RoomRaccoon Erfahrungen
RoomRaccoon
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58 Bewertungen
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Fast tadellos
Bewertet am 16.8.2023
RoomRaccoon bietet wirklich kleine Häuser eine wunderbare "Rundum Lösung" mit sehr coole Funktionen...
RoomRaccoon bietet wirklich kleine Häuser eine wunderbare "Rundum Lösung" mit sehr coole Funktionen und Innovationen.
Vorteile
Ich kann sehr schnell Zimmer reservieren, Preise/Zahlungen anpassen und mit dem Gast kommunizieren. Vor das Ende vom Telefongespräch hat der Gast bereits die Bestätigung/Offerte/Stornierung erhalten.
Nachteile
Das Repportwesen. Tagesabschluss findet mit Screenshots und keine genaue Zahlen statt. Man kann in der Vergangenheit Anpassungen machen. Schnittstelle mit Gastronovi war sehr mühsam und heute noch unbefriedigend.
Antwort von RoomRaccoon
Thank you for your thoughtful review of RoomRaccoon, Dennis. It's fantastic to know that you've been able to efficiently manage room reservations, adjust prices, handle payments, and communicate with guests seamlessly. We understand that the reporting system has been a concern for you. Your feedback is essential, and we're actively working to enhance our reporting capabilities. In fact, we have launched several new reports that should give you a more thorough breakdown of your revenue performance. If you have any more insights or suggestions, please feel free to contact our team.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Achtung vor diesem System
Bewertet am 13.9.2023
Leider inzwischen Katastrophal! Hier fühlt man sich inzwischen leider wirklich, als ob man auf den...
Leider inzwischen Katastrophal! Hier fühlt man sich inzwischen leider wirklich, als ob man auf den völlig falschen Partner gesetzt hat!Kundenservice und Zusammenarbeit sind nicht möglich! Bei Updates werden Funktionen gelöscht!
Vorteile
Inzwischen nichts mehr! Die Cloud Lösung ist gut
Nachteile
Leider hat der Service und die Funktionalität rapide abgenommen! Probleme werden nicht behoben, Tickets nicht bearbeitet, Mitarbeiter sind nicht erreichbar!
Antwort von RoomRaccoon
Thank you for your feedback, Tina.
We understand how important it is to have a reliable and responsive service, and we regret any frustration this situation has caused you. Please know that your feedback is valued, and we are actively working to address the issues you've raised. We appreciate your patience and are here to assist you with any further questions or concerns.
Best regards,
Team RoomRaccoon
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Sehr gute all-in-one Hotel Software
Bewertet am 4.6.2024
Roomraccoon unterstützt eure treuen Kunden, die diese Software nutzen, bezahlen und verbessern, als...
Roomraccoon unterstützt eure treuen Kunden, die diese Software nutzen, bezahlen und verbessern, als eine ständige Expansion voranzutreiben auf Kosten des Systems und der Kunden
Vorteile
Viele Möglichkeiten das eigene Hotel zu verwalten. Der neue Customer Success Manager kümmert sich direkt um seine langjährigen Hotelpartner.
Nachteile
Bugs. Aber das gesamte Team ist sehr bemüht diese zu beheben.
Antwort von RoomRaccoon
Wir entschuldigen uns aufrichtig für die negativen Erfahrungen, die Sie mit unserem Service gemacht haben, Andreas. Es ist enttäuschend zu hören, dass Sie Probleme mit Bugs hatten und mit unserem Preismodell unzufrieden waren. Ihr Feedback ist für uns sehr wertvoll, und wir nehmen es sehr ernst. Wir würden uns freuen, wenn wir Ihr Anliegen mit Ihnen besprechen könnten, und jemand aus unserem Team wird sich in Kürze mit Ihnen in Verbindung setzen.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Preis-/Leistungsverhältnis stimmig
Bewertet am 28.10.2023
Seit 2019 im Einsatz und alles in allem sehr zufrieden
Seit 2019 im Einsatz und alles in allem sehr zufrieden
Vorteile
- benutzerfreundlich
- 99,9% zuverlässig
- im Großen und Ganzen guter Support
Nachteile
- Softwareaktualisierungen oder Serverupdates, die meine Einstellungen beeinträchtigen, ohne daß ich vorab darüber informiert werde
- teilweise wechselnde Ansprechpartner im Support
Antwort von RoomRaccoon
Dear Frank,
First of all, thank you for your continued trust in our services since 2019!
