Sage HR

4,5 (365)
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Verwalten und binden Sie Ihre Mitarbeiter ein - standortunabhängig und stets effektiv

Gesamtbewertung

4,5 /5
(365)
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4/5
Funktionen
4,1/5
Bedienkomfort
4,4/5
Kundenbetreuung
4,6/5

93%
haben diese Anwendung empfohlen
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365 Bewertungen

Tanja
Tanja
Gesamtbewertung
  • Branche: Versicherung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Licht und Schatten!

Bewertet am 19.9.2024

Wie beschrieben finde ich es gut, dass die Anwendungen/Module ineinandergreifen. Auch das man ein...

Wie beschrieben finde ich es gut, dass die Anwendungen/Module ineinandergreifen. Auch das man ein Controlling-Modul hat, um Auswertungen zu machen und einen Prozessdesigner, um individuelle Prozesse zu hinterlegen finde ich klasse. Doch Sage muss unbedingt moderner und anwenderfreundlicher werden.
Würden wir uns nochmals für Sage entscheiden? Vermutlich ja, weil es auf dem Markt außer den zwei großen Anbietern (die erheblich teurer sind) meines Wissens derzeit keine ähnliche Alternative (Payroll, Personalmanagement, Zeiterfassung, Controlling, Bewerbermanagement, etc. zusammen anbietet) gibt. Aber sobald eine weitere Software entwickelt wird (bzw. die kleineren Mittelständler davon erfahren), wird es schwer für Sage.

Vorteile

Mir gefällt, das wir nicht mit verschiedenen Systemen arbeiten müssen, sondern die Module Zeitmanagement, Personalmanagement mit seinem Bewerbermanagement, Payroll, Controlling von einem Anbieter kommt und somit ineinandergreift.

Nachteile

Viele Dinge sind einfach Altbacken und die Ladezeiten brauchen lange. Eine moderne Arbeitsoberfläche sieht einfach anders aus.

Zum Teil ist die Arbeitsfläche sehr klein, z. B. im Personalmanagement bei der Weiterbildungserfassung oder beim Stellenplan bzw. unter Stellen ist die Arbeitsfläche auf ein 1/4 des Bildschirms beschränkt (bei einem 32-Zoll Bildschirm noch weniger) und dadurch ist alles sehr unübersichtlich. Der Rest des Bildschirms ist quasi leer.

In Betracht gezogene Alternativen

Personio

Gründe für den Wechsel zu Sage HR

Personio stand damals noch am Anfang. Dieses Risiko wollten wir nicht eingehen.

Antwort von Sage

Thank you, Tanja, for your detailed feedback! We're glad you appreciate the integrated modules. We're continuously working on modernizing our interface and improving load times. Your insights are invaluable to us. We hope to serve you even better in the future!

Sophia
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Prozesse anpassbar, Komplettösung auf einer Hand

Bewertet am 12.8.2024

Sehr angenehme Zusammenarbeit mit dem Business Partner. Eine Lösung bei der alles aus einer Hand...

Sehr angenehme Zusammenarbeit mit dem Business Partner. Eine Lösung bei der alles aus einer Hand kommt vereinfacht vieles.

Vorteile

Prozesse sind stark an das Unternehmen anpassbar. Sonderprogrammierungen sind möglich.

Nachteile

Onboarding und Support lässt zu Wünschen übrig

Andreas
Gesamtbewertung
  • Branche: Medizinische Geräte
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Bewertung von Sage HR

Bewertet am 29.11.2023

Vorteile

Einfachheit, bisher gefällt die Software ganz gut, Entscheidung über Anschaffung steht aber noch aus.

Nachteile

Bisher haben wir Probleme mit bestehenden Software-Lösungen eine Integration herzustellen.

Antwort von Sage

Thanks so much for taking the time to leave your review of Sage HR!

Vanes
Gesamtbewertung
  • Branche: Automotive
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Sage HR eine moderne und einfache Zeiterfassungs Application

Bewertet am 27.10.2022

Der Gesamteindruck von Sage HR ist im ganzen eher positiv zu sehen. Die einfache bedienung der...

Der Gesamteindruck von Sage HR ist im ganzen eher positiv zu sehen. Die einfache bedienung der Oberflächen in bereichen woe Zeiterfassung,Lohnverrechnung,Personalmanagment und Urlaubsanträgen sind sehr einfach zu bedienen.Der Kundenservice ist sehr gut sowie das Preis/Leistungsngebot zu vergleichbaren Softwareprodukten.Mobile versionen werden angeboten und sind leicht implementierbar und sehr sicher aus sicht des Datenschutzes.ich würde es weiterempfehlen!

