Call Center Studio

Cloudbasierte Software für Callcenter-Management

Gesamtbewertung

4,5 /5
(39)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,7/5

90%
haben diese Anwendung empfohlen

39 Bewertungen

Emre kadir Ö.
Gesamtbewertung
  • Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

its so good

Bewertet am 12.6.2018

Vorteile

speed is my most like about this software. when i want to call its quickly fulfill.
it is most important . thnk

Nachteile

useless is my least like about this software. I think I should create quick shortcuts for things I want to do.

Ayli̇n K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Aylin Kılıç -Planing Manager

Bewertet am 30.10.2020

overall comfortable to use, not complicated

Vorteile

User Friendly, simple,
wide report opportunity, containing new technologies, accelerating

Nachteile

There may be information boxes in the menus

In Betracht gezogene Alternativen

3CX

Warum Call Center Studio gewählt wurde

alotech is more useful, more modern, meets almost all my needs

Zuvor genutzte Software

3CX

Gründe für den Wechsel zu Call Center Studio

alotech is more useful, more modern, meets almost all my needs
Çiğdem K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best in the market

Bewertet am 10.9.2021

This is the first cloud product I experienced. It is much more flexible than the desktop products. It is fast and almost everything is possible.

Vorteile

Very easy to use. Admin panel is user friendly as well. Support is awesome. Great reporting options also they manage to prepare customized reports.

Nachteile

Not crucial but an individual dashboard would be nice to have.

Tamara Y.
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Rocky and Unpredictable

Bewertet am 15.6.2018

I can easily contact any client I want with an internet connection and a head set.

Vorteile

I like the ease of use - it is quite easy to call and to follow up on previous calls done. Also like how every missed call is received via a voice mail message to my inbox.

Nachteile

So many connection problems. I call clients in Saudi Arabia and Egypt from Istanbul and I never know what to expect. Many days I would be lucky if I get to have a minute phone call with a client before he loses me or I lose him or I get stuck in a loop of the conversation and can no longer reach him. The connection problems really hinder my job and waste my time.

Nazim S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Call Center Studio Experience ( 4 years )

Bewertet am 26.7.2021

overall very easy. I can get any report I want. Instant view, control from phone. It is very easy to access from anywhere. Sound recordings are complete. thank you so much.

Vorteile

very easy to use and economically inexpensive. I can get support very fast.

Nachteile

This software is under the minuscule. I've been fine for 4 years.

Kemal B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Call Center Studio is our right hand.

Bewertet am 30.10.2020

They did almost everything what I requested.

Vorteile

The most important feature of Call Center Studio, It consolidated many critical features in one solution, It has advanced ACD solutions + Call Recording + Call Evaluation + Callback options + Integration with many other + Advanced IVR solutions +Rapid Support!

Nachteile

They did a lot of things beyond my imagination.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great system for monitoring calls and keeping track of representatives stats

Bewertet am 16.7.2021

Call Center Studio has been great for helping me monitoring my representatives and making sure that they are getting the training that they need.

Vorteile

I really like the Live Call Listening
It allows me to get a real-time assessment done on my representatives so that I can provide feedback.
The status change feature is also one of my favorites because it allows me to see who is having a hard time on their calls. My favorite feature is that I can customize my dashboard to see what stats I am looking for. That is amazing.

Nachteile

It could be a little more user friendly when it comes to reading the stats. It can be confusing if you don't know what you are looking at

Gani can S.
Gesamtbewertung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Stable, a product with a good team. Alotech prove our cloud call center choice is right.

Bewertet am 13.6.2018

Vorteile

Strong customer support, flexible and easy integration possibilities, pricing. Alotech is best solution to build professional call center with low costs.

Nachteile

Custom reports. We're not usual call center and we need some custom reports. But, Alotech can not provide us with these reports. Unfortunately, a high development fee is required for these simple reports.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

User friendly

Bewertet am 24.5.2018

Vorteile

There is no complicate software. Because it is working on the cloud. Expert and professional company.

Nachteile

There is no anything I do not like.

Antwort von AloTech Übersetzen auf: Deutsch

Thank you very much!

Onur can A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

excellent product to use, totally user friendly

Bewertet am 24.5.2018

Vorteile

easy to use, one the cheapest platform that a firm can purchase, and also its consultants are super to work with!

Nachteile

Maybe the main screen can be changed,

Nazan Ö.
Gesamtbewertung
  • Branche: Druck
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Every time I communicate, I have experienced that I am a valued customer

Bewertet am 13.6.2018

First of all, we use this software with pleasure, allowing us to reach our customers with easy installation. Detailed and clear reports help us to take the necessary actions to show us the numerical value of the work we do

Vorteile

I like helping, result-oriented, easy-to-travel, especially if your technical team needs help every hour, day by day, and it's nice to be ready to help you troubleshoot.

Nachteile

I know you are a self-developing company, but I think that there is not enough information about the system-related development changes and innovations. I do not like to be aware of innovations without asking or blending

Ahmet E.
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Untern. Größe: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

My thoughts on call center

Bewertet am 2.11.2020

Frankly, I do not comment on this question without using the application in detail.

Vorteile

I do not use the software. My inner client uses it. Monitoring of calls on computer based on the information I receive from them. It is a nice feature to receive incoming calls over the computer without a phone, in my opinion.

Nachteile

It is very bad situation that this software does not work on google chrome browser.

Ufuk P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Why Call Center Studio

Bewertet am 4.11.2020

We are glad to have Call Center Studio as our cloud call center solution. It's been more than 4 years and ther had been no big issue, even for the basic problems or any request related implementation, they always solved on the time promised.

Vorteile

Ease of usage, speed, voice quality, integrability, interface.

Nachteile

We can say "chat", because we couldn't have chance to try yet. We may ask them in a while.

Serdar Y.
Gesamtbewertung
  • Branche: Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Alotech is more than our business partner

Bewertet am 30.10.2020

Its enjoyable to work with them. They are always solution oriented. They are calling us a weekly and hard work for to be better call center.

Vorteile

usefull, language options, 24 hours support, they are constantly improving, system working nearly zero fault.

Nachteile

We dont have any like less. All is perfect with them since 5 years.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

easy to use, cool UI.

Bewertet am 13.6.2018

integrations with salesforce is a good asset

Vorteile

integrations are easy to use also main panel is so simple. user friendly. But the most good part is customer support. they are all friendly and helpful.

Nachteile

sometimes I have some problems with operators when we are on call, but it's not a big deal. Alotech team fixes it quickly

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Cheap, fast adopted and best customer experienced support team ever

Bewertet am 12.6.2018

We used ALOTECH to get payment on the phone

Vorteile

The software is very eased to use, also very quickly can integrate with your web services. What I most liked is their customer support. Account managers are very close contacted and know what they are doing.

Nachteile

Detailed on phone payment page integration with iyzico payment was a little bit hard. Especially if you are a marketplace startup and want to grab payment on the phone, you will definitely need support for integration.

Burak Ç.
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

New Generation Call Center

Bewertet am 4.11.2020

Vorteile

Providing accessible to callings from anywhere without "blockages"
Satisfying "default" reporting service

Nachteile

It is okay but merchant control panel can be redesign to be better

Nazim S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Alo tech evaluation

Bewertet am 4.11.2020

Vorteile

user interface is very easy and reporting is made easy.

Nachteile

I had no problem this program. min 3,5 years

Asli Ö.
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Make your dreams come true

Bewertet am 30.10.2020

Inbound,Outbound,report ,campaign management,

Vorteile

I can use it myself,I can get report ,I can listen to the calls

Nachteile

There is no feature I don't like,I am glad

Onder C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

I am satisfied with my experience.

Bewertet am 12.6.2018

I have a good working cloud santral. This is enough :)

Vorteile

To able to direct incoming calls to my teammate easily. Managing time and day preferences to be online is easy. Sales staff is very helpful.

Nachteile

We should not wait for invoices. It must be online. I want to download my invoice. I also want recurring payment system with credit card.

Barış S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

SUCCESSFUL

Bewertet am 4.11.2020

User friendly with ease of use

Vorteile

SUCCESSFUL INTEGRATION
Quick Solution
Knowledgeable team

Nachteile

The design is very simple
Connection Failed

Bilge burakhan Y.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

a magnificient product

Bewertet am 24.5.2018

Vorteile

SAAS product

Pay as go

Expensive

Great reporting system

7/24 help desk

Google cloud platform

Nachteile

Maybe the logo could be better..

Zafer Ö.
Gesamtbewertung
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

excellent support, easy to integrate, easy to use,

Bewertet am 12.6.2018

Vorteile

Usage is not mixed, the need for training is minimal. The management screens are very successful and satisfy the need. Simple and goal-driven. All critical data is easily accessible.

Nachteile

Although there are some shortcomings of outbound call reports, the technical support unit responds quickly.

Seda S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Fluggesellschaften/Luftfahrt
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Useful Call Center Studio

Bewertet am 30.10.2020

Vorteile

comprehensible, simple, useful and always increases efficiency

Nachteile

The development part is progressing slowly ,Chat part is insufficient , needs to offer a faster solution

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

850 plus IVR were installed in very short term. It was great.

Bewertet am 12.6.2018

Vorteile

Software has a user friendly interface. Learning how to administrate all the features is very easy. Customer support is also quite well. They take remediation actions immediately when you informed an issue .

Nachteile

Reporting section is not scalable. You cannot design your own dashboard. But when you describe what you would like to see they develop the report for you.