eM Client

4,2 (183)
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E-Mail-, Kalender-, Kontakt- und Aufgabenintegration.

Gesamtbewertung

4,2 /5
(183)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1/5
Funktionen
4,2/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
3,8/5

82%
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183 Bewertungen

Tobias
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
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Kalender Bug und Ungenügender Support

Bewertet am 13.3.2024

Nachdem ich den VIP Support (lustig das es keinen normalen Support gibt) für um die 10€ erworben...

Nachdem ich den VIP Support (lustig das es keinen normalen Support gibt) für um die 10€ erworben hatte, durfte ich erst einmal einen Tag warten. Pro Antwort kam war jedes mal mindestens ein Tag dazwischen. Defacto hat man mich hingehalten wenn das Problem ja wohl bekannt ist... VIP ist das alles nicht, das ist ein bezahlter Tech Support der offensichtlich ausgebaut werden muss... der "Community" Support bringt gar nichts, bis heute wurde meine Nachricht dort nur gelesen und keiner hat kommentiert...

Daher, wer etwas stabiles und ausgereiftes sucht bei dem Grundtools wie KALENDER ohne Probleme funktionieren, der ist bei em client leider falsch.

Vorteile

Die Preisstruktur und die breite Anbindung. Sei es icloud oder caldav, es wird alles nativ ohne Plugins unterstützt.

Nachteile

Es existiert wohl seit Jahren ein Bug im Kalendersystem, der vielleicht in der Version 10 behoben ist, da ist man sich aber noch nicht sicher.

Wenn man viele Termine hat und den Kalender mit dem Kalender in der Sidebar vergleicht wird man feststellen das hin und wieder Termin im Hauptkalender fehlen, in der Sidebar aber angezeigt werden... das ist kein Zustand! Das ist nicht akzeptabel! Und mit der Aussage das dies in der Version 10 gepatcht sein sollte, haben Sie sich für mich komplett ins aus geschossen. Das muss direkt gefixt werden, da darf es keine zwei "Ansichten" des gleichen Kalenders geben, das muss alles richtig sein, darauf muss man sich verlassen können!

Antwort von eM Client

Hi Tobias, the support is free the first year after any license/upgrade purchase as that is when most users have their questions. Extending the support later is optional.

Sometimes troubleshooting or finding the reason for specific issue can take time and cannot be instant. Same for implementing fixes - we are close to releasing the new version so the fix will be included there. Your license will work with the next version and the BETA can be tried out for free if you want to make sure the issue you experienced is resolved.

You mention the issue has been happening for years (or was it? Maybe an older version would help) but you reported it 10 days ago and the fix will be in the next v10 BETA update. You were also given a workaround on using different calendar view to avoid this issue for now.
We're sorry that this is not fast enough for you, but we always try for the fastest possible turnaround.

Have a great day.

Markus
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Gute und zuverlässige Software!

Bewertet am 15.1.2023

eM Client ist ein ausgezeichnetes Programm zum Senden und empfangen von E-Mails und deshalb absolut...

eM Client ist ein ausgezeichnetes Programm zum Senden und empfangen von E-Mails und deshalb absolut von mir zu Empfehlen!

Vorteile

Ich nutze eM Client schon länger und bin bis jetzt absolut zufrieden damit. Das Einrichten der Email Konten ist sehr einfach und klappte ohne Probleme. Auch beim Senden und Empfangen von Mails gibt es nichts zu meckern. Die Benutzeroberfläche der Software wirkt zudem aufgeräumt und übersichtlich. Leider gibt es jedoch bei der Kostenlosen Version erhebliche Einschränkungen beim Funktionsumfang. So lassen sich dort nur maximal Zwei Mail Konten einrichten. Wem das nicht reicht sollte unbedingt die Kostenpflichtige Version nutzen!

Nachteile

Der erheblich eingeschränkte Funktionsumfang in der Kostenlosen Version!

Barry
Barry
Gesamtbewertung
  • Branche: Unternehmensberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best alternative to Microsoft Outlook (for smaller organizations/Individuals) evaluated.

Bewertet am 2.11.2022

Adopted emClient as my primary PIM application while associates reviewed alternative to Outlook...

Adopted emClient as my primary PIM application while associates reviewed alternative to Outlook email clients. Compared our experiences and agreement was reached to recommend emClient when appropriate to the client entity.

Vorteile

In role of a performance/financial improvement interim executive/advisor, I regularly evaluate critical products and services for my clients enterprises. For small to mid-market firms (and NFPs) the cost of Microsoft products can be very significant ongoing budgetary hit. Good alternatives office suites lack robust PIM capabilities and that is always a real consideration. The emClient PIM offers all of the capabilities needed for professional usage.

