DispatchTrack Erfahrungen

DispatchTrack

Software für Routenplanung und Außendienstmanagement

Gesamtbewertung

4,6 /5
(21)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,6/5
Kundenbetreuung
4,4/5

95%
haben diese Anwendung empfohlen
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21 Bewertungen

Andre
Andre
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Stay on-time with this software

Bewertet am 21.7.2019

Saving customers time by staying on track and delivering updates along the way. Saving businesses...

Saving customers time by staying on track and delivering updates along the way. Saving businesses money by not wasting delivery drivers time or gas

Vorteile

Listen the customer communication feature is awesome. Schedule appointments with ease, give customers a delivery ETA the day off, lastly have the customer confirm the scheduled delivery now that is full circle awesomeness.

Nachteile

I haven't run into problematic issues while implementing or using this software

Ron
Gesamtbewertung
  • Branche: Möbel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

5 Years using Dispatch Track

Bewertet am 18.10.2017

This is the best tool out there to integrate your systems into for optimal distribution management....

This is the best tool out there to integrate your systems into for optimal distribution management. Their Product Teams are perpetually improving and reacting to customers' needs. Most importantly, DT keeps me informed 24/7 on all my devices.

Vorteile

DT has steadily kept their capabilities up with Google Maps offerings making routing and tracking...fast, accurate, and intuitive. Manipulating routes and stops is easily done. Customizing drop down selections forever match your particular elements. They steadily offer new reports rendering valuable feedback on delivery performance. DT is FAST.

Nachteile

I would like to see a training manual for each level user. If there is a DT newsletter, I'm unaware of it.

David
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Best dispatching for final mile delivery, does have room for improveme

Bewertet am 23.3.2016

Vorteile

The ability to route and call customers makes for easy scheduling.

Nachteile

sometimes it hard to a clear picture on when improvements will be made.

Susan
Gesamtbewertung
  • Branche: Möbel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Saves resources and aids with accountability.

Bewertet am 21.2.2020

Increased efficiency, less overtime, less fuel used. We know where our truck is at all times. We...

Increased efficiency, less overtime, less fuel used. We know where our truck is at all times. We were able to provide proof that our truck did not cause damage to a building because of the GPS feature.

Vorteile

We use this to route our delivery truck each morning. We have been able to make more deliveries and use less fuel and labor because of the increased efficiency.

Nachteile

Some initial bugs with the ipad interface. Works best on non-apple products.

Zev
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

We use the general portal and individual portals for different delivery companies

Bewertet am 14.7.2021

We use it to track the dozens of different deliveries handled by several different delivery teams...

We use it to track the dozens of different deliveries handled by several different delivery teams who utilize DT

Vorteile

The ability to track ongoing deliveries and the route. The upload of pictures and receiving the signed PODs.

Nachteile

I didn't like that the disclaimer doesn't seem to be auto enabled. Printing PODs also don't seem to have the headers of each delivery company in the 360 version. However these are minor issues and can be resolved

Chris
Gesamtbewertung
  • Branche: Möbel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best decision on software we have made in a long time

Bewertet am 16.2.2018

Great product and solution for our furniture delivery and service process. Would highly recommend...

Great product and solution for our furniture delivery and service process. Would highly recommend to anyone in the furniture industry.

Vorteile

Easy to use. Gives translucency to our staff on what is going on with our delivery trucks. Customer support is great and willing listen to you and work on solving issues that affect our business.

Nachteile

Not much. Only wish it was easier to get updates on the updates they install over time to make sure we take advantage of the.

Carrie
Gesamtbewertung
  • Branche: Industrieautomation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Works Well with Minimal Issues

Bewertet am 24.7.2018

Always had a positive experience with customer service and they have always been able to help us...

Always had a positive experience with customer service and they have always been able to help us with a solution to any issues that we have had. Courteous and friendly, and are knowledgeable regarding their software.

Vorteile

Ease of tracking where employees are to best satisfy customers to ensure timely arrivals. Works with both Android and IOS mobile software.

