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7 Bewertungen
- Branche: Schreiben & Editieren
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Monatlich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
works great
Bewertet am 13.12.2022
I would recommend it without pause. simple and easy to use.
Vorteile
it's easy to use and runs properly. no issues downloading or opening. makes me feel like I'm being taken care of. no problems using the program or any of its functions.
Nachteile
nothing has happened to make ME NOT LIKE IT
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51-200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Very cheap and Afforable
Bewertet am 30.7.2021
Vorteile
Good service, affordable and good support.
Nachteile
many things still can be improved but yet still its good
- Branche: Personalwesen
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Weitere für 1-5 Monate genutzt
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
A good option for contact centers
Bewertet am 1.6.2021
I had the opportunity to learn about this tool through a client who we consulted on digital transformation, and I was surprised that he did not choose a more widely used software. I was surprised by the ease of implementation and ease of use, as well as the need for a small learning curve.
Vorteile
It is an application that fulfills what it promises, as a user and client advisor who acquired it, I can assure you that I was surprised by the ease of implementation, configuration, learning and use. It is simple and intuitive but has very powerful tools for managing customer contact.
Nachteile
It is a tool that, in my opinion, still lacks maturity, having a little more feedback from customers to adapt it more to their needs. Its ease of implementation and use also impact on a much lighter customization. I am not convinced about the method of payment per day of use.
- Branche: Tierarzt
- Unternehmensgröße: 11-50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Steam by codelogic
Bewertet am 23.11.2021
Vorteile
A very impressive and highly functional product, this software is ideal for managing calls and communications
Nachteile
The software takes some getting used to, but with practice becomes very smooth.
- Branche: Maschinerie
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Great choice for telephony
Bewertet am 4.7.2022
I used Steam in a call center job I worked for previously, and I was impressed by the reps helpful and friendly attitude during installation. Upon using the software, I was amazed that it could perform so many tasks so easily. It handles call queues with excellent efficiency, and even allows for call recording under the right (and legal) circumstances. A definite recommend to businesses who need telephone services unavailable from their provider.
Vorteile
The wide range of options available to call center users is staggering. The helpfulness of the representatives that install the software is unprecedented, and other companies should consider taking note.
Nachteile
Sometimes the sheer number of options can be overwhelming, but with the helpful nature of customer support, this particular drawback becomes less of a problem.
- Branche: Finanzdienstleistungen
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
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Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Steam Connect EO
Bewertet am 13.4.2022
Sometimes I need to use the predictive dialer feature while making my calls. I can say that this is the feature that I like the most and most useful for me in this software.
Vorteile
I use and love the predictive dialer feature all the time. Makes my job easier
Nachteile
I don't like its interface very much. It is not much different from other software. They need to work a bit and offer a nicer interface
- Branche: Automotive
- Unternehmensgröße: 2-10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Fácil e demais.
Bewertet am 14.1.2022
Vorteile
Facilidade de usar, pode ser leigo que consegue usar da melhor forma, utilizando todos os recursos.
Nachteile
Até o momento nenhum contra sobre o aplicativo, estou satisfeito.
Antwort von Codelogic Übersetzen auf: Deutsch
Hi,
You were reviewing Steam, not Steam-connect. This is a completely different product. Could you please remove your review?