ManageEngine SupportCenter Plus Bewertungen

ManageEngine SupportCenter Plus

Webbasierte Kundenunterstützung

4.6/5 (8 Bewertungen)
Aria S.
Mit Google übersetzen

Good but can be improved.

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 13.5.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Support center plus offers a multi-channel support where you can view the customer interaction irrespective of the conservation mode they use. It also offers account and contact management with request tracking and automation. You can also make different business units which represent tasks differently. Every information of our help desk was provided through real time reports and Dashboards. Mobile access is also supported with multi-language support for those whose native language is not english with additional add-ons and integrations.

Nachteile

Despite of whatever service they offer the prices are too much high for support representatives and business units etc. The prices for their add-ons are also very high. No type of virtual assistants or API’s or chatbots are not their. Custom replies cannot be assigned to a ticket.Their customer support time is satisfactory. It is not terribly intuitive but it needs HTML email and it would be nice if the automatically generated emails would be little prettier.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

7.0/10
Amir K.
Mit Google übersetzen

Very good experience i have with product, im satisfied.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 4.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Very easy to use and to admin the product, many feature and its a futuristic product that need to be use. very helpful.

Nachteile

The product is a complete one and all what I need has on it, don't change folks, continu your hard working.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Gerson M.
Mit Google übersetzen

Lots of features

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 14.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Notification screen reminds me a social network message. That's good.

Vorteile

Lots of features. This is a super loaded solution for companies of any size. Self Service Portal, Knowledge Base, KPI's, Reports and dashboards. Easy to implement,

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10
Verified Reviewer
Mit Google übersetzen

Manage Engine Ticketing System

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 15.1.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Manage correctly inserting all correctcs data (servers, groups, etc) is really a complete ticketing software that can be used for respect ITIL process systems

Nachteile

Probably because was not configure correctly, anywhere receive continue email about ticket is really a noise ...

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote

6.0/10
Siddik S.

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 28.1.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Angela B.
Mit Google übersetzen

satisfies all my needs...

Bewertet am 2.4.2012
Quelle der Bewertung: GetApp

I was looking for an online help desk ticketing system that would satisfy all the needs of my business and help me to be more organized.... I have found that with ManageEngine!

Vorteile

Easy to use

Jendra J.

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 5.3.2019
Quelle der Bewertung: GetApp
Verified Reviewer
Mit Google übersetzen

this software is sooo complex and yet sooo simple to use

Bewertet am 3.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

usability, lots of features that will need to take some time to review all of them but right now this software will give me everything i need right now

Nachteile

i didnt found any yet. i will update if i will find one. theres lots of settings to deal with that it will take some time

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote

10.0/10