
MYR POS
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97 Bewertungen
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Koomi is the best POS for Quick Service Restaurants
Bewertet am 12.9.2020
It has been an excellent overall experience and we look forward to using Koomi into the future.
It has been an excellent overall experience and we look forward to using Koomi into the future.
Vorteile
- The very easy to use and very simple to look at interface.
- The round-the-clock reliability.
- The Clover-Flex integration.
- The top-notch technical support.
Nachteile
In hindsight, we only wish we would have found this solution sooner.
In Betracht gezogene Alternativen
Revel SystemsGründe für den Wechsel zu MYR POS
Koomi offered superior functionality and value than its competitors and did it on the relatively inexpensive and reliable iOS platform.- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
I recommend MYR
Bewertet am 8.6.2022
Processing payements is fast and easy.
Processing payements is fast and easy.
Vorteile
It is very easy to use, it is intuitive.
It was easy to connect the IPad (MYR) to the Clover Flex terminal, to the MEV and to the bill printer.
Also the updates are easy to make.
Nachteile
It would be nice to be able to see all the past bills somewhere online, in the reports.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
Savings does not balance out system issues/customer complaints
Bewertet am 4.6.2022
Easy set-up. Customer service could be friendlier and more patient with users calling with issues.
Easy set-up. Customer service could be friendlier and more patient with users calling with issues.
Vorteile
Back of house reports are easy to navigate.
Nachteile
WOuld prefer that tips can be listed in dollars as well as in %.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Koomi is purpose built for QSRs
Bewertet am 18.11.2019
Fantastic.
Fantastic.
Vorteile
- The built from the ground up focus on QSR franchises.
- The easy to use Koomi interface (which saves tremendously on training costs).
- The detailed and insightful reporting.
- The rapid turn around time on special requests and modifications to the software.
- The stellar technical support.
- The integration with the Clover Flex Terminal.
Nachteile
That we as an organization did not find and implement Koomi sooner.
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Koomi POS review
Bewertet am 7.6.2019
My over all experience is very good
My over all experience is very good
Vorteile
The Support and that it’s paperless when sending orders to kitchen or bar
Nachteile
The disconnecting of the Koomi and Clover integration
There is no liquor tax
No photos for categories
No option for mandatory prompts when entering items
In Betracht gezogene Alternativen
Square Point of SaleGründe für den Wechsel zu MYR POS
It’s paperless when running multiple iPads for kitchen and bar Support is five star- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Intuitive, and good customer support.
Bewertet am 13.11.2019
- Easy to use so we can learn others to use it rapidly
- The whole menu appears on the screen so...
- Easy to use so we can learn others to use it rapidly
- The whole menu appears on the screen so we can have a fast service
- Faster service than we could do before
Vorteile
- Whenever I have a question, the customer support replies fast
- User friendly, we can get occasional users to use the software within minutes
- Menus are easy to change
- We had no problems with the software unlike with our previous provider.
Nachteile
- As our bar services need to be fast, opening and closing a ticket sometimes seem long for us.
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great program, very usefriendly
Bewertet am 7.6.2019
Great service
Great service
Vorteile
Quite easy to navigate and user friendly
Nachteile
Colour coded section would be great for more visual references
Back office, easier tally of multiple location
In Betracht gezogene Alternativen
Lightspeed RetailWarum MYR POS gewählt wurde
New location opening and end of contractZuvor genutzte Software
Lightspeed Retail- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
MYR for coffee shop
Bewertet am 7.6.2022
Vorteile
MYR is great for our coffee shop. It has all of the features we need, and then some. Very easy to use and to train new employees on.
Nachteile
There are a lot of glitches that occur. One, in particular, we've had ongoing for 2.5 years that no one can figure out. It isn't the end of the world, but it does get frustrating when customers can't use their tap payment.
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Easy tomise
Bewertet am 18.11.2019
We received great support from Koomi and are able to customize the menu and reports.
We received great support from Koomi and are able to customize the menu and reports.
Vorteile
Easy to install and use. Clear menu choices and multiple available reports
Nachteile
Inability to intergrate gift cards without the use of a third party
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Been using for 3 years
Bewertet am 18.9.2018
Koomi's really suited for samll service business like our coffee shop. It really helps efficiency...
Koomi's really suited for samll service business like our coffee shop. It really helps efficiency and it take no counter space. Overall, it increases our customer experience.
Vorteile
Efficiency and user friendly interface that are using Ipads and Apps. Really convenient for samll spaces.
Nachteile
A few adjustment here and there but nothing that compromise the use of the software
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great POS Provider
Bewertet am 2.6.2022
Vorteile
The product is very easy to use and has great functionality. The team at MYR is extremely helpful and always willing to help.