Nachteile

Had issues with mapping a few times, as well as had to upgrade mobile devices associated with older mobile smart phones, however the upgrade was necessary anyway.

john
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

excellent system

Bewertet am 18.11.2018

Bob and the support staff there are excellent to work with.

Bob and the support staff there are excellent to work with.

Vorteile

simplifies much of what is done in the office, displays a real time image of what is going on, and the support team are excellent, always helpful, and best of all you don't need to call them often.

Nachteile

wish there were more tutorials on it, the help menu is clear, but like to be able to refresh on parts that are not used that much

Bhupendra
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

software is best for update an organisation data.

Bewertet am 13.9.2017

everything fine.
it can work with minimum speed of internet and fetch better reports and MIS for...

everything fine.
it can work with minimum speed of internet and fetch better reports and MIS for good quality of data.

Vorteile

working step are fully easy to use. mostly like the track and dispatch system. i request you please update it with google maps.

Pamela
Pamela
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great for customer experiences

Bewertet am 6.8.2019

Vorteile

Customers appreciate the experience given by this product. Amazing field service updates, know exactly when your rep is supposed to arrive on location . The automation and emailing work pretty well also.

Nachteile

I didn’t notice any features that were less than desirable with this product thus far. You definitely need it in your toolbox

carlos
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Incremento de ventas debido al uso de Dispatch Track

Bewertet am 7.3.2024

Desde que lo estamos utilizando, hemos crecido sustancialmente en nuestra operación

Desde que lo estamos utilizando, hemos crecido sustancialmente en nuestra operación

Vorteile

Debido a que somos operadores logísticos, la visibilidad en tiempo real que le da a nuestros clientes de cada uno de sus servicios, disminuye considerablemente la incertidumbre que trae consigo cualquier servicios que efectuamos para un cliente

Nachteile

Nuestros cliente nos piden mayor personalización de sus envíos y eso en algún momento ha sido un poco lento para reaccionar

Matias
Gesamtbewertung
  • Branche: Sportartikel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excelente herramienta de trazabilidad

Bewertet am 8.9.2021

Software muy intuitivo y fácil de usar, el impacto que tiene en nuestra operación logística y en...

Software muy intuitivo y fácil de usar, el impacto que tiene en nuestra operación logística y en nuestros clientes es notable

Vorteile

Fue muy fácil de implementar, en tan solo una semana ya estaba implementado.
Nos está ayudando a aumentar la tasa de pedidos entregados y a mejorar la comunicación con nuestros clientes.

Nachteile

Como comentaba mas arriba, fui atendido por un encargado de mi cuenta que resolvió todas mis dudas.

In Betracht gezogene Alternativen

SimpliRoute

Gründe für den Wechsel zu DispatchTrack

Precisión del algoritmo de planificación fue superior un 35% en las pruebas. La relación precio/valor fue la mejor de todas por lejos.
Karina
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Mejora tus entregas con clientes, calificando la eficiencia de tus departamentos

Bewertet am 8.3.2024

Es una herramienta que nos ayudó a evolucionar durante la pandemia y a tomar mejores decisiones...

Es una herramienta que nos ayudó a evolucionar durante la pandemia y a tomar mejores decisiones para el mercado que cambio tras ella

Vorteile

La versatilidad, los accesos y las herramientas que puedes explotar para mejorar tus departamentos y mejorar tus áreas de oportunidad en todo momento

Nachteile

Cuando tienen un error, me han dejado sin el sistema un día, eso me complica la medición de mi logística diaria, semanal y mensual

Bastian
Gesamtbewertung
  • Branche: Tiefbau
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Que esperas para usar dispatchtrack

