Hospitable.com

4,8 (135)
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Mietmanagementlösung für die Verwaltung von Gästen und Betriebsabläufen

Gesamtbewertung

4,8 /5
(135)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,7/5

96%
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135 Bewertungen

Peter
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Sehr gute Gästebenachrichtigung und guter Support

Bewertet am 9.2.2022

Ich nutze Hospitable.com (früher SmartBnB) jetzt seit über zwei Jahren nachdem ich selbst als Gast...

Ich nutze Hospitable.com (früher SmartBnB) jetzt seit über zwei Jahren nachdem ich selbst als Gast einmal positiv überrascht wurde und der Vermieter mir von diesr Plattform erzählt hat. Sie ist insbesondere was die Kundenkommunikation angeht sehr leistungsfähig. Früher musste ich jede Gästeanfrage manuell beantworten, heute macht das Hospitable.com. Selbst die Putzkraft wird automatisch über Buchungen und Änderungen informiert. Wahrscheinlich könnte ich eines Tages einfach tot umfallen und weder meine Gäste noch die Putzkraft würden es merken ...

Vorteile

Der Funktionsumfang dieser Software, die auch ständig weiterentwickelt wird, hat mich überzeugt. Am meisten nutze ich die automatiserten Benachrichtigungen an die Gäste, die keine Wünsche offen lassen. Meine Gäste schreiben mir überschwängliche Bewertungen bei AirBnB, vor allem über meine schnellen Rückmeldungen, die zum großen Teil automatisierte Nachrichten sind.
Sehr positiv ist auch der direkte Draht über eine Chatfunktion zum Support, wo man Tag und Nacht Antworten auf seine Fragen und die notwendige Hilfestellung erhält. Ich habe auch schon mehrere Verbesserungen angeregt, die innerhalb weniger Tage und Wochen umgesetzt wurden und damit allen Nutzern zur Verfügung standen.

Nachteile

Die Benutzeroberfläche der Software ist selbst nach dem letzten großen Release immer noch wenig ansprechend. Die Menüstruktur und die englischen Menüberschriften sind gewöhnungsbedürftig und nicht intuitiv. Andere Sprachen außer Englisch sind wohl vorgesehen aber m.W. zur Zeit noch nicht erhältlich. Die Kalenderübersicht ist ein langer Balken, der je nach Bildschirmgröße noch nicht einmal einen Monat anzeigt (bei Handys noch viel weniger). Hier muss dringend nachgebessert werden. Dennoch sind das Kleinigkeiten bei einem ansonssten hervorragenden Produkt.

John
John
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Smart BnB saves me hours per week managing vacation rentals!

Bewertet am 28.8.2019

SmartBnB, along with and analytics sites and an automated pricing site, means I literally work less...

SmartBnB, along with and analytics sites and an automated pricing site, means I literally work less than one hour per week managing my AirBnB listing.

Vorteile

- Automated Messaging
SmartBnb would be worth it for this feature alone. My entire message flow is automated, and most of the time I don't even send a message during guest's stay. It auto-responds to new bookings, making my response time essentially instant. And it even automatically leaves reviews fo the guests.

- Analytics
I love the suite of analytics that smartbnb uses - and they seem committed to improving them as they go

- Customer service
There is a dedicated facebook group for SmartBnB users, where team members and sometimes the founder himself will respond to guest questions. There is also a chat feature on the website which is always answered promptly.

Nachteile

Pretty much nothing. I love this software, and they're ALWAYS working on fine-tuning and improving it!

In Betracht gezogene Alternativen

Guesty

Gründe für den Wechsel zu Hospitable.com

Features, price, and customer service.

Antwort von Hospitable.com

Thanks so much for the positive feedback, John! We're delighted that you enjoy Smartbnb -- and much more is yet to come!

Tim
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simplifies short term rental management

Bewertet am 4.5.2020

The biggest thing by far is the automated email platform. It's highly customisable, and after a...

The biggest thing by far is the automated email platform. It's highly customisable, and after a bit of playing round I was able to come up with a setup that I am very happy with, with most of the routine emails being sent automatically.

Vorteile

Automated email system
The calendar showing bookings across both AirBnB & HomeAway platforms
Integrated messaging
An indication at the bottom of the window showing likelihood of winning booking

Nachteile

I wish I could enter & manage bookings that haven't come from AirBnB or HomeAway, with comms done by email.