We apologise for any inconvenience caused by the product updates. We are working to improve communication in such cases.
If you have further suggestions or questions, we are always happy to help.
Team RoomRacoon
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Gut zu bedienende Hotelsoftware
Bewertet am 27.10.2023
Rudktion der Arbeitszeit
Rudktion der Arbeitszeit
Vorteile
Einfachheit der Anwendung, Aufbau des Systems
Nachteile
Es fehlt die Möglichkeit -rechnungen zu splitten (auf einzelne Tage) und zu wenig Änderungsmöglichkeit bei Portalbuchungen
Antwort von RoomRaccoon
Hey there Sandra,
Thank you for sharing your thoughts. We've duly noted your feedback regarding the need for invoice splitting and enhanced portal booking options.
On the other hand, we're thrilled to hear that our software has reduced the time you spend with daily processes.
Should you have any more questions, please don't hesitate to contact us. We're here to assist.
Team RoomRaccoon
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Perfekte Hotelsoftware
Bewertet am 27.10.2023
Alles in allem sehr gut
Alles in allem sehr gut
Vorteile
Die gezielten Einstellungen bei verschiedenen Preisen
Nachteile
Telefonischer Support ist schwierig, es ist telefonisch keiner auf die schnelle erreichbar
Antwort von RoomRaccoon
Hey Klaus,
Thank you for your positive feedback on our software. We're glad to hear you find it perfect, with targeted settings at different prices. We appreciate your input about phone support and will work on improving our response times.
Kind regards,
Team RoomRaccoon
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Bugs überall in der Pricing Tabelle
Bewertet am 11.7.2021
Anfangs waren wir sehr enthusiastisch da wir RoomRaccon als neues innovatives Unternehmen...
Anfangs waren wir sehr enthusiastisch da wir RoomRaccon als neues innovatives Unternehmen empfunden haben. Jetzt allerdings bereue ich nicht eine STandardsoftware ausgesucht zu haben, da mir die Nutzung sehr viel Zeit und Nerven kostet. Ich bin normalerweiser keiner der eine Rezension schreibt sondern versuche es immer mit dem Unternehmen selbst auszumachen. Da ich aber nach mehreren Anfragen mit einem Verantwortlichen zu sprechen keine Antwort erhalten habe und das Problem mit unserer Preis-/Tariftabelle nach mehr als einem Monat nicht gelöst ist, weiß ich nicht mehr was ich machen soll. Das Produkt ist nicht Marktreif.
Vorteile
Die möglichkeitn Revenuemanagement zu betreiben war anfangs sehr spannend, hat sich jedoch als total falsch rausgestellt.
Nachteile
- Unsere ganze Tarif- und Preistabelle war seit Saisonbeginn voller Bugs. Preise sind bis zu 50% teuerer als von uns festgelegt oder einfach gefühlt willkürlich kalkuliert, ohne nachvollziehen zu können woher es kommt. Der Kundenservice ist zwar bemüht kann aber nach mehr als einem Monat keine Lösung anbieten. Stammgäste rufen uns an und fragen warum wir plötzlich so teuer sind.
- Unter drei nächte wollten wir auf keinem Buchungsportal buchbar sein. Jedoch haben Bugs in Roomraccoon dazu geführt dass wir in der Hochsaison über Bückung 1 oder 2 Nächte Buchungen reinbekommen haben.
- Andere Bugs haben dazu geführt, dass "long Stay" Tarife (ab 7 Nächte) auch für kürzere Aufenthalte buchbar waren.
- Diese ganzen Fakten sind mehr als nur Geschäftsschädigend bei einem kleinen Haus mit nur 11 Zimmer.
- Dass wir uns auf die Preisangaben in Roomraccoon nicht verlassen können führt dazu, dass wir keine direkten Buchungen erhalten und dass bei jedem Angebot die Preise und Tarife kontrollieren müssen wodurch wir enorme Zeit verlieren.
- Zudem wurde uns Ende 2020 versichert, dass gewisse Schnittstellen, die für uns in Südtirol notwendig sind (Polizei Meldung, Astat) bis Februar 2021 eingebaut werden. Wir habne jetzt Juli 2021 und bis jetzt müssen wir immer noch alles händisch eingeben. Die Polizeimeldung hat die ersten drei Tage funktioniert und danach kamen nur noch Fehlermeldungen.
- Ich schätze, dass wir durchschnittlich 1h pro Tag durch diese Mängel verlieren.
