OpenTable Erfahrungen
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1306 Bewertungen
- Branche: Bankwesen
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Bequem und Garantiert
Bewertet am 4.1.2024
Nutze ich privat sehr gerne, und so kommt man auch gut auf neue Restaurants, die man vorher nicht...
Nutze ich privat sehr gerne, und so kommt man auch gut auf neue Restaurants, die man vorher nicht auf dem Schirm hatte.
Vorteile
Online-Buchungen klappen immer, man muss sich keine Sorgen machen dass eine Buchung nicht durchgeht/ als ungültig erfasst wird.
Nutzen wir mit den Kollegen als Gruppe, für Lieferungen und auch privat.
Insbesondere für Personen, die es nicht mögen zu telefonieren/ keine Zeit dafür haben, wirklich sehr vielversprechend und bequem!
Nachteile
Leider machen nicht alle Restaurants mit, aber diesen Abstrich mache ich gerne, weil die Vorteile sehr überwiegen :).
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Einfache Anwendung
Bewertet am 23.11.2023
Vorteile
Es kann schnell ein Event bzw ein Tisch von 1 bis Großgruppe geplant werden
Nachteile
Grafische Aufstellung veraltet, kann modernisiert werden
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Reservierung bei OpenTable
Bewertet am 20.11.2023
Der Gesamteindruck von Opentable ist in meinen Augen ein sehr positiver. Man kann direkt buchen...
Der Gesamteindruck von Opentable ist in meinen Augen ein sehr positiver. Man kann direkt buchen sieht Restaurants in der Nähe alles läuft sehr unkompliziert ab.
Und man kann auch unkompliziert stornieren
Vorteile
Die Vorteile bei Opentable liegen darin, das man direkt vom Handy aus sein Restaurant besuch buchen bzw.Reservieren kann. Und man mit dem Restaurant auch schreiben kann. Besser als wie wenn man immer rumtelefonieren muss
Nachteile
Nachteile kann ich bei Opentable nicht sagen weil es gibt keine
- Branche: Einzel- & Familiendienstleistungen
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Buch deinen Tisch online
Bewertet am 18.1.2024
Vorteile
Einfache Handhabung, Bei der Reservierung ist sofort ersichtlich ob es einen Freien Tisch gibt.
Nachteile
Es gibt nichts zu beanstanden. Einfache Handhabung und Toller Bedienkomfort.
- Branche: Großhandel
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Monatlich für 6-12 Monate genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Gute App um Restaurants zu reservieren
Bewertet am 1.2.2023
Vorteile
- einfaches reservieren- übersichtlich mit guten Funktionen- mehr als 50.000 Restaurants
Nachteile
- bisher ist mir noch kein wirklicher Nachteil aufgefallen
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Tolle Möglichkeiten für Kunden, zuverlässig einen Tisch zu buchen
Bewertet am 20.1.2023
Vorteile
Die Software ist absolut einfach zu bedienen und bietet alle notwendigen Features.
Nachteile
Nichts, ich habe bisher keine Nachteile entdeckt.
- Branche: Unterhaltung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für 1-5 Monate genutzt
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Convenient and Reliable, with a Few Minor Glitches
Bewertet am 26.8.2024
Overall, I’ve had a positive experience using OpenTable. It’s my go-to for making restaurant...
Overall, I’ve had a positive experience using OpenTable. It’s my go-to for making restaurant reservations, especially when I’m exploring new places. The convenience factor is high, and the app generally performs well. There are minor hiccups from time to time, but they’re not deal-breakers.
Vorteile
OpenTable makes it incredibly easy to find and book reservations at a wide variety of restaurants, often with just a few clicks. The user interface is intuitive, and I appreciate the ability to read reviews and see real-time availability. It’s also convenient to manage reservations and make adjustments on the go.
Nachteile
While the platform is generally reliable, there have been occasions when I arrived at a restaurant only to find that the reservation hadn’t been properly communicated or confirmed on their end. Also, some of the lesser-known or smaller restaurants aren’t available on OpenTable, limiting options in certain areas.
- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Love the App and Love the Rewards System
Bewertet am 14.3.2024
I have been using OpenTable for over six years (since 2018). I have accumulated wealth of points,...