Vorteile

Sage HR war sehr leicht versändlich an unsere Kollengen gebracht und ist sehr bedienerfreundlichDer mobile zugangspunkt erleichtert den gebrauch für Homeoffice-aktivitäten um einiges.Es gibt sehr wenig ausfälle der Software, Programmfehler werden schnell behoben.Der Kundendienst ist sehr bemüht und frundlichoptimales Preis Leistungs Angebot

Nachteile

Die Bedienöberfläche im Urlaubsantragssegment ist manchmal verwirrend und hängt sich aufVorgesetzte bekommen anträge für die MS-Outlookschnottstelle zu Sage sehr verspätetÄnderungen der Schreibzugriffe bei Zeitänderungen für verschiedene Mitarbeiter / hierarchien sind mühsam

In Betracht gezogene Alternativen

ZEP

Warum Sage HR gewählt wurde

die Mobile Schnittstelle für Homeoffice Zeiterfassungen war bei Factro sehr Fehleranfällih

Zuvor genutzte Software

Factro

Gründe für den Wechsel zu Sage HR

Ich wurde darauf über einen Artikel in einem bekannten IT-Online Magazin aufmerksam.
Isaac
Isaac
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Monatlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

SAGE HR Good product

Bewertet am 10.1.2023

Great experience and excellent system for anyorganization to onboard.

Great experience and excellent system for anyorganization to onboard.

Vorteile

Web based making it easily accessible across a wide variety of devices.

Nachteile

It is generally OK but could end users make use of added functionality such as the ability of users to upload own achievments.

Mark
Gesamtbewertung
  • Branche: Non-Profit-Organisation Management
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Good-needs to be better

Bewertet am 11.2.2023

Vorteile

It integrates with Sage accounting software

Nachteile

It’s very basic and quite expensive. Needs to be cheaper or offer a lot more for the money.

In Betracht gezogene Alternativen

Factorial

Gründe für den Wechsel zu Sage HR

Convenience of integration with Sage Accounts.
Antonio
Gesamtbewertung
  • Branche: Chemikalien
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 5.0 /10

Looks great and offer many modules and but the functionality of most of them is very basic.

Bewertet am 6.9.2020

Certainly cakeHR solves part of the management of my company's talent department, but it is still...

Certainly cakeHR solves part of the management of my company's talent department, but it is still far from being a suitable software for companies with more than 50 employees.

Changing any software in a large organization is complicated and I believe that CakeHR has a great potential to be exploited, so I still hope that they will listen to the users' suggestions and implement the requested functionalities.

It would be a good thing if they published the roadmap so that we could know how they are going to develop the product.

Vorteile

The user interface of the web application is nice. It is easy to use by employees for absence requests.

The calendar view is very convenient to see at a glance the planned absences.

The talent department likes the performance module.

Nachteile

General: The administration of the system is difficult. It is not prepared for companies with more than 50 employees because any type of grouping has to be done employee by employee, among other thigs.

Support: It is disconcerting, sometimes responding quickly and providing some solution, but most of the time, besides responding late, it gives the feeling of unprofessionalism.

Interface: Apparently it is nice, but there are some views, such as the user profile management, where they are limited to show in a single column each one of the fields, which makes very uncomfortable the information visualization.

Document management: It is extremely basic and not very efficient. It becomes chaotic.

Absences: It more or less works well, although as always, with little flexibility, burdening the talent department with avoidable tasks.

Expenses: The same, very basic implementation. For us to be able to use it in my company a couple of additional fields are needed (name and VAT number of the provider) which they promised to add before the second quarter of 2019 but have not yet done so. In general there are few updates. I feel that they were adding new features more frequently at the beginning of the year.

Mobile application: It is very basic, almost no functionality. You can't clock in/out from the app, which is essential these days for employees who move around. From support I was told to access the web application from a mobile browser...

API: Very basic and incomplete.

Shakil
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Perfect Human Resource Management Application

Bewertet am 9.1.2023

Sage HR enhanced our efficiency and helped better manage our Organization.

Sage HR enhanced our efficiency and helped better manage our Organization.

Vorteile

Perfect Human Resource Management Application for your Enterprise. Has plethora of features and makes the job for HR easy as such you can manage your Organization with less HR capital!

Nachteile

This gets a little bit expensive when you've 200+ users, apart from that everything is nice and prompt.

In Betracht gezogene Alternativen

Bob

Zuvor genutzte Software

Rippling

Gründe für den Wechsel zu Sage HR

Sage HR team convinced us that they were capable of handling our requirements.
Nicole
Nicole
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 9.0 /10

Easy to set up and run

Bewertet am 10.6.2019

Although we are only a small company, we were trying to manually record our employees' holiday and...

