yoffix Erfahrungen

yoffix

Hybrid Workplace Platform für mittelständische Unternehmen. Perfekt integriert mit Microsoft 365 und Slack.

Gesamtbewertung

4,9 /5
(109)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Funktionen
4,8/5
Bedienkomfort
4,9/5
Kundenbetreuung
4,7/5

99%
haben diese Anwendung empfohlen
Sortieren nach

109 Bewertungen

Stephen
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Powerful Communication Product and Easy to Collaborate.

Bewertet am 28.10.2023

Helpful teams collaboration and communication system and the project designs and other drawings are...

Helpful teams collaboration and communication system and the project designs and other drawings are easily shared through yoffix capabilities.

Vorteile

yoffix projection tools and the chatting experience across different projects Engineers and easy the communication through messages with yoffix is amazing.
The platform has Drag and also Drop capabilities which helps on time management and the team coordination with yoffix is effective.

Nachteile

Highly functional and easy communication platform and on getting started with yoffix is faster and there is nothing like dislike.

Kilonzo
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Manage your workspace and time effectively and smoothly with Yoffix.

Bewertet am 22.11.2023

Yoffix ensured efficient use of our office spaces and with it, i find it extremely easy to book a...

Yoffix ensured efficient use of our office spaces and with it, i find it extremely easy to book a space. Their customer support is the best and out of this World. Very helpful and reliable.

Vorteile

Yoffix allows us to manage appointments just from a single location just by syncing with Outlook and Google Calendar. Also, i like the availability indicator room booking which is very easy and makes online space reservation easy. It has an easy to use interface.

Nachteile

So far, we have not experienced any challenges while using Yoffix.

Ben
Gesamtbewertung
  • Branche: Schreiben & Editieren
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

My Views on yoffix Usage

Bewertet am 21.11.2023

Vorteile

It has been effective to collaborate in one place through yoffix which centralize all our teams across Africa.

Nachteile

On my end, I haven’t yet encountered any flaw while using yoffix.

Christopher
Gesamtbewertung
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Consistent Time Management Platform

Bewertet am 16.11.2023

The proficiency of the business in controlling every employee is something that has initiated...

The proficiency of the business in controlling every employee is something that has initiated business changes, and more communication is well enhanced using this software.

Vorteile

The program has a workspace controlling structure, and this resolves the need to enhance business growth and to resolve challenges that entails human resource.
Besides, the tool creates a collaborative space that increases business dynamics.

Nachteile

The software has captured all the business dynamics in matters workforce control and there is much coordination among businesses.

Adebayo
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Valuable Approach for Business Tracking and Coordination

Bewertet am 21.11.2023

The program is well defined, with sustainable measures that allows companies to have a sustainable...

The program is well defined, with sustainable measures that allows companies to have a sustainable team management plan. Further, the development of reliable scheduling measures brings a consolidated business formation.

Vorteile

The implementation requirements are straightforward and the costs are all manageable.
Further, the tracking features are incorporated with other incredible third party options.

Nachteile

The entire session of using this software has been effective, filled with accuracy and satisfaction.

Mayank
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Manage Hybrid teams

Bewertet am 20.11.2023

Yoffix is great and helps you manage your workforce and makes it easy to connect with each other.

Yoffix is great and helps you manage your workforce and makes it easy to connect with each other.

Vorteile

its a great office scheduling tool you can manage your office team and remote team as well with this you can create meetings as well which helps in better collaboration.

Nachteile

Not good for integration you cannot integrate it with tools like meets and zoom.

Antwort von yoffix

Hi Mayank, thank you for your feedback.
Actually we already offer integration with MS Teams.
We will add conf-call option for our meeting room booking soon!

Smith
Gesamtbewertung
  • Branche: Baumaterial
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Diverse and Effective Approach for Bookings

Bewertet am 21.11.2023

This software is committed, reliable and has the optimistic booking features. The space management...

This software is committed, reliable and has the optimistic booking features. The space management where reservation of rooms is made simple is another valid part of the tool.

