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2873 Bewertungen
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Easy CRM für outbound/ high value Deals
Bewertet am 21.12.2022
Vorteile
Pipedrive hat einen simplen Aufbau, läuft als WebApp super stabil und performant. Die Aufgaben sind klar zu verteilen und email templates und workflows erleichtern die Arbeit.
Nachteile
Die im Vergleich zur Konkurrenz schwache Inbound Lead Management Performance. Die API ist schlecht dokumentiert und es (zum. nicht out of the box) Lead rotation zwischen den Sales Managern
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu Pipedrive
Preis-Leistung und Umfang zum Start ausreichend- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Bewertung Pipeline
Bewertet am 11.2.2023
Vorteile
Erschwingliche bezahlte Pläne Unbegrenzt anpassbare Verkaufspipelines Auf maschinellem Lernen basierender Verkaufsassistent für alle Pläne API-Zugriff für vollständige Anpassung Workflow-Automatisierung für die meisten Pläne Funktion zum automatischen Ausfüllen von Kontaktinformationen für High-Tier-Pläne Integrierte Telefoniefunktion bei den meisten Plänen
Nachteile
Kein kostenloser Plan Begrenzte benutzerdefinierte Felder und Berichte für die meisten Pläne Telefonischer Support nur auf der höchsten Stufe
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Kostenlose Testversion genutzt
-
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- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 3.0 /10
Ganz okay, aber vieles nicht zu Ende gedacht
Bewertet am 14.2.2021
Gute Idee und gute Grundfunktionen, allerdings harpert es bei den ein oder anderen Dienstleistungsan...
Gute Idee und gute Grundfunktionen, allerdings harpert es bei den ein oder anderen Dienstleistungsangeboten von der Quallität her.
Vorteile
Super netter und schneller Support wenn man mal Fragen hat. Das Pipedrive Interface ist auch sehr einfach und übersichtlich.
Nachteile
Am wenigsten hat uns gefallen, dass manche Funktionen nicht ganz zu Ende überdacht wurden, zum einen der das optional mehr kostende "Lead", dort kann man z.B. einen Chatbot, Livechat und Formulare nutzen, leider kann man diese nicht direkt mit einem Event trackend bzw. Conversiones messen bei z.B. Google Analytics oder Google Ads, dass gibt es bei fast allen anderen Anbietern, die einen Chatbot anbieten, dass dort eine Messung erfolgen kann. Daher finden wir es eine frechheit für ein zusätzliches Paket namens "Leads" mehr Geld zu zahlen, wobei man da nicht mal Messungen vornehmen kann.
Ansonsten ist der Chatbot leider recht minimal gehalten, keine Möglichkeit stränge im Chatbot zu kopieren, oder vorgefertigte Texte zu nutzen als Supporter im Chat. Alles Sachen die schon in jedem Chattool vorhanden sind.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Pipredrive
Bewertet am 6.2.2023
Vorteile
Pipedrive unterstützt uns bei der Email Akquise, ertstellt automatisch Verzeichnisse und Ordner und spart jede Menge sortieraufwand
Nachteile
das Nutzen eines gemeinsamen Kalenders haben wir noch nicht hinbekommen
- Branche: Versicherung
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Kein Papier mehr
Bewertet am 25.3.2023
Absolut positiv. Einfach, intuitiv, zeitsparend
Absolut positiv. Einfach, intuitiv, zeitsparend
Vorteile
Benutzerfreundlichkeit, einfach, nahezu selbsterklärend. Hilfreich. Hat meinen Arbeitsalltag erleichtert. Habe kein Papier mehr
Nachteile
Nicht alles was ich machen möchte klappt. Ggfs. Liegt es auch noch am Anwender. Bin noch stark in der Findungsphase. Beispielsweise gibt es keine Möglichkeit Geburtstage von Kontakten zu filtern, bzw. erinnert zu werden. Das wäre natürlich als Vertriebler ein MUSS. Weiterleitung einer E-Mail geht nur komplett. Ich kann keine Zeilen oder so rauslöschen.
- Branche: Architektur & Planung
- Unternehmensgröße: 51–200 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Pipedrive Bewertung
Bewertet am 13.8.2023
Sehr gut
Sehr gut
Vorteile
Die Einfachheit die Übersichtlichkeit und der gute Kunden Service.
Nachteile
Der Preis ist leider etwas zu hoch .Aber sonst sehr gut
Antwort von Pipedrive
Thank you for your feedback!
