Criteo

3,9 (21)
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Digitale Performance-Werbung für E-Commerce-Seiten im Einzelhandel

Gesamtbewertung

3,9 /5
(21)
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Funktionen
4/5
Bedienkomfort
3,6/5
Kundenbetreuung
3,6/5

71%
haben diese Anwendung empfohlen
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21 Bewertungen

Cameron
Cameron
Gesamtbewertung
  • Branche: Konsumgüter
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Powerful Retargeting, with a Few Downfalls

Bewertet am 4.6.2019

Overall, we're happy with the results our e-commerce campaigns have experienced with the addition...

Overall, we're happy with the results our e-commerce campaigns have experienced with the addition of Criteo. Revenue and overall web traffic have increased.

Vorteile

The dynamic retargeting options that Criteo offers are vast and effective - we've been seeing around 2.0 ROAS since implementation with a limited budget.

Nachteile

Unfortunately, customization options for the creatives themselves are a bit limited. For example, we've been running into issues of having the same product show four separate times in the same creative - not a professional look.

In Betracht gezogene Alternativen

AdRoll

Gründe für den Wechsel zu Criteo

The dynamic nature of the retargeting creatives were enough to sell us on the platform.
Nikita
Gesamtbewertung
  • Branche: Maschinerie
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Great targeting and retargeting tool

Bewertet am 22.11.2023

Vorteile

How easy it was to integrate with some of tools we use, and how easy it is to work with campaigns and audiences.

Nachteile

Not everything was easy to set up and we needed to analyze externally for things that Criteo lacks.

Yacov
Yacov
Gesamtbewertung
  • Branche: Buchhaltung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 1.0 /10

no support at all

Bewertet am 30.8.2022

very bad experience, after investing so much time set up my account
just got stuck with the...

very bad experience, after investing so much time set up my account
just got stuck with the integration - sent several emails - no one answered !!!
on line chat on site - wont work at all ..

Vorteile

dynamic remarking with animation look great
easy to set up new campaign

Nachteile

trie to have some support regarding embedign the code and pixles
no support on email/ chat or on phone
they wont reply ny email ..

Artur
Artur
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A great complement to Google and social media retargeting

Bewertet am 17.7.2021

An easy-to-manage, effective tool for retargeting on the basis of RTB.

An easy-to-manage, effective tool for retargeting on the basis of RTB.

Vorteile

Easy budget management and a transparent way to define the target result. Very high efficiency. Great support.

Nachteile

The administration panel after the changes is less transparent and convenient to use (although it looks better). Large, unpredictable fluctuations in effectiveness (though this is a question of market behavior rather than of the software itself).

Chitta Ranjan
Chitta Ranjan
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Convert Traffic to Customers Using Criteo

Bewertet am 18.12.2018

I am using Criteo for one of our E-commerce clients from last two years. The conversion rate and...

I am using Criteo for one of our E-commerce clients from last two years. The conversion rate and average order value are always good. Overall my experience with Criteo is excellent.

Vorteile

One of the best, easy to use industry top leader in retargeting. Retarget your traffic simply by adding Criteo script to your website. Excellent customer support with a dedicated account manager who will guide you with bid optimization techniques. In addition to multiple other websites, it also shows ads on Facebook. With its dashboard report, one can get a clear idea on the number of impressions, clicks, conversion and revenue details every day to track the performance.

Nachteile

For an E-commerce website, it's not that easy to implement the Criteo script.

Antwort von Criteo

Thank you for your review Chitta.

Do let us know what issues or suggestions you had on the implementation side and we'll pass this on to our product team.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

good option to misinvest your marketing budget

Bewertet am 2.6.2022

There are many options in the market to test before criteo

There are many options in the market to test before criteo

Vorteile

The promise they gave us before the start of the project

Nachteile

We didn't achieve any goal, with a very bad kpi

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Awesome tool for programmatic buying retargeting internationally

Bewertet am 22.1.2019

Eliminating waste impressions through programmatic buying and very detailed targeting, getting...

Eliminating waste impressions through programmatic buying and very detailed targeting, getting insights into most valuable audiences, making it easy to scale programmatic campaigns internationally.

Vorteile

Criteo offers great solutions for programmatic retargeting and makes it possible to target exactly the right people to maximize ROI. With their international focus and presence, it is a great partner for brands buying programmatically world-wide.

Nachteile

Criteo is not the most transparent partner. Due to their business model, it is not always clear what their fee is and if buying could be even more efficient.

Jason
Jason
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Great Revenue Driver

Bewertet am 11.5.2018

Criteo is by far the best revenue driver of all remarketing companies.

Criteo is by far the best revenue driver of all remarketing companies.

Vorteile

Criteo is incredibly easy to set up and brings more revenue than any other remarketing service I have ever used.

Nachteile

Criteo is exclusively for higher paying companies. Smaller companies with smaller budgets cannot use Criteo because they require a certain monthly payment. For many companies this is easy of course to spend on remarketing but smaller companies cannot afford that.

Jordan
Jordan
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Best Retargeting Platform For Luxury Brands

Bewertet am 2.2.2019

I love how well this platform works, how often the ads get placed, the amount of impressions you...

I love how well this platform works, how often the ads get placed, the amount of impressions you receive, and the return for large ticket items

Vorteile

The return on investment, reach in terms of placements, and customer support

Nachteile

I don't like how little control you have over targeting, account setup, graphics, or budget. I wish you could control all the bells and whistles.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Weitere für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Criteo Review

Bewertet am 8.1.2019

Overall, enjoyed the experience with Criteo. Needed a more cost effective option and eventually...