Vorteile

The establishment of concrete payment measures makes the software easy to navigate.
Further, the direction the tool takes on online bookings makes every process smooth and straightforward.

Nachteile

The deployment of useful reservation measures allows companies to have the right time management procedure.

moses
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

best software

Bewertet am 13.11.2023

managing our office remotely . automation of task and easy to implement

managing our office remotely . automation of task and easy to implement

Vorteile

helps us schedule team office day to promote uniformity and organisation and reduce congestion, also analyse work attendance and stay informed about our teams perfomance, weekly attendance statics and also make changes in our automated insights and make adjustments. helps us save time due to automation, since we can set policies and automate tasks, the customers support is so responsive and replies on time when we need help

Nachteile

it is expensive to purchase, hard to use, need to modify the user interface

John
Gesamtbewertung
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Determined and Friendly Software

Bewertet am 19.11.2023

The matters that revolves around human resource like collaboration, performance evaluations, among...

The matters that revolves around human resource like collaboration, performance evaluations, among others are comprehensively handled by the tool.

Vorteile

The program helps in holding fruitful meetings, which gives collaborations.
Further, the software has friendly employees monitoring structures, and they all brings suitable performance.

Nachteile

The software is reliable and with no flaws and this gives it a perfect option that saves on business dynamics.

Amos
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Our High Performance Office and workspace management software.

Bewertet am 19.11.2023

Vorteile

It is quick and an easy task to reserve a space.
It shows us if the facility we are booking is available.
It has a very good quality of customer service support.
Easily processes our payments.

Nachteile

There have been no problems while working with the tool.

Asiimwe
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

best software ever

Bewertet am 15.8.2023

Vorteile

yoffix management tool enables us set policies and automate tasks , has good customer support which helps us bring hybrid projects to success, we use the digitized office to access and amanage bookable desks with flexible asset allocation.we can aslo synchronise new employees data with yoffix via azureAD, okta or HR tools and nee employees can be invited to yoffix and assigned to roles for a better workplace management

Nachteile

the user interface is not so good and sometimes hard to navigate,there is need to improve on the UI for easy navigation

Anamika
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Application for managing remote employees

Bewertet am 16.10.2023

Vorteile

Easy to collaborate with the remote team members. Using yoffix we can assign tasks to the remote team members also we can track project progress as well as attendance management. Using yoffix easy for us to give office like experience to the remote team members. It has lots of features like we can book workstation, parking and assign assets to the remote employees. Tool is also reasonable with good customer support.

Nachteile

One issue I'm facing sometimes. Yoffix becomes unresponsive when internet bandwidth is fluctuate or low.

githinji
Gesamtbewertung
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A very pleasant team management software

Bewertet am 23.11.2023

Vorteile

It helps in managing our teams particularly when they have assignments.
It makes management tasks easier and fast.
It is very friendly in use.

Nachteile

Nothing to dislike concerning this amazing management software.

George
Gesamtbewertung
  • Branche: Öl & Energie
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

yoffix Is a Superior Workforce Management Solution

Bewertet am 21.11.2023

Since the deployment of yoffix, everything has been smooth.

Since the deployment of yoffix, everything has been smooth.

Vorteile

This workforce management solution has incredible features that are easy to deploy.
It has a nice support team department.
I like how organized and intuitive the interface of yoffix has been.

Nachteile

yoffix works so well for us without any challenges.
We enjoy every encounter with yoffix.

Soniya
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 5.001–10.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Digital workplace management tool

Bewertet am 15.9.2023

Vorteile

Yoffix is reliable and secure tool in hybrid workplace category. Yoffix is really a game changer for all small and large organisations because from any location at any time we can track or manage attendance of hybrid team members or we can reserve the desks for hybrid team members. We are using this tool with the integration MS teams and 365.

Nachteile

User Interface is too old. It needs to be updated and refinement because it lags sometimes and becomes unresponsive.

