AxisRooms

Channel- und Buchungsmanagement-Software

Gesamtbewertung

4,6 /5
(39)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,4/5
Bedienkomfort
4,5/5
Kundenbetreuung
4,5/5

90%
haben diese Anwendung empfohlen

39 Softwareoptionen

Shaharuzzaman R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

AxisRooms Channel Manager - Best Channel Manager for your property

Bewertet am 1.10.2020

I am using AxisRooms Channel Manager almost 2 years. Overall I found Amazing. The support team are very much responsive and resolve issues in short period.

Vorteile

AxisRooms Channel Manager is one of the best channel manager I used in my career. The operating system is very simple and sync for new property takes 15 to 20 minutes. Almost all features are remarkable, specially – OTA Manager from one panel and GDS features.

Nachteile

AxisRooms Channel Manager performance is notable except few minor errors, such as – don’t have access to change extranet password of any OTA, need to approach support team.

Kapul V.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Excellent Product

Bewertet am 4.8.2021

Vorteile

Axisrooms is the best channel manager I have used so far. I have been using it since last 7 years. It's easy to operate. [SENSITIVE CONTENT] is very active & prompt. He resolve the query instantly. I would recommend to everyone who is looking for the best product at nominal price.

Nachteile

everything is perfect . We have not faced any difficulty

Shivaprakash S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

It does basic things well. Support in India is iffy.

Bewertet am 7.3.2018

I am more assured of being able to prevent double booking.

Vorteile

Does synchronize calendars well. Mobile App to block dates handy useful. Setting up new properties is relatively simple as well.

Nachteile

We don't have access to change few things. Basic thing like if I change the extranet Password of any OTA need to approach support in India to make those changes in Channel manager. This process is not as good as it needs to be

Karan J.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Great UI and outspoken Customer Service.

Bewertet am 12.3.2018

Vorteile

Having used their software for more than 2 years now I can proudly vouch for their services

Their UI is great and easy to manage with several options that other competition does not provide.

The team is proactive in answering all queries and go out of the way to help make better use of the platform.

Nachteile

It can improve by adding more functions and options to help facilitate a better management of the property

Better complaince for regional use would be much appreciated.

Manish S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Superb

Bewertet am 22.2.2019

Vorteile

This is one of the best channel manager which i have ever used being in a hospitality sector from past 1.5 year.
It is simple to operate with multiple functionalities,It does not take more than 5 minute to onboard a new property via axisroos channel manager.
You can various functionalities like daily report,booking data,rate plan restriction,no show,revenue maximixation and a lot more.
Customer support is excellent,anywhere you stuck just give them a call,they are ready to help at any time.
One of the best i feature that i liked is there is no sync issue which i saw while using other channel manager.

Nachteile

Nothing is there to not like about this software.

Sujin J.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

AxisRooms Channel Manager is easy to use and cost effective product.

Bewertet am 7.3.2018

Vorteile

Unlike most other Channel Manager's present in the market, AxisRooms allows for monthly billing and payment and ability to choose the required product, rather than buying the complete suite.

Nachteile

Have noted error syncing multiple times. Need to sync, every time we change the inventory. If a mapping is broken, we will not get any notification. IOS version is still not available.

Md anwar H.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best Channel Manager

Bewertet am 8.2.2019

We are managing our OTA from AxisRooms as well as we have gets the GDS connectivity through this channel manager. It is very user friendly and cost effective solution that have the feature to integrate with the PMS system.

Vorteile

Almost anything will be positive if it’s an example of a true OTA manager from one panel, extra-feature in this channel manager have GDS features.

Nachteile

We using this software since last 6 month and during that time I found their customer support is excellent and their cooperation I like very much also the software is very much user friendly.

Shyam K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Easy to Use

Bewertet am 8.2.2019

Its good.

Vorteile

It is very easy to use. In any problem team resolve the issue very fast.

Nachteile

Not more features in Axis Room Mobile App. Need yield management. It will be a game changer Hotel occupancy.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Perfect Chennal Manager with Excellent Support Team

Bewertet am 4.8.2021

Vorteile

Easy to use and PMS frandly OTA Bookings auto updated in PMS. Inventory also auto update.

Nachteile

User friendly Software and easy to work

Sudhagar D.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Make all the work in a simpler and easiest way

Bewertet am 12.3.2018

More bookings frequently with repeated visits by the guests increases our revenue in a upward move.So recommend to all

Vorteile

visibility to all the features at a glance.More familiarity with the access and too easyto handle all.

Nachteile

pricing feature not understandable perhaps it will change not in a proper manner so difficul to enter into the feature

Suresh S.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Suresh Sugathan

Bewertet am 30.10.2018

Overall it has been a great experience working with Axisrooms and the team. We look forward towards more
products from the team which would help us improve our business and connectivity.

