6 Bewertungen
Gesamtbewertung
4,5
/
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3
Funktionen
4
Bedienkomfort
4,7
Kundenbetreuung
4,7
83% haben diese Anwendung empfohlen
6 Bewertungen
Thomas V.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Helpdesk

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 1.8.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

I'm very happy with Helpdesk, it solve our support problems, recommended. Like that they keep me posted when they implement some features I requested / wished through their support.

Nachteile

For now nothing particular, it's a young product, so limited in features, but they add features week by week.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Stephen G.
Branche: Religiöse Einrichtungen
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Very Useful to start a Helpdesk experience

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 14.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Overall Helpdesk has been great for me to begin using a ticket system. Before we where using Helpdesk it was difficult for my team to keep track of which problems were solved and who was responsible for them, but now my agents always know what they are responsible for and they are able to see each ticket though to completion.

Vorteile

Helpdesk is very easy to get started with and is extremely affordable compared to other options. It was very easy for me to already use our existing Helpdesk email address and give my agents a way to track their tickets. The software is very easy for my agents to understand and it is great that they can access it online anywhere.

Nachteile

I would like to see an option for omnichannel so we can respond to customers in the medium they use to first reach out rather than always have to redirect to our support email.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Karolis B.
Branche: Glücksspiel & Casinos
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

HelpDesk by LiveChat Review

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 7.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Easy to use, user friendly, easy to instal

Nachteile

No reports export, No tags reports. Need more reports like live chat has

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Danielle A.
Branche: Bibliotheken
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

So easy you can't pass it up!

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 8.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

It's been a pleasure to use and has made my job so much easier!

Vorteile

There is really no learning curve for using this software. From the first day you are ready to go, helping your clients, and getting feedback for your services. They are very receptive to feedback and are constantly improving the software. Love it!

Nachteile

I love it!! This software is so easy to use I don't have any complaints.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Richard E.
Branche: Einzelhandel
Untern. Größe: 13-50 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Better than the rest!

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 13.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

We've used Salesforce Service Cloud, Zendesk, Groove and a slew of others. The team at Helpdesk has built a functionally rich solution that doesn't require a degree to understand how to operate. We're able to manage tickets in a clean and visually minimal environment and get information without needing to execute multiple clicks. Definitely recommend this solution for teams of all sizes.

Vorteile

Super easy to get up and running and start managing customer support inquiries. The support team at HelpDesk is very attentive in addressing any questions.

Nachteile

Tighter integration with LiveChat when we selected the software would have been great, but that has since been rolled out.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Rex F.
Branche: Computer-Software
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Superb Product but lacking some features

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 2.4.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It's easy to understand and aesthetically pleasing to work in.

Nachteile

It lacks some of the more advance features that more mature Helpdesk solutions offer. The integration with their livechat product is weak and essentially worthless.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von LiveChat

Hi Rex, Thank you for your feedback! We do our best to create the best help desk experience for our customers and to constantly improve our product.

We want HelpDesk to be simple to learn and use. Some more advanced features would not correlate with delivering our core value.

If you don't mind, we will be in touch to collect a few more information regarding LiveChat integration. Cheers, HelpDesk Team

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10