10 Bewertungen

ManageEngine SupportCenter Plus

Webbasierte Kundenunterstützung

4,3 /5 (10 Bewertungen) Write a Review!
Gesamtbewertung
4,3
/
5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5
Funktionen
4,4
Bedienkomfort
4,3
Kundenbetreuung
4,5
90% haben diese Anwendung empfohlen
10 Bewertungen
Gerson M.
Übersetzen auf: Deutsch

Lots of features

Täglich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 14.2.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Notification screen reminds me a social network message. That's good.

Vorteile

Lots of features. This is a super loaded solution for companies of any size. Self Service Portal, Knowledge Base, KPI's, Reports and dashboards. Easy to implement,

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Aria S.
Branche: Bekleidung & Mode
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Good but can be improved.

Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
Bewertet am 13.5.2018
Quelle der Bewertung: GetApp

Vorteile

Support center plus offers a multi-channel support where you can view the customer interaction irrespective of the conservation mode they use. It also offers account and contact management with request tracking and automation. You can also make different business units which represent tasks differently. Every information of our help desk was provided through real time reports and Dashboards. Mobile access is also supported with multi-language support for those whose native language is not english with additional add-ons and integrations.

Nachteile

Despite of whatever service they offer the prices are too much high for support representatives and business units etc. The prices for their add-ons are also very high. No type of virtual assistants or API’s or chatbots are not their. Custom replies cannot be assigned to a ticket.Their customer support time is satisfactory. It is not terribly intuitive but it needs HTML email and it would be nice if the automatically generated emails would be little prettier.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 7.0/10

Verifizierter Rezensent
Branche: Pharmazeutika
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Manage Engine Ticketing System

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 15.1.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Manage correctly inserting all correctcs data (servers, groups, etc) is really a complete ticketing software that can be used for respect ITIL process systems

Nachteile

Probably because was not configure correctly, anywhere receive continue email about ticket is really a noise ...

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 6.0/10

Amir K.
Branche: Telekommunikation
Untern. Größe: 51-200 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

Very good experience i have with product, im satisfied.

Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
Bewertet am 4.5.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

Very easy to use and to admin the product, many feature and its a futuristic product that need to be use. very helpful.

Nachteile

The product is a complete one and all what I need has on it, don't change folks, continu your hard working.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10

Mark J.
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

AS a web based CRM solution, it doesnt get any easier

Täglich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 25.6.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

The ability to track and manage customer emails as tickets makes it that much easier to manage your calls. The reports we can pull based on Technician, user or problem is phenomenal.

Nachteile

You will need to have some form of training otherwise you will get lost. Other than that, there are hardly any cons.

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Verifizierter Rezensent
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 201-500 Mitarbeiter
Übersetzen auf: Deutsch

One view of all your customers interactions

Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
Bewertet am 27.11.2019
Quelle der Bewertung: Capterra

Very positive overall experience, and migrating colleagues to a new process and platform was very seamless

Vorteile

In the short time we have been using this software it has dramatically improved they way we view all customer interactions with whether it be via email, phone or Portal and even multichannel.

It has helped us streamline our incoming customer queries and respond to them more efficiently .

I look forward to using the many other features offered, but one step at a time

Nachteile

You need to spend a fair amount of time in the software to familiarise yourself with it, but after some time, it all 'just clicks'. great product

Verteilung der Bewertung

Bedienkomfort

Weiterempfehlungsquote: 8.0/10

Siddik S.
Branche: Informationstechnologie & -dienste
Untern. Größe: 1.001-5.000 Mitarbeiter

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 28.1.2016
Quelle der Bewertung: GetApp

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Angela B.
Übersetzen auf: Deutsch

satisfies all my needs...

Bewertet am 2.4.2012
Quelle der Bewertung: GetApp

I was looking for an online help desk ticketing system that would satisfy all the needs of my business and help me to be more organized.... I have found that with ManageEngine!

Vorteile

Easy to use

Jendra J.

Nur Sternebewertungen

Bewertet am 5.3.2019
Quelle der Bewertung: GetApp
Verifizierter Rezensent
Übersetzen auf: Deutsch

this software is sooo complex and yet sooo simple to use

Bewertet am 3.1.2018
Quelle der Bewertung: Capterra

Vorteile

usability, lots of features that will need to take some time to review all of them but right now this software will give me everything i need right now

Nachteile

i didnt found any yet. i will update if i will find one. theres lots of settings to deal with that it will take some time

Verteilung der Bewertung

Preis-Leistungs-Verhältnis
Bedienkomfort
Kundenbetreuung

Weiterempfehlungsquote: 10.0/10