Although we are only a small company, we were trying to manually record our employees' holiday and sick leave as well as days in lieu, but found that we were losing track of vital information. CakeHR lets us keep all this information in an organised way, and lets our employees also keep track of their accrued allowances, as well as requesting leave in a more formal and organised manner.

Vorteile

I really liked the choice of price points, depending on the needs of your business. The user interface is also intuitive, and the calendar integrates well with Outlook.

Nachteile

The trial version didn't have New Zealand public holidays automatically included, so I had to add these manually.

In Betracht gezogene Alternativen

BambooHR

Zuvor genutzte Software

BambooHR

Gründe für den Wechsel zu Sage HR

Bamboo's functionality is great, but was much more than we needed, and was significantly more expensive.

Antwort von Sage

Dear Nicole,

I'm so glad to hear that you are enjoying your experience with CakeHR!
There are a lot of features we keep updating on a weekly basis and, probably thanks to you, now we have possibility to import also public holidays of New Zealand.
So now, for certain, you can refer us to your New Zealand friends and colleagues, we are all set :)

With thanks,
Viktorija

Anita
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Loving Sage HR

Bewertet am 11.3.2024

Vorteile

Sage HR works well for our business. It covers annual leave across all working patterns used by the business. It is user friendly. We now have all staff on an HR system and it's free.

Nachteile

Would like telephone support more than chat help

Antwort von Sage

Hi Anita,
Thanks so much for taking the time to leave your review of Sage HR. We appreciate your thoughts and feedback of the product.

Md. Zahid
Gesamtbewertung
  • Branche: Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

Reliable HR Platform for Small and Medium-Sized Businesses

Bewertet am 20.11.2023

Sage HR increased our productivity and aided in better management. Since we began utilizing it, we...

Sage HR increased our productivity and aided in better management. Since we began utilizing it, we have been able to track employee attendance as well as work schedules. This makes it easier to manage our workers and reduces downtime. Despite the pricing concerns, I strongly recommend this platform to any developing firm or Entrepreneur.

Vorteile

I like Sage HR because of its simple and user-friendly interface. The platform is quite simple to use for both companies and employees. The support team is always there to assist you, either by live chat or by booking a call.

Nachteile

I sometimes perceive login issues that need me to re-login, as well as transaction errors from my location.

Antwort von Sage

Thanks so much for taking the time to leave your review of Sage HR.

Calum
Gesamtbewertung
  • Branche: Telekommunikation
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Sage HR is Great

Bewertet am 17.1.2024

Vorteile

The annual leave section is very useful when managing a team.

Nachteile

The system can sometimes be a bit clunky and not the most user friendly.

In Betracht gezogene Alternativen

Bob, Rippling und BambooHR

Antwort von Sage

Thanks so much for taking the time to leave your review, Calum! We're glad to hear that you find the Leave Management module useful for managing your team.

Haba
Gesamtbewertung
  • Branche: Zeitung
  • Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

The best way to HR management

Bewertet am 5.3.2024

Vorteile

I really liked the mobile app of this soft. It was easy to setup and very easy to use. Employee scheduling feature helped a lot with my projects where I needed full power.

Nachteile

Could not find any Cons for this software, really glad I found it.

Antwort von Sage

Hi Haba, it's fantastic to hear that our mobile app and scheduling features have significantly contributed to your content management projects. We're glad you've had a positive experience with Sage HR. Thank you for your support! I would like to invite you to join our customer advocacy program to connect more on your experience. Plus, you can access exclusive events, content and unlock Sage rewards. Please use this link: https://en.sagechampions.com/join/Gartner to join! Thanks, Bethany McDermott, Sage Customer Marketing Manager - Reviews

Jessica
Gesamtbewertung
  • Branche: Logistik & Lieferkette
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Sage HR

Bewertet am 9.10.2023

I think Sage HR is a great tool. It is easy to use and does exactly what we need it to.

I think Sage HR is a great tool. It is easy to use and does exactly what we need it to.

Vorteile

Sage HR is really good for keeping track of my employees sickness/holiday and out of office. This is important for scheduling payment runs. It is easy to see where all of the staff in the business are.

Nachteile

I dont think there is anything I can think of that I can write as a negative for this product. It is a very useful tool.

