LiveChat

4,6 (1.693)
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Premium-Kundendienst-Software für Live-Chat und Helpdesk

Gesamtbewertung

4,6 /5
(1.693)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Funktionen
4,5/5
Bedienkomfort
4,7/5
Kundenbetreuung
4,6/5

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haben diese Anwendung empfohlen
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1693 Bewertungen

Iman
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 2.0 /10

Gute Anwendung für den täglichen Gebrauch

Bewertet am 22.11.2023

Vorteile

Es gefällt mir die einfache Bedienung und das gute optische Design.

Nachteile

Der Preis dieser Anwendung finde ich ein wenig zu teuer.

Karan
Karan
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

This feature is very easy to use and it helpful for the customers and time savier and more...

Bewertet am 10.11.2023

its very posive expirience with live chat users find it is very easy to use, convenient, and...

its very posive expirience with live chat users find it is very easy to use, convenient, and effective

Vorteile

customers can simply click on a chat button on capterras websites to start a conversation with an agent.

Nachteile

capterra is constantly updating its live chat features

Emmanuel
Gesamtbewertung
  • Branche: Religiöse Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

LiveChat A Enhanced Customer Support Tool

Bewertet am 1.10.2024

It has made work easy for me and my customers.

It has made work easy for me and my customers.

Vorteile

LiveChat is an interactive customer support team that we have integrated to feet our basic needs. It works well all the time and it is easy to set up.

Nachteile

Ito hass never had any problems since I started using it.

Mattia
Gesamtbewertung
  • Branche: Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 0.0 /10

We skip to Zen Desk!

Bewertet am 20.12.2023

They fake in supporting nonprofit organizations.

We spend like 300 dollars monthly in LiveChat,...

They fake in supporting nonprofit organizations.

We spend like 300 dollars monthly in LiveChat, even if we are an official nonprofit organization in Italy. We obviously sent them all the documents provided by Italy's government. But they decided not to accept our application without telling us any reason.

Not professional at all.

Considering that isn't possible to build long-term relationships with them, we skip to another software. You better do the same.

Don't trust in LiveChat and don't try to find support in Dominica.

Vorteile

Nice design, nothing more than that actually.

Nachteile

It costs a lot for poor quality service and support.

Temitayo
Gesamtbewertung
  • Branche: Kunst & Handwerk
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

LiveChat: Customer Service Tool of All Times

Bewertet am 17.9.2024

Vorteile

LiveChat enables us (teams) to improve customer satisfaction via real-time chat.
It offers self-service portal which makes it easy for teams to acquire support from anywhere over any device.

Nachteile

LiveChat pose zero errors and I use it on a daily basis.

Pernia
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Why I Prefer LiveChat for Live Chat

Bewertet am 24.9.2024

Vorteile

LiveChat makes it super easy to enhance customer satisfaction by boosting real-time live chat.
Customer support for 24/7 has enabled us to retain customers and attract leads.

Nachteile

I do not like the fact that LiveChat can’t function in absence of internet connection.

Waren
Gesamtbewertung
  • Branche: Religiöse Einrichtungen
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

LiveChat Simple And Transparent

Bewertet am 23.9.2024

It has really helped improved our engagement with our clients.

It has really helped improved our engagement with our clients.

Vorteile

LiveChat is easy to use and intergrate with other softwares. It has streamlined communications making engagement with clients simple and transparent.

Nachteile

I haven't seen anything that seems to be wrong with this platform.

Linda
Gesamtbewertung
  • Branche: Architektur & Planung
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

LiveChat Excellence

Bewertet am 2.4.2024

Use of LiveChat with customers daily is successful.

Use of LiveChat with customers daily is successful.

Vorteile

Dependability in daily use as a tool in communicating with customers in livechats.

Nachteile

There are no problems that have occurred with this software.

John
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

LiveChat- the solution for live customer care needs

Bewertet am 11.4.2024

I've used LiveChat for several years now and really like it, and depend on it. Some customers...

I've used LiveChat for several years now and really like it, and depend on it. Some customers prefer the chat feature over calls, and this is perfect for that.

Vorteile

LiveChat makes is very simple for customers to reach us during our business hours and to reach someone immediately. We can solve any issues right away for them, and mark them as completed when done. To install the code into our website was very straight-forward, just copy/paste.

Nachteile

Pretty easy to use, not really any complaints.

Jessica
Gesamtbewertung
  • Branche: Rundfunkmedien
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 3.0 /10

Live chat is so stress free.

Bewertet am 18.9.2024

Stress free and highly effective communication tool at my convenience.

Stress free and highly effective communication tool at my convenience.

Vorteile

Able to communicate effectively with someone especially when I’m unable to talk because background noise etc.

Nachteile

Having to wait for the agent to come on the chat and the fact that some times it goes off after few minutes of inactivity.

Marie Joy
Marie Joy
Gesamtbewertung
  • Branche: Einzelhandel
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easier and faster communication with customers

Bewertet am 9.5.2024

Vorteile

The real-time chat feature allows us to communicate with customers faster and on time. We can also do more in less time by creating many agent accounts and specifically giving them different tasks. That way, we can utilize the software while providing efficient and fast service to our customers.

Nachteile

There are times when messages get delayed and it leads to misunderstandings with customers. The price point is also higher compared to others.

Clarke
Gesamtbewertung
  • Branche: Landwirtschaft
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

No More Phone Call Waiting with LiveChat

Bewertet am 28.1.2024

Vorteile

As Desktop Support Analyst, it has been easy for me to communicate with customers online without having to make and receive long calls.

Nachteile

Integration to our website was hectic during initial setup - kudos to the vendor support team for intervention.