Nachteile

The emClient product's export capability is effectively non-existent. If a later decision is made to return-to/go-to Outlook... a major effort will be required.

Sergio
Gesamtbewertung
  • Branche: Welthandel & internationale Entwicklung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

My preferred email client for desktop

Bewertet am 4.8.2019

I'm very happy with emclient. It's the only desktop platform I found that made me change from...

I'm very happy with emclient. It's the only desktop platform I found that made me change from browser mail platform to desktop platform again.

Vorteile

It's the best email client I could find. It's clean, simple, easy to use, full of features included. Feels clean and smooth to use. I can use many email accounts in the same platform as if they were just one.

Nachteile

Nothing at all. I like all aspects of the browser, I can't tell of something I don't like by now. Maybe an option to send recurrent emails would be great, and even greater: an option to automate follow up emails until a reply is received.

In Betracht gezogene Alternativen

Mailbird

Gründe für den Wechsel zu eM Client

Is most clean, smooth, fastest client in my opinion. Just needed functions are included, not garbage.
Matthew
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

I was excited, but terrible reliability and horrible support changed that.

Bewertet am 2.6.2020

The reliability is awful, but the customer service... wow. If they were any quieter over there,...

The reliability is awful, but the customer service... wow. If they were any quieter over there, we'd have to be in the vacuum of space.

If I could buy this company, fire every employee and finish their system I would. I suspect they have very little development capability, or they are outsourcing all of this and that explains why getting fixes done is impossible at best.

Vorteile

The interface looks great (but has issues), it's fast and has some good features, but mostly they don't work as expected.

Nachteile

The search function doesn't work.
That's right IMAP users... No searching for e-mails. No matter what.

If I am looking for an e-mail from my #1 client, I first have to look on my cell phone, find the date and time in eM client and then sort by the Received By name. Sometimes it is there, sometimes it isn't. 99% of the time I am stuck using my cell phone to reply to people because eM client search doesn't work.

If I have an upcoming meeting, occasionally (1 time out of 30) I can find the e-mail by typing in any ONE word that I can think MIGHT be in the e-mail message. You can't search by e-mail address, or name, subject nothing.

I dealt with it for 2 years. I submitted countless documents, proof and technical information to support, and all they do is ignore me. I now am forced to just send them an e-mail every two weeks saying "Hello? Any update?" .... Silence.

I'm a software engineer. I own a software company. I told them how to fix all of it. I offered for free, since it's been 2 years. They're not interested at all in fixing it.

Beyond that, e-mails in the inbox show that they are from different people, people that I haven't talked to since I created my e-mail account. Why you ask? They blame it on "incomplete headers". I submitted header comparisons between all sorts of mixed up messages showing no difference... What was their explanation? Nothing. Silence.

Patrick
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Nice Alternative email app

Bewertet am 23.6.2022

Vorteile

Importing my data from MS Outlook was so easy I didn't actually realize that it happened except for the prompts to let me know that it was trying. I like the layout of the program as it just make sense to me to have the emails list on the side and the reading or preview pane beside it.

Nachteile

The only thing I would add would be a way to delete emails by single click instead of the Right Click option. Otherwise, there is not much to dislike about this app.

Alison
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent software

Bewertet am 23.6.2022

Able to keep up to date through email and calendar with clients which makes my life easier.

Able to keep up to date through email and calendar with clients which makes my life easier.

Vorteile

The email syncs perfectly and I never miss messages. I love the fact that it offers, email, Calendar and acceto contacts at the click of a button. Also great free version of the software, it has everything Outlook had but free.

Nachteile

There is no complaints from me. Everything is easy to use.

Mark
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great Alternative to Outlook

Bewertet am 23.6.2022

It has been a reliable and solid product that integrates flawlessly with Google services.

It has been a reliable and solid product that integrates flawlessly with Google services.

Vorteile

- Fantastic integration with Google calendar and contacts
- Flexible email configuration supporting most email services
- Great support
- Very stable and reliable

Nachteile

- Email editor is a little limited when compared to some other options

Ad
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Very good email client being alternative for MS Outlook and others

Bewertet am 27.7.2021

Vorteile

Very good email client with a full set of features which are not found in other email programs.
One time fee and do buy the lifetime upgrade option.

Nachteile

Pricing can get high if you have multiple devices and above 50 devices you need to contact the sales team.

Danker
Danker
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best email management program

Bewertet am 10.5.2022

Vorteile

Working with eM Client is easy, setting it up to my own preferences is good. If you have the pro version, you can have an unlimited number of email accoungts managed through eM Client. Synchronization with web mail works flawlessly. Having worked with Microsoft Outlook and long ago with outlook express, eM Client is currently the only email management program that exceeds all expectations. Unlike web mail programs like Chrome with eM Client it is possibke to save emails to your hard drive (I prefer saving each and every email to my device).

