Gesamtbewertung

4,9 /5
(7)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Funktionen
4,6/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,6/5

100%
haben diese Anwendung empfohlen
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7 Bewertungen

sasha
Gesamtbewertung
  • Branche: Schreiben & Editieren
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

works great

Bewertet am 13.12.2022

I would recommend it without pause. simple and easy to use.

Vorteile

it's easy to use and runs properly. no issues downloading or opening. makes me feel like I'm being taken care of. no problems using the program or any of its functions.

Nachteile

nothing has happened to make ME NOT LIKE IT

Wajahat
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Very cheap and Afforable

Bewertet am 30.7.2021

Vorteile

Good service, affordable and good support.

Nachteile

many things still can be improved but yet still its good

Andy
Gesamtbewertung
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Weitere für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

A good option for contact centers

Bewertet am 1.6.2021

I had the opportunity to learn about this tool through a client who we consulted on digital transformation, and I was surprised that he did not choose a more widely used software. I was surprised by the ease of implementation and ease of use, as well as the need for a small learning curve.

Vorteile

It is an application that fulfills what it promises, as a user and client advisor who acquired it, I can assure you that I was surprised by the ease of implementation, configuration, learning and use. It is simple and intuitive but has very powerful tools for managing customer contact.

Nachteile

It is a tool that, in my opinion, still lacks maturity, having a little more feedback from customers to adapt it more to their needs. Its ease of implementation and use also impact on a much lighter customization. I am not convinced about the method of payment per day of use.

Justin
Gesamtbewertung
  • Branche: Tierarzt
  • Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Steam by codelogic

Bewertet am 23.11.2021

Vorteile

A very impressive and highly functional product, this software is ideal for managing calls and communications

Nachteile

The software takes some getting used to, but with practice becomes very smooth.

Richard
Gesamtbewertung
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Great choice for telephony

Bewertet am 4.7.2022

I used Steam in a call center job I worked for previously, and I was impressed by the reps helpful and friendly attitude during installation. Upon using the software, I was amazed that it could perform so many tasks so easily. It handles call queues with excellent efficiency, and even allows for call recording under the right (and legal) circumstances. A definite recommend to businesses who need telephone services unavailable from their provider.

Vorteile

The wide range of options available to call center users is staggering. The helpfulness of the representatives that install the software is unprecedented, and other companies should consider taking note.

Nachteile

Sometimes the sheer number of options can be overwhelming, but with the helpful nature of customer support, this particular drawback becomes less of a problem.

Eyüp
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Steam Connect EO

Bewertet am 13.4.2022

Sometimes I need to use the predictive dialer feature while making my calls. I can say that this is the feature that I like the most and most useful for me in this software.

Vorteile

I use and love the predictive dialer feature all the time. Makes my job easier

Nachteile

I don't like its interface very much. It is not much different from other software. They need to work a bit and offer a nicer interface

Caio
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Fácil e demais.

Bewertet am 14.1.2022

Vorteile

Facilidade de usar, pode ser leigo que consegue usar da melhor forma, utilizando todos os recursos.

Nachteile

Até o momento nenhum contra sobre o aplicativo, estou satisfeito.

Antwort von Codelogic Übersetzen auf: Deutsch

Hi,

You were reviewing Steam, not Steam-connect. This is a completely different product. Could you please remove your review?