Nachteile
Would like to see this in the app store as well as sometime it is hard to get guests to download to their device.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great solution for my quick serve restaurant
Bewertet am 7.6.2022
Vorteile
I like that it is easy to use. Also really easy to add pop up items and temporary specials. I can do it from home and it automatically updates in store for my staff.
Nachteile
I would have liked to be able to charge a 3rd tax for our resort.
In Betracht gezogene Alternativen
Square Point of SaleGründe für den Wechsel zu MYR POS
Ability to integrate clover- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
MYR POS usage
Bewertet am 16.6.2021
Vorteile
Its Light, Simple to use and easy to learn
Nachteile
I think users should have more freedom in the backend to adjust certain things. Like Updating the KM Range for Deliveries etc.
The Sales Report are sometimes complicated to understand
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Easy, simple, good value
Bewertet am 10.2.2020
Overall, great software, easy to use, simple for the staff!
Overall, great software, easy to use, simple for the staff!
Vorteile
Easy to set up with admin log in, easy to use for my staff
Nachteile
To connect all the POS with the iPad, printer and clover, you absolutely need customer service to assist you.
No option to add lock screen with multiple user, only one code for the boss and that's it unlike Maitre D where the staff have to put their code before punching the order.
In Betracht gezogene Alternativen
CloverGründe für den Wechsel zu MYR POS
Simple and cheap for my business- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great system great staff
Bewertet am 13.9.2018
Vorteile
I like how easy the system is to use and the ability to add or delete items from my cellephone or any other device.
Nachteile
Honestly I don’t see any cons. When I have had issues it was not the system that was at fault.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Strongly recommand!
Bewertet am 20.9.2018
Excellent customer service! Great technical support when needed.
The software is very userfriendly...
Excellent customer service! Great technical support when needed.
The software is very userfriendly and easy to learn for new employes...
We have been using Koomi for a year and a half now and we are so far very happy!
Vorteile
Very easy to use. Not expansive. Great customer service!
Nachteile
It would be interesting to be able to put (and it might be eventually?) quantities to the items. For invertory management.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Using Koomi for my bistro
Bewertet am 17.9.2018
Great been using it for 2 years and subscribe to a year plan
Great been using it for 2 years and subscribe to a year plan
Vorteile
That you could structure it the way you like it
It’s easy to use
Nachteile
Can’t put orders per clients , only 1 bill or separate bills
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Wish customer service was better
Bewertet am 3.6.2022
Poor due to customer support not existing. Sad to see.
Poor due to customer support not existing. Sad to see.
Vorteile
The reports on the admin portal are very helpful. We use them daily.
Nachteile
It seemed impossible to receive any customer support. Emails and calls went unanswered unless we followed up several times. Tried resolving the same issue for multiple days and ultimately just gave up. Features that were sold never materialized. Disappointing.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
User friendly
Bewertet am 21.11.2019
Vorteile
It is very easy to use, we have frequent updates, don’t need a very elaborate training to use it, everybody can use it
Nachteile
MEV disconnect frequently
Have to reconnect the clover (paiement machine) at least once every three days
In Betracht gezogene Alternativen
Lightspeed RetailGründe für den Wechsel zu MYR POS
Price, sale executives’ professionalism- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good review
Bewertet am 16.6.2021
Vorteile
Easy to set up and use. Mostly intuitive and comprehensive
Nachteile
Can be complex to navigate when your inventory diversifies.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Simple and Fantastic, great
Bewertet am 17.7.2020
Very responsive customer support.
Very responsive customer support.
Vorteile
Everything is integrated. All my data is in 1 place. The online ordering platform is amazing.
Nachteile
So far no complaints, they have addressed most of my problems.
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Koomi for everybody
Bewertet am 18.3.2019
Vorteile
As we are not a restaurant, I could not speak about certain features which we don't need, but Koomi is very easy to use and can be useful for every kind of shop.
Nachteile
Support and tips could be more detailed on the website.
- Branche: Essen & Trinken
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best pos software for a coffee shop!
Bewertet am 7.9.2018
Vorteile
Information is all in the cloud. You can access everything from any browser.
Nachteile
Interface could be more compact. Other than that, everything is super!
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Simple solution for small restaurant operation
Bewertet am 18.7.2022
Great service, easy setup, good onboarding and documentation.
Great service, easy setup, good onboarding and documentation.
Vorteile
We opened a small café and wanted to keep ordering, table service, POS stuff simple. MYR is a counter service option with some table service options that was easy to implement. It does everything we need and costs a fraction of the typical restaurant POS systems.
Nachteile
The range of the network for table service is short - so it's a counter service option first.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Most efficient POS software
Bewertet am 15.10.2018
Vorteile
Easy-to-use, especially in the restaurant industry where the employee turnover, is high, the system needs to be simple to use and this is what Koomi offers. Plus the opportunity to have a dedicated mobile app for my coffee shop is a huge must.
Nachteile
There are some leak of integrations but the team is really pushing integration with various software on the market.