
yoffix
Gesamtbewertung
Filtern nach
Untern. Größe
109 Bewertungen
- Branche: Architektur & Planung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Powerful Communication Product and Easy to Collaborate.
Bewertet am 28.10.2023
Helpful teams collaboration and communication system and the project designs and other drawings are...
Helpful teams collaboration and communication system and the project designs and other drawings are easily shared through yoffix capabilities.
Vorteile
yoffix projection tools and the chatting experience across different projects Engineers and easy the communication through messages with yoffix is amazing.
The platform has Drag and also Drop capabilities which helps on time management and the team coordination with yoffix is effective.
Nachteile
Highly functional and easy communication platform and on getting started with yoffix is faster and there is nothing like dislike.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Manage your workspace and time effectively and smoothly with Yoffix.
Bewertet am 22.11.2023
Yoffix ensured efficient use of our office spaces and with it, i find it extremely easy to book a...
Yoffix ensured efficient use of our office spaces and with it, i find it extremely easy to book a space. Their customer support is the best and out of this World. Very helpful and reliable.
Vorteile
Yoffix allows us to manage appointments just from a single location just by syncing with Outlook and Google Calendar. Also, i like the availability indicator room booking which is very easy and makes online space reservation easy. It has an easy to use interface.
Nachteile
So far, we have not experienced any challenges while using Yoffix.
- Branche: Schreiben & Editieren
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
My Views on yoffix Usage
Bewertet am 21.11.2023
Vorteile
It has been effective to collaborate in one place through yoffix which centralize all our teams across Africa.
Nachteile
On my end, I haven’t yet encountered any flaw while using yoffix.
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Consistent Time Management Platform
Bewertet am 16.11.2023
The proficiency of the business in controlling every employee is something that has initiated...
The proficiency of the business in controlling every employee is something that has initiated business changes, and more communication is well enhanced using this software.
Vorteile
The program has a workspace controlling structure, and this resolves the need to enhance business growth and to resolve challenges that entails human resource.
Besides, the tool creates a collaborative space that increases business dynamics.
Nachteile
The software has captured all the business dynamics in matters workforce control and there is much coordination among businesses.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Valuable Approach for Business Tracking and Coordination
Bewertet am 21.11.2023
The program is well defined, with sustainable measures that allows companies to have a sustainable...
The program is well defined, with sustainable measures that allows companies to have a sustainable team management plan. Further, the development of reliable scheduling measures brings a consolidated business formation.
Vorteile
The implementation requirements are straightforward and the costs are all manageable.
Further, the tracking features are incorporated with other incredible third party options.
Nachteile
The entire session of using this software has been effective, filled with accuracy and satisfaction.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Manage Hybrid teams
Bewertet am 20.11.2023
Yoffix is great and helps you manage your workforce and makes it easy to connect with each other.
Yoffix is great and helps you manage your workforce and makes it easy to connect with each other.
Vorteile
its a great office scheduling tool you can manage your office team and remote team as well with this you can create meetings as well which helps in better collaboration.
Nachteile
Not good for integration you cannot integrate it with tools like meets and zoom.
Antwort von yoffix
Hi Mayank, thank you for your feedback.
Actually we already offer integration with MS Teams.
We will add conf-call option for our meeting room booking soon!
- Branche: Baumaterial
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Diverse and Effective Approach for Bookings
Bewertet am 21.11.2023
This software is committed, reliable and has the optimistic booking features. The space management...
This software is committed, reliable and has the optimistic booking features. The space management where reservation of rooms is made simple is another valid part of the tool.
Vorteile
The establishment of concrete payment measures makes the software easy to navigate.
Further, the direction the tool takes on online bookings makes every process smooth and straightforward.
Nachteile
The deployment of useful reservation measures allows companies to have the right time management procedure.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
best software
Bewertet am 13.11.2023
managing our office remotely . automation of task and easy to implement
managing our office remotely . automation of task and easy to implement
Vorteile
helps us schedule team office day to promote uniformity and organisation and reduce congestion, also analyse work attendance and stay informed about our teams perfomance, weekly attendance statics and also make changes in our automated insights and make adjustments. helps us save time due to automation, since we can set policies and automate tasks, the customers support is so responsive and replies on time when we need help
Nachteile
it is expensive to purchase, hard to use, need to modify the user interface
- Branche: Umweltdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Determined and Friendly Software
Bewertet am 19.11.2023
The matters that revolves around human resource like collaboration, performance evaluations, among...
The matters that revolves around human resource like collaboration, performance evaluations, among others are comprehensively handled by the tool.
Vorteile
The program helps in holding fruitful meetings, which gives collaborations.
Further, the software has friendly employees monitoring structures, and they all brings suitable performance.
Nachteile
The software is reliable and with no flaws and this gives it a perfect option that saves on business dynamics.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Our High Performance Office and workspace management software.
Bewertet am 19.11.2023
Vorteile
It is quick and an easy task to reserve a space.
It shows us if the facility we are booking is available.
It has a very good quality of customer service support.
Easily processes our payments.
Nachteile
There have been no problems while working with the tool.
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
best software ever
Bewertet am 15.8.2023
Vorteile
yoffix management tool enables us set policies and automate tasks , has good customer support which helps us bring hybrid projects to success, we use the digitized office to access and amanage bookable desks with flexible asset allocation.we can aslo synchronise new employees data with yoffix via azureAD, okta or HR tools and nee employees can be invited to yoffix and assigned to roles for a better workplace management
Nachteile
the user interface is not so good and sometimes hard to navigate,there is need to improve on the UI for easy navigation
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Application for managing remote employees
Bewertet am 16.10.2023
Vorteile
Easy to collaborate with the remote team members. Using yoffix we can assign tasks to the remote team members also we can track project progress as well as attendance management. Using yoffix easy for us to give office like experience to the remote team members. It has lots of features like we can book workstation, parking and assign assets to the remote employees. Tool is also reasonable with good customer support.