Jackson
Gesamtbewertung
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Live chat is better than Phone or Email Support

Bewertet am 29.8.2023

Vorteile

It is a convenient and cost-effective communication channel that enables businesses to connect with their customer in real-time, address multiple queries simultaneously, and generate higher customer satisfaction levels.

Nachteile

There are some drawbacks to live chat which include a lack of personal touch, technical challenges that can impact negatively on transactions, language barriers, limited functionality, and agent non-availability on a real-time basis.

Vivien
Gesamtbewertung
  • Branche: Glücksspiel & Casinos
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Live Chat experience

Bewertet am 6.6.2024

10 convenient to use, advisable to use and easy access to our live chat support

10 convenient to use, advisable to use and easy access to our live chat support

Vorteile

Everything, can talk to the agent on avery easy way

Nachteile

Can talk to the agent on a very easy way

John
Gesamtbewertung
  • Branche: Umweltdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Talk in real-time

Bewertet am 11.9.2023

Vorteile

Database management and CRM because it helps increase customer satisfaction and lead conversion

Nachteile

I honestly can't say anything worth disliking for the app.. its generally a good app

Cihan
Cihan
Gesamtbewertung
  • Branche: Kunststoffe
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

A handy and great tool complying to what it stands for!

Bewertet am 7.6.2023

We provide excellent customer service and can support customers immediately with specialized...

We provide excellent customer service and can support customers immediately with specialized knowledge. Although not all problems can be solved via chat I am sure this is a big step forward to perfection of customer support. We frequently receive positive feedback from customers and can create a lot more business by being available 24/5.

Vorteile

The hidden read-feature is best. You can see immediately what the customer is writing, even before it is sent. This can sometimes reveal SECRETS! And the customer himself does not even realize this.

Nachteile

I do not like that a mail addresses-list cannot be added to Live Chat to directly forward the customer or topic to respective responsibility. This has to be done manually.

mahfujur rahman
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Hassle free live chat

Bewertet am 2.12.2023

In my opinion there is no alternative to LiveChat. I just love it.

In my opinion there is no alternative to LiveChat. I just love it.

Vorteile

The quality is of LiveChat is beyond description. It construct a break free connection.

Nachteile

Ads are annoying though recently they have improved.

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Medienproduktion
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

excellent product for engaging customers

Bewertet am 18.9.2023

Livechat is a useful tool that provides smooth connection with potential customers via their...

Livechat is a useful tool that provides smooth connection with potential customers via their preferred channels. Its integration within my department has greatly improved our interactions, resulting in quicker inquiry response times and increased first-time client satisfaction rates. Additionally, Livechat is an effective technique for turning interested prospects into paying customers, which helps our business succeed.

Vorteile

Customers enjoy contacting us using LiveChat since it is so simple to use. Our clients adore using this program to make appointments. convenient when occupied at meetings or at work.

Nachteile

After making a few enquiries, we were able to comprehend how communication works after hours, but at first it was a little puzzling.

Kimberly
Gesamtbewertung
  • Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Alive and Kicking!

Bewertet am 16.9.2024

LiveChat seems to be a feature on almost everything I use now, and I love it because if I have any...

LiveChat seems to be a feature on almost everything I use now, and I love it because if I have any questions or concerns at all LiveChat is always readily available!

Vorteile

Using LiveChat seems so easy and since i am so awkward over the phone, LiveChat was helpful without actually talking one-on-one with a person!

Nachteile

At first i was very nervous about using the LiveChat, because i wasn't familiar with it.

Suzanne
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 10.000+ Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Excellent facility

Bewertet am 27.10.2023

Great system used daily to share so much information. Used in collaboration with hubs

Great system used daily to share so much information. Used in collaboration with hubs

Vorteile

Ease of use, speed it runs to get an instant connection for response. Helps with so much, communication, customer support, product knowledge and much more. You get transcripts too

Nachteile

Nothing really but would be nice to have options of more sound notifications when a message sent or times out after low usage

Mohamed
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Edit documents

Bewertet am 17.7.2023

Vorteile

Users often find LiveChat to have an intuitive and easy-to-use interface. It also excels in providing real-time communication between businesses and their customers.

Nachteile

Some users have reported that the LiveChat mobile app could benefit from further stability, performance, and features improvements. Besides, some users desire more advanced reporting capabilities and deeper insights into chat performance, customer behavior, and agent productivity.

Mourine
Gesamtbewertung
  • Branche: Kosmetik
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Reen kym

Bewertet am 23.9.2023

Easy and simple

Easy and simple

Vorteile

It's very easy to use an loving i like to use because it's simple to use

Nachteile

Not all customers you are able to reach

Christine
Christine
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: Selbstständig
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

"Engage, Connect, Convert: Elevate Your Marketing Strategy with Live Chat!"

Bewertet am 26.9.2023

Vorteile

Easy to deploy and use. Chat transcripts that can be used for reference. Chat archiving for easy follow up.

Nachteile

Client data remains on live chat servers

Tami
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy solutions

Bewertet am 19.3.2024

Vorteile

I like that I can get answers without having to call and wait on hold or email and wait for a response

Nachteile

Sometimes it takes a while to get a person to chat with

Maria domingas
Gesamtbewertung
  • Branche: Marktforschung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Live chat

Bewertet am 5.8.2023

Live Chat integrates with other business platforms used by the company, allowing agents to have...

Live Chat integrates with other business platforms used by the company, allowing agents to have access to customer history and resolve their issues. that is, it has many advantages for companies.

Vorteile

the chatbot is able to immediately resolve low-complexity issues and requests, as well as the most frequently asked questions. So customers don't have to wait an indefinite amount of time for a simple solution.

Nachteile

I liked everything about the live chat, great chat. I didn't have anything not to like