InTime Erfahrungen

InTime
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95 Bewertungen
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A fresh approach to managing Time and Attendance
Bewertet am 16.4.2019
Our overall experience with InTime has been positive. Our Implementation Specialist was very...
Our overall experience with InTime has been positive. Our Implementation Specialist was very knowledgeable and the help desk are always very responsive
Vorteile
InTime brings a flexible approach not only to managing Time and Attendance, but have the ability to track Court Subpoenas, Asset and Training Tracking
Nachteile
Software does require some time to setup correctly and to make scheduling changes. Web access can be slow at times. Mobile app is still in it's infancy stage.
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great Product
Bewertet am 8.10.2024
Haven’t had many issues, but customer support is great if you do run into anything.
Haven’t had many issues, but customer support is great if you do run into anything.
Vorteile
Once you get comfortable with it, the ease of use is great.
Nachteile
There is a lot to learn all at once when first starting, but again, once you’re comfortable, it’s a smooth process.
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
InTime at our Department
Bewertet am 6.6.2023
Overall, very good. Lots of great features that we use.
Overall, very good. Lots of great features that we use.
Vorteile
Great to be able to use on our phone for many features.
Nachteile
Our contract rules do not fit into their programming.
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
InTime can do it
Bewertet am 8.10.2024
Overall I have had a positive experience with the program and its support team.
Overall I have had a positive experience with the program and its support team.
Vorteile
Is an easy way to manage scheduling and make up to date changes. Also the platform can produce reports that are utilized for key decision making .
Nachteile
I would like more reporting functionality or ability to build custom reporting.
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Intime review
Bewertet am 9.10.2024
8 years daily scheduler, 4 as administrator and now agency system admin
8 years daily scheduler, 4 as administrator and now agency system admin
Vorteile
High functionally with robust reporting and tracking.
Nachteile
The initial learning curve for a new daily scheduler is steep and can be discouraging at first
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
inTime Review
Bewertet am 8.10.2024
Love intime and its usability! Makes scheduling easier and there is an app!
Love intime and its usability! Makes scheduling easier and there is an app!
Vorteile
Everything schedule related is all in one place, has an app
Nachteile
The way midnight shift overtime does not show up on the day the time starts, shows up on the next day
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Intime review
Bewertet am 8.10.2024
I enjoy learning more about the application
I enjoy learning more about the application
Vorteile
The customization for each unit of the department
Nachteile
Not sure at the moment. Still learning about Intime and it’s the different tools.
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
More efficient!
Bewertet am 8.10.2024
My scheduling time has been reduced significantly!
My scheduling time has been reduced significantly!
Vorteile
Has made my tracking of overtime hours for my employees so muchbeasier. No more Excel spreadsheets.
Nachteile
Convincing staff that change was going to be a good thing!
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
InTime Review
Bewertet am 8.10.2024
It has worked well for our team. There is a learning curve for those teaching because there are...
It has worked well for our team. There is a learning curve for those teaching because there are multiple ways to do things.
Vorteile
Giving employees a way to sign up for overtime without tons of phone calls.
Nachteile
Users can’t see if someone has been declined for a shift.
- Branche: Öffentliche Sicherheit
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Amazing product
Bewertet am 9.10.2024
The best scheduling software in the industry
The best scheduling software in the industry
Vorteile
Overtime management and technology which allows staff to sign up for ot
Nachteile
I wish my agency would buy all the modules
- Branche: Staatsverwaltung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Get this product!
Bewertet am 9.10.2024
I have never had a bad experience with anyone at inTime. An amazing product with knowledgeable...
I have never had a bad experience with anyone at inTime. An amazing product with knowledgeable staff. Who can complain.
Vorteile
I love the support that comes with the product. The inTime team is AMAZING and always answer my questions so quickly.
Nachteile
The thing I like least is how it does not necessarily cater to another department that operates so specifically in terms of scheduling and OT.
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A great software for the complexity of law enforcement scheduling
Bewertet am 27.9.2023
Overall, very good product. A lot can be accomplished in one platform
Overall, very good product. A lot can be accomplished in one platform
Vorteile
Intime fits all our scheduling needs. It is extremely easy to manage squad changes, leave requests, and OT requests. Customer support is also top notch.
Nachteile
we did have difficulties attempting to tie in time in with our payroll system, however this is due to the complexities in our PBA contract
- Branche: Öffentliche Sicherheit
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Intime success
Bewertet am 27.9.2023
Vorteile
Ease of use and customer support. Intime makes sure we have successful operations.
Nachteile
I need some reports customized, though not available now the customer support team is working on the specific requests!!
- Branche: Öffentliche Sicherheit
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Best scheduling system
Bewertet am 27.9.2023
Vorteile
Ease and customer support that definitely fit for the needs of our department
Nachteile
Little costly but worth it. We have to budget for the software which does have a small impact on other subscription services/ software programs we use.
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
InTime is a Time Saver
Bewertet am 18.5.2023
Vorteile
Scheduling is as easy as a click of a button. We can see who has signed up for overtime in real time without having to go into the office and look at a paper list.