- Noch vieles mehr
Gründe für den Wechsel zu RoomRaccoon
Auf grund der Möglichkeit Revenue Management zu betreiben.- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
A wonderful platform for your independent hotel
Bewertet am 20.11.2024
Vorteile
RoomRaccoon offers a full suite of all the essential features an indepent hotelier needs, supported by a full scale of integrations. Great value for money!
Nachteile
They’re not live in all countries around the world yet, so please make sure to contact their team to verify you can use them.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Easy to use product
Bewertet am 6.12.2023
Although the product has a higher price, its functionality us excellent, everything works perfectly.
Although the product has a higher price, its functionality us excellent, everything works perfectly.
Vorteile
Product is easy and simple to use, it is very reliable, we did not experience any technical issues, booking engine and connections with OTA works perfectly.
Nachteile
The price is higher than another product and to have the full function of product, it is necessary to use several upgrades.
Antwort von RoomRaccoon
Thank you for taking the time to share your feedback with us, Kresimir. We're thrilled to hear that you find RoomRaccoon easy to use and we appreciate your positive comments on the functionality of our booking engine and its seamless connections with OTA platforms. We're glad to have you as part of the RoomRaccoon community, and we're committed to delivering a product that not only meets but exceeds your expectations.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
IT IS A SCAM
Bewertet am 27.11.2023
Horrible! I wouldn't wish this kind of experience to anybody
Horrible! I wouldn't wish this kind of experience to anybody
Vorteile
Horrible, how they treat customers is unacceptable.
Nachteile
We entered into a contract with Room Raccoon under the main agreement that we could integrate Stripe as our payment gateway. However, during the final stages before going live, we were suddenly informed that integrating Stripe was impossible, and we were left with no choice but to use their payment gateway, incurring unexpected costs of approximately 10,000EUR based on revenue.
Despite expressing our dissatisfaction and the fact that this change contradicted the terms we initially agreed upon, we were met with unresponsiveness, and unprofessionalism, and no solutions. Attempts to seek a resolution or a refund for the program we did not use for a single day were unsuccessful, resulting in the loss of 3,000EUR and months of work.
After posting a negative review, we received a public response from RoomRaccon, expressing understanding and extending an invitation to discuss the matter for a potential solution: "Please contact our customer support team to discuss your situation further. We would be happy to continue to be in contact with you and seek a resolution." Encouraged by this, I promptly reached out to them for assistance, hopeful that it was a sincere commitment. FAIL AGAIN! it's been over two weeks, and I'm still waiting for a response to my email.
Our experience with RoomRacoon has been extremely disappointing, and we caution others to approach this company with caution.
Antwort von RoomRaccoon
Thank you for taking the time to share your feedback, Laura. We apologize for the delay in response and any frustration this may have caused. Our Global Head of Customer Support did reach out to you via email last week in an effort to address your concerns and find a suitable solution. Please feel free to respond to him to discuss your situation further.
Sincerely,
The RoomRaccoon Team
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Great service, product & partner
Bewertet am 20.11.2024
Vorteile
Customer service, fantastic product which integrates seamlessly with Lightspeed POS, partner & customer-first approach
Nachteile
Nothing, RoomRaccoon has been a fantastic partner to us
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Quick Responses
Bewertet am 23.4.2024
Vorteile
RoomRacoon does a great top of managing all of my channels and giving me a real time information. I also like how I can send confirmations, charge credit cards and send folios from my phone.
Nachteile
When I initially on boarded with Room Raccoon I found it hard to get responses to my questions but lately they added a US manager, and I have had quick feedback on all of my questions. The support seems extremely accessible.
Antwort von RoomRaccoon
Thank you for sharing your feedback with us, Lila. We're thrilled to hear that you've found RoomRacoon to be effective in managing your property operations. We're also delighted to hear that our competitive pricing and hassle-free sales process were factors in your decision to choose RoomRacoon. We strive to offer value without compromising on quality. Thank you once again for choosing RoomRacoon, and please don't hesitate to reach out if you have any further questions or feedback. We're here to assist you every step of the way!
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Great
Bewertet am 27.10.2023
Vorteile
all in one hotel/lodge management. great front of house and great back office.
Nachteile
pricing structure for small lodges like ours. Add ones like extra users which should be basic
Antwort von RoomRaccoon
Hey there Stephen,
Thank you for your feedback. We appreciate your positive comments about our software.
We understand your concerns about our pricing structure, especially for smaller lodges. Your input is invaluable, and we are reviewing our plans to ensure fairness and transparency. We aim to address your specific concern about extra user charges.