Overall, enjoyed the experience with Criteo. Needed a more cost effective option and eventually left.

Vorteile

Easy to use dashboard. Allows you to optimize based off your goals.

Nachteile

Creative updates were tough as you always have to go through a rep in order to make an update. I will say it is a positive they do offer A/B testing with creative, though.

Francois
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Plateforme publicitaire qui tient ses promesses

Bewertet am 22.1.2024

Vorteile

J'ai utilisé la plateforme Criteo dans le cadre d'une campagne média.
J'ai pu toucher une audience précise grâce aux critères de ciblage disponibles et j'ai pu retargeter cette audience pour générer plus de conversion.
La plateforme est simple d'utilisation dans la gestion des campagnes.

Nachteile

Lors de la campagne publicitaires, nous avons eu du mal à correctement programmer les événements et les faire remonter dans Criteo.

Ilaria
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Buon supporto di marketing

Bewertet am 27.11.2023

Vorteile

Ottimo per ottimizzare un sito di e-commerce, incrementare le vendite con annunci di retargeting e incrementare recensioni.

Nachteile

Poco diffuso e poco sponsorizzato nell ambito dell e-commerce.

Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

バナーサイズのバリエーションが豊富

Bewertet am 16.1.2023

Vorteile

ダイナミックなターゲティングができ、商品を閲覧したユーザーにピンポイントで再訪問を促せます。また、対応しているバナーサイズも豊富で、Webサイトの色々な場所で表示が可能です。

Nachteile

管理画面が複雑で、日本語版だと翻訳が行き届いてない部分が多いです。

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

Está muy bien, pero al sistema de atribución le falta transparencia

Bewertet am 7.6.2022

Vorteile

Usando Criteo se logra hacer una estrategía de retargeting muy eficaz, la única pega es que la atribución post clic no está del todo clara.

Nachteile

Mejorar el tracking post clic
Los costes son muy altos especialmente en temporada alta.

Gabriel
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

One of the best display options

Bewertet am 3.6.2022

Vorteile

Inventory and performance in comparison with GDN. Great customer support.

Nachteile

The platform is not really user friendly so you end up depending on the support team.

Rob
Gesamtbewertung
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Converts customers and makes money!

Bewertet am 9.4.2018

If you use Adwords I would highly give this software a shot to do your online marketing for your...

If you use Adwords I would highly give this software a shot to do your online marketing for your ecommerce website because it definitely draws customers to your website without a doubt.

Vorteile

We used to use Adwords to do our online marketing to our customers or potential customers and Criteo seems to be doing a better job and has converted more customers previously than adwords. I even see our ads while roaming the internet and they make you want to click them to bring you to our website and buy stuff.

Nachteile

Our developer had a tough time connecting Criteo to our Magento store because there apparently wasn't much documentation. However, they did get it setup and working just fine which is making us money.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

I great supplement to our AdWords and Bing campaigns.

Bewertet am 24.4.2018

Vorteile

Easy to use interface and tracking that displays the number of impressions, clicks,and sales along with the spend, return and ROAS

Nachteile

It can take 2 - 3 weeks for the return to catch up to the spend as everything is being dialed into your customer base. There will be a sweet spot of impressions that will limit the scaling ability of your spend / return. The seasonality of our business limited the amount we could use it.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Bildungsmanagement
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Good quality remarketing but not a self-service operation

Bewertet am 6.11.2018

Vorteile

We generated a good amount of sales of this tool. Good image options.

Nachteile

We had to rely on programmers at Criteo for too much; not enough self-service.

Antwort von Criteo

Thanks for your review, we're investing in self-service but for now client feedback about our managed service has been excellent.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Machine Learning gone awry

Bewertet am 29.4.2019

NONE, we now use our media company to do all RETARGETING via social, google and other platforms....

NONE, we now use our media company to do all RETARGETING via social, google and other platforms. Criteo lost our business FOREVER.

Vorteile

I loved Criteo at the beginning when I had an account rep. It was great when a person managed the bids, the retargeting and the software. Once that stopped and it was turned over to their inside team or "MACHINE" in Europe with NO point of contact at all, it went VERY BAD. I was very unhappy with the service overall and yanked my budget within months of this changeover.

Nachteile

The machine learning kept our bids accelerated way after 4th Quarter and then it overspent my budget in January in one week instead of the usual monthly budget alloted. The bids should have been reduced as of 1/1 when the traffic went down but they were not and the company did NOTHING to make up for their screwup and mishap. They even admitted it was their error!!!

Antwort von Criteo

Thank you for your feedback, we have read your comments with interest and would really appreciate the opportunity to speak to you further about your review. Feel free to email us at reviews at criteo dot com

Cristiano
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Best retargeting software in the market

Bewertet am 14.1.2019

They are my tool of choice for retargeting campaigns

They are my tool of choice for retargeting campaigns

Vorteile

Great performance, ease of use and reliability of accounts

Nachteile

Lack of a detailed site list or whitelist options

Antwort von Criteo

Thanks for your review Paolini, we're delighted to be able to help you!

Terry
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

good product but good luck if you need someone to contact you

Bewertet am 14.2.2020

it might work but god help you if you need support.

it might work but god help you if you need support.

Vorteile

simple when setup works and they are helpful on setup

Nachteile

NO one will contact me after multiple attempts!