Mint Service Desk Bewertungen

Mint Service Desk

IT-Lösung für den Servicedesk und das Asset-Management

5/5 (2 Bewertungen)
Verifizierter Rezensent
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Great system

Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 28.5.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

It is a great system to start, if you need a powerful, easy and simple service desk and asset management, MINT is the one. It also handles more features like SLA and full ITSM. It is very easy to communicate with customers having all communication in their chat view.

Nachteile

I like everything is very helpful and easy

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Constance K.
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Excellent

Monatlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 14.6.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Very professional and fantastic service

Vorteile

Very flexible. Asset management combined with service desk in a really good way. Chat oriented communication.

Nachteile

At the beginning it might be difficult to understand the whole concept of the system but once you get into the details it occurs that it's really powerful in terms of configuration and adoption to the organisation in which it works.

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Antwort von OPGK RZESZOW

Thank you for reviewing us. We are working hard to improve the overall onboarding experience.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10