HubSpot Service Hub Bewertungen

HubSpot Service Hub

Cloudbasierte Kundenservice-Lösung für Unternehmen jeder Größe

4.3/5 (3 Bewertungen)
Julia T.
Mit Google übersetzen

HubSpot Service Hub

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 1.7.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

The service hub allows you to focus on areas that require your expertise, while allowing you to use HubSpot to organize your marketing goals and strategies. They make it so much easier to meet client expectations and stay on top of marketing trends.

Vorteile

HubSpot is a user-friendly application that is easy to navigate and with a platform intuitive for users. The service hub makes it a simpler process to connect with clients and follow up ticket tracking. There are three parts to the hub: client feedback, tickets for a help desk experience, and knowledge base to provide resources for clients.

Nachteile

It's available only through the upgrade to service professional and not currently available through our Enterprise subscription.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

8.0/10
Verified Reviewer
Mit Google übersetzen

Hubspot Service Hub allows us to easily track tickets and customer profiles.

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 20.1.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Creating tickets in Hubspot is super easy! You can create them right from an email or chat that has come in. You can add in different boards and deadlines for each ticket. Customer support made it easy to setup and understand. Any emails, chats, phone calls, tickets, etc. are all accessible when you are on a customer's profile.

Nachteile

I don't really have anything negative to say about this software! The only thing is it can be pricey for smaller businesses but it's worth it.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

9.0/10
Verified Reviewer
Mit Google übersetzen

Great Product

Weitere für Kostenlose Testversion genutzt
Bewertet am 26.3.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Hubspot succeeds in pulling together everything you need to manage your customers and run your business

Nachteile

A little complicated and duanting, but the sales people are happy to help.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

8.0/10