VitusVet Erfahrungen

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69 Bewertungen

- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great app for all pet owners
Bewertet am 17.4.2020
Great experience, love the new innovative solutions.
Great experience, love the new innovative solutions.
Vorteile
The two way texting feature between client and our vet hospital's fixed land line phone. The software translates into a chat app. Starting to integrate this with telemedicine where clients can text pet pictures with questions. It is also a great appointment reminder tool. Clients can easily view their pet's medical records on VitusVet app, and share them with others caretakers and third parties such as goomers or other veterinarians.
Nachteile
The medical records are available for viewing too soon. Not flexible appointment request options. Does not fully integrate with AVImark like Rapport.
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent Product
Bewertet am 10.9.2024
I have always had excellent support from Vitus Vet in the event that I have ever needed help. They...
I have always had excellent support from Vitus Vet in the event that I have ever needed help. They are very on top of it and have easy to follow instructions for changes that need to be made.
Vorteile
I love the two way text option. This is a great tool to help us communicate with our clients. We've always had great success with our Request An Appointment feature as well.
Nachteile
The campaigns are a bit difficult to use/create. I think there could be better ways to help this be a smoother, more user friendly process
In Betracht gezogene Alternativen
PetDeskGründe für den Wechsel zu VitusVet
Integration with Intravet was our top reason for choosing Vitus VetAntwort von VitusVet
Appreciate the feedback, Melissa!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Customer service is very responsive and easy to commuicate with.
Bewertet am 28.8.2024
Overall experience has been good and customer service is always very responsive.
Overall experience has been good and customer service is always very responsive.
Vorteile
The customer service representative, Leslie, is always helpful. Also, very responsive. The website is also easy to use
Nachteile
"We found that the appointment request and medication request options were making our workflow more difficult, so we decided to turn them off. Instead, we partnered with a different company for online scheduling and texting. While I wish we could take advantage of all that Vitus Vet has to offer, there are other companies with better options.
Antwort von VitusVet
We appreciate the feedback, Lauren.
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Appreciate responsiveness
Bewertet am 10.12.2024
Pretty good! We've used for a year + and it's worked out well for our team.
Pretty good! We've used for a year + and it's worked out well for our team.
Vorteile
Customer service is responsive and helpful.
Nachteile
I haven't revisited all it's functions since setting it up and I'm sure we could benefit from using more of them. We just use texting.
In Betracht gezogene Alternativen
WeaveGründe für den Wechsel zu VitusVet
cost and that texting number is same as clinic phone number. We looked at a ton of platforms.Antwort von VitusVet
We appreciate your feedback, Jane!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Love all of that Vitus Vet has to offer!
Bewertet am 20.8.2024
Love it! The system is super user friendly, vitus pay is awesome love the daily total and text to...
Love it! The system is super user friendly, vitus pay is awesome love the daily total and text to pay!
Vorteile
Love payment processing, the refill request and the vitus vet connect!
Nachteile
Just wish the vitus connect had a little bit better notifications esp on the phone app
Antwort von VitusVet
Thank you so much, Ashley!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Veterinary Reminder and Communication Platform
Bewertet am 6.8.2024
They are exceptionally helpful, get you up and running quickly, and I see the results. Their...
They are exceptionally helpful, get you up and running quickly, and I see the results. Their solutions are so helpful and fill needs within every practice.
Vorteile
Every time I have implemented VitusVet at a practice (over 20 and counting) I have seen an almost immediate increase in appointment requests and prescription requests. It is so easy to implement and they help you every step of the way. The other features such as two-way texting, text to pay, and door dash prescriptions are helpful in every practice.
Nachteile
I have no complaints. All of their solutions are so helpful!
In Betracht gezogene Alternativen
PetDeskGründe für den Wechsel zu VitusVet
Past performance was proof enough for me. Going from 19 appointment requests to over 200 in one month speaks for itself.Antwort von VitusVet
Thank you for taking the time to share your feedback, Emily!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great product but needs updates
Bewertet am 12.8.2024
VitusVet is great but it has been surpassed by its' competitors. Would be best for a small...
VitusVet is great but it has been surpassed by its' competitors. Would be best for a small practice. We love it and have used it for years but will likely be switching to a more intuitive program in the near future.
Vorteile
Simple format, easy to learn and use. Very straightforward. Customer service is quick and very helpful.
Nachteile
The appointment requests. They never line up with actual appt slots and there is no customization that will allow for that.