In Betracht gezogene Alternativen

Guesty Lite und iGMS

Warum Hospitable.com gewählt wurde

I was using iGMS for free, with a single listing on both AirBnB & HomeAway. And it was fine. But then they shifted HomeAway integration to paid-only. So I figured if I had to pay, I might as well reassess the options, and for the money, I liked SmartBnB more.

Zuvor genutzte Software

iGMS

Gründe für den Wechsel zu Hospitable.com

YourPorter was too slow & clunky iGMS was a combination of features & price
Kent
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Decent, functional application, but quite expensive for what you get

Bewertet am 10.3.2021

This was a well-designed application and does what it says it does.

Only issue I had was the...

This was a well-designed application and does what it says it does.

Only issue I had was the scheduling of a 'bad review'. I had it all ready to go, but it failed to submit to Airbnb for some reason. I asked their support team for assistance, but it was already too late. Whilst the support team were friendly, they never followed up with why the issue occurred, nor did they offer any compensation for the failure of their app.

I find the cost very high for the features you get. There are other software apps that do everything Smartbnb does and more, for half the price.

Vorteile

Beautiful design, lovely to look at and good functionality.
Friendly and helpful support staff.
Does what it says it does (with one exception as detailed below)

Nachteile

* The cost is quite high for the available features.
* No ability to have direct booking customers and take bookings. It's literally just a messaging platform.

Manos
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Unbelievable software for Short Term Rentals

Bewertet am 28.10.2019

We have seen an improved ranking and overall experience from our customers has improved. Fast...

We have seen an improved ranking and overall experience from our customers has improved. Fast answers and automated staff scheduling is key for us.

Vorteile

It uses AI for messaging automation. Also it has procedures for automating professes with our staff. Additionally, I can also get ranking reports and a unified calendar! Heartbeats are also a great!

Nachteile

Although aIl questions from support are answered, it takes a few hours to get that answer. So, if you need a quick answer about a feature you have to wait for hours to get a 2 line reply.

In Betracht gezogene Alternativen

Cloudbeds, Smoobu, iGMS und Guesty

Warum Hospitable.com gewählt wurde

ImtelliIntelligence in automated messaging.

Zuvor genutzte Software

Guesty Lite

Gründe für den Wechsel zu Hospitable.com

Because they use AI which is the future. Later on, they could for example also provide automatic sentiment analysis and provide an automatic answer based on the sentiment. The future looks bright!

Antwort von Hospitable.com

Thank you so much for leaving such a positive review. We really appreciate that you're finding the software useful. I'm sorry that our support team has taken a while to get back to you in the past. We try to handle questions as fast as possible, and we recently grew our support team, so we can help our customers better and faster. Hopefully, the support experience will improve for you in the future!

Elkin
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Automation/Communication Software

Bewertet am 2.4.2020

Vorteile

Everything! It does what it says for a fair price.

Smartbnb saves me hours of works every single week.
In summary, if you are in the STR business, stop reading reviews and go and get a free trial. You can thank me later ;)

Nachteile

It is excellent software, and it may take you some time to set up (nothing complex or difficult, just time), but once it is up and running, you will be glad you did it.

In Betracht gezogene Alternativen

Guesty Lite

Gründe für den Wechsel zu Hospitable.com

I tried different options before, but those were not even close to the quality of Smartbnb.
Matthew
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

You need this to grow.

Bewertet am 8.5.2021

Exceptional. 10/10 easily.

Exceptional. 10/10 easily.

Vorteile

You gain control by customized responses to inquiries, in YOUR verbiage. Literally everything, I love it all. We are able to grow because of this platform.

Nachteile

Nothing. I'm actually excited to see their new roll outs of new features.

Rose
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Life Vacation Stays

Bewertet am 18.2.2023

I can't imagine running my vacation rental business without it.

I can't imagine running my vacation rental business without it.

Vorteile

Ease of use, dependable performance, metrics for common KPI's, ease of set up and deployment, and price.

Nachteile

Task rules - less intuitive to understand how they operate and when you would use them.

In Betracht gezogene Alternativen

OwnerRez

Gründe für den Wechsel zu Hospitable.com

Ease of use and deployment, testimonials from friends in the business and price.
Adam
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellend product growth & customer service

Bewertet am 24.4.2020

Customer service is top notch and they request/respond to customer feedback in a very timely manner.

