files) in the cloned IVR, so if the IVR is complex, this can be a chore.

Pavel
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Xcally the best CC software ever.

Bewertet am 5.7.2023

Vorteile

Easy to install and maintain. Great support.

Nachteile

Fast evolution process can make some issues.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

From XCALLY I am moved by creating a new solution! !

Bewertet am 17.5.2019

Not only the provision of software licenses, but also the SaaS model of services will make it...

Not only the provision of software licenses, but also the SaaS model of services will make it easier to carry out business.

Vorteile

The existing omni-channel function is great, but I was impressed that you could use CallySquare to create a new solution. For example, VoiceBot can be created relatively easily by combining Google and Amazon services. I think this is one of the strengths of XCALLY.

Nachteile

When doing multi-tenant customer support, it is a bit confusing when the number of queues increases, as there are places where it is difficult to visually identify which tenants (queues) are accessed. I want you to make it better, such as changing the color depending on the cue.

Joe
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

xCally Shuttle - Fast, light weight and easy to use!

Bewertet am 12.10.2016

We run over 20 call centers utilizing multiple legacy, proprietary telephone switches. By switching...

We run over 20 call centers utilizing multiple legacy, proprietary telephone switches. By switching to xCally, we have been able to shut down these switches, convert all of our PRI's to SIP circuits and improve our DR substantially!

Shuttle has a fantastic GUI, programming in the visual IVR (cally square) is easy and allows you to build complex call routing rules quickly.

xCally has been a great and has always provided us with outstanding support and they are quick to add features (unique to the Telephone Answering Service industry). Having come from the Avaya world, I have found it much easier to deploy xCally as it takes less than a day to setup and have fully operational (taking calls) whereas in the Avaya world, it takes weeks if not months to get their switch fully built, programmed and functional.

xCally is consistently updating their product and they are quick to implement new features and fixes.

I look forward to working with their new multi-channel version (xCally Motion) as it utilizes asterisk 13 and now gives the ability to manage voice, email, SMS, web chat and faxing, all from one unified environment!

Vorteile

Fast, light weight GUI, easy to install and maintain. Excellent visual IVR designer.

Nachteile

Some features like agent to agent recording not available.

Loring
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great functionality at a competitive price

Bewertet am 22.3.2021

Our over all experience was a very good one. They were with us through out the process of...

Our over all experience was a very good one. They were with us through out the process of onboarding to deployment and were readily available for any questions that we had.

Vorteile

The cloud native platform is extremely easy to use. The set up and configuration is very straight forward. We had our system up and running in less than a week. The UI is well thought out and the system features are robust and they have a drag-n-drop IVR designer that helped simplify the design process. They have a built in integration into the CRM we use so there was no need for extra development. The Omni-channel product was more complete than the other companies we looked at and priced better.

Nachteile

We needed a WFM solution and Xcally did not offer one but we were able to custom integrate with another solution that provided the services we needed and the systems works well together.

Manuel
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Definitely the best and most powerful solution for the modern contact center

Bewertet am 13.9.2017

Vorteile

Cally Square graphical call flow editor (very user friendly, drag `n drop, boxes and connections, multi-level and multi-language, even the most complex IVR become easy to see and understand)
Asterisk based (more than one million installations worldwide)
Get the most customized systems with MySQL queries directly from the GUI and in Cally Square IVR's
Powerful integration with the most used CRMs (Salesforce, SugarCRM, Zoho, Freshdesk, Zendesk)
Openchannel for modern contact centers connects with the most used social networks and chat services (Facebook Messenger, Twitter, WeChat)
Integrate a powerful predictive/progressive/preview dialer (Tiger Dial - sell more and better)
Very nice and easy to use GUI (spend more time on productivity with a short learning curve)
WebRTC ready (video enabling and future proof)
Excellent Support Team (you'll never walk alone)

Kārlis
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

multi channel contact system for every company

Bewertet am 18.2.2019

great system, fast support, great xCally Team.

great system, fast support, great xCally Team.

