5 Bewertungen

Gesamtbewertung

4,4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Funktionen
100%
haben diese Anwendung empfohlen
5 Bewertungen
Tony M.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

its been pleasant dealing with the sales and technical staff.

Bewertet am 8.5.2017

Vorteile

It is easy to use. Turn over is quite high and we can usually get new users trained withing 3-4 days.

Nachteile

The ocr can be a bit picky. configuration isn't as easy as their team would like it to be. Instances are installed locally and updates aren't as easy as 123.

Philip W.
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Medforce solutions are extremely robust, and their support is very knowledgeable and...

Bewertet am 5.5.2017

Vorteile

The functionality of the product is highly customizable, and the customer service/support is top notch.

Nachteile

The user interface is pretty average, and much of the functionality customizations are buried in multiple menus, so it often takes a tech call to get where you need to go.

April S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Very Easy to use

Bewertet am 5.5.2017

Vorteile

this Software is easy to use and maneuver around in when set up correctly. I like the OCR feature for Searching for EOB/deposits.

Nachteile

The Item I like the least in this software is the inability to search if the OCR button is not used.

Antwort von Medforce Technologies Übersetzen auf: Deutsch

Hi April,
Thank you for taking the time to write us a response. We're so glad to hear that you find our ContentCenter very easy to use.

We are a little confused about your statement that you can't search for documents if the OCR button is not used. Do you mean *full-text* search?
While we do need to have our system "read" the document (through OCR) to enable full-text search, you should be able to search in other ways such as document properties or by patient or bin. Also, if there is a problem with forgetting to import with OCR activated, we can set it for you that all batches are run through the OCR engine by default. If this is something you are interested in, please contact our support team and they can get you started.
Thanks again!
Ellen & The Medforce Team

Rita A.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Medforce has been good for our company

Bewertet am 8.5.2017

Vorteile

We can quickly go into Medforce and find the documentation we need for billing purposes. Easy to print and file.

Nachteile

If you do not have auto file it is very time consuming to file each page. We have a person designated to filing to Medforce.

Kris C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Medforce as a whole is a great company to work with

Bewertet am 2.5.2017

organization and far less paper waste

Vorteile

very customizable and adaptable to our needs and easy to use

Nachteile

very few dislikes. licenses are expensive IMO but it is good software and there is value in it for the business. I would also like to see the outlook integration get updated.