I have been using OpenTable for over six years (since 2018). I have accumulated wealth of points, rewards, and enjoy OpenTable VIP status and absolutely love my experince with this app. I only wish that more restaurants would adopt the app for their reservation system because it is so easy to use. Everytime I use to app, I always have my table waiting when I arrive at the restaurant. Beautiful!
Vorteile
I love that OpenTable is so intuitive and easy to use to book reservations. I have been using OpenTable since 2018 and have accummulated OpenTable VIP status with over 150+ booked and completed reservations. They have an awesome rewards system where you can redeem OpenTable points for cool things like Amazon gift cards.
Nachteile
I have one "if only" for OpenTable. If only. . .you could change the day of a reservation that is already booked, it would be GREAT! Currently, you can only change the time of the reservation. You cannot add people and you cannot change the day to an already booked reservation. You have to go in and cancel to start over.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Issues that need Attention
Bewertet am 17.4.2024
good , I dont' want to change reservations management yet.
good , I dont' want to change reservations management yet.
Vorteile
Our restaurant name The Dock is used by several other unrelated venues and Opentable users often book with my venue but think they are booking in Florida or Pennsylvania, etc. This is annoying and blocks tables we lose at the last minute.
I have requested that Opentable resolve this simple matter - ASK WHAT LOCATION
the dinner wants. Thank you
Nachteile
$7.50 per booking is expensive.. Customers call and complain to me directly when they book on line and then cancel with short notice and are ANGRY! when we charge what they supposively agreed to pay if they cancel. We lose business and or we make diners angry. The POLICY needs to be MORE OBVIOUS to the diner, they will pay if they CANCEL SHORT NOTICE>
In Betracht gezogene Alternativen
Albacross- Branche: Personalwesen
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Monatlich für 6-12 Monate genutzt
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Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
OpenTable Review
Bewertet am 23.10.2024
My overall experience is that OpenTable is positive, a good app that serves me in the best way...
My overall experience is that OpenTable is positive, a good app that serves me in the best way possible.
Vorteile
What I liked most about OpenTable was the ability to make reservations at dining locations.
Nachteile
What I liked least about OpenTable was the portion of sales that they take from the restaurants that you reserve tables at.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Open table
Bewertet am 16.4.2024
Good, phone interactions have been more difficult when needed things adjusted they used to do it,...
Good, phone interactions have been more difficult when needed things adjusted they used to do it, now walk you through it, some times ain’t got the time
Vorteile
Control flow of restaurant, pacing, mobile phone app connectivity
Nachteile
The cost was initially enormous, but came way down when renegotiated we were going to switch to tock or other
- Branche: Non-Profit-Organisation Management
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
"Table for two, please" has never been easier
Bewertet am 26.3.2024
Overall, if you're a frequent restaurant diner, you must have Open Table. There are places that...
Overall, if you're a frequent restaurant diner, you must have Open Table. There are places that will tell you there are no reservations available, but Open Table updates in real time when reservations are cancelled and will even notify you if a table opens in a booked-out restaurant you are looking to dine in. It's also great when dining with a group, because you can filter by cuisines, group size, distance and other factors.
Vorteile
I like being able to have options by simply using my location to find restaurants near me that have open tables for my group size. No more going from place to place, waiting for a table. I also like the reminders that come via text and the ability to add the reservation to my Google Calendar.
Nachteile
They have a rewards program, but the app makes it unclear as to how to qualify or what the qualifiers are to earn rewards, but it sends you a notification on each reservation that you didn't earn them. It's really confusing, because the reminder that you're not earning rewards should then include instructions on how to do so.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
User friendly with good customer service
Bewertet am 16.4.2024
Great platform, user friendly for the restaurants as much as for the clients, very expensive...
Great platform, user friendly for the restaurants as much as for the clients, very expensive especially if we want to compete with other restaurant who chose to spend money on the marketing add-ons.
Vorteile
Being able to manage reservation from anywhere, get data insights and the fact that anybody can quickly learn how to use it.
Nachteile
It is an expensive service, especially for a high volume restaurant.
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great app for reservations
Bewertet am 25.4.2024
Vorteile
It’s easy to use and lots of restaurants are on it. Whenever I need to make a reservation, it’s the first place I check.