Nachteile

At times it is not easy to find out how to adjust or change features, layout, and more. It's often a trial and error exercise. But once you manage to find out how it works, it's fine.

Melissa
Melissa
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Email alternative

Bewertet am 5.1.2024

Vorteile

A simple an easy alternative to outlook. The interface and useability is good for someone that wants a more simple email client.

Nachteile

There are a few bugs with the calendar reminders and tasks. Even if you clear out a reminder you will get it everyday since you set it up.

Antwort von eM Client

Hi Melissa, thank you for your review.

If you encountered an issue with reminders, please do reac out to our support or info@emclient.com so we can help - if you dismiss the reminder it should definitely not show up again.

Alison
Gesamtbewertung
  • Branche: Schreiben & Editieren
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Superb email and calendar software

Bewertet am 17.11.2023

Software is easy to install and use and makes my job so much easier.

Software is easy to install and use and makes my job so much easier.

Vorteile

I like the instant notifications with multiple notifications. My contacts are easy to find and I can even schedule work on the calendar. There is also a great free option.

Nachteile

There is nothing not to like about emclient.

Tim
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Awsome products

Bewertet am 23.6.2022

I needed a product similar to outlook when we switched providers and emclient fit the bill. I been...

I needed a product similar to outlook when we switched providers and emclient fit the bill. I been happy with it for over 5 years.

Vorteile

It is easy to use and works with several email providers.

Nachteile

Hard to figure out how to remove names associated with emails that have changed to different people.

Antwort von eM Client

Thank you for the feedback! If you have some names connected to specific email, you can remove them either from your contacts or from the Recipients history in Menu>Settings>Compose. If you have trouble removing any specific one, please send me more details to olivia@emclient.com, I will be happy to help.

Derek
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great option for a next-level email client

Bewertet am 5.9.2019

I've used eM Client for the past few years and have been overall happy. That said, there have been...

I've used eM Client for the past few years and have been overall happy. That said, there have been frustrating moments with support and I really hope they fix the current print glitch mentioned above.

Vorteile

The main reason I use eM Client is the speed of the search. My job has me constantly searching a large database of emails and it's imperative that I find them quickly. When put side by side with Thunderbird, it absolutely dominates in search presentation and speed.

Nachteile

The most recent update has made it so that when I print emails, another daily task, eM Client always opens the system print dialog box despite that box not being checked. This takes a considerable amount of extra time with the number of emails I print. I opened a ticket but wasn't very happy with the reply which suggested that I move to a previous version which carried the risk of losing my fine tuned settings and more. In addition, for most users without search needs, I don't feel it's significantly better than Thunderbird so it may be hard to justify the cost.

Antwort von eM Client

Hi Derek,

Thank you for your review. We are aware of the print issue and have resolved it internally so we'll release an update fixing the problem soon. Sorry for the inconvenience.

Ignacio
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

eM Client is a great mail client

Bewertet am 13.1.2023

I can have an up to date mailbox with very low downtime between the mail getting received on the...

I can have an up to date mailbox with very low downtime between the mail getting received on the original mail provider and it appearing on my inbox inside eM Client. Same thing with calendar.

Vorteile

Importing the information from google accounts was really easy and we can have local storage of all the emails received which is a really big plus in our use case. Also the syncronization of information is really fast.

Nachteile

There were some bugs with the syncronization of Google Calendar that luckily were resolved after searching for the solution online but the diagnostics inside of the program could have been clearer.

Steven
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great alternative to Outlook

Bewertet am 23.6.2022

Vorteile

eM Client is very easy to use, and it allows me to be able to view all of my old emails, without the need to search through archives. It syncs flawlessly with my Google mail and Google calendar.

Nachteile

I have previously submitted features that I wanted to see, and they were ultimately added to the program

Christophe
Gesamtbewertung
  • Branche: Forschung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Free email client that might work well, but not with yahoo

Bewertet am 30.6.2022

Disappointed with the latest update, the lack of customer support, and the fact that bugs aren't...

Disappointed with the latest update, the lack of customer support, and the fact that bugs aren't fixed even after having been reported in the forum.

Vorteile

The software is free, and offers many functions and tools.

Nachteile

When using rules, the synchronisation of new emails from Yahoo mail bugs constantly (mixing emails, uploading them twice). There is absolutely no customer support for the free version.

Antwort von eM Client

Hi Christophe,
we are sorry to hear you experienced issues with eM Client.

Unfortunately, Yahoo has been making a lot of changes to their IMAP (including making their own API which limits sync and other shortcuts to save money on server traffic) but we are trying to find workarounds to mitigate the issues - it can just take longer when the server is doing a lot of unusual things that other servers don't. That does not mean we are ignoring the reports from the forum, we just don't have the dedicated support there to respond to each report/thread, but our devs are working on it.

