QuickFMS Erfahrungen

Gesamtbewertung
Filtern nach
Untern. Größe
Nutzungszeit
12 Bewertungen

- Branche: Übersetzung und Lokalisierung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Our customer satisfaction rate is up by 112%!! thanks to QuickFMS Helpdesk management
Bewertet am 13.12.2018
Vorteile
The QuickFMS software has created 100% transparency within our service request and complaint management system. Today at the time of writing this, our customer satisfaction rate is up by 112%. As a transcription service provider, our challenge was virtual staff and flexible hours at the office. But this software can be accessed anywhere and any time making it easy for us.
QuickFMS’ help desk software seamlessly integrated with our CRM system to enable us to handle customer issues with an automated ticket-based system. For every customer email or on-site chat, a new ticket gets automatically raised, and the concerned representative is notified through email and a push notification on the phone.
As a manager, I can even track vendor committed SLAs and response times.
Nachteile
We had a few problems that were resolved with assistance from the customer support. They were helpful. Great product and great team!
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Very good tool for space management
Bewertet am 29.9.2019
Overall good product.
Overall good product.
Vorteile
Very easy to use and product is designed as per customer requirement. We have been using since last 2+ years and support team is awesome and take care of each every small small request.
Vijay and team is doing a grate job.
Nachteile
Sometime slow and map takes more time in loading
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
Basic Facility Management Software
Bewertet am 15.4.2021
The overall support for this product is not as it was earlier when we started to use, mainly there...
The overall support for this product is not as it was earlier when we started to use, mainly there is lot of team movement and this has hampered the support a lot. Also, they need to upgrade to other similar solutions in market which have great options as compared.
Vorteile
Covers all the basic needs for a facility management dept., easy to use and will meet your needs if you are looking for basic solutions
Nachteile
The modules get affected whenever there is a system update and product doesnt show consistency which affects usage
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Quick FMS Feedback
Bewertet am 4.12.2023
This product is extremally good and helping us to track and close all open issues related to admin...
This product is extremally good and helping us to track and close all open issues related to admin and operations
Vorteile
Ticketing tool with TAT calculation, Checklist Module
Nachteile
Checklist module should have auto ticket login if something wrong in checklist module
- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Excellent
Bewertet am 5.6.2023
Vorteile
Easy to use and less time to implement etc.
Nachteile
Modern technics like AI is not used at all
- Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
QuickFMS Helpdesk Review
Bewertet am 6.6.2023
Very helpful tool. Good supporting team.
Very helpful tool. Good supporting team.
Vorteile
Customized helpdesk suitable for Infra business. Very responsive and qualified team for support.
Nachteile
Frequent issues with reports and few features. (But team has supported on all these occasions in resolving such issues)
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Efficient Facility Management Made Easy with QuickFMS
Bewertet am 3.3.2023
Vorteile
This software has a wide range of features that make facility management tasks easy to manage and oversee in our organization. Much easy to manage and more control.
Nachteile
While the interface is easy to navigate, there can be a bit of a learning curve for new users who are not familiar with facility management software.
- Branche: Bildende Kunst
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Very Helpful for any size of Companies
Bewertet am 4.7.2019
Vorteile
Online tracking of all Requests with TAT (Helpdesk Module)
Proper Escalations within the set Levels (Helpdesk Module)
Online monitoring of availability of Workstations (Occupancy & Vacant) - (Space management Module)
Good Support available whenever required.
Nachteile
Nothing worth a mention.
But if at all its mandatory it would be the reports as it would take some customization as per requirement.

- Branche: Hausmeisterservice
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Really satisfied with QuickFMS space management software
Bewertet am 27.11.2018
As the CEO of a digital marketing company with offices in California, Oregon, and Washington, I was...
As the CEO of a digital marketing company with offices in California, Oregon, and Washington, I was looking for a solution that can seamlessly integrate with my company’s space and resource management needs. QuickFMS’s cloud-based space management solution helped me overcome the challenge of managing office space of all the three locations.
Vorteile
Very intuitive and helpful. Great product with excellent customer support!
Nachteile
Nothing as of yet! I have no complaints.
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good product for space optimization
Bewertet am 28.9.2019
This is nice tool. We are using for space management which is helping us to optimize office space.
This is nice tool. We are using for space management which is helping us to optimize office space.
Vorteile
Easy to understand and use. Implementation is quick and smooth.
Nachteile
There are certain tool limitation which doesn't allow us to do customization as per the specific business requirement.
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
The experience was positive and there was not much problem using the software.
Bewertet am 13.7.2017
Vorteile
It's relatively simple to use which allows users to learn quickly, technical support is not required and it's convenient.
Nachteile
There is more room for improvement, the packages can be expensive and its quality is not the best professionally.
- Weitere für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 4.0 /10
I used this program for a brief time to help manage my assets.
Bewertet am 14.5.2018
Vorteile
I likes the software ease of use and similarity to Excel. It seemed easy enough to quickly grasp and was easy for my team to use it.
Nachteile
I did not like this software very much because I felt it was a copycat of Excel. It was quite basic in it's features and was not as organized as I wanted it to be. I do not think it is worth the download.