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Pipedrive
Bewertet am 2.2.2023
Vorteile
Funktioniert weitgehend automatisiert und erleichtert sehr die Arbeit
Nachteile
Integration in Exchange Kalender ist fehlerhaft
- Branche: Gesundheit, Wellness & Fitness
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Gutes, benutzerfreundliches CRM Tool
Bewertet am 21.12.2022
Pipedrive bietet für uns die ideale Lösung, um Leads und Kontakte zu organisieren, priorisieren und...
Pipedrive bietet für uns die ideale Lösung, um Leads und Kontakte zu organisieren, priorisieren und dadurch essenziell zum Umsatzsteigerung
Vorteile
- übersichtliche Benutzeroberfläche - leichte Nutzung - auch für kleinere Betriebe erschwinglich
Nachteile
- nicht so viele Marketingtools und Automatisierungen wie andere Tools (sieht z.B. Hubspot)
- Branche: Psychische Gesundheitsfürsorge
- Unternehmensgröße: 501–1.000 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 6-12 Monate genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
Mein Erfahrungsbericht mit pepedrive
Bewertet am 10.3.2023
Vorteile
Das Produkt überzeugt mit seiner Nutzerfreundlichkeit
Nachteile
Ich brauche weniger Zeit mit diesemProdukt und kann mich so anderen Tätigkeiten zuwenden

- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The Best CRM In The Game
Bewertet am 8.9.2020
Pipedrive is by far my favorite CRM after extensively reviewing over a dozen of them. I recommend...
Pipedrive is by far my favorite CRM after extensively reviewing over a dozen of them. I recommend it to all of my clients because of how versatile it is with third party integrations. I also recommend it to any beginners since you do have the option of getting WAY more features than anyone else offers at the top-tier package; all while being one of the least expensive.
Vorteile
I like the simplistic UI, the customizability, and the fact that Pipedrive has the widest range of integrations in it's class. I would go as far as to call it MODULAR, meaning you can add pretty much any feature you'd like via 3rd party integrations. With this is mind, you'll never be limited to some of the things Pipedrive doesn't do as well. Alternatively, if you're looking for everything under one roof, Pipedrive does this better as a whole than any of the competition.
Nachteile
I'm not a huge fan of how some of the very simple features are blocked off from the lowest price plan. Since I prefer the 'modular' setup, this is the only plan that makes sense to me, but I do miss some of the features like important fields that display certain fields first based on where the deal or person / organization is in the pipeline.
I used to run the top tier package from Pipedrive, and I wasn't really impressed with the automation features. They're a bit limited and the triggers don't always work.
Warum Pipedrive gewählt wurde
Trello does not scale well and was not comprehensive enough for my needsZuvor genutzte Software
TrelloGründe für den Wechsel zu Pipedrive
Pricing, features and most of all a great and flexible UI/UX- Branche: Kosmetik
- Unternehmensgröße: Selbstständig
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
An easy CRM to use
Bewertet am 4.8.2023
Vorteile
Fast emails send, easy to use, An unlimited users
Nachteile
You can't cancel an action that IS already engaged and from Time to Time there IS 30 min beugs
Antwort von Pipedrive
Manal,
Thank you for the feedback.
If there is anything we can help with, reach out to our Support.
- Branche: Informationstechnologie & -dienste
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 6.0 /10
A CRM System that just Works for Sales Management
Bewertet am 12.11.2020
Overall a good experience using the platform my new team members just needed two days of training...
Overall a good experience using the platform my new team members just needed two days of training and found it easier to use.
Vorteile
Easy to manage different pipelines for different sales projects. The email template is one of the key features we like as it allows us to format our emails and the fields are filled in automatically, so every client receives a quality email without spending time typing out individual emails. Like the filter system that allows you to select just the clients, you wish to target and even the group email shot is an excellent tool we use often. We have added out funnels and Xero to the platform and both work perfectly with Pipedrive. Our market profile is primarily created on google documents and we have ease of importing the information onto the Pipedrive pipeline. We use the activities to set reminders which allows us to keep track of our work tasks on a given day. For sales, you can modify the platform to include the key features that you would like for your company and client information to be saved. Allows you to make group amendments in list form for a high volume of clients so if you need to split the work between the team this is an excellent tool.
Nachteile
The emails received are not automatically assigned to a client and sometimes land on other client's deals in Pipedrive. There seems to be a lot of downtime of late and we have had several clients confirm that they have not received the email off Pipedrive. There is a lot of new additions to Pipedrive but not enough time to learn them this can be a pro and a con. The support is not always available for immediate help. There is no key information once Pipedrive is down of who you can contact for support. I don't like the Lead section it really just sits there quite useless to us.
