Aphrodite

Aphrodite ist Business Intelligence leicht gemacht.

Gesamtbewertung

5 /5
(2)
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Funktionen
5/5
Bedienkomfort
5/5
Kundenbetreuung
5/5

100%
haben diese Anwendung empfohlen

Filtern nach

Gesamtbewertung
Untern. Größe
Sortieren nach

2 Bewertungen

Ashley
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Amazing Insights!

Bewertet am 14.7.2022

Aphrodite has been an excellent reporting dashboard for our clients. It's also very easy to use and saves a lot of time from manual reporting. You can quickly view KPIs and make necessary changes in your ad campaigns. It also gives breakdowns into user demographics based on conversions that Facebook no longer provides which helps ad targeting.

The Aphrodite team is also amazing. They are quick to respond and always adding new features to the platform for more in-depth reporting.

Vorteile

- Easy to use
- Easy to share with clients
- It gives breakdowns of countries and regions to better optimize ads
- The customer service is great!
- All KPIs needed are included
- You can export charts and data

Nachteile

There aren't any cons given the team is willing to work to add new features to make reporting easier and easier.

Pedro
Gesamtbewertung
  • Branche: Unterhaltungselektronik
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great marketing visualization tool for crowdfunding

Bewertet am 4.7.2022

Great and responsive support and great tool, not much to complain.

Vorteile

Ease of use and instance access to relevant data for fast decisions.

Nachteile

More effort needs to be put in explaining the basics for marketing dummies like myself - perhaps via more documentation or more marketing- related instructional videos?