Gesamtbewertung

2 /5
(1)
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Funktionen
2/5
Bedienkomfort
2/5
Kundenbetreuung
5/5

0%
haben diese Anwendung empfohlen

Filtern nach

Gesamtbewertung
Untern. Größe
Nutzungszeit
Sortieren nach

1 Bewertungen

Sarah R.
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

An ok Product

Bewertet am 7.6.2022

I wanted to love it but ultimately I am using GoTo assist more than Goto resolve. I cant do what I need to for my Job.

Vorteile

I like that I can see step by step where the customer is at on their side while trying to load the software.

Nachteile

I do not like that I can not add a technician to my session so we can troubleshoot together and I do not like that file transfer rarely works and I cant transfer more than one file.