We value your business and are committed to providing excellent service. If you have any more feedback, please feel free to share.
Best regards, team RoomRaccoon
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Room Raccoon simply the best
Bewertet am 27.10.2023
In general good support
In general good support
Vorteile
Easy to use and definitely good support when a problem arises.
Nachteile
Not really. We are quite satisfied with the product
Antwort von RoomRaccoon
Hey Anina,
Thank you for your kind words and positive feedback. We're thrilled to hear that you find RoomRaccoon easy to use and that you've had a positive experience with our support team.
Your satisfaction is our priority, and we're delighted that you haven't encountered any major issues.
Warm regards,
Team RoomRaccoon
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Conversion Tracking only in premium package
Bewertet am 28.2.2024
Nope. A tool what makes analytics a premium asset is not to be recommended. I'd change immediately...
Nope. A tool what makes analytics a premium asset is not to be recommended. I'd change immediately but the [sensitive content hidden] doesn't want to change software yet
Vorteile
It does what it needs to. Customer service was okay, once you reached someone.
Nachteile
If you want ecommerce/conversion tracking you need to have premium. That's absurd and the pricing is steep enough.
Antwort von RoomRaccoon
Thank you for sharing your feedback with us, Adrian. We understand that having essential features like ecommerce and conversion tracking restricted to our premium package may seem frustrating. However, we continuously evaluate our pricing structure to strike a balance between offering value to our users and maintaining the sustainability of our services. Regarding your experience with customer service, we apologize for any delays or inconvenience you may have encountered. We're committed to improving our support channels to ensure that our users receive prompt and helpful assistance whenever needed. We genuinely value your business, and we'd be more than happy to discuss your concerns further and explore potential solutions. Please feel free to reach out to our team, and we'll do our best to address your needs.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
DONT do it!
Bewertet am 31.10.2023
bad. Basic set-up is done half, which needs to be compensated by the implementation manager. As a...
bad. Basic set-up is done half, which needs to be compensated by the implementation manager. As a customer, you are a number; they dont even ask your name on the phone, just your ID. Roomraccoon apologises for their incorrect info during sales, but... its your problem now...
Vorteile
Sales presentation is great, but untrue.
Nachteile
Sales guys promise a lot which the software cant deliver; All integrations are not applicable in our country. Basic functionality like messaging is not included. Rate-management is horrible.
Antwort von RoomRaccoon
Thank you for taking the time to share your feedback with us, Marco. We appreciate your honesty and apologize for any inconvenience you've experienced with our software. Your feedback is invaluable to us, and we would appreciate the opportunity to learn more about your specific challenges and explore potential solutions. If you would be willing to provide more details or discuss your experience further, please feel free to reach out to our customer support team.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The best choice you will make
Bewertet am 19.6.2023
We had the best experience with RoomRaccoon.
We had the best experience with RoomRaccoon.
Vorteile
Innovation. Integration with Xero Accounting. Immediate reports.
Nachteile
The ticket proses in the helpline takes to long
Antwort von RoomRaccoon
Hey there, Frikkie!
Thank you for sharing such positive feedback with the community.
We're thrilled to hear that RoomRaccoon brings you the innovation and efficiency you and your business need.
On the other hand, our support team works very hard to get to all the tickets daily and help as many hoteliers as possible. We are sorry if that process takes a bit longer sometimes.
Thanks again for your review, and have a great day further!
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 1.0 /10
Slechte klantenservice trekt dit verder goede product diep dal in.
Bewertet am 11.1.2023
Tijd om een recensie achter te laten. De klantenservice van Roomraccoon is écht een verschrikking...