Gordon
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Expensive but mostly user friendly

Bewertet am 16.7.2023

Vorteile

It is easy to use and the reports are helpful

Nachteile

the only con would be cost of the product

Justin
Gesamtbewertung
  • Branche: Personalwesen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 1-5 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

It's Isolved 2.0

Bewertet am 6.11.2023

Vorteile

It was good for what I needed it for. A lot to learn

Nachteile

A lot to learn, if you wanted to take the time to learn everything

Cameron
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 1.001–5.000 Mitarbeiter
  • Monatlich für Kostenlose Testversion genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 6.0 /10

quite efficient and easy to use day to day

Bewertet am 1.4.2024

Vorteile

efficient, easy to use, quick and easy setup, customer service is good

Nachteile

sometimes the app bugs a bit but customer service has been helpful everytime

Antwort von Sage

Hi Cameron,
Thanks so much for taking the time to leave your review of your experiences using Sage HR. We appreciate it!

Jessica
Gesamtbewertung
  • Branche: Bau
  • Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
  • Monatlich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Easy App to use

Bewertet am 15.5.2023

Vorteile

By downloading the app, I have access to any payslips and documentation that I need

Nachteile

Nothing bad to say as its easy to use and straightforward!

Abdul
Gesamtbewertung
  • Branche: Informationstechnologie & -dienste
  • Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent Product

Bewertet am 16.2.2023

Excellent product

Excellent product

Vorteile

Easy to use the product, and well structured

Nachteile

seems all perfect, did not use other product to compare the same

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Gastgewerbe
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 8.0 /10

User friendly HR app - highly recommend!

Bewertet am 11.6.2019

Overall, an amazing experience.

I did a bit of research as to what CakeHR can do, and when I...

Overall, an amazing experience.

I did a bit of research as to what CakeHR can do, and when I approached the supporting team, they are very accommodating and patient in regards to the questions I have.

Customer service is definitely one of the things that stood out to me, how responsive and helpful the team is - shout out to customer service who has been helping me along the way!

Vorteile

How easy it is to get a hang of using the app, which also makes it easier for us as a company to onboard members and encourage them to utilise the app accordingly.

There are a lot of functions to play around, and I find 90% of the functions applicable to the company, and would be applicable to other companies too.

Makes keeping track of employee's goals and tasks easier than ever, with notifications sent to certain individuals frequently yet not too much that they would consider it as spam.

Nachteile

Wish there could have more functions to track the personal development of employee(s), like having a roadmap or letting them see what is the next step for them to advance to.

Antwort von Sage

Thanks a lot for such kind words, we really appreciate your feedback!
If I understand you correctly, you are already using CakeHR Performance module. However, due to the reason that we are constantly updating our existing features, it would be great to arrange a quick call, to make sure you are getting the most out of your experience. Please get back to me, so we can agree on a time and date :)

With thanks,
Viktorija

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer- & Netzwerksicherheit
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

Cake-hr for time-off management

Bewertet am 8.8.2018

It's nice tool to solve a problem of availability visibility in the distributed team, easy to use.

It's nice tool to solve a problem of availability visibility in the distributed team, easy to use.

Vorteile

- easy UX and UI
- convenient dashboard
- ability to create different policies for various locations (if you have a distributed team it's fantastic)
- integration with a google calendar & slack bot
- custom actions to be done after a time-off request is provided
- mobile app available

Nachteile

- documents storage is not convenient for users and search
- had few cases with support team when did not receive a reply in time
- would be great to have a follow-up for managers if they do not approve/decline the request of their direct reports
- request for few hours per day does not allow to give precise hours, simply [number] hours in the first/second part of the day. I would prefer specifying exact hours

Antwort von Sage

Hi there, thank you for your feedback! :)
I'm pleased to hear that you are enjoying your experience with CakeHR and I am sorry to hear that you felt our support team had't replied in a timely manner. I can ensure you that we are working hard on making sure every customer's needs are addressed with accuracy and efficiency, and we are constantly looking at the ways to improve our service, and your feedback is much appreciated.
As it happens, our Document storage UI is being improved as we speak so if you have ideas how it would work better for you, please get in touch with us!
Speaking of TO requests, there is a functionality to specify hours for part-day request, however it depends on permission settings defined by Admins at your company.
I'd love to take our conversation further, so please do get in touch and we will find the answers! :)

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Finanzdienstleistungen
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für 6-12 Monate genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

CakeHR review

Bewertet am 25.6.2019

The best value for money, where HR processes get automated very quickly and user friendly.

The best value for money, where HR processes get automated very quickly and user friendly.

Vorteile

It is very adjustable, features are updated each week with increasing functionality, accessible customer support, very friendly pricing.

