HiveDesk

4,4 (27)
Eine Bewertung schreiben
Software zur Zeiterfassung und Produktivitätsüberwachung von Personal.

Gesamtbewertung

4,4 /5
(27)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,3/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,3/5

78%
haben diese Anwendung empfohlen
Sortieren nach

27 Bewertungen

Jeff
Jeff
Gesamtbewertung
  • Branche: Druck
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Perfect for Our Business

Bewertet am 1.2.2019

Our experience with Hivedesk has been stellar and in fact we have recommended it to many of our...

Our experience with Hivedesk has been stellar and in fact we have recommended it to many of our clients as well. We have a large contracted services footprint and many clients have asked us how we manage it and we have told them of Hivedesk. We love the ease of use and simplicity of the client and interface.

Vorteile

It is extremely easy to use and very user friendly and intuitive. My work from home staff never have an issue with it, it has never affected our system or our operation and works quietly and reliably in the background. As the work from home manager, I find the reporting easy to generate. We don't need a complex system and Hivedesk gives us the information we need without a lot of clutter to effectively manage our remote staff.

Nachteile

There are only a few minor issues. One, when installing, the client itself is easy to install but you usually have to update your Java on almost every new install. Hivedesk does provide a link to update Java when needed which is nice, but it has to be done on most installs. Secondly, while there response through the intercom message system is fast and very effective, it would be nice if they had a live support or customer service number.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Crucial to managing a team of hourly remote workers.

Bewertet am 25.1.2019

Vorteile

Hivedesk allows us to manage remote workers in multiple time zones and locations. One of the challenges with having remote workers is you don't have the same ability to see they are actually working as you do with in office workers. We use a number of hourly freelance workers and Hivedesk gives us screenshots shots and activity rates to ensure they are working the hours they are billing us for. Its not something we monitor all the time, but rather use as a tool when we think there is a performance issue.

Nachteile

We have had the occasional setup issue, but this is usually resolved quickly.

MATHEW
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Value for money product

Bewertet am 10.11.2023

Vorteile

Tracking developer's time and productivity. Also the random screenshots.

Nachteile

The speed at which the reports are generated is very slow. Overall admin reports can be improved.

Luis
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Tracking time with HiveDesk

Bewertet am 16.11.2023

We have been using HiveDesk for more than two years, they have improved the features and interface...

We have been using HiveDesk for more than two years, they have improved the features and interface to make it more user friendly.

Vorteile

It is a great tool to tracking time, it is affordable and easy to implement.

Nachteile

Some features are not easy to find, like changing work sessions.

Dave
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Keeps Honest People Honest

Bewertet am 22.2.2019

In today's world, remote work is a given. We use this software to handle those challenges. We tried...

In today's world, remote work is a given. We use this software to handle those challenges. We tried a lot of the competitors and for many reasons hivedesk won. Plus, team loves their support. Fast and attentive.

Vorteile

We love hivedesk. It allows us to track peoples use and find areas of weakness. Their price level is perfect for us and we love their reporting.

Nachteile

The one report I want they don't have. We have a request in, but we have not gotten it. Outside of that, very impressed with solution!

Andrew
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent Program

Bewertet am 8.2.2019

I often work remotely and the program allows me to easily check my employees hours for the week and...

I often work remotely and the program allows me to easily check my employees hours for the week and address any concerns. If employees active time is low I can determine why by the screenshot feature and address with the employees any concern I have about their work product.

Vorteile

This software is fantastic for tracking hours. It also does a great job of determining how active employees are with their work with the active time feature. It has other features that allows you to check in on your employees (in house or remote), if needed.

Nachteile

No negative feedback. The program provides everything promised and more and is easy to navigate!

Raul
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

HiveDesk Review

Bewertet am 5.3.2019

Good.

Good.

Vorteile

Able to track remote resources, view screenshots and create timesheets in one place.

Nachteile

Had situations where sessions or session comments are not being logged. Although we receive support for this issue the resource still have the same issue occasionally.

We wish logged hours would be against tasks as opposed as against projects.
We wish there would be reports using tasks as opposed as projects.

Keileigh
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Hive Desk

Bewertet am 22.2.2019

Vorteile

Affordability and user friendly. A great option for thr cost

Nachteile

Support takes a while to respond if needed

Ashlee
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Hivedesk Review

Bewertet am 10.11.2023

Vorteile

Ease of monitoring employee productivity.

Nachteile

I have not found any Cons to Hivedesk thus far.

Annette
Gesamtbewertung
  • Branche: Onlinemedien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Finally found something I like

Bewertet am 25.1.2019

My subcontractors love it, I love it It’s a win/win for all of us.

My subcontractors love it, I love it It’s a win/win for all of us.

Vorteile

It is very intuitive and easy to navigate

Nachteile

I would appreciate a 1099 feature so that all I have to do is hit a button and it would calculate the form and have it filled out with my subcontractor’s information and total paid for the year.

Patrick
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

A contender in the crowded space of employee work management

Bewertet am 10.11.2020

One of the first employee tracking software I ever used and I compare all the latest programs to...

One of the first employee tracking software I ever used and I compare all the latest programs to HiveDesk. It is a definite contender in this space.

Vorteile

Easy to use as the most important thing for time tracking is making sure that the program keeps track at a click of a button.

Nachteile

Lots of resistance from co-workers when this time of software is introduced and the whole taking pictures of your screen doesn't really show much if your co-workers aren't programmers and spend all day looking at a CRM.