Tijd om een recensie achter te laten. De klantenservice van Roomraccoon is écht een verschrikking (geworden). Alles (zowel ontwikkeling als klantenservice) is verplaatst naar Zuid-afrika. Dat op-zich is geen probleem, maar geen enkele medewerker die je spreekt lijkt inhoudelijk iets te kunnen of mogen doen. Ze zijn afhankelijk van 'product teams', 'leadership teams' of andere mensen die ze slecht zeggen te kunnen bereiken waardoor je effectief tegen een muur praat. Wekenlang. Zonder voortgang.Klantvriendelijk is Roomraccoon allerminst. Wat voorbeelden:- Ze sturen facturen waar met rode letters op staat 'betaal niet, wordt geïncasseerd' naar bedrijven in landen (Zwitserland) waar ze helemaal niet blijken te kunnen incasseren. De incasso mislukt, en vervolgens volgt er geen waarschuwing, nee, ze gooien gewoon je PMS op zwart (7 dagen na verzenden factuur!). Je kunt niet meer bij je reserveringen, je kunt geen mensen inchecken en er kan niet meer geboekt worden, totdat je betaalt. Dat kan enkel met creditcard of bankoverschrijving. Heb je geen creditcard? Gewoon een paar dagen wachten. In de tussentijd deblokkeren? Niet mogelijk.- Een gast is er in geslaagd om via het door RoomRaccoon ontwikkelde boekingsportaal een verblijf te boeken tegen een tarief dat 300 CHF te laag ligt, per nacht, voor 8 nachten. Schadepost 2400 CHF; aantoonbaar niet onze schuld. Roomraccoon is al een maand bezig om überhaupt een inhoudelijke verklaring voor hoe dat kan gebeuren, laat staan hoe lang
Vorteile
- Functioneel compleet- Veel integraties
Nachteile
- Totaal gebrek aan klantenservice- Significante prijsverhogingen- Geen Open API
In Betracht gezogene Alternativen
MewsAntwort von RoomRaccoon
Thank you for taking the time to share your valuable feedback with our team, Remco. We strive to provide the best technical support to each and every customer and are sorry to hear that your experience was not up to scratch at this time. We would like the opportunity to make this right, and our Global Head of Customer will be in touch with you shortly.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
No es oro todo lo que reluce
Bewertet am 28.7.2023
Vorteile
La facilidad y vistosidad del producto!!
Nachteile
Que no te respaldan ante reservas directas no-show y te retiran el dinero de tu cuenta sin miramientos.
In Betracht gezogene Alternativen
CloudbedsWarum RoomRaccoon gewählt wurde
Descarga de reservas.Gründe für den Wechsel zu RoomRaccoon
Por el atractivo de sus herramientas, frente a otras.Antwort von RoomRaccoon
Buenas José,
Sentimos mucho que tu experiencia con RoomRaccoon no esté siendo del todo positiva. Nos gustaría ponernos en contacto contigo y poder investigar tu caso a fondo. ¿Podrías crear un ticket a soporte explicándonos la situación? Si ya lo has hecho, te contactaremos en breve.
Gracias por tu honesta opinión.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Excelente suporte e boas funcionalidades
Bewertet am 21.12.2023
Como um todo, tem sido uma experiência bastante positiva. Tenho bastante suporte, resolvem qualquer...
Como um todo, tem sido uma experiência bastante positiva. Tenho bastante suporte, resolvem qualquer pendência, o valor é justo pelo serviço.
Vorteile
O suporte ao cliente é muito bom. As funcionalidades são bem úteis e pensadas na experiência de gestão. Bastante customizável e prático de usar.
Nachteile
As vezes preciso clicar na reserva e depois voltar para ver alguns detalhes (número de hóspedes, valor, informações complementares) que poderiam ser visualizadas passando o cursor em cima.
Seria bom que tivessem uma aplicação com algumas funcionalidades de gestão, mas o site é perfeitamente responsivo nos smartphones e tablets, então não chega a ser um problema.
Antwort von RoomRaccoon
Thank you for taking the time to share your detailed feedback with us, Bruno! We're delighted to hear that you've had an excellent experience with our support and find our features beneficial for your management needs. We appreciate your constructive feedback regarding the reservation details. If you have any more suggestions or if there's anything else you'd like to share, please feel free to reach out. We greatly appreciate your support and look forward to serving you even better in the future.
- Branche: Freizeit, Reisen & Tourismus
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Excelente herramienta de trabajo que agiliza y optimiza la gestion y operativa diaria.
Bewertet am 23.3.2023
Mi experiencia en general es muy positiva, nos ayuda a todo el eqiupo a mejorar e identificar...
Mi experiencia en general es muy positiva, nos ayuda a todo el eqiupo a mejorar e identificar algunos errores rapidamente ofreciendo solucion.
Vorteile
Su facil manejo en algunas areas y el soporte brindado. Su ayuda al entendimiento y planificacion de precios y tareas para la gestion de mi establecimiento.
Nachteile
Los problemas de sincronozacion en algunos momentos, respuestas que se demoran mas de lo normal en algunos casos.
In Betracht gezogene Alternativen
CloudbedsGründe für den Wechsel zu RoomRaccoon
Referencias, trato personal y directo, precio.Antwort von RoomRaccoon
Buenas Arturo,
Muchas gracias por tu valoración.