In Betracht gezogene Alternativen
PetDeskWarum VitusVet gewählt wurde
Wanted to 2 way texting and they did not offer it at that time through pet health network pro.Gründe für den Wechsel zu VitusVet
Cost and preferred the sales people of VitusVet over the obnoxious Pet Desk sales members.Antwort von VitusVet
Thank you for taking the time to share your thoughts, Lisa!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Perfect for us
Bewertet am 19.8.2024
I didn't realize how great VitusVet was until we switched to a different platform & were very...
I didn't realize how great VitusVet was until we switched to a different platform & were very disappointed. Needless to say, we switched back!!
Vorteile
Simple! Exactly what we need but not a bunch of unnecessary (confusing) bells & whistles. Love that there's an app!
Nachteile
Nothing! Every time I've needed help I've received it!
In Betracht gezogene Alternativen
PetDeskWarum VitusVet gewählt wurde
I couldn't customize reminder templates based on appt typeZuvor genutzte Software
PetDeskGründe für den Wechsel zu VitusVet
Customizable reminders is critical to our phone systemAntwort von VitusVet
Thank you so much for sharing your insight, Angi!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
We love VitusVet!
Bewertet am 5.9.2024
We are so impressed with the customer service and program. It has really helped us get medication...
We are so impressed with the customer service and program. It has really helped us get medication sales back to us.
Vorteile
We switched to Vitusvet for the prescription ordering module and love it. I also like that appointments are by request and not actually made by the client. The payment portal is excellent too. Customer service is great. Overall, very happy.
Nachteile
The email blasts and communications come from support, not our website. We are finding a high volume of communications going to spam that wasn't happening from our email.
Medication can't be under $1. That does get complicated when dispensing medication under $ per pill.
Antwort von VitusVet
Adrea, thank you so much for your feedback!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Review for App
Bewertet am 18.9.2024
We are happy with the app, only factors that I find frustrating are listed in cons section
We are happy with the app, only factors that I find frustrating are listed in cons section
Vorteile
The texting feature is very helpful- I also appreciate the appointment reminders / confirmation
Nachteile
That I am unable to change certain features without working with customer service : For example, on the app clients can request same day appointment, which most of the time is unlikely- it would be nice to only offer appointments so many weeks in advance
Antwort von VitusVet
Thank you for your feedback, Bri.
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
VitusVet is PAWsome
Bewertet am 10.9.2024
I love VitusVet and it is one of the best decisions I made for our clinic.
I love VitusVet and it is one of the best decisions I made for our clinic.
Vorteile
Their customer service is AMAZING.. I give it 10 stars. I also love the entire customer engagement platform as it has made it easier and streamlined our work flow and customer communication.
Nachteile
I wish there was the capability of when using the appointment requests that it would recognize only the open appointment slots and not all of them during the day.
Antwort von VitusVet
We appreciate your feedback, Dawn!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Great communication platform for clients
Bewertet am 18.9.2024
Great experience! Keep expanding your integration options. Another wonderful option would be to...
Great experience! Keep expanding your integration options. Another wonderful option would be to send fillable PDF forms that can be saved in the patient record.
Vorteile
Having the ability for text communication with owners.
Nachteile
Having to manually add communications to patient files vs having an option to automatically integrate it with the possibility of choosing what not to add to the patient record individually.
Antwort von VitusVet
We appreciate you sharing your feedback, Victoria!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Quick Results and Updates
Bewertet am 3.9.2024
I was very pleased with their handling of the matter.
I was very pleased with their handling of the matter.
Vorteile
The handling of my issue was dealt with quickly. I received updates on the status of my request for a refund.
Nachteile
I have no negatives about this exchange.
Antwort von VitusVet
Thank you for your feedback!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Vitus Vet / VetShipRX is THE BEST!
Bewertet am 15.9.2024
Vorteile
Vitus Vet is a wonderful tool for our practice. Not only does it help our clients easily schedule appointments but it also helps them manage, request, refill, and pay for their pets medications. Their support staff...unmatched. I have never had to wait longer than an hour to hear back from a member of the support staff and they always help us resolve any issues we may have.
Nachteile
I have no issues with Vitus Vet and would likely recommend it to anyone who asks about it.
Antwort von VitusVet
David, we appreciate you immensely. Thank you for taking the time to share your feedback!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excellent Resource for Client Communication
Bewertet am 30.7.2024
VitusVet's customer support is top-notch. They respond incredibly quickly and I like that I usually...
VitusVet's customer support is top-notch. They respond incredibly quickly and I like that I usually get the same one or two people.
Vorteile
The ability to take payments over text and email is really helpful. VitusVet is also the only platform that allows the ability to share medical records (not just vaccine hx) with clients -- this sets them apart from other options and clients absolutely love this feature.
Nachteile
Integration into PIMS for payments wasn't available before, but now it is!
