InTime

4,8 (95)
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Terminplanung und Personalverwaltung für Behörden der öffentlichen Sicherheit

Gesamtbewertung

4,8 /5
(95)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,9/5

99%
haben diese Anwendung empfohlen
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95 Bewertungen

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A fresh approach to managing Time and Attendance

Bewertet am 16.4.2019

Our overall experience with InTime has been positive. Our Implementation Specialist was very...

Our overall experience with InTime has been positive. Our Implementation Specialist was very knowledgeable and the help desk are always very responsive

Vorteile

InTime brings a flexible approach not only to managing Time and Attendance, but have the ability to track Court Subpoenas, Asset and Training Tracking

Nachteile

Software does require some time to setup correctly and to make scheduling changes. Web access can be slow at times. Mobile app is still in it's infancy stage.

Kiley
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Product

Bewertet am 8.10.2024

Haven’t had many issues, but customer support is great if you do run into anything.

Haven’t had many issues, but customer support is great if you do run into anything.

Vorteile

Once you get comfortable with it, the ease of use is great.

Nachteile

There is a lot to learn all at once when first starting, but again, once you’re comfortable, it’s a smooth process.

Brandon
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

InTime at our Department

Bewertet am 6.6.2023

Overall, very good. Lots of great features that we use.

Overall, very good. Lots of great features that we use.

Vorteile

Great to be able to use on our phone for many features.

Nachteile

Our contract rules do not fit into their programming.

Cassia
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

InTime can do it

Bewertet am 8.10.2024

Overall I have had a positive experience with the program and its support team.

Overall I have had a positive experience with the program and its support team.

Vorteile

Is an easy way to manage scheduling and make up to date changes. Also the platform can produce reports that are utilized for key decision making .

Nachteile

I would like more reporting functionality or ability to build custom reporting.

Cameron
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Intime review

Bewertet am 9.10.2024

8 years daily scheduler, 4 as administrator and now agency system admin

8 years daily scheduler, 4 as administrator and now agency system admin

Vorteile

High functionally with robust reporting and tracking.

Nachteile

The initial learning curve for a new daily scheduler is steep and can be discouraging at first

Jessica
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

inTime Review

Bewertet am 8.10.2024

Love intime and its usability! Makes scheduling easier and there is an app!

Love intime and its usability! Makes scheduling easier and there is an app!

Vorteile

Everything schedule related is all in one place, has an app

Nachteile

The way midnight shift overtime does not show up on the day the time starts, shows up on the next day

Ashlyn
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Intime review

Bewertet am 8.10.2024

I enjoy learning more about the application

I enjoy learning more about the application

Vorteile

The customization for each unit of the department

Nachteile

Not sure at the moment. Still learning about Intime and it’s the different tools.

Jim
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

More efficient!

Bewertet am 8.10.2024

My scheduling time has been reduced significantly!

My scheduling time has been reduced significantly!

Vorteile

Has made my tracking of overtime hours for my employees so muchbeasier. No more Excel spreadsheets.

Nachteile

Convincing staff that change was going to be a good thing!

Brittany
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

InTime Review

Bewertet am 8.10.2024

It has worked well for our team. There is a learning curve for those teaching because there are...

It has worked well for our team. There is a learning curve for those teaching because there are multiple ways to do things.

Vorteile

Giving employees a way to sign up for overtime without tons of phone calls.

Nachteile

Users can’t see if someone has been declined for a shift.

Bryan
Gesamtbewertung
  • Branche: Öffentliche Sicherheit
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazing product

Bewertet am 9.10.2024

The best scheduling software in the industry

The best scheduling software in the industry

Vorteile

Overtime management and technology which allows staff to sign up for ot

Nachteile

I wish my agency would buy all the modules

Amy
Gesamtbewertung
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Get this product!

Bewertet am 9.10.2024

I have never had a bad experience with anyone at inTime. An amazing product with knowledgeable...

I have never had a bad experience with anyone at inTime. An amazing product with knowledgeable staff. Who can complain.

Vorteile

I love the support that comes with the product. The inTime team is AMAZING and always answer my questions so quickly.

Nachteile

The thing I like least is how it does not necessarily cater to another department that operates so specifically in terms of scheduling and OT.

Mary
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A great software for the complexity of law enforcement scheduling

Bewertet am 27.9.2023

Overall, very good product. A lot can be accomplished in one platform

Overall, very good product. A lot can be accomplished in one platform

Vorteile

Intime fits all our scheduling needs. It is extremely easy to manage squad changes, leave requests, and OT requests. Customer support is also top notch.

Nachteile

we did have difficulties attempting to tie in time in with our payroll system, however this is due to the complexities in our PBA contract

Kelli
Gesamtbewertung
  • Branche: Öffentliche Sicherheit
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Intime success

Bewertet am 27.9.2023

Vorteile

Ease of use and customer support. Intime makes sure we have successful operations.

Nachteile

I need some reports customized, though not available now the customer support team is working on the specific requests!!

Patrick
Gesamtbewertung
  • Branche: Öffentliche Sicherheit
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Best scheduling system

Bewertet am 27.9.2023

Vorteile

Ease and customer support that definitely fit for the needs of our department

Nachteile

Little costly but worth it. We have to budget for the software which does have a small impact on other subscription services/ software programs we use.

Angelica
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

InTime is a Time Saver

Bewertet am 18.5.2023

Vorteile

Scheduling is as easy as a click of a button. We can see who has signed up for overtime in real time without having to go into the office and look at a paper list.

Nachteile

I would like the mobile version to allow for Timesheets to be approved from a mobile device as well.

Judy
Gesamtbewertung
  • Branche: Staatsverwaltung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Utilizing InTime for payroll import file into our Financial system

Bewertet am 18.5.2023

We moved to electronic time entry with InTime which has been huge benefit in so many ways. We find...

We moved to electronic time entry with InTime which has been huge benefit in so many ways. We find support to be fabulous. Very responsive and great to work with.

Vorteile

That we were able to rebuild our scheduling software and utilize it for our payroll import as well. This was an accomplishment no one though possible. It is a huge time saver and extremely more accurate than our old process of paper time cards.

Nachteile

There are just a few issues that we find frustrating. Locations and Activities in the mobile app are not collapsible by group. Employees can't chose to post a overtime shift. When someone is awarded a post from another employee, it doesn't remove the original assignment from the first employee. Also that they don't offer a training database that can easily be updated from live data. Compared to what other software companies offer I feel it is a real miss on InTime's part

Rob
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Overtime Management

Bewertet am 26.9.2023

Time saving!

Time saving!

Vorteile

Overtime management saves a tremendous amount of time!

Nachteile

Limited Customized report options: would like more filters

Deanna
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Good

Bewertet am 24.5.2023

Great data base for what we have done. Reports are a great tool to use with administration and...

Great data base for what we have done. Reports are a great tool to use with administration and staff. The ability to track changes and by whom a change was made.

Vorteile

Having our schedule in a digital, trackable format is great. Some supervisors have challenges with using the system. InTime is not very intuitive.

Nachteile

Not very intuitive, hard to tell why you can't terminate/retire an employee. The pop-up message goes away or doesn't show up easily.

Henry
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Police Service Review of InTime

Bewertet am 18.5.2023

InTime provides many operations that we require in one platform such as the scheduling, shift...

InTime provides many operations that we require in one platform such as the scheduling, shift coverage & OT Posting and Paid Duty posting and tracking.

Vorteile

We appreciate the accurate and multiple facets of InTime ; such as the scheduling, OT Posting and Paid Duty posting and tracking.

Nachteile

The mandatory time sheet approvals, and no option to opt out of this process.

Bruce
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

InTime Project Manager for Walnut Creek PD: Integration of timekeeping and court modules.

Bewertet am 24.5.2023

Still deciding.

Still deciding.

Vorteile

Scheduling, mandatory overtime feature, profile data, ease for patrol officers submitting requests

Nachteile

Hard to learn / adapt for supervisors, time sheets are hard to read, Does not work well with our City's Munis system, court module does not work well with our court subpeona process. Had to find work arounds for court and shift trades in accordance to our MOUs

Brian
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Castle Shannon Police

Bewertet am 18.5.2023

Vorteile

Integration was simple because we came from an excel spreadsheet system. As an admin and scheduler, I find those tasks mostly easy to navigate and very user friendly.

Nachteile

I think the process of filling posts can be a little more user friendly and intuitive. We do a lot at my agency as far as roles and responsibilities and I am constantly getting the dreaded "!" because there was some small thing that was askew but easily explainable. I wish we had more power to disregard an error.

James
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

No iOS access

Bewertet am 6.6.2023

Vorteile

Easy to use on both the internet and app access

Nachteile

No iOS calendar access. Would like to have a link to connect to iOS calendar

Serafin
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Highly Recommend!

Bewertet am 18.5.2023

Vorteile

Very easy to use for me. I would definitely recommend it to other agencies.

Nachteile

I would like to see a feature that allows for mass postings (for overtime purposes).

Allison
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

InTime Revies

Bewertet am 4.3.2022

My experience has been great. I have gained so much knowledge and now I am the "go-to" person for...

My experience has been great. I have gained so much knowledge and now I am the "go-to" person for InTime questions. I still have so much more to learn and I am excited to do so. I enjoy using the software and teaching others

Vorteile

I am just learning the timesheet function and I hope to implement that fully by the end of the year. We have several timekeeping rules and I want to make sure I have a good understanding of how to implement them into the system. My favorite feature (so far) is generating (almost in an instant) invoices for off-duty details. My predecessor was doing this in a word document and using InTime is so much better, cleaner, more professional, and easy. The customer service is amazing. Any time I have needed help or had a question, I have always had someone to reach out to.

Nachteile

Sometimes I get confused about the "layers" and amount of data that can be added.

Stephanie
Gesamtbewertung
  • Branche: Strafverfolgung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Easy with Great Functions

Bewertet am 7.9.2017

I can quickly see not only what my own schedule is and what I have as far as benefit time goes. But...

I can quickly see not only what my own schedule is and what I have as far as benefit time goes. But as someone who deals with our accreditation and training, being able to see peoples schedules in detail is very helpful.

Vorteile

Software is easy to understand when you are looking at it, you can quickly notice when someone is off duty or sick or something similar. It is super easy to filter if you are looking for example, who was on overtime on a specific day the user can quickly narrow down users who were on overtime on that date.

Nachteile

I think anything I would say negative about the software is mostly related to how our agency is or is not using the software. I do wish that when you logged in to the schedule it would go to todays date. It seems like it opens to the last date you had been looking at. Which some may like but if I have closed it I am done with the project that took me to another day.