Nachteile
One issue I'm facing sometimes. Yoffix becomes unresponsive when internet bandwidth is fluctuate or low.
- Branche: Landwirtschaft
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A very pleasant team management software
Bewertet am 23.11.2023
Vorteile
It helps in managing our teams particularly when they have assignments.
It makes management tasks easier and fast.
It is very friendly in use.
Nachteile
Nothing to dislike concerning this amazing management software.
- Branche: Öl & Energie
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
yoffix Is a Superior Workforce Management Solution
Bewertet am 21.11.2023
Since the deployment of yoffix, everything has been smooth.
Since the deployment of yoffix, everything has been smooth.
Vorteile
This workforce management solution has incredible features that are easy to deploy.
It has a nice support team department.
I like how organized and intuitive the interface of yoffix has been.
Nachteile
yoffix works so well for us without any challenges.
We enjoy every encounter with yoffix.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Digital workplace management tool
Bewertet am 15.9.2023
Vorteile
Yoffix is reliable and secure tool in hybrid workplace category. Yoffix is really a game changer for all small and large organisations because from any location at any time we can track or manage attendance of hybrid team members or we can reserve the desks for hybrid team members. We are using this tool with the integration MS teams and 365.
Nachteile
User Interface is too old. It needs to be updated and refinement because it lags sometimes and becomes unresponsive.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best tool for digital workplace
Bewertet am 1.9.2023
Vorteile
We are using this tool in our organisation for desk sharing or booking for hybrid teams. Yoffix allow us to track employees attendance, employees allocations and projects. It helps in boosting productivity and strengthen our teamwork. It saves lots of time as well as money. Also we can integrate with MS Teams for flawless experience.
Nachteile
User Interface is good but lags sometimes when internet bandwidth is poor. Pricing is high for the small companies
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
My great experience with Yoffix.
Bewertet am 19.11.2023
Vorteile
It's a great and incredible work management tool that allows us to maintain our work rate. I love how it brings us all together thus allowing us to work in cohesion more effectively and efficiently on our daily basis. It has helped us to have a very smooth flow of shifts while maintaining optimum utilization of our office workspace.
Nachteile
Yoffix meets all our expectations and until today i have never experienced any challenges.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
User Friendly & Customisable Workplace Management Tool
Bewertet am 26.8.2023
Vorteile
Using yoffix easy to create hybrid environment workplace. Also we can manage or track the office assets. It works very efficiently with 3rd party software is like teams and slack without any lag. It increases team productivity and gives flexibility to the team members.
Nachteile
Tool is paid as well as little bit costly according to me. It needs to be reduced in pricing. Otherwise fully satisfied solution for workplace management.
- Branche: Telekommunikation
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The Aristocratic and Reliable Digital office bookings software.
Bewertet am 21.11.2023
The cost is so affordable with an easy interface to navigate through giving us an easy time.
The cost is so affordable with an easy interface to navigate through giving us an easy time.
Vorteile
It sends us reports on office usage.
It has a very easy to use interface.
Easy to schedule attendance or book office online.
Nachteile
We have not experienced any challenges while with the software
- Branche: Buchhaltung
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A Flexible and Reliable Workforce Management Solution
Bewertet am 6.11.2023
Vorteile
The best thing with the tool is that it comes with a breadth of features that helps in team colaborration. The features are quite responsive and integrates well with third party applications.
Nachteile
Yoffix helps to fix all the workforce related challenges.
- Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
My Experience Using Yoffix
Bewertet am 6.11.2023
Vorteile
First, I like the scheduling features
It comes with great team management features
It is the best for a digital workspace solution
Workforce management is easy with Yoffix
Nachteile
This product has never caused any pain and it works as expected.

- Branche: Architektur & Planung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Yoffix Space Management and Coordination Options are Excellent.
Bewertet am 31.8.2023
Resource management and very amazing scheduling and great workforce management system and very easy...
Resource management and very amazing scheduling and great workforce management system and very easy to access all the features.
Vorteile
Flexible project management solution with plenty easy features like employees activities tracking and generation of reports and data import is faster and very smooth.
Nachteile
Powerful and nice management tool and i have no anything to underline when it comes to Yoffix capabilities.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Best of all time
Bewertet am 1.9.2023
Vorteile
Yoffix is a complete package for resource management or employee scheduling. We can reserved desks for hybrid teams. Easy to track the project progress as well as attendance using this same solution. It works flawlessly with 365 and slack that saves lots of time.
Nachteile
Yoffix is complete solution for connecting with hybrid teams. We are not facing any issues.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Application for hybrid workforce management
Bewertet am 25.9.2023
Vorteile
we are using this application of managing remote and onsite teams. Really it is game changer because we can do attendance tracking, activities tracking, reports generation and employee scheduling of the remote employees very easily.
Nachteile
Yoffix has lots of capabilities that makes this application awesome. I doesn't have any dislike for yoffix.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The Deluxe and Out of this World Meeting Room Booking Tool.
Bewertet am 13.11.2023
It is a very easy to set up tool.It did not give us hard time to get started with.
The user...
It is a very easy to set up tool.It did not give us hard time to get started with.
The user interface is so clean and userfriendly to use which gives us an easy time.
Vorteile
It is easy to reserve meeting workspaces for our meetings.
Seamless integrations with other softwares.
It is easy to reserve parking lots with the tools .
It is so easy to setup.
Nachteile
We have not experienced any problems with the software.