- Branche: Luft- & Raumfahrt
- Unternehmensgröße: 11–50 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
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Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
PIpedrive CRM
Bewertet am 16.6.2023
Great CRM with lots of features.
Great CRM with lots of features.
Vorteile
Its very easy to use and loads quickly, easy to flick between screens, and have multiple windows open. Integrates easily with other software, and has a mobile app.
Nachteile
There is no shared inbox for generic emails such as info@ this means you have to use everybody's separate email addresses. A shared inbox would be really useful.
Warum Pipedrive gewählt wurde
We wanted a bit more functionality as the business grows.Zuvor genutzte Software
Really Simple Systems CRMGründe für den Wechsel zu Pipedrive
Pipe drive seemed the best value vs functionality- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 201–500 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
A Journey of Benefits and Challenges: My Experience with Pipedrive
Bewertet am 26.8.2023
Vorteile
Pipedrive is a CRM that is incredibly user-friendly. It's easy to set up and navigate, making it accessible for even those who aren't tech-savvy. What I really love about Pipedrive is how highly customizable it is. You have the ability to tailor the software to your specific needs, which is a huge advantage.
Nachteile
One thing I don't particularly like about Pipedrive is that it can be a bit pricey. However, I believe that the price is worth it for the features you get. Another drawback is that Pipedrive doesn't have a built-in phone system. However, you can integrate it with third-party phone systems as an alternative.
Antwort von Pipedrive
Jose,
Thank you very much for sharing your experience with Pipedrive. We truly appreciate it!
Keep an eye on our Pipedrive Community and follow our news!
- Branche: Internet
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Monatlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Bedienkomfort
- Weiterempfehlungsquote 7.0 /10
Fairly Intuitive
Bewertet am 19.8.2023
Vorteile
We are fairly new to Pipedrive. As admins we have been tasked with setting this up for our sales team. It is fairly easy to get going and the system UI is well though out. Particularly impressed by the Smart Docs feature which will save the Sales Team 'a lot' of time going forward.
Nachteile
As a Freshdesk and Atlassian admin, I am really surprised by the restrictive nature of PipeDrives automations. It doesn't feel like you can do too much in this area.
In Betracht gezogene Alternativen
FreshsalesAntwort von Pipedrive
Thank you for your insights!
If you need any help, reach out to our Support 24/7.
- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
The essential tool to lead my sales team to success.
Bewertet am 31.8.2023
I love the activity tracking feature, it has given me a more detailed view of pending tasks and...
I love the activity tracking feature, it has given me a more detailed view of pending tasks and customer interaction history.
Vorteile
I absolutely love how I can organize and manage all my sales efficiently and the ability to keep track of activities and to-dos.
Nachteile
Well I would love to have even more integration options available to cover all my needs, I must say that these are minor details that do not seriously affect my experience with this tool.
Antwort von Pipedrive
Luz,
We truly appreciate the feedback. Thank you!
- Branche: Programmentwicklung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Empowering Business Success: A Pipedrive
Bewertet am 23.8.2023
Vorteile
Pipedrive's intuitive interface, visual pipeline, and robust automation simplify lead management. Customization and insightful analytics enhance decision-making, boosting overall efficiency and results.
Nachteile
Pipedrive's pricing might be a bit steep for smaller businesses. Occasionally, advanced customization requires technical expertise. Some integrations could be more seamless.
Antwort von Pipedrive
Muhammad,
Thank yo very much for your feedback!
- Branche: Computer-Software
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für Kostenlose Testversion genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
Optimizing our sales.
Bewertet am 5.9.2023
I like that I can set reminders and automate my repetitive tasks to save time and avoid mistakes.
I like that I can set reminders and automate my repetitive tasks to save time and avoid mistakes.
Vorteile
It's great because I can connect my email, calendar and mobile phone to automatically sync data and have a full view of my customer interactions.
Nachteile
Well I would like to be able to create my own custom reports to get a more detailed view of my sales performance and metrics.
Antwort von Pipedrive
Thank you for your insights, Ronald!
- Branche: Bildungsmanagement
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Wöchentlich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
The Home of my Leads
Bewertet am 18.8.2023
Vorteile
The dashboard where i can see all my leads and the different paths!
Nachteile
Nothing relevant to declare about Pipedrive
Antwort von Pipedrive
Thank you for your feedback, Pedro!
- Branche: Unterhaltungselektronik
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 1 Jahr genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Pipedrive makes it easy!!!