In Betracht gezogene Alternativen
PetDeskAntwort von VitusVet
Thank you so much for your feedback!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
VitusVet is a great choice
Bewertet am 12.8.2024
Customer service has been great and they respond quickly
Customer service has been great and they respond quickly
Vorteile
I love how easy it is to send reminders to clients and how easy it uploads into our system.
Nachteile
I wish the VitusVet Connect app worked like it used to and sent us notifications.
In Betracht gezogene Alternativen
PetDeskGründe für den Wechsel zu VitusVet
Weave is too pushy and we did a trail with petdesk and they sent reminders out to all our deceased patients.Antwort von VitusVet
We appreciate you sharing your feedback, Victoria!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Practice Manager
Bewertet am 12.9.2024
I am very happy with my experience. Everyone was so kind and helpful
I am very happy with my experience. Everyone was so kind and helpful
Vorteile
Quick and efficient service. I was really happy with how quickly my issues were resolved.
Nachteile
I would like it if we could edit clients accounts from our end of VV and not have to reach out the tech support each time.
Antwort von VitusVet
Thank you so much for the feedback on your experience, Chelsey!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
We love Vitus Vet!
Bewertet am 14.11.2024
We love Vitus Vet! We use it for client text communication, reminders, confirmations, client...
We love Vitus Vet! We use it for client text communication, reminders, confirmations, client surveys - which lead to reviews, and an app for clients to check their reminders.
Vorteile
Ease of use, can log in to from any computer in clinic or not, does everything we need!
Nachteile
Difficulty in changing our confirmation text messages.
Antwort von VitusVet
We appreciate you sharing your feedback, Renee!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Owner/manager
Bewertet am 2.8.2024
We have been very pleased with the product, the interface is very intuitive and super easy to use....
We have been very pleased with the product, the interface is very intuitive and super easy to use. Also the support team is always helpful and prompt at answering questions.
Vorteile
Text messaging feature, flea/tick/HWP reminders, appointment confirmation messages, chat/email support
Nachteile
There are times when the client does not get patient reminders for services, that part is frustrating because the client becomes upset they were not reminded.
Antwort von VitusVet
We appreciate your feedback, Sarah!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
VitusVet improves communication
Bewertet am 14.11.2024
VitusVet has improved our client communication by allowing our clients to reach us multiple ways....
VitusVet has improved our client communication by allowing our clients to reach us multiple ways. It is overall easy for both the practice and the client to use.
Vorteile
Ability for client to request medications or appointments.
Nachteile
Reminder system - not always correct & have to sent too many. Campaigns are difficult to format.
Antwort von VitusVet
Thank you for your feedback, Maggie!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Happy with Vitus support
Bewertet am 12.8.2024
Overall happy with the support. The problem was corrected quickly.
Overall happy with the support. The problem was corrected quickly.
Vorteile
The rep was quick to assist with out problem and worked to get it resolved asap.
Nachteile
None at this time. All of our needs were met and our Vitus Connect is back in business.
Antwort von VitusVet
Thank you for the feedback, Patrick!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Love Vitus Vet
Bewertet am 16.9.2024
has saved us so much time and energy being able to text clients vs call
has saved us so much time and energy being able to text clients vs call
Vorteile
Easy to use and update with out help. The client feature for review is nice that it is not a public one for all clients to read.
Nachteile
how quickly it will update or not update client info
Antwort von VitusVet
We really appreciate you taking the time to share your experience, Valerie!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Review 2024
Bewertet am 15.8.2024
Pleased with overall service that VitusVet provides.
Pleased with overall service that VitusVet provides.
Vorteile
The convenience and price are the most attractive parts of VitusVet
Nachteile
Technical glitches are the most frustrating parts of VitusVet
Antwort von VitusVet
We appreciate you sharing your feedback, Rachael!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Hospital Manager
Bewertet am 15.8.2024
We have been using Vitus Vet for several years and love the app and all the features for our staff...
We have been using Vitus Vet for several years and love the app and all the features for our staff and our clients.
Vorteile
Quick response and resolution when help is needed.
Nachteile
No cons to be found. Anything that has arisen was solved.
Antwort von VitusVet
We appreciate it, Tarah!
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Favorite supplemental veterinary software product
Bewertet am 30.10.2024
Vorteile
VetShipRx is such a unique product to be able to offer to clients, it's really helped to maintain an in-house pharmacy. The support team is the best - very responsive & quick to implement suggestions.
Nachteile
no negatives to share! Always impressed by this team & the software.
Antwort von VitusVet
Thank you so much for taking the time to share your experience, Jennifer!