Upodi

Skalierbares Abonnementmanagement und wiederkehrende Abrechnung

Gesamtbewertung

4,3 /5
(3)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3/5
Funktionen
4,7/5
Bedienkomfort
4,3/5
Kundenbetreuung
5/5

100%
haben diese Anwendung empfohlen
Sortieren nach

3 Bewertungen

Anders
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Vernetzung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best Sub software in the world

Bewertet am 6.2.2023

Vorteile

Upodi has the best UX/UI - As a founder i can control all parameter in terms of. Billing, Members, plans, etc. Anyone who wants easy, use and integration use Upodi it never fails!

Nachteile

Nothing to add under cons et works! I love Upodi

Bart
Gesamtbewertung
  • Branche: Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Upodi saves us a ton of work on subscription management

Bewertet am 7.4.2023

So far our experience with Upodi has gone very smoothly. We haven't been using it for long, but I'm...

So far our experience with Upodi has gone very smoothly. We haven't been using it for long, but I'm pretty sure it will save me a ton of time and work.

Vorteile

The support we've gotten is really great. Once you understand a bit how the platform works, it's also very intuitive to use. The UI is very clear and not cluttered at all.

Nachteile

The integration with Aiia is a bit unstable. I'm unsure if the cause of this problem is with Upodi or Aiia.

Daniel
Gesamtbewertung
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung

Connected and people behind

Bewertet am 4.5.2018

Vorteile

I found Upodi to be very connected with my existing finance system reducing my cost of integration and speeding time to market.

Nachteile

Still some elementary features I need but ask I spoke to the team they were happy to provide solutions and capture my feedback for future road map.