Bewertet am 15.2.2024

espectacular ! de inicio hasta el dia de hoy

espectacular ! de inicio hasta el dia de hoy

Vorteile

adaptanilidad a traves de los años !
funcionalidad

Nachteile

todo ha sido bueno, podria agregar kpi de aperturas de correos

In Betracht gezogene Alternativen

Google Maps

Gründe für den Wechsel zu DispatchTrack

novedoso en la industria de ese emtonces
fernando
Gesamtbewertung
  • Branche: Großhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

planificación vrs control= satisfaccion clliente/operacion

Bewertet am 7.12.2023

llegue a ofrecer esta idea de crecimiento de control operativo a la gerencia general y los...

llegue a ofrecer esta idea de crecimiento de control operativo a la gerencia general y los resultados que logramos fue tener más eficiencia operativa, claridad de tiempos, ahorro de costos, control de choferes, satisfacción/o insatisfacción de clientes y desviaciones, en resumen buscaba control y logramos una gerencia estratégica con una herramienta de primer mundo operativo.

Vorteile

es un planificador de amplia visión (camion, chofer, ruta, producto, evidencia, seguimiento) todo en uno y lo más importante es que ves las desviaciones por cliente y esto es valioso para las retroalimentaciones de los clientes internos del proceso.

Nachteile

hay un detalle que surge al inicio en la configuración de las sabanas de información, pero esto es debido a la manera de ordenar y de caracteres del software, en si algo natural.

Francisco
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Ahkimpech

Bewertet am 7.12.2023

Un trabajo único, no hay queja y se ha convertido en un aliado de nuestras operaciones diarias

Un trabajo único, no hay queja y se ha convertido en un aliado de nuestras operaciones diarias

Vorteile

Facilidad de Atención, fácil de utilizar

Nachteile

Hasta el momento solo el costo de notificaciones de Whatsapp

In Betracht gezogene Alternativen

SimpliRoute

Gründe für den Wechsel zu DispatchTrack

servició , ATENCION Y UNA GRAN ACOPAÑAMIENTO EN LA IMPLEMENTACION
Jose
Gesamtbewertung
  • Branche: Molkerei
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Lo mejor de la logistica última milla!

Bewertet am 11.12.2023

Genial, lo mejor para el control de la última milla!

Genial, lo mejor para el control de la última milla!

Vorteile

Es fácil de usar, rápido y confiable; además de tener toda la información en tiempo real.

Nachteile

Faltan reportes para analítica de datos.

Andrés
Gesamtbewertung
  • Branche: Essen & Trinken
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

La favorita

Bewertet am 4.2.2022

En general ha sido una experiencia positiva que me ha permitido sistematizar la entrega de pedidos...

En general ha sido una experiencia positiva que me ha permitido sistematizar la entrega de pedidos y poder rutear de una forma mas amigable

Vorteile

planner pro es facil de usar y es intuitivo

Last mile funciona perfecto, me permite hacerle seguimiento a mis vehiculos y a los pedidos.

Nachteile

el algoritmo de planner pro a la hora de hacer la ruta creo que tiene oportunidades de mejora.

In Betracht gezogene Alternativen

SimpliRoute
Demis
Gesamtbewertung
  • Branche: Textilien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Observaciones

Bewertet am 7.12.2023

Buena, si con algunas observaciones,ya que, podría mejorar en la entrega de información

Buena, si con algunas observaciones,ya que, podría mejorar en la entrega de información

Vorteile

Es sistema de optimización de rutas, la.planificacion y control de despachos

Nachteile

Lo poco amigable para ingresar datos, por ejemplo cuando tratamos de cambiar dirección de clientes

Patricio
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Seguimientos!

Bewertet am 14.12.2023

Muy buena experiencia en la implantación y utilización de la herramienta de última milla

Muy buena experiencia en la implantación y utilización de la herramienta de última milla

Vorteile

Lo simple e intuitiva que es a herramienta de ultlma milla.

Nachteile

Rotación del personal que esta a cargo del cliente

Alejandra
Gesamtbewertung
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Muy buena herramienta

Bewertet am 25.5.2023

Vorteile

Puedo gestionar mis entregas con la seguridad de poder hacer seguimiento en tiempo real en cualquier momento

Nachteile

En algunos casos escoge rutas que quisiera poder modificar para mejorar tiempos