Call Center Studio Erfahrungen

Call Center Studio
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48 Bewertungen

- Branche: Verbraucherdienste
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Call Center Studio makes our deployment easier.
Bewertet am 29.12.2021
Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make...
Overall experience with CCS has been remarkable. I love working with the entire team and will make sure to use them for all our projects in which we can.
Vorteile
Call Center Studio is easy to use and learn. We have been able to deploy 2 projects in the last year with complete help from the CCS team. They are very responsive and helpful.
Nachteile
The only complaint I had about the product was every disposition for outbound dialing required a scheduling. However, the CCS team fixed this after we requested a change.
In Betracht gezogene Alternativen
Five9Gründe für den Wechsel zu Call Center Studio
Chose the platform in order to deploy easily an utilize for small internal campaigns and projects to support the organization. For a fraction of the cost and ease of implementation we were able to do so.- Branche: Immobilien
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Call Center Studio Experience ( 4 years )
Bewertet am 26.7.2021
overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy...
overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy to access from anywhere. Sound recordings are complete. thank you so much.
Vorteile
very easy to use and economically inexpensive. I can get support very fast.
Nachteile
This software is under the minuscule. I've been fine for 4 years.
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good software, can improve.
Bewertet am 30.11.2018
Very practical for someone who need hourly, daily report.
Has all features for tracking, control...
Very practical for someone who need hourly, daily report.
Has all features for tracking, control and supervission.
Vorteile
As a supervisor it's very practical to get some reports for the agents performance.
I can check live the status from customer support agents to see who is available, busy, etc.
Nachteile
Sometimes there are some interference in the calls.

- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Aylin Kılıç -Planing Manager
Bewertet am 30.10.2020
overall comfortable to use, not complicated
overall comfortable to use, not complicated
Vorteile
User Friendly, simple,
wide report opportunity, containing new technologies, accelerating
Nachteile
There may be information boxes in the menus
In Betracht gezogene Alternativen
3CXWarum Call Center Studio gewählt wurde
alotech is more useful, more modern, meets almost all my needsZuvor genutzte Software
3CXGründe für den Wechsel zu Call Center Studio
alotech is more useful, more modern, meets almost all my needs- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great system for monitoring calls and keeping track of representatives stats
Bewertet am 16.7.2021
Call Center Studio has been great for helping me monitoring my representatives and making sure that...
Call Center Studio has been great for helping me monitoring my representatives and making sure that they are getting the training that they need.
Vorteile
I really like the Live Call Listening
It allows me to get a real-time assessment done on my representatives so that I can provide feedback.
The status change feature is also one of my favorites because it allows me to see who is having a hard time on their calls. My favorite feature is that I can customize my dashboard to see what stats I am looking for. That is amazing.
Nachteile
It could be a little more user friendly when it comes to reading the stats. It can be confusing if you don't know what you are looking at

- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Good product, value for money
Bewertet am 17.12.2021
Vorteile
When we first implemented this software back in 2016, Call Center Studio in Turkey was very helpful while setting up the account. We integrated all other inbound & outbound communication to it, we can customise many things & add rules. That's why we like it.
Nachteile
Interface for the user is a bit complicated. It should be much easier to find what you are looking for.

- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Stable, a product with a good team. Alotech prove our cloud call center choice is right.
Bewertet am 13.6.2018
Vorteile
Strong customer support, flexible and easy integration possibilities, pricing. Alotech is best solution to build professional call center with low costs.
Nachteile
Custom reports. We're not usual call center and we need some custom reports. But, Alotech can not provide us with these reports. Unfortunately, a high development fee is required for these simple reports.

- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
its so good
Bewertet am 12.6.2018
Vorteile
speed is my most like about this software. when i want to call its quickly fulfill.
it is most important . thnk
Nachteile
useless is my least like about this software. I think I should create quick shortcuts for things I want to do.

- Branche: Unterhaltungselektronik
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
excellent product to use, totally user friendly
Bewertet am 24.5.2018
Vorteile
easy to use, one the cheapest platform that a firm can purchase, and also its consultants are super to work with!
Nachteile
Maybe the main screen can be changed,

- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
excellent support, easy to integrate, easy to use,
Bewertet am 12.6.2018
Vorteile
Usage is not mixed, the need for training is minimal. The management screens are very successful and satisfy the need. Simple and goal-driven. All critical data is easily accessible.
Nachteile
Although there are some shortcomings of outbound call reports, the technical support unit responds quickly.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best Affordable Cloud Call Center Platform
Bewertet am 21.12.2021
I started up my Technology Call Center at 2011, using Call Center Studio Platform.
Those days...
I started up my Technology Call Center at 2011, using Call Center Studio Platform.
Those days there were no Cloud Call Center Software alternatives at all.
I can easily say, I could not stand up, till then, if CCS was not there with me.
The CAPEX cost of building up a call center was more than what I paid for CCS since 2011.
So it is an easy and clever choice to use CCS Platform.
The CCS team on the other hand is amazing. We are like a family, most of them I know more than 9-10 years.
They are available anytime anywhere, to help you perform preciously.
Vorteile
The Flexibility, easy to setup, easy to integrate, easy to use.
99.999999 availability, no downtime yet recorded since 2011.
Nachteile
nothing at all :)
the CCS meetups was once held in every month. Hope to see those days again :)
- Branche: Logistik & Lieferkette
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
My thoughts on call center
Bewertet am 2.11.2020
Frankly, I do not comment on this question without using the application in detail.
Frankly, I do not comment on this question without using the application in detail.
Vorteile
I do not use the software. My inner client uses it. Monitoring of calls on computer based on the information I receive from them. It is a nice feature to receive incoming calls over the computer without a phone, in my opinion.
Nachteile
It is very bad situation that this software does not work on google chrome browser.
- Branche: Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Alotech is more than our business partner
Bewertet am 30.10.2020
Its enjoyable to work with them. They are always solution oriented. They are calling us a weekly...
Its enjoyable to work with them. They are always solution oriented. They are calling us a weekly and hard work for to be better call center.
Vorteile
usefull, language options, 24 hours support, they are constantly improving, system working nearly zero fault.
Nachteile
We dont have any like less. All is perfect with them since 5 years.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best In Mobility
Bewertet am 21.12.2021
Vorteile
I used systems like Avaya, Cisco etc and Call Center Studio replaces all those old, hard-wired and complicated systems. Best thing is the mobility, you can take calls in a cafe, park or in your home without any hassle. All you need is internet and a mobile device or PC.
Nachteile
UI can be made better in UX principles. It's super easy by the way but with the help of recent design principles it will be much better.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The best in the market
Bewertet am 10.9.2021
This is the first cloud product I experienced. It is much more flexible than the desktop products....
This is the first cloud product I experienced. It is much more flexible than the desktop products. It is fast and almost everything is possible.
Vorteile
Very easy to use. Admin panel is user friendly as well. Support is awesome. Great reporting options also they manage to prepare customized reports.
Nachteile
Not crucial but an individual dashboard would be nice to have.
- Branche: Eventservice
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
IT manager
Bewertet am 24.12.2021
integrated quickly, users adapted very quickly thanks to the program training and it is very simple...
integrated quickly, users adapted very quickly thanks to the program training and it is very simple to use
Vorteile
best userscreen and very simple to use, users quickly adapted...
Nachteile
to be simple :) , The usage could have been a little more detailed and comprehensive.
In Betracht gezogene Alternativen
Microsoft AzureWarum Call Center Studio gewählt wurde
high priceZuvor genutzte Software
Microsoft Azure- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
One of the best Call Center Tool
Bewertet am 17.12.2021
Call Center Studio service has reasonable price in comparison with its rivals who provide similar...
Call Center Studio service has reasonable price in comparison with its rivals who provide similar features.
Vorteile
Easy to use, easy to manage and personalize, fast connection, can be integrated to any other third party applications
Nachteile
To be honest, I can say none for this question.
- Branche: Einzelhandel
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
SUCCESSFUL
Bewertet am 4.11.2020
User friendly with ease of use
User friendly with ease of use
Vorteile
SUCCESSFUL INTEGRATION
Quick Solution
Knowledgeable team
Nachteile
The design is very simple
Connection Failed
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
easy to use, cool UI.
Bewertet am 13.6.2018
integrations with salesforce is a good asset
integrations with salesforce is a good asset
Vorteile
integrations are easy to use also main panel is so simple. user friendly. But the most good part is customer support. they are all friendly and helpful.
Nachteile
sometimes I have some problems with operators when we are on call, but it's not a big deal. Alotech team fixes it quickly
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Call Center Studio is our right hand.
Bewertet am 30.10.2020
They did almost everything what I requested.
They did almost everything what I requested.
Vorteile
The most important feature of Call Center Studio, It consolidated many critical features in one solution, It has advanced ACD solutions + Call Recording + Call Evaluation + Callback options + Integration with many other + Advanced IVR solutions +Rapid Support!
Nachteile
They did a lot of things beyond my imagination.
- Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Useful Call Center Studio
Bewertet am 30.10.2020
Vorteile
comprehensible, simple, useful and always increases efficiency
Nachteile
The development part is progressing slowly ,Chat part is insufficient , needs to offer a faster solution
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
User friendly
Bewertet am 24.5.2018
Vorteile
There is no complicate software. Because it is working on the cloud. Expert and professional company.
Nachteile
There is no anything I do not like.
Antwort von Call Center Studio
Thank you very much!
- Branche: Logistik & Lieferkette
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Make your dreams come true
Bewertet am 30.10.2020
Inbound,Outbound,report ,campaign management,
Inbound,Outbound,report ,campaign management,
Vorteile
I can use it myself,I can get report ,I can listen to the calls
Nachteile
There is no feature I don't like,I am glad
- Branche: Onlinemedien
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
BluTV - Our experience
Bewertet am 17.12.2021
Vorteile
easy integration, quick installation, rapid developments
Nachteile
Interface, rare problems, lack of application
- Branche: Pharmazeutika
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
You should make some check. You should listen your customer.
Bewertet am 30.10.2020
It's good. We've tried 2 more companies. You're the best.
It's good. We've tried 2 more companies. You're the best.
Vorteile
Not a client, cloudbase programming is best
Nachteile
A little bit slow. Some features must have but you dont.
Reportpage. Reports are useless sometimes. For example, time tables includes decimal numbers and also same think count of everything. It's useless. Every time I check report, I have to format them all.