Customer service is top notch and they request/respond to customer feedback in a very timely manner.

Vorteile

A complete feature set is being added to regularly with ongoing investment in improving the product for users

Nachteile

Calendar view could be more comprehensive

In Betracht gezogene Alternativen

eviivo

Warum Hospitable.com gewählt wurde

Cost was the driver, but it became apparent that I wasn't losing as many features as I expected

Zuvor genutzte Software

MyVR
Serban
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Grear Product

Bewertet am 2.4.2020

Vorteile

Easy to use, constant innovation and great features

Nachteile

I would like it to integrate with more sites (like they plan to do with booking.com)

Julya
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Must Have For Busy People

Bewertet am 12.6.2024

It’s been a great investment to build and grow my property side business.

It’s been a great investment to build and grow my property side business.

Vorteile

I don’t have all day to work on my rental property. I have a full time job, a young family, and a million other things keeping me busy. Paying for hospitable is hands down how I’ve done so well with my vacation rental - I set it and (mostly) forget it and it makes me look polished, organized, and super responsive with my guests. It saves me so much time and keeps me from making mistakes.

Nachteile

The learning curve. You do need to invest some time understanding all the functionalities on the front end.

The price is also a bit high since I only have one property. I think the price keeps many people from using it.

Antwort von Hospitable.com

Thanks for the positive feedback, Julya

Eno
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Hospitable review

Bewertet am 21.6.2024

It has been a great experience …. I love it.

It has been a great experience …. I love it.

Vorteile

The automation. I don’t have to lift a finger and my guests receive messages on time.

Nachteile

The fact that I am unable to edit a domain for direct booking and have to delete altogether.

Antwort von Hospitable.com

Thanks for your feedback on messaging and direct, Eno

donna
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

my experience

Bewertet am 23.5.2023

Vorteile

calendar and scheduling, easy to read. !

Nachteile

i don't have any problems with hospitable

Antwort von Hospitable.com

Thanks, Donna!

Kimberly
Kimberly
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

I'd do a hard pass, personally.

Bewertet am 16.10.2022

Customer services irritated me. And I disliked the way the platform lags out and times out loading...

Customer services irritated me. And I disliked the way the platform lags out and times out loading their pages on a cell phone.

Vorteile

I don't really have any good things to say about Hospitable. It has some benefits like talking to the client and having an almost checklist up for things. Knowledge of address was still hard to find. Codes were as well.

Nachteile

I think my least favorite part was trying to access and assess their calendar. All you'd see on a mobile phone was one line with a jumbling of bright green trying to show the dates booked.
Once you got the full calendar open, about 10 minutes of fumbling, it was pretty nice but I'd prefer customized options for colours. Pretty basic layout but laggy and buggy each time I use it. I wouldn't waste my time if you have a mobile phone.

Cristina
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Property Management Messaging System

Bewertet am 22.4.2020

Overall experience: Happy camper here! Simple set up, variety of languages, cost effective, great...

Overall experience: Happy camper here! Simple set up, variety of languages, cost effective, great customer service, teams can access their areas in the system without a problem, you can manage multiple platforms, metrics, CRM and continuous improvement. It can't get any better.

Vorteile

We have been using Smartbnb since they began. We have seen them grow and develop their software always keeping both administrator and guests in mind. In my opinion, their customer service is one of the BEST in the industry.

Nachteile

This is a simple yet effective software and the team keeps on developing new tools all the time. Perhaps a better app for phones could be an improvement, nonetheless, what is offered at the moment works!

Jared
Gesamtbewertung
  • Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

SmartBnB Is Amazing!

Bewertet am 4.4.2020

Vorteile

We love the automation of messaging within Airbnb. This automated messaging has allowed us to scale quickly and provide high levels of customer service. The ability to customize and create message templates that are unique to the quest/property is like magic. We also love the financial reporting which we use heavily to track our progress, make strategic decisions and share results with our clients.

Nachteile

Not much. Our only let down about the software is that at the current time it only allows for the integration with HomeAway/VRBO and Airbnb. They focus on the quality (full API connection vs iCal links) of these connections and not quantity which we appreciate.

