Filtern nach
Gesamtbewertung
Untern. Größe
Nutzungszeit
1 Bewertung

Halp

Dialogorientierte Slack-first-Plattform für moderne Ops-Teams

5 /5 (1 Bewertung) Eine Bewertung schreiben
Gesamtbewertung
5
/
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4
Bedienkomfort
5
Kundenbetreuung
5
100% haben diese Anwendung empfohlen
1 Bewertung
Randy T.
Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Great Product, Great People.

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 9.1.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Every single person I have interacted with at Halp is passionate about the product and how it can help me. They are super supportive and knowledgeable, so not only do they listen to my feedback, but they have great ideas of how to use Halp fully with the other tools I have.

Vorteile

I am in an environment with Slack and Zendesk used heavily. I love that I now have these tied together in an easy way to be able to quickly push tickets without even having to go back to the web interface. There own ticketing system backend is ever improving and I fully intend to move my IT team off of Zendesk and over to Halp fully, hopefully within this next year. Also, the BetterCloud integration to be able to kick off workflows is AWESOME.

Nachteile

They did originate as BubbleIQ and have grown into what they are now. Because of this, the feature set it still growing. That is not a horrible Con, as they are actively growing the feature set and constantly seek input from customers to determine the best roadmap.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10