Nachteile
The only issue I’ve ever had is when trying to redeem dining rewards with a restaurant. Even though I booked a reservation with a restaurant that should have accepted my dining credit, they didn’t take it. However, OpenTable customer service handled the situation quickly and efficiently.
- Branche: Bau
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Satisfaction
Bewertet am 6.8.2024
Overall satisfied with the service provided by OpenTable
Overall satisfied with the service provided by OpenTable
Vorteile
Ability to reserve when needed, providing adequate services.
Nachteile
Not guaranteed seating upon arrival with booking time.
- Branche: Design
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
easy to book a reservation and link to any calendar
Bewertet am 6.6.2024
Vorteile
When you find a restaurant on GoogleMap, you can see the book button and link to opentable, it's easy to make a request and reservation, save lots of time to have a booking. (Most of the restaurant still need to call to book)
Nachteile
It will be better if they can provide some discount to book on the app, like the fork application in Europe, so people will be willing to try on different types and new thing.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Awways room for improvement
Bewertet am 22.4.2024
I am satisfied with the service.> I have been using the product at my restaurant since early 2000.
I am satisfied with the service.> I have been using the product at my restaurant since early 2000.
Vorteile
Customer service is good. Immediate access to reservations.
Nachteile
Build a better Google Mobile Platform ( for Pixel Phones )
Improve the Table availability in shift settings. ( difficult to understand) .
The review should show the reservation
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Works well enough
Bewertet am 29.4.2024
Fair. They could be worse, but they could be better. VERY EXPENSIVE
Fair. They could be worse, but they could be better. VERY EXPENSIVE
Vorteile
Guest management and seating options, fairly easy to add new tables
Nachteile
There are other services that do more, and cost far less.
- Branche: Restaurants
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Very good stuff
Bewertet am 23.4.2024
Vorteile
Reliability and exposure to guests and clients
Nachteile
I likve evrything no cons
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
OpenTable User
Bewertet am 9.1.2024
Very positive, making something that can be a hassle easier
Very positive, making something that can be a hassle easier
Vorteile
For me, the best bit is being able to book something then easily change the booking. Plans can often change last minute and its always so hard to get through to restaurants during their open hours, and when you do, most times you cant hear! This takes that away and makes it easy to change or cancel with a few clicks. I also like receiving email confirmations/reminders
Nachteile
Weirdly, ive has situations where open table has said that there is no space/reservations available however when I call, I am able to get a booking.
- Branche: Anwaltskanzlei
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
OpenTable: Easy and Fast Reservations
Bewertet am 23.8.2024
Overall, I use OpenTable frequently and always have a pleasant experience.
Overall, I use OpenTable frequently and always have a pleasant experience.
Vorteile
I love how quick and easy it is to schedule a reservation.
Nachteile
Nothing--very easy to create, change or cancel a reservation.
- Branche: Kosmetik
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Go to reservation app
Bewertet am 5.9.2023
Love it, helps me keep track of business and personal reservations and it’s makes scheduling easier...
Love it, helps me keep track of business and personal reservations and it’s makes scheduling easier on me
Vorteile
Great and convenient for scheduling reservations, it prevents you from having to speak with staff at an establishment. You can leave notes regarding your reservations and it has the option to place the event on your calendar
Nachteile
Maybe they could add a check in feature once you arrive at the location to notify the establishment that you are there. But overall the product is great
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
General Overview on OpenTable for Business Use
Bewertet am 21.11.2023
Vorteile
Simple to use features - a lot of popular restaurants seem to have it as well. The best feature in the integration with the calendar you utilize, and the mobile accessibility.
Nachteile
There isn't a feature that is disappointing with OpenTable, but they should try to get contracted with more places to touch as many audiences as possible. There has been instances where I've seen it not available when traveling or with a particular merchant.
- Branche: Design
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 5.0 /10
Open Table is OK
Bewertet am 5.9.2024
Vorteile
I like that it's pretty easy to use however it's crashed on me a couple times while using
Nachteile
It crashes and I've had situations where I couldn't cancel something and go penalized for it.
- Branche: Anwaltskanzlei
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great Option for Reservation Making
Bewertet am 19.4.2024
Vorteile
The application is very easy to use and gives instant awareness of what is available.
Nachteile
Nothing negative about Open Table. I wish all restaurants used it.