Nachteile

Bugs. With such a speed in new releases it is almost inevitable that bugs pop up.
New customer onboarding could be improved with clear guidelines.
Knowledge base with instructions of use could be more informative.
System could offer basic templates for all modules (survey, onboarding, offboarding etc)

Antwort von Sage

Hello,

We very much appreciate your feedback!
I am sure you have also noticed how fast our developers fix a bug if one occurs :) As for the onboarding, I would be very grateful if you can contact me directly and share what can be improved, what information or steps you felt were missing during your onboarding process.
Unfortunately, I can not guarantee that we will have templates for surveys available any time soon, due to the reason that different companies have different needs, therefore we try to keep all the features fully customizable. We are always giving as many examples as possible during the onboarding process, however, if you feel some additional information is needed, do not hesitate to contact us through the chatbox that is available on your desktop and app. What I can promise is that we will have our knowledge base updated any time soon, meanwhile, as I have already mentioned, please use the chatbox, we are always here and happy to help!

With thanks,
Viktorija

Lee
Gesamtbewertung
  • Branche: Internet
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

A great HR platform for smaller companies

Bewertet am 18.6.2019

Overall I am very happy with CakeHR. I am able to figure out who is in and out of the office with...

Overall I am very happy with CakeHR. I am able to figure out who is in and out of the office with ease. My staff love how fast it enables me to approve/deny the holiday requests as it gives all the information I need to make the decision, including automated emails to me and the other administrators. I love how I have been able to integrate this with my google calendar too. The reporting gives good information to so we can better tackle our staff who are off on long term sick etc. Would definitely recommend.

Vorteile

I like how simple the software is to use and setup. Your business can be good to go in a matter of minutes. The UI looks good and is a very helpful tool to the organisation I work in. Gives me a good overview of who is off and for what reason that day!

Nachteile

I don't like the permissions model. The reason I stated for a smaller company is because as you grow, it feels the permission model can become a bit more problematic if you want to be setting up complex permissions. E.g. Users able to see everyone off on holiday that day, even if not in your own team.

Antwort von Sage

Dear Lee,

It's so nice to see that you are actually using a variety of features and find them helpful :) I can assure you that there will be more permission models available in the future, we are working on it. I'll keep you posted on the progress.

With thanks,
Viktorija

Verifizierter Rezensent
Gesamtbewertung
  • Branche: Marketing & Werbung
  • Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
  • Wöchentlich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Bedienkomfort
  • Weiterempfehlungsquote 7.0 /10

UX is great!

Bewertet am 10.6.2019

CakeHR is a much better experience for our employees than other HR services we have used. We have...

CakeHR is a much better experience for our employees than other HR services we have used. We have gotten positive feedback about it from our team.

Vorteile

Really appreciate the amount of effort they put into designing this app out. The visual experience is far superior to any other HR app I have used in the past.

Nachteile

There is additional functionality that can be hard to find, such as where to put documentation like the employee handbook. Also, I would like to see users be able to be grouped into multiple different teams or views.

Antwort von Sage

Hello!

I'm pleased to hear that you and your team are enjoying experience with CakeHR. I would love to have a further chat with you to review our document management feature, that is very handy in use. This feature gives you various possibilities to organize, store, as well as, notify employees on added documents, give specific permissions, so it's easier to keep a track.
CakeHR also offers possibility to add as many teams as you like. Access to team's profiles, documents, reports, and much more can be set according to your needs. There is so many options we can offer you to make your work life easier, let's get in touch so I can give you a more insight! :)

With thanks,
Viktorija

Julie
Gesamtbewertung
  • Branche: Computer-Software
  • Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
  • Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
  • Quelle der Bewertung

Gesamtbewertung

  • Preis-Leistungs-Verhältnis
  • Bedienkomfort
  • Kundenbetreuung
  • Weiterempfehlungsquote 10.0 /10

Excellent Product!

Bewertet am 18.6.2019

Vorteile

Managing Time Off for multiple teams and multiple types of time off. Makes it very easy to see where everyone is without having to manage a company calendar. Easy to use on the go with the mobile app and emailing capabilities. Easy to accept someone's time off request within the email with just a click of a button. Absolutely love this tool for our team's time off.

Nachteile

Can't set the admin to send me just my team's requests, so I get a lot of emails for our whole company. very hard to edit time off requests. Don't like that after it's approved, it's hard for the user to go in and change their request and be assured it's logged correctly.

Antwort von Sage

Dear Julie,

It's so exciting to see that you are enjoying both, our software, as well as the app! :) It's so important to have the ability to manage work-related tasks on the go, right?

I'll contact you directly, so we can go through the permissions and time-off settings to arrange them in the way it works best for you!

With thanks,
Viktorija