Shipup

One-Stop-Shop für E-Commerce-Kundenerfahrung nach dem Kauf

Gesamtbewertung

4,9 /5
(7)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,7/5

100%
haben diese Anwendung empfohlen
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7 Bewertungen

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Kosmetik
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Best e-commerce shipping tracking solution

Bewertet am 14.1.2022

Vorteile

Easy to setup
Emails or SMS notifications

Nachteile

Feedback feature is an option
Reporting export option

Juliette
Gesamtbewertung
  • Branche: Bekleidung & Mode
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Shipup helps reassure our customers !

Bewertet am 17.5.2022

The benefits are that we have very few customers writing to us about their delivery, they seem to...

The benefits are that we have very few customers writing to us about their delivery, they seem to be very reassured compared to the past.

Vorteile

We like the fact that it helps our customer follow up their shipments in a customized way that is more qualitative than the regular emails sent by Colissimo or other transporters. The Shipup page is good looking too. Also we really like that the customers can leave a review, we follow the NPS score on shipup every week.

Nachteile

We had a little issue at first with Shipup because the integration with Mondial Relay was not working great. Otherwise we are happy with the app, even if it is slightly expensive ! And sometimes the amount of notification is big and not super easy to sort out.

Guillaume
Gesamtbewertung
  • Branche: Großhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Review by Kubii

Bewertet am 16.10.2023

With more than 4 carriers offered on our site, Shipup is a very good way for us to have centralised...

With more than 4 carriers offered on our site, Shipup is a very good way for us to have centralised management of our orders and shipments.

Vorteile

The integration on the site is a real success, and thanks to the work of the shipup developers, with a little customisation we end up with a product that is perfectly adapted to our CMS

Nachteile

We're still waiting to be able to test the smart delivry estimate, which unfortunately takes a long time to deploy...

Richard
Gesamtbewertung
  • Branche: Baumaterial
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Shipup does things right

Bewertet am 17.5.2022

Vorteile

It is automated and inexpensive compared to the major other options out there

Nachteile

It is missing a lot of features. If you want to really customize it isn't as good. However if you want something out of the box this one is good.

Kevin
Gesamtbewertung
  • Branche: Möbel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Shipup

Bewertet am 29.1.2024

Vorteile

Belle interface, fluide et agréable.
Outil très stable, aucun bug rencontré.
Support disponible et réactif pour l'intégration.

Nachteile

Le prix très élevé vs la concurrence qui propose les mêmes fonctionnalités.

Silvina
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great software!

Bewertet am 23.5.2022

With Shipup we're able to keep control over the warehouse performance and identify issues with...

With Shipup we're able to keep control over the warehouse performance and identify issues with shipping to certain countries. Based on those reports we have removed some from our shipping options.

Vorteile

The product is very easy to use, the integration was quick and we're now able to better track our packages.

Nachteile

Reports could be easier to create. Templates would be helpful.

Martin
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very pleased with ShipUp and the support team

Bewertet am 23.5.2022

Vorteile

ShipUp is a cool tool to help my customers have information about their deliveries. The team is very fast to reply and they always find a solution. They always have new projects and the solution is getting better and better. I am globally pleased with ShipUp.

Nachteile

I think ShipUp could improve the Prestashop connector so that merchants can set up filters on order themselves. Currently, I have to write to the support. It's a very small inconvenient.