Ryan
Gesamtbewertung
  • Branche: Design
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Reliable, accurate and effective solution for remote employees

Bewertet am 25.1.2019

It's an effective and reliable solution for remote workers. I have not had to worry about anything...

It's an effective and reliable solution for remote workers. I have not had to worry about anything since setting it up.

Vorteile

Accuracy
Ease of use
Flexible with Useful Options
Pricing

Nachteile

I would say that it would be useful to have the full list of screenshots for a session open in lightbox right from the project page, rather than clicking into the session first.

Bryan
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Useful aplication

Bewertet am 2.2.2019

It works it is not my favorite but i have tried quite a few other products and hive desk works for...

It works it is not my favorite but i have tried quite a few other products and hive desk works for me it is better than some of its competitors for sure

Vorteile

I actually use it alot staff and i use it everyday and it gets the job done

Nachteile

It is resource heavy my computer seems to be slower when it is running. Also the website is so annoying it logs you out like every 5 minutes of inactivity so everytime i work on it generating reports i have to log back in between format my report in excel then generating another report on hivedesk

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Hivedesk

Bewertet am 4.2.2019

Vorteile

It is easy to use and it has functionality that we need. Customer support is great.

Nachteile

Inability for the admin to move hours from project to another. It is difficult to zoom in and out the snapshots. When a user runs a report to verify his time, it is not possible to sort by time. WE had a lot of problems with the client app.

Karina
Gesamtbewertung
  • Branche: E-Learning
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excelent experience

Bewertet am 25.1.2019

It helped me a lot in my small business because it helped me see when they were working and the...

It helped me a lot in my small business because it helped me see when they were working and the screenshots of their computer helped me a lot to show my supervisor what they have been working on etc.

Vorteile

It is very easy to use, I don't have to explain much to my workers about how to use it and when I add tasks my works get a notification right away.

Nachteile

I wish I could get a notification whenever they are connect or check in or when they check out. Maybe a chat online between workers would be good

Mike
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Consulting Management Use

Bewertet am 23.2.2019

Vorteile

Easy to use. I can use it to bring in client feedback so the team can use it. I like that I can put the project links into our dashboard on Google Sheets

Nachteile

Their is no overall dashboard that makes it easy to see at a glance the health of projects. There is no tracking of progress on tasks. Ideally would want it to be a hybrid of project management with the task details that Basecamp already has.

Steven
Gesamtbewertung
  • Branche: Rechtsberatung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Great Software!

Bewertet am 25.1.2019

Vorteile

The ease of signing up and implementing the software.

Nachteile

Having to set up "groups" to put people in - it would be easier if you could just add staff members to the software without having to set up an entire group.

Brook
Gesamtbewertung
  • Branche: Vorstandsbüro
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great tool for outsourced staff!

Bewertet am 8.12.2016

Hivedesk is an amazing tool for business owners that are using outsourced staff. It gives you the...

Hivedesk is an amazing tool for business owners that are using outsourced staff. It gives you the ability to see the screen shots of what your staff is doing as they are logged in, report hours, keep them accountable, organize your time by projects and print off payroll reports. For the hands on business owner that pays by the hour this tool is a lifesaver.

Vorteile

The reporting capabilities.

Nachteile

No real integration with other systems.

Jessica
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Makes Tracking Remote Hours Easy

Bewertet am 8.3.2019

This had made scaling easy because my talent pool isn't limited to where our office is for work...

This had made scaling easy because my talent pool isn't limited to where our office is for work that can realistically be done from anywhere.

Vorteile

This keeps remote workers accountable, where the other option is I trust that they actually did the work. It also makes payroll easy when I can just pull up a report.

Nachteile

I'm not 100% sure how relevant the "Activity" feature is because I use the service for calling agents. I'd like to be able to pull up a video of exactly what they were doing so I can assess the speed of their work.

Shelby
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Functioning Review

Bewertet am 30.1.2019

Very well, great customer service.

Very well, great customer service.

Vorteile

Screenshots are a great feature. Also, the timekeeping is very beneficial as well.

Nachteile

We have used it in the past with all of our staff across the board and it was wonderful. My only complaint would be that we could not fit our whole team in a project it required me to create multiple projects.

Samantha
Gesamtbewertung
  • Branche: Verbraucherdienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great tracking platform

Bewertet am 15.11.2023

Vorteile

Being able to track the time and activity of employees. This is a very useful productivity tracker.

Nachteile

I don't have any serious issues with HiveDesk.

Michael
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Not bad

Bewertet am 5.2.2019

Overall is good

Overall is good

Vorteile

Ability to track time and screenshots . Employee can login right from screen

Nachteile

Some things are hard to set such as the time zone the employee is in for tracking time

JODIE
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Weitere für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 4.0 /10

Hivedesk is not for me

Bewertet am 28.7.2020

I used it for awhile but just could not get the analytics I required and the customer service was...

I used it for awhile but just could not get the analytics I required and the customer service was not very helpful either. There is no way to go back and get the information when you cancel so if you didn't download or print everything it is lost.

Vorteile

I like that it is easy to use for the agents

Nachteile

It cost 25.00 a month with very few features and I can pay less for other systems and get way more

Ann-marie
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

HiveDesk hit

Bewertet am 10.2.2019

Great experience great system to use. Saved us heaps $$$

Great experience great system to use. Saved us heaps $$$

Vorteile

Great in an age of outsourcing, keeps people honest

Nachteile

The software is great, nothing to note here

Jim
Jim
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Bewertet am 9.12.2015