Bewertet am 6.1.2020
We have had a great experience. When we first on boarded Pipedrive, any questions we had were...
We have had a great experience. When we first on boarded Pipedrive, any questions we had were easily answered by the Pipedrive team. Truly great.
Vorteile
We love everything about Pipedrive. It has so many desirable features for keeping your customer database as well as your sales 'deals' organized. It is a one stop shop, truly. We would love more than anything if every single department had something as easy as Pipedrive. It has never taken us more than one day to get someone trained on using Pipedrive, it's that easy!!! It keeps all dollar amounts, products, customer information, emails, reminders, notes, attachments, reporting, analytics, social profiles from your customers information, and more!! I highly recommend Pipedrive.
Nachteile
We truly have no cons about this application..
In Betracht gezogene Alternativen
Salesforce Sales CloudWarum Pipedrive gewählt wurde
Infusionsoft was very difficult to use and to get everyone on boarded. We didn't like the face of it or the dashboard and it took way to many steps to get to a 'profile' of a customer.Zuvor genutzte Software
KeapGründe für den Wechsel zu Pipedrive
Customer Support at Pipedrive was helpful!!!- Branche: Design
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 1-5 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 9.0 /10
An Affordable CRM that is both Feature Rich and Easy to Use
Bewertet am 29.8.2020
The onboarding experience is one of the best I have had. You can quickly get going and they have a...
The onboarding experience is one of the best I have had. You can quickly get going and they have a ton of resources to get additional help (forums, videos, blog posts, video updates etc.)
Vorteile
I recently switched to Pipedrive from one of their competitors for two main reasons - their Contact Timeline feature and the wide arrange of integrations made available on all of their plans, even the lowest tiers.
With the Contact Timeline feature I can quickly see all the touchpoints (both when and how) I have had with an existing contact. This is super helpful when looking for clients to follow up with in a single glance. I have seen similar offerings in personal contact organizers but nothing fleshed out to this degree and integrated with a more capable CRM.
Hands down Pipedrive has the most comprehensive integration marketplace for the best price period. Other CRMs charge a hefty price to access webhooks or Zapier and usually allow access only on their higher level tiers. I love that Pipedrive has chosen to open up these integrations to all users on their platform. This is huge win for small business owners looking to grow with them. I am amazed at how many native and 3rd party integrations they have. If the tool exists, there’s a good chance you can connect to it with Pipedrive. It’s obvious that they have made integrations a priority and this adds a lot of value to the platform.
Nachteile
Overall I’m very impressed with Pipedrive. I do wish they would focus more of their efforts on the GSuite or Gmail Chrome Plugin. This is a real missed opportunity. In my previous CRM I could access all of my deals, contacts and notes right within Gmail. This was a real time saver, since I never had to leave Gmail to view my CRM data. Pipedrive’s Gsuite plugin is more context related. You can only see the contact/deal related information for the email you are currently viewing. I hope the plugin gets more attention in the future.
Another modification I would like to see is image previews of contacts on the main contact page. They do offer this in the contact timeline view, but I would love to see it in the main contacts page as well.
Finally, the Smart Contact Data tool needs some work. I have had issues with it finding enriched data on a lead. The previous CRM I worked with did a much better job. Hopefully this gets hammered out.
In Betracht gezogene Alternativen
CopperWarum Pipedrive gewählt wurde
- Access to integrations at lower price. - Contact Timeline ViewZuvor genutzte Software
CopperGründe für den Wechsel zu Pipedrive
- Integration availability - Contacts Timeline view - Price - Customer Service- Branche: Risikokapital & privates Eigenkapital
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 8.0 /10
I switched from Hubspot to Pipedrive on a friend's recommendation
Bewertet am 2.2.2022
With Pipedrive I can easily track and manage my leads on a daily basis.
With Pipedrive I can easily track and manage my leads on a daily basis.
Vorteile
Pipedrive is very intuitive to use. Easy to parameter, no headhache. It features an automated import process to switch from one CRM to the other without losing any data. On top of it, it is really cheap compared to Hubspot and tailor-made for entrepreneurs ! Support is available and very friendly. Go for it.
Nachteile
I do not really like the mobile version because I do not see the point of using it
In Betracht gezogene Alternativen
Dynamics 365Warum Pipedrive gewählt wurde
I tested the Enterprise version of Hubspot with a discount for start-up, with 90% discount. Once I was hit by the full price version, I quitted within days. Too expensive for a small business like me.Zuvor genutzte Software
HubSpot CRMGründe für den Wechsel zu Pipedrive
Pipedrive is much cheaper with comparable features and works perfectly for meAntwort von Pipedrive
Hi Benjamin,
Thank you for the feedback! It is really important for us to know it!