Estamos encantados de escuchar que nuestro sistema te ayuda a agilizar la operativa diaria y a mejorar le rendimiento de tu equipo.
No obstante, seguimos trabajando duro para poder ofrecer el mejor servicio posible, así que agradecemos tu sinceridad y feedback positivo.
Equipo RoomRaccoon.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Gran herramienta todo en uno para la gestion de mis apartamentos
Bewertet am 23.3.2023
Estamos muy contentos con el funcionamiento en general, nos ahorra tiempo y ayuda a optimizar los...
Estamos muy contentos con el funcionamiento en general, nos ahorra tiempo y ayuda a optimizar los procesos y sacar mas partido y rentabilidad a la empresa.
Vorteile
Usabilidad, funcionalidades, buen servicio técnico
Nachteile
Faltan mejoras en el motor de reservas para mostrar el precio con código de descuento, falta mejoras en conectividad (por ejemplo en la notificación de reservas modificadas), añadiría un panel de gestión para que los bookers pudieran gestionar sus reservas (modificar, cancelar, añadir datos...)
Antwort von RoomRaccoon
Buenas Nacho,
Gracias por tu valoración. Nos alegra mucho saber que nuestro sistema todo-en-uno te es útil para la gestión de tus apartamentos. Apreciamos tu feedback y tendremos en cuenta tus sugerencias para mejoras en el futuro. No dudes en ponerte en contacto con nuestro equipo de soporte a través del correo contact@support.roomraccoon.com en caos de más dudas o preguntas.
Equipo RoomRaccoon.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 2.0 /10
A good product ruined inept development and inadequate customer support
Bewertet am 5.1.2022
The more you get to know it the more you start to identify the shortcomings. How on earth it has...
The more you get to know it the more you start to identify the shortcomings. How on earth it has won the wards it has is beyond us. Over the past four months it has become increasingly error prone with scarcely a week passing without another problem arising
Vorteile
The user interface is probably the best thing about Room Racoon.
Nachteile
Unfortunately we have had an almost endless list of issues many of which Room Racoon had not identified. Their customer support is inadequate at best and non existent at worst. Their developers and managers are seemingly unable to grasp simple fundamentals of running a hospitality business. The product/company shows all the signs of growing too fast and lacking the necessary infrastructure to support that growth. If you run a simple B&B operation Room Racoon might prove to fit your needs. But in our experience as soon as it tries to meet the needs of a medium sized boutique hotel the inadequacies become all too apparent. Buyer beware.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Excelente software, com muito bom apoio tecnico
Bewertet am 9.2.2023
Como tenho outras atividades, e muitas vez não consigo estar no alojamento para os check in. A...
Como tenho outras atividades, e muitas vez não consigo estar no alojamento para os check in. A roomraccoon dispõe do check in on line e pagamentos, o que me simplifica o processo.O envio tambem ao sef e ao ine, é uma maravilha, tal como os recebimentos das reservas
Vorteile
recurso como o envio do relatorio do ine, envio dos email aos hospedes, faturação, Sef, muito facil depois de assimilar como fonciona, de criar reservas. Programa muito completo, o que me tira bastante preocupação e trabalho.
Nachteile
Este software satisfaz me bastante, muito completo. O ideal para a minha estrutura de empresa. Só acho um pouco caro em relação a concorrência.
Antwort von RoomRaccoon
Thanks for sharing such a great review, Patricio! We are happy to hear that RoomRaccoon has elevated your property's operations with handy tools like online check-in, guest communication, and invoicing. We are delighted to work with you and hope our system continues to bring value to your business.
- Branche: Gastgewerbe
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Gebruik Roomracoon
Bewertet am 24.8.2023
Als er iets is staan ze altijd voor je klaar
Als er iets is staan ze altijd voor je klaar
Vorteile
Gebruik vriendelijk, vriendelijk personeel! Fijn dat je cursussen kan volgen
Nachteile
Soms geen contact kunnen krijgen met een Nederlands sprekende medewerker
Antwort von RoomRaccoon
Hey, Monique!
Thanks for sharing you valuable opinion. It's great to hear you're enjoying our user training programme. We've worked very hard to be able to offer these training sessions to our hoteliers and help them make the most out of our system! Also, we are currently on the hunt for more Dutch-speaking Raccoons to offer the best support to our users, in their own language.
Again, thanks for you feedback!
RoomRaccoon Team