Upcoming eM Client 9.1 update should have some improvements specific for Yahoo which might help.

Jeffrey
Gesamtbewertung
  • Branche: Anwaltskanzlei
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent product - excellent value

Bewertet am 23.6.2022

I have used eM Client since approximately version 3 or 4 and I use it daily

I have used eM Client since approximately version 3 or 4 and I use it daily

Vorteile

Easy to use and very flexible in the way I can search for emails

Nachteile

The sorting of contacts is not the best. Some are found in the contacts list, others are not. I am not sure why.

Bruce
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Better than OUtlook

Bewertet am 5.9.2019

Happy or I wouldn't use it. ;-)

Happy or I wouldn't use it. ;-)

Vorteile

Integrated views of In box, Sent folders, etc. is excellent across many accounts.

Nachteile

User interface could use a buff. Vertical scroll bars are too thin and difficult to grab; their color contrast (to surrounding elements) is too low. Keyboard shortcut (Ctrl-N) for starting a new message should be available from the New Message window. (Sometimes we think of another note we need to send while in the middle of composing another.) Font and font size should be able to be separate message format tool bar items.

Antwort von eM Client

Hi Bruce,

Thank you for your review. Classic styled scroll bars are still present in Classic and System themes. And thank you for the New message shortcut suggestion - we'll add it to our todo list.

per
Gesamtbewertung
  • Branche: Rundfunkmedien
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

agressive update policy

Bewertet am 8.2.2021

I got frustarated, and have to work many days ! intrying to reinstall, and connect a new client in...

I got frustarated, and have to work many days ! intrying to reinstall, and connect a new client in my workflow !!

Vorteile

its clean and userinterface is ok, and its possible to cutomize

Nachteile

after a Resett of windows, the Em Client forced me into upgrading, and I messed up, and lost lots of mails, codes and password stored in email ! The deliberately made a confusing choisce of versions, so I ended up, not accessin my old database, and lost also plannig, many monts ahead. Never trust this comany, the will "trick " you into upgrade, even if they say you pay ONE time !

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Erneuerbare Energien & Umwelt
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Apart from support, good product

Bewertet am 13.12.2022

A bunch of stooges, in my opinion. Good product but silliness in the support.

A bunch of stooges, in my opinion. Good product but silliness in the support.

Vorteile

Great methods and ease of use in organizing emails in folders

Nachteile

Support is close to non-existent. Good luck trying to phone or chat with them directly. Everything has to be my email and takes days.

Antwort von eM Client

Thank you for your review, we're sorry that you were not satisfied with our support.
Telephone support is indeed not available, but our technicians can be reached via an online center so we can help even when you cannot use your email - https://support.emclient.com/
You can also request remote support via TeamViewer when needed.

Marco
Gesamtbewertung
  • Branche: Fotografie
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Already proven

Bewertet am 5.9.2019

Vorteile

emClient is fast and much more important robust. It's already proven over several years in daily business. R&D takes into account ideas of users for further development

Nachteile

I would like to have a chance to configure the design of the displayed address in card view.

Jonathan
Gesamtbewertung
  • Branche: Immobilien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Review

Bewertet am 5.9.2019

Vorteile

easy to use, very similar to Outlook, the folder system

Nachteile

it seems to go "offline" alot and I have to shut down and restart the application. Also, has trouble sending emails with large attachments.

Antwort von eM Client

Hi Jonathan,

Thank you for your review. Did you contact our support regarding the connection problems? Our tech staff answers to every email/ticket they get so if you write to us at support@emclient.com we can help you to resolve the problem.

Or you can contact me directly.
Thank you,
George

Mark
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Long Time User

Bewertet am 23.6.2022

It's been so many years of use that I can't remember when I first started using eM Client. The...

It's been so many years of use that I can't remember when I first started using eM Client. The experience has consistently improved. Having a clean user interface is important.

Vorteile

Straight forward presentation of inboxes and emails. No fooling around. I particularly like the option of downloading pictures and control of email tracking.

Nachteile

Nothing, everything I use works. Perhaps if I was a power user I could add something to say.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A Great Fully Featured Email Client

Bewertet am 16.4.2019

It's been great. No problems, easy to use, great layout and I use it for hours each day.

It's been great. No problems, easy to use, great layout and I use it for hours each day.

Vorteile

s a lot of features built into it, from mail to calendar, tasks and contact management, this has been a great solution for me. It is an ideal alternative to Outlook.

It works well, is easy to set up with multiple email accounts from all sorts of providers. I also love the layout options available and having the dark layout is great too.

Nachteile

Nothing really, it all works as it should and there hasn't been any problems or things that I thought could be better, for me it is a solid piece of software.