In Betracht gezogene Alternativen

Tokeet, Guesty Lite, Hostfully Property Management Platform, Guesty und Lodgify
Omar
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

No better option for the money

Bewertet am 7.7.2021

I use this software daily and love it.

I use this software daily and love it.

Vorteile

The price is the best feature about this software. Nothing beats it for the money.

Nachteile

Not the most user friendly. It can take a while for someone who is not very computer savvy to use it.

Nina
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great app, exceptional customer support

Bewertet am 30.6.2020

Vorteile

Smartbnb is a timesaver, peace of mind and a tool I would not want to miss for running our short term rental. Once set up it saves so much time in responding and replying to all booking and reservation requests. It is also such a peace of mind as I don't have to worry to forget to send out confirmations, follow up messages and alike. Customer support is exceptional not only for those moments where you need to figure our of how something works or is set up best but in the difficult times of COVID the team at Smartbnb has repeatedly showed that they do care for their customers! I could not recommend this software and company enough!

Nachteile

Nothing to add here. Of course there's always something that could be added or improved but it is enough to reach out to Smartbnb and you will be heard.

Lora
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Good channel management with lots of integrations

Bewertet am 30.6.2022

Vorteile

I switched to Hospitable from another channel management software as it had a lot more integrations and especially the Schlage Encode integrations. What I found was even more features that are powerful and make my management and guest communications easier.

Nachteile

It occassionally has a few hiccups working with VRBO.

In Betracht gezogene Alternativen

Guesty Lite

Warum Hospitable.com gewählt wurde

More integrations

Zuvor genutzte Software

iGMS

Gründe für den Wechsel zu Hospitable.com

Price and ease of use
Katerina
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Recommended for VR Owners

Bewertet am 11.6.2021

overall my experience with smartbnb is great and would highly recommend this software.

overall my experience with smartbnb is great and would highly recommend this software.

Vorteile

I feel the best feature is the housekeeping management system built within the software. very easy to use and simple.

Nachteile

The least I like is the booking functionality. While it's easy to use there could be more customization on the booking engine.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Must Have Automation Software to scale your STR Business

Bewertet am 31.3.2020

Vorteile

Smartbnb safed me hours of works and writing back and fourth. And made it possible for me to grow my STR Business in the first place.

Nachteile

You need to spend a tiny bit of time to able to use the software correctly.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

Very good, but…

Bewertet am 29.10.2021

Vorteile

Hospitable is a great app to start with and will make you look professional to your guests. I like the message automations and integrations even having flight info included. I most like the rating that shows if a potential guest is likely to book, or not book.

Nachteile

There are other apps that provide even more features for less than hospitable with similar qualities.

In Betracht gezogene Alternativen

iGMS
DArcy
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best out there for sure

Bewertet am 12.10.2022

Vorteile

I have tried a few different rental management platforms and after much money and time spent elsewhere I am do thrilled with hospitable. So intuitive! No hours spent trying to make sure listings are uploaded properly. No monstrous learning curve

Nachteile

Waiting for payment processing to be available thru the direct website so I can get rid of the current dinosaur platform I am using. If there was a better client management system so I could customize my database that would be amazing

Adam
Adam
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Simplifying your life as a Host!!

Bewertet am 15.5.2020

Customer service was good and it saves me a lot of time automating the hosting process.

Customer service was good and it saves me a lot of time automating the hosting process.

Vorteile

Reasonable price and it allows you to integrate two of the primary booking platforms (Airbnb & Homeaway) into one system.
Customizable.

Nachteile

It doesn't allow you to integrate Booking.com (yet) but they say it's coming.

In Betracht gezogene Alternativen

Guesty

Warum Hospitable.com gewählt wurde

Needed one platform that could do more than either of the individual platforms

Gründe für den Wechsel zu Hospitable.com

Pricing was much better
Panuwat
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best helper and leader for my area

Bewertet am 21.4.2020

I can get a best and fast answer to my guest when they just inquire. Everything that I need to send...

I can get a best and fast answer to my guest when they just inquire. Everything that I need to send to my guest I can set automatic and timely to them with out wast my time. I can sleep well with out worries to answer messages.

Vorteile

I thought that I could help me and save my time so I could have time to do something else without worrying.

Nachteile

My least favorite is I don't have a list of all the numbers that I need, the software allowing me to use 10, but I can only use two of them a month. Haha