We are glad to know you are happy with Pipedrive. That's our goal!
With Pipedrive Mobile App you are able to take actions while offline, make calls and log them directly to Pipedrive, attach photos or files, and more.
Regardless, if you ever need any help or have any questions, our Support Team is here 24/7 to help you!
Have a lovely week!
Kind regards,
Pipedrive Team
- Branche: Alternative Medizin
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für 6-12 Monate genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Fast, Simple to Set Up, Intuitive Pipelines
Bewertet am 23.9.2022
Excellent. When I try a software, give up and try to find an alternative then come back - I know...
Excellent. When I try a software, give up and try to find an alternative then come back - I know it’s good. No other tool really measures up to this, and even though there are other software that do the same thing - the interface on this wins in every way.
Vorteile
I love how easy this was to set up. It took less than 15 minutes to upload my students & set up multiple pipelines to track their progress.
Nachteile
The billing was a little hard to navigate. I signed up months ago, but when the free trial was over somehow I was placed on the most expensive plan and when I reached out about it I was not given steps to downgrade, so I gave up. I tried doing this in Airtable & Hubspot - both took too much time 8 energy and had more steps then pipedrive. This time I figured out on my own how to set myself up with the most inexpensive plan to start, which is $19.
In Betracht gezogene Alternativen
HubSpot Marketing HubWarum Pipedrive gewählt wurde
Active campaign was just too clunky, and felt really heavy and cumbersome to use. I prefer lightweight, fast, easy to set up and use tools that make me happy when I use them.Zuvor genutzte Software
ActiveCampaignGründe für den Wechsel zu Pipedrive
Faster & much more simple! I tried to set this up in hubspot and it required at least 5 more steps for every program and course I was setting up. Too many steps is an automatic no for me. Pipedrive has no steps to set up, just type into template,m!- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 0.0 /10
Pipedrive lost over 6 years' worth of my client notes and data
Bewertet am 21.3.2023
The good is not worth it if they fail at doing the one thing you need them to do... maintain my...
The good is not worth it if they fail at doing the one thing you need them to do... maintain my client data.
Vorteile
It was my CRM of choice to maintain my client notes until they lost my data, admitted it, but only offered to cover 50% of 1 year of service for the invaluable loss of 6 years of my data.
Nachteile
Pipedrive lost over 6 years' worth of my client notes 😡. This data included likes, dislikes, kids' and spouses' names, and all manner of information that are invaluable to business relationships. I have in writing from them that they are responsible, but they claim that as other functions were working, all they are willing to do is refund me HALF of one year's worth of my subscription. Being a CRM, I reminded them that their ONE job is to safeguard my clients' data. They'll likely delete this post, but I would like everyone to know how they safeguard your data and the lousy extent to which they will step up.Thank you for your time,An extremely displeased customer
In Betracht gezogene Alternativen
Salesforce Sales CloudGründe für den Wechsel zu Pipedrive
My prior company used Pipedrive, so I was used to it.- Branche: Marketing & Werbung
- Unternehmensgröße: 2–10 Mitarbeiter
- Täglich für Mehr als 2 Jahre genutzt
-
Quelle der Bewertung
Gesamtbewertung
- Preis-Leistungs-Verhältnis
- Bedienkomfort
- Kundenbetreuung
- Weiterempfehlungsquote 10.0 /10
Really great tool if need more than Hubspot and less than Salesforce
Bewertet am 28.6.2020
Really great among all CRM tools if need more power than Hubspot CRM and don't want to shell out...
Really great among all CRM tools if need more power than Hubspot CRM and don't want to shell out dollars for Salesforce. The mobile app is especially good among CRM tools.
Vorteile
Pipedrive has some of the best integrations have seen at that price point in any industry -- the customer lookup in Trello being a prime example.
The overall product quality is also incredibly high -- e.g., we can see all export reports ever pulled in the system for audit purposes.
Nachteile
The biggest gap is consistent with almost any CRM on the market -- while we can drag & drop or bulk change statuses of tasks in spreadsheet mode, we can't change the task order within stage.
Pipedrive *does* have some capability to hack this which we did on occasion -- specifically, just change up the event dates in the tasks and assign a custom field to be your actual due date -- it was clunky but it worked, and ultimately just use Trello for deal management.