Vorteile

one system - all channel for communication with our clients.

Nachteile

hard to start dailer system, imposible start several dailer campaign at same time, contact manager one form for every employee, at big companies, there are different departments and they need different contact manager forms. If use one form for everyone - too much info for end users

Danet
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

One platform for multiple communication channels

Bewertet am 9.4.2020

Xcally is a MUST HAVE for any customer service department

Xcally is a MUST HAVE for any customer service department

Vorteile

Can be customised to your specific needs
Considering what you get in terms of features, and what you pay - it is a bargain
My team and supervisors love it!

Nachteile

Nothing comes to mind. Really pleased with the product

Pape
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best value for money

Bewertet am 6.11.2020

Xcally is perfectly suited to our expectations and those of our customers.
It is constantly...

Xcally is perfectly suited to our expectations and those of our customers.
It is constantly evolving with always the integration of new functionalities.

Vorteile

Its ease of deployment and use.
No need to spend several days training administrators, supervisors, agents.

Nachteile

That there is no native connector with Odoo.

Will
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy and fast to deploy

Bewertet am 4.12.2023

It’s been so easy to learn how to install and manage. It’s have many advantages and features over...

It’s been so easy to learn how to install and manage. It’s have many advantages and features over the competitors

Vorteile

The user interfaces is the easiest think

Nachteile

Nothing particularly, the platform is very useful and friendly

Moses
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Xcally Motion Contact Center Review

Bewertet am 8.10.2021

XCALLY multiple channels of interactions making it easy to grow into it - so you are covered...

XCALLY multiple channels of interactions making it easy to grow into it - so you are covered futuristically.

Vorteile

Ease of use and global support system when the need for support arises.

Nachteile

Still trying to figure this out - nothing not to like so far.

lara
Gesamtbewertung
  • Branche: Gewerbeimmobilien
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Good software easy to use

Bewertet am 3.2.2023

Vorteile

Fast support, fast to use, not expensive software

Nachteile

I tried to integrate e-mail but it was not a success. I use it only for the phone

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

A special call centre

Bewertet am 9.1.2019

Our company is now accustomed to this service. It's cost effective compared to other customer...

Our company is now accustomed to this service. It's cost effective compared to other customer service tools in the market hence it is a must have choice for my company

Vorteile

To start with, it has a beautiful design and it's one stop solution for all GUI regardless of whichever media is used from voice, SMS to messenger. The dashboard is user friendly. It has social media integration and inbuilt voice recording.

Nachteile

The tech support team is not available for help during emergency. It takes time to resolve issues.

Eliza
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Recommend!

Bewertet am 3.4.2020

Vorteile

Very easy to integrate with existing systems and use aswell

Nachteile

For now everything is really good and I do not have any complains

Oren
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazing Omnichannel Solution

Bewertet am 3.4.2020

Vorteile

It allows easy management of many different communication channels. The UI is excellent both for admin and the agent. The system can be customized in many ways allowing us to use it in many ways.

Nachteile

I like everything about it. We do not have any issues

Ricardo
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Powerful and easy to deploy

Bewertet am 18.7.2016

We were looking for a solution to make a custom integration with a customer ERP. An autodial...

We were looking for a solution to make a custom integration with a customer ERP. An autodial module was also a prerequisite. It´s was a difficult choice, since there are many solutions out there, but we are proud for choosing xCALLY. Their support helped us getting all pieces up and achieve all our goals.

Vorteile

Tiger Dial and Cally Square modules

Nachteile

Can't add custom content inside the dasboards

Panayiotis
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Our trip with xCAlly

Bewertet am 6.10.2021

Vorteile

XCALLy is an easy to setup and manage platform. It offers us the ability to automate many of the call center needs and filla gap in the market.

Nachteile

Will love to see an integration of call controll int he scripting page.