4 Bewertungen
Gesamtbewertung
4,8
/
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5
Funktionen
4,8
Bedienkomfort
4,8
Kundenbetreuung
5
100% haben diese Anwendung empfohlen
4 Bewertungen
Alvaro B.
Branche: Kapitalmärkte
Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Fast understanding of potential investments

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 13.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Easy to start and implement the tool in the team

Nachteile

In the beginning it was hard to understand how the data was collected. After a meeting with their training team I felt more comfortable. But it would be good to implement more training into the tool

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Graviz Labs

You can find education and cases herehttps://mytelescope.io/education-cases. But yes we will integrate an link directly from each graph

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Robin S.
Branche: Marktforschung
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Very insightful

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 13.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

The data and informati0n you get allows you to be very tactical and also gives you a sense of direction.

Vorteile

For example the competetive compass gives you brand insights relatively fast that I don't know how to get elsewhere. You might be able to get that information with days of desktop research but then again not sure how accurate and easy that would be.

Nachteile

I got the information quickly, but could be even faster.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Oskar A.
Branche: Internet
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Quick & easy brand analysis

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 15.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Great product to get an overview if a brand has a positive trend in creating future demand. Also, with Competitive Compass, I get the historical data really fast. I don't have to wait for weeks anymore as with traditional market research.

As I work in an agency it is great to have this one tool that I can use when doing analysis for many of my different clients.

Vorteile

The interface is easy to understand. Great that the software has global coverage and quick access to a bunch of different data.

Love the fact that I can download the graphs and integrate the brand insights in my own presentations.

Nachteile

Would be great if they could add Share of voice as a data point. It would also be good if the data collection methodology was explained better so it would be easier to tell what the data is actually based on.

Übersetzen auf: Deutsch

Antwort von Graviz Labs

Hi! Thanks for your review. We are adding share of voice by the end of August.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 9.0/10

Linda A.
Branche: Glücksspiel & Casinos
Untern. Größe: 5.001-10.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch
Übersetzen auf: Deutsch

Overview of competition

Monatlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 12.7.2020
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Great design and easy to use. Gives me a quick overview how the selected brand stands agains competition

Nachteile

Would be great if it could be integrated with Google analytics

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10