Ankit
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best tool for digital workplace

Bewertet am 1.9.2023

Vorteile

We are using this tool in our organisation for desk sharing or booking for hybrid teams. Yoffix allow us to track employees attendance, employees allocations and projects. It helps in boosting productivity and strengthen our teamwork. It saves lots of time as well as money. Also we can integrate with MS Teams for flawless experience.

Nachteile

User Interface is good but lags sometimes when internet bandwidth is poor. Pricing is high for the small companies

Wilfred
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

My great experience with Yoffix.

Bewertet am 19.11.2023

Vorteile

It's a great and incredible work management tool that allows us to maintain our work rate. I love how it brings us all together thus allowing us to work in cohesion more effectively and efficiently on our daily basis. It has helped us to have a very smooth flow of shifts while maintaining optimum utilization of our office workspace.

Nachteile

Yoffix meets all our expectations and until today i have never experienced any challenges.

Shristi
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

User Friendly & Customisable Workplace Management Tool

Bewertet am 26.8.2023

Vorteile

Using yoffix easy to create hybrid environment workplace. Also we can manage or track the office assets. It works very efficiently with 3rd party software is like teams and slack without any lag. It increases team productivity and gives flexibility to the team members.

Nachteile

Tool is paid as well as little bit costly according to me. It needs to be reduced in pricing. Otherwise fully satisfied solution for workplace management.

Lewis
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

The Aristocratic and Reliable Digital office bookings software.

Bewertet am 21.11.2023

The cost is so affordable with an easy interface to navigate through giving us an easy time.

The cost is so affordable with an easy interface to navigate through giving us an easy time.

Vorteile

It sends us reports on office usage.
It has a very easy to use interface.
Easy to schedule attendance or book office online.

Nachteile

We have not experienced any challenges while with the software

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A Flexible and Reliable Workforce Management Solution

Bewertet am 6.11.2023

Vorteile

The best thing with the tool is that it comes with a breadth of features that helps in team colaborration. The features are quite responsive and integrates well with third party applications.

Nachteile

Yoffix helps to fix all the workforce related challenges.

Bosco
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

My Experience Using Yoffix

Bewertet am 6.11.2023

Vorteile

First, I like the scheduling features
It comes with great team management features
It is the best for a digital workspace solution
Workforce management is easy with Yoffix

Nachteile

This product has never caused any pain and it works as expected.

Raj
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Yoffix Space Management and Coordination Options are Excellent.

Bewertet am 31.8.2023

Resource management and very amazing scheduling and great workforce management system and very easy...

Resource management and very amazing scheduling and great workforce management system and very easy to access all the features.

Vorteile

Flexible project management solution with plenty easy features like employees activities tracking and generation of reports and data import is faster and very smooth.

Nachteile

Powerful and nice management tool and i have no anything to underline when it comes to Yoffix capabilities.

Mohit
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best of all time

Bewertet am 1.9.2023

Vorteile

Yoffix is a complete package for resource management or employee scheduling. We can reserved desks for hybrid teams. Easy to track the project progress as well as attendance using this same solution. It works flawlessly with 365 and slack that saves lots of time.

Nachteile

Yoffix is complete solution for connecting with hybrid teams. We are not facing any issues.

Jatin
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Application for hybrid workforce management

Bewertet am 25.9.2023

Vorteile

we are using this application of managing remote and onsite teams. Really it is game changer because we can do attendance tracking, activities tracking, reports generation and employee scheduling of the remote employees very easily.

Nachteile

Yoffix has lots of capabilities that makes this application awesome. I doesn't have any dislike for yoffix.

Racheal
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The Deluxe and Out of this World Meeting Room Booking Tool.

Bewertet am 13.11.2023

It is a very easy to set up tool.It did not give us hard time to get started with.
The user...

It is a very easy to set up tool.It did not give us hard time to get started with.
The user interface is so clean and userfriendly to use which gives us an easy time.

Vorteile

It is easy to reserve meeting workspaces for our meetings.
Seamless integrations with other softwares.
It is easy to reserve parking lots with the tools .
It is so easy to setup.

Nachteile

We have not experienced any problems with the software.