Nachteile
I would like the mobile version to allow for Timesheets to be approved from a mobile device as well.
- Branche: Staatsverwaltung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Utilizing InTime for payroll import file into our Financial system
Bewertet am 18.5.2023
We moved to electronic time entry with InTime which has been huge benefit in so many ways. We find...
We moved to electronic time entry with InTime which has been huge benefit in so many ways. We find support to be fabulous. Very responsive and great to work with.
Vorteile
That we were able to rebuild our scheduling software and utilize it for our payroll import as well. This was an accomplishment no one though possible. It is a huge time saver and extremely more accurate than our old process of paper time cards.
Nachteile
There are just a few issues that we find frustrating. Locations and Activities in the mobile app are not collapsible by group. Employees can't chose to post a overtime shift. When someone is awarded a post from another employee, it doesn't remove the original assignment from the first employee. Also that they don't offer a training database that can easily be updated from live data. Compared to what other software companies offer I feel it is a real miss on InTime's part
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Overtime Management
Bewertet am 26.9.2023
Time saving!
Time saving!
Vorteile
Overtime management saves a tremendous amount of time!
Nachteile
Limited Customized report options: would like more filters
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good
Bewertet am 24.5.2023
Great data base for what we have done. Reports are a great tool to use with administration and...
Great data base for what we have done. Reports are a great tool to use with administration and staff. The ability to track changes and by whom a change was made.
Vorteile
Having our schedule in a digital, trackable format is great. Some supervisors have challenges with using the system. InTime is not very intuitive.
Nachteile
Not very intuitive, hard to tell why you can't terminate/retire an employee. The pop-up message goes away or doesn't show up easily.
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Police Service Review of InTime
Bewertet am 18.5.2023
InTime provides many operations that we require in one platform such as the scheduling, shift...
InTime provides many operations that we require in one platform such as the scheduling, shift coverage & OT Posting and Paid Duty posting and tracking.
Vorteile
We appreciate the accurate and multiple facets of InTime ; such as the scheduling, OT Posting and Paid Duty posting and tracking.
Nachteile
The mandatory time sheet approvals, and no option to opt out of this process.
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
InTime Project Manager for Walnut Creek PD: Integration of timekeeping and court modules.
Bewertet am 24.5.2023
Still deciding.
Still deciding.
Vorteile
Scheduling, mandatory overtime feature, profile data, ease for patrol officers submitting requests
Nachteile
Hard to learn / adapt for supervisors, time sheets are hard to read, Does not work well with our City's Munis system, court module does not work well with our court subpeona process. Had to find work arounds for court and shift trades in accordance to our MOUs
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Castle Shannon Police
Bewertet am 18.5.2023
Vorteile
Integration was simple because we came from an excel spreadsheet system. As an admin and scheduler, I find those tasks mostly easy to navigate and very user friendly.
Nachteile
I think the process of filling posts can be a little more user friendly and intuitive. We do a lot at my agency as far as roles and responsibilities and I am constantly getting the dreaded "!" because there was some small thing that was askew but easily explainable. I wish we had more power to disregard an error.
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
No iOS access
Bewertet am 6.6.2023
Vorteile
Easy to use on both the internet and app access
Nachteile
No iOS calendar access. Would like to have a link to connect to iOS calendar
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Highly Recommend!
Bewertet am 18.5.2023
Vorteile
Very easy to use for me. I would definitely recommend it to other agencies.
Nachteile
I would like to see a feature that allows for mass postings (for overtime purposes).
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
InTime Revies
Bewertet am 4.3.2022
My experience has been great. I have gained so much knowledge and now I am the "go-to" person for...
My experience has been great. I have gained so much knowledge and now I am the "go-to" person for InTime questions. I still have so much more to learn and I am excited to do so. I enjoy using the software and teaching others
Vorteile
I am just learning the timesheet function and I hope to implement that fully by the end of the year. We have several timekeeping rules and I want to make sure I have a good understanding of how to implement them into the system. My favorite feature (so far) is generating (almost in an instant) invoices for off-duty details. My predecessor was doing this in a word document and using InTime is so much better, cleaner, more professional, and easy. The customer service is amazing. Any time I have needed help or had a question, I have always had someone to reach out to.
Nachteile
Sometimes I get confused about the "layers" and amount of data that can be added.
- Branche: Strafverfolgung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Easy with Great Functions
Bewertet am 7.9.2017
I can quickly see not only what my own schedule is and what I have as far as benefit time goes. But...
I can quickly see not only what my own schedule is and what I have as far as benefit time goes. But as someone who deals with our accreditation and training, being able to see peoples schedules in detail is very helpful.
Vorteile
Software is easy to understand when you are looking at it, you can quickly notice when someone is off duty or sick or something similar. It is super easy to filter if you are looking for example, who was on overtime on a specific day the user can quickly narrow down users who were on overtime on that date.
Nachteile
I think anything I would say negative about the software is mostly related to how our agency is or is not using the software. I do wish that when you logged in to the schedule it would go to todays date. It seems like it opens to the last date you had been looking at. Which some may like but if I have closed it I am done with the project that took me to another day.