Vorteile

User interface is easy to understand and navigate. Constant up gradation and fine tuning has made this software competent with any international software. The team has been quick in responding to any issues.

Nachteile

Not much apart from few technical issues.

Yogesh P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

this channel manager is so ease to use especially for room and rate ..

Bewertet am 7.3.2018

we get more booking by the anther OTA

Vorteile

sum time 15 to 20 second update the rate and room .i like your Connectivity Status this is a super most popular work station .

Nachteile

i like to this channel manager Booking History , ARC Day wise booking history i like is mostly use this function in axis Room ...
-iu

Jayasankar P.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Axisrooms

Bewertet am 30.10.2018

Vorteile

Customer Support
Immediate redressal of concerns
Ease of use
Convenient mobile app
Specific report generation

Nachteile

Annual charges could be more reasonable.
Change in user platform need to be informed and required interactions to be done for the user to get ease with new interface.

Ajins A.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Need to Improve service

Bewertet am 26.10.2018

The Channel Manager is very user friendly. The customer care service was perfect approx one year before. The mail response was not prompt and not completion of our requirement is not fulfilling in time mail/call. We request you to allocate one staff for some number of properties, it will help us for the single point communication.

Vorteile

The software is very user friendly. Bibin -Sales Manager is very helpful

Nachteile

customer care service need to be improved

Arun K.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Easy to work

Bewertet am 10.3.2018

Vorteile

Ease of updating property information and promotions . View calendar for each category rooms. Able to view customer details

Nachteile

Unable to collect payments from no shows. We have keep looking for guests request. Pulse not working

Partha K.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Perfect All Rounder

Bewertet am 5.11.2018

With one software I am able to manage all facets of my hotel. This has resulted in increased occupancy and better customer feedback.

Vorteile

It provides a comprehensive suite of application needed to manage a hotel. Revenue Management, Reputation Management, Competition Tracking along with the regular channel manager feature.

Nachteile

Nothing as such. The price can be more competitive

Vikash C.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Combined

Bewertet am 19.2.2019

A neat &. Clean user interface to do all hotel operation

Vorteile

Easy to use, beginner can also use it, nice dashboard also the linkage with maximum chanel

Nachteile

New integration to be needed with as now companies launch's slot stay bookings also there is no option to create a payment request to the customer who is postpaid bookings. This need to be update.

Ajit J.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Functionality rich & cost effective

Bewertet am 23.5.2019

Vorteile

This software gives all functions to match up for all needs to be in budget+ properties at very reasonable price.

Nachteile

Nothing found except overall internal team coordination.

Shailendra singh D.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best service

Bewertet am 15.2.2019

Whenver we face any problem axis rooms team is giving information in seconds and ready to help

Vorteile

By using it ease our bookings and other information

Nachteile

I think we are satisfied with this software

Binod M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

GREAT SUPPORT SYSTEM

Bewertet am 23.5.2019

HAVE GREAT PEACE OF MIND AFTER I HAVE HIRED AXIS ROOM.

Vorteile

RATE FLOW TO ALL CHANNEL, MAINTAIN PARITY ACROSS CHANNEL ,

Nachteile

NOTHING, THEY HAVE GREAT CUSTOMER SUPPORT

Saurabh C.
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

It amazing. It makes the hotel booking system so simple.

Bewertet am 6.3.2018

Vorteile

Spontaneous updation of inventory. Even if it doesn't respond some time we still can get it done over the phone and that's also very quick.

Nachteile

It should have app which would have made it more easier. As now days every software has a app which make more convenient to use.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 501-1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Good Company with excellent services

Bewertet am 19.2.2019

Vorteile

user friendly system and customer support

Nachteile

very good system and customer support is excellent

Nafisa T.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best ever channel manager within budget

Bewertet am 5.3.2019

By using this software we reduce our time and easily we are managing our all OTA'S and GDS from one panel. It is best ever solution to manage all types of online booking for a Hotel

Vorteile

Most important feature is the Analytics where easily i can get the performance report my OTA'S

Nachteile

It is fantastic channel manager from one panel can mange OTA, GDS as well as Booking Engine from one Panel.

Jayaprakash M.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

perfect partner

Bewertet am 26.10.2018

This channel manager is friendly keeps you away from stress. just give your data and relax all done by Axis room.

Vorteile

the fuctionality and speed is the most beneficial .

Nachteile

Easy to use and 100% trouble free and reliable.

Abdul B.
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Untern. Größe: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Very easy to understand and use

Bewertet am 15.2.2019

Overall, it's a good deal.

Vorteile

-easy to use.
-rates and inventory can be updated easily
-very good customer support .

Nachteile

-software changes are very often.
-UI needs to be improved