Call Center Studio

4,5 (48)
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Cloudbasierte Software für Callcenter-Management

Gesamtbewertung

4,5 /5
(48)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,8/5

92%
haben diese Anwendung empfohlen
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48 Bewertungen

Louis
Louis
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Call Center Studio makes our deployment easier.

Bewertet am 29.12.2021

Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make...

Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make sure to use them for all our projects in which we can.

Vorteile

Call Center Studio is easy to use and learn. We have been able to deploy 2 projects in the last year with complete help from the CCS team. They are very responsive and helpful.

Nachteile

The only complaint I had about the product was every disposition for outbound dialing required a scheduling. However, the CCS team fixed this after we requested a change.

In Betracht gezogene Alternativen

Five9

Gründe für den Wechsel zu Call Center Studio

Chose the platform in order to deploy easily an utilize for small internal campaigns and projects to support the organization. For a fraction of the cost and ease of implementation we were able to do so.
Nazim
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Call Center Studio Experience ( 4 years )

Bewertet am 26.7.2021

overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy...

overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy to access from anywhere. Sound recordings are complete. thank you so much.

Vorteile

very easy to use and economically inexpensive. I can get support very fast.

Nachteile

This software is under the minuscule. I've been fine for 4 years.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Good software, can improve.

Bewertet am 30.11.2018

Very practical for someone who need hourly, daily report.
Has all features for tracking, control...

Very practical for someone who need hourly, daily report.
Has all features for tracking, control and supervission.

Vorteile

As a supervisor it's very practical to get some reports for the agents performance.
I can check live the status from customer support agents to see who is available, busy, etc.

Nachteile

Sometimes there are some interference in the calls.

AYLİN
AYLİN
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Aylin Kılıç -Planing Manager

Bewertet am 30.10.2020

overall comfortable to use, not complicated

overall comfortable to use, not complicated

Vorteile

User Friendly, simple,
wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

Nachteile

There may be information boxes in the menus

In Betracht gezogene Alternativen

3CX

Warum Call Center Studio gewählt wurde

alotech is more useful, more modern, meets almost all my needs

Zuvor genutzte Software

3CX

Gründe für den Wechsel zu Call Center Studio

alotech is more useful, more modern, meets almost all my needs
Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great system for monitoring calls and keeping track of representatives stats

Bewertet am 16.7.2021

Call Center Studio has been great for helping me monitoring my representatives and making sure that...

Call Center Studio has been great for helping me monitoring my representatives and making sure that they are getting the training that they need.

Vorteile

I really like the Live Call Listening
It allows me to get a real-time assessment done on my representatives so that I can provide feedback.
The status change feature is also one of my favorites because it allows me to see who is having a hard time on their calls. My favorite feature is that I can customize my dashboard to see what stats I am looking for. That is amazing.

Nachteile

It could be a little more user friendly when it comes to reading the stats. It can be confusing if you don't know what you are looking at

Gülsen
Gülsen
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Good product, value for money

Bewertet am 17.12.2021

Vorteile

When we first implemented this software back in 2016, Call Center Studio in Turkey was very helpful while setting up the account. We integrated all other inbound & outbound communication to it, we can customise many things & add rules. That's why we like it.

Nachteile

Interface for the user is a bit complicated. It should be much easier to find what you are looking for.

Gani Can
Gani Can
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Stable, a product with a good team. Alotech prove our cloud call center choice is right.

Bewertet am 13.6.2018

Vorteile

Strong customer support, flexible and easy integration possibilities, pricing. Alotech is best solution to build professional call center with low costs.

Nachteile

Custom reports. We're not usual call center and we need some custom reports. But, Alotech can not provide us with these reports. Unfortunately, a high development fee is required for these simple reports.

Emre Kadir
Emre Kadir
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

its so good

Bewertet am 12.6.2018

Vorteile

speed is my most like about this software. when i want to call its quickly fulfill.
it is most important . thnk

Nachteile

useless is my least like about this software. I think I should create quick shortcuts for things I want to do.

Onur Can
Onur Can
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

excellent product to use, totally user friendly

Bewertet am 24.5.2018

Vorteile

easy to use, one the cheapest platform that a firm can purchase, and also its consultants are super to work with!

Nachteile

Maybe the main screen can be changed,

Zafer
Zafer
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

excellent support, easy to integrate, easy to use,

Bewertet am 12.6.2018

Vorteile

Usage is not mixed, the need for training is minimal. The management screens are very successful and satisfy the need. Simple and goal-driven. All critical data is easily accessible.

Nachteile

Although there are some shortcomings of outbound call reports, the technical support unit responds quickly.

fatih boran
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Affordable Cloud Call Center Platform

Bewertet am 21.12.2021

I started up my Technology Call Center at 2011, using Call Center Studio Platform.

Those days...

I started up my Technology Call Center at 2011, using Call Center Studio Platform.

Those days there were no Cloud Call Center Software alternatives at all.

I can easily say, I could not stand up, till then, if CCS was not there with me.

The CAPEX cost of building up a call center was more than what I paid for CCS since 2011.

So it is an easy and clever choice to use CCS Platform.

The CCS team on the other hand is amazing. We are like a family, most of them I know more than 9-10 years.

They are available anytime anywhere, to help you perform preciously.

Vorteile

The Flexibility, easy to setup, easy to integrate, easy to use.

99.999999 availability, no downtime yet recorded since 2011.

Nachteile

nothing at all :)

the CCS meetups was once held in every month. Hope to see those days again :)

ahmet
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

My thoughts on call center

Bewertet am 2.11.2020

Frankly, I do not comment on this question without using the application in detail.

Frankly, I do not comment on this question without using the application in detail.

Vorteile

I do not use the software. My inner client uses it. Monitoring of calls on computer based on the information I receive from them. It is a nice feature to receive incoming calls over the computer without a phone, in my opinion.

Nachteile

It is very bad situation that this software does not work on google chrome browser.

Serdar
Gesamtbewertung
  • Branche: Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Alotech is more than our business partner

Bewertet am 30.10.2020

Its enjoyable to work with them. They are always solution oriented. They are calling us a weekly...

Its enjoyable to work with them. They are always solution oriented. They are calling us a weekly and hard work for to be better call center.

Vorteile

usefull, language options, 24 hours support, they are constantly improving, system working nearly zero fault.

Nachteile

We dont have any like less. All is perfect with them since 5 years.

Korhan
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best In Mobility

Bewertet am 21.12.2021

Vorteile

I used systems like Avaya, Cisco etc and Call Center Studio replaces all those old, hard-wired and complicated systems. Best thing is the mobility, you can take calls in a cafe, park or in your home without any hassle. All you need is internet and a mobile device or PC.

Nachteile

UI can be made better in UX principles. It's super easy by the way but with the help of recent design principles it will be much better.

Çiğdem
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best in the market

Bewertet am 10.9.2021

This is the first cloud product I experienced. It is much more flexible than the desktop products....

This is the first cloud product I experienced. It is much more flexible than the desktop products. It is fast and almost everything is possible.

Vorteile

Very easy to use. Admin panel is user friendly as well. Support is awesome. Great reporting options also they manage to prepare customized reports.

Nachteile

Not crucial but an individual dashboard would be nice to have.

Ercan
Gesamtbewertung
  • Branche: Eventservice
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

IT manager

Bewertet am 24.12.2021

integrated quickly, users adapted very quickly thanks to the program training and it is very simple...

integrated quickly, users adapted very quickly thanks to the program training and it is very simple to use

Vorteile

best userscreen and very simple to use, users quickly adapted...

Nachteile

to be simple :) , The usage could have been a little more detailed and comprehensive.

In Betracht gezogene Alternativen

Microsoft Azure

Warum Call Center Studio gewählt wurde

high price

Zuvor genutzte Software

Microsoft Azure
Ufuk
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

One of the best Call Center Tool

Bewertet am 17.12.2021

Call Center Studio service has reasonable price in comparison with its rivals who provide similar...

Call Center Studio service has reasonable price in comparison with its rivals who provide similar features.

Vorteile

Easy to use, easy to manage and personalize, fast connection, can be integrated to any other third party applications

Nachteile

To be honest, I can say none for this question.

Barış
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

SUCCESSFUL

Bewertet am 4.11.2020

User friendly with ease of use

User friendly with ease of use

Vorteile

SUCCESSFUL INTEGRATION
Quick Solution
Knowledgeable team

Nachteile

The design is very simple
Connection Failed

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

easy to use, cool UI.

Bewertet am 13.6.2018

integrations with salesforce is a good asset

integrations with salesforce is a good asset

Vorteile

integrations are easy to use also main panel is so simple. user friendly. But the most good part is customer support. they are all friendly and helpful.

Nachteile

sometimes I have some problems with operators when we are on call, but it's not a big deal. Alotech team fixes it quickly

Kemal
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Call Center Studio is our right hand.

Bewertet am 30.10.2020

They did almost everything what I requested.

They did almost everything what I requested.

Vorteile

The most important feature of Call Center Studio, It consolidated many critical features in one solution, It has advanced ACD solutions + Call Recording + Call Evaluation + Callback options + Integration with many other + Advanced IVR solutions +Rapid Support!

Nachteile

They did a lot of things beyond my imagination.

Seda
Gesamtbewertung
  • Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Useful Call Center Studio

Bewertet am 30.10.2020

Vorteile

comprehensible, simple, useful and always increases efficiency

Nachteile

The development part is progressing slowly ,Chat part is insufficient , needs to offer a faster solution

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

User friendly

Bewertet am 24.5.2018

Vorteile

There is no complicate software. Because it is working on the cloud. Expert and professional company.

Nachteile

There is no anything I do not like.

Antwort von Call Center Studio

Thank you very much!

ASLI
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Make your dreams come true

Bewertet am 30.10.2020

Inbound,Outbound,report ,campaign management,

Inbound,Outbound,report ,campaign management,

Vorteile

I can use it myself,I can get report ,I can listen to the calls

Nachteile

There is no feature I don't like,I am glad

Oguzhan
Gesamtbewertung
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

BluTV - Our experience

Bewertet am 17.12.2021

Vorteile

easy integration, quick installation, rapid developments

Nachteile

Interface, rare problems, lack of application

Sarper
Gesamtbewertung
  • Branche: Pharmazeutika
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

You should make some check. You should listen your customer.

Bewertet am 30.10.2020

It's good. We've tried 2 more companies. You're the best.

It's good. We've tried 2 more companies. You're the best.

Vorteile

Not a client, cloudbase programming is best

Nachteile

A little bit slow. Some features must have but you dont.
Reportpage. Reports are useless sometimes. For example, time tables includes decimal numbers and also same think count of everything